mrarek Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 po odpaleniu słychać głośne terkotanie gdzieś pod plastikiem w okolicach lewego bocznego nawiewu. trwa to z 4-5 sekund i ustaje. podobnie jest podczas przełączenia na obieg wewnętrzny i powrotu z niego... coś słyszałem o jakimś silniczku recyrkulacji... miał ktoś coś podobnego, czy już mam zacząć się martwić tym nabytkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertsosna Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > po odpaleniu słychać głośne terkotanie gdzieś pod plastikiem w > okolicach lewego bocznego nawiewu. trwa to z 4-5 sekund i > ustaje. > podobnie jest podczas przełączenia na obieg wewnętrzny i powrotu z > niego... coś słyszałem o jakimś silniczku recyrkulacji... > miał ktoś coś podobnego, czy już mam zacząć się martwić tym nabytkiem pewnie zebatka poszła , mozesz sprawdzić ,czy słychać jak otwiera i zamyka obieg wewn/zewn , na słuch sprawdzisz czy inaczej szumu ,jezeli nie ma róznicy to silniczek zamykania a dokładnie zębatka sie uszkodziła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > po odpaleniu słychać głośne terkotanie gdzieś pod plastikiem w > okolicach lewego bocznego nawiewu. trwa to z 4-5 sekund i > ustaje. > podobnie jest podczas przełączenia na obieg wewnętrzny i powrotu z > niego... coś słyszałem o jakimś silniczku recyrkulacji... > miał ktoś coś podobnego, czy już mam zacząć się martwić tym nabytkiem Ja tak miałem w meganie, ale nic tym nie zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > pewnie zebatka poszła , mozesz sprawdzić ,czy słychać jak otwiera i > zamyka obieg wewn/zewn , na słuch sprawdzisz czy inaczej szumu > ,jezeli nie ma róznicy to silniczek zamykania a dokładnie > zębatka sie uszkodziła na obiegu wewnętrznym też terkocze ale obieg wewnętrzny jest, bo słychać, że inczej szumi... aha co ważne i już pisałem - "trzaska" 4-5 sekund i cisza. stało się to nagle jak to naprawić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > Ja tak miałem w meganie, ale nic tym nie zrobiłem. ale trochę łyso - auto 2 miechy po zakuie i już feler?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 Przecież renówki to już się na linii produkcyjnej psują. A na poważnie proszę tutaj podobny temcik - http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=1923 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > ale trochę łyso - auto 2 miechy po zakuie i już feler?? W sensie że auto 2- miesięczne?? To faktycznie kiszka, no ale wtedy gwarancja.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > ale trochę łyso - auto 2 miechy po zakuie i już feler?? Scenic II - zaczyna sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 yyy nieee... 2 miesiące temu przyciągnięte z zachodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > Scenic II - zaczyna sie ale że takie felery, to słyszałem, że w przejściówkach. a nie w II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > ale że takie felery, to słyszałem, że w przejściówkach. a nie w II Przejsciowki czyli I po FL to byly w sumie dopracowane A scenic II to wlasnie sie zaczelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > Przejsciowki czyli I po FL to byly w sumie dopracowane > A scenic II to wlasnie sie zaczelo szkurrr... już poczytałem, ze w kilku modelach to występuje np. megan też najgorsze, ze to gówno ciężko wydostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 Kolega widzę następnego straszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > yyy nieee... 2 miesiące temu przyciągnięte z zachodu W takim razie decha do zdjęcia (z tego co pamiętam) i dłubanko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > W takim razie decha do zdjęcia (z tego co pamiętam) i dłubanko od czego zacząć?? jakieś śruby, kołki etc... gdzie podnieść, szarpnąć, jak poduszki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > od czego zacząć?? jakieś śruby, kołki etc... gdzie podnieść, > szarpnąć, jak poduszki?? A to już nie wiem, bo ja sobie to odpuściłem w moim trupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > od czego zacząć?? jakieś śruby, kołki etc... gdzie podnieść, > szarpnąć, jak poduszki?? Dobra rada... Nie ruszaj tego kokpitu... France lubia niektore rzeczy zrobic na zatrzaski i mozesz sobie narobic bigosu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > Kolega widzę następnego straszy. Stwierdzam fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > Dobra rada... Nie ruszaj tego kokpitu... France lubia niektore rzeczy > zrobic na zatrzaski i mozesz sobie narobic bigosu... ale większy bigos mam, jak słucham tego chrupania czego jak czego, ale tak głęboko nie zamierzałem grzebać już na starcie mojej eksploatacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > ale większy bigos mam, jak słucham tego chrupania > czego jak czego, ale tak głęboko nie zamierzałem grzebać już na > starcie mojej eksploatacji Spoko ,jakbys uslyszal jak przy odpalaniu terkotalo kolo zmiennych faz to wogole by Ci szczena opadla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > Spoko ,jakbys uslyszal jak przy odpalaniu terkotalo kolo zmiennych > faz to wogole by Ci szczena opadla znaczy chcesz mnie już dobić?? bo dwumasę też mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > znaczy chcesz mnie już dobić?? bo dwumasę też mam Nie kolo zmiennych faz to tylko w benzyniakach Stary dzwiek przy odpalaniu jakby sie rozrzad mielil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 13 Września 2009 Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > po odpaleniu słychać głośne terkotanie gdzieś pod plastikiem w > okolicach lewego bocznego nawiewu. trwa to z 4-5 sekund i > ustaje. > podobnie jest podczas przełączenia na obieg wewnętrzny i powrotu z > niego... coś słyszałem o jakimś silniczku recyrkulacji... > miał ktoś coś podobnego, czy już mam zacząć się martwić tym nabytkiem mam dokładnie to samo w vectrze i na razie nic nie robię. ...żeby nie było, że to jakaś francuska przypadłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 no i stało się - 23 marca 2012 chłopaki naprawili mi silniczek niespodziewanym sumptem stała sie rzecz niesłychana. kolega z innego forum podczas naszego kieleckiego spota stwierdził, że ma ze sobą jego uszkodzony silniczek, a rzekomo mój terkota inaczej. więc stwierdził, że zamienimy zębatki w silniczku, ba napewno u mnie inna się uszkodziła. tak więc padło hasło - rwiemy deskę! deska wyrwana w 10 minut, wyjęty silniczek i zonk - uszkodzona ta sama zębatka. no to pechunio wielkie wymyśliłem, że trzeba wstawić ten ząbek z milimetrowej blachy i jak najgłębiej go osadzić w kółeczku. senior spotkania zrobił to perfekcyjnie. silniczek poskładany i działa bez zastrzeżeń brałem udział w odkręceniu tej najgorszej śruby silniczka. nie wyobrażam sobie, jak to można zrobić bez zdjęcia deski :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2012 > > deska wyrwana w 10 minut, jakis manual? Jak to zrobić? Cała deska? Jak na foto? . nie wyobrażam sobie, jak to można zrobić > bez zdjęcia deski :blink: A można? Rozumiem, że jak mi stale cos terkocze ale w środkowym nawiewie, to jakiś paproch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 Gdzie ten silniczek jest? można go wydostać bez rozbierania deski?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > Gdzie ten silniczek jest? > można go wydostać bez rozbierania deski?? kolego powiem Ci tak: widząc już dwa razy, jak chłopaki wybebeszyli deskę i wymieniali silniczek, to ja NIE WIDZĘ możliwości jego wymiany bez demontażu deski. aczkolwiek znam szpeców, którzy robią to BEZ demontażu deski. zupełnie nie wiem, jak im się to udaje zdemontować, wymienić i zakręcić wkrętami. silniczek jest tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > kolego powiem Ci tak: > widząc już dwa razy, jak chłopaki wybebeszyli deskę i wymieniali silniczek, to ja NIE WIDZĘ > możliwości jego wymiany bez demontażu deski. > aczkolwiek znam szpeców, którzy robią to BEZ demontażu deski. zupełnie nie wiem, jak im się to > udaje zdemontować, wymienić i zakręcić wkrętami. > silniczek jest tutaj No właśnie zdążyłem pszeszperać porady techniczne na forum Renault SC i nie jestem zbudowany tym, co tam na ten temat znalazłem... Zastanawia mnie tylko to, że u mnie to terkotanie jest przez cały czas i na wszystkich biegach. Podejrzewałem jakiś paproch, ale coś to za regularne jak na liścia np... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 jak stuka cały czas to coś wpadło w wiatrak - zrywaj podszybie i masz dostęp do wiatraka - 5 minut roboty. silniczek toto nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > jak stuka cały czas to coś wpadło w wiatrak - zrywaj podszybie i masz dostęp do wiatraka - 5 minut > roboty. > silniczek toto nie będzie Uff. Podszybie, czyli na zewnątrz? Wycieraczki trzeba ściągnąć pewnie? Tak jak to czyszczenia odpływów z podszybia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 dokładnie ramiona trza zdjąć, ale żadnych przyrządów nie używaj jeno klucz do nakrętki i dłonie - nacisnąć na ramię i zeskoczy później już tylko nakrętki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > dokładnie > ramiona trza zdjąć, ale żadnych przyrządów nie używaj jeno klucz do nakrętki i dłonie - nacisnąć na > ramię i zeskoczy > później już tylko nakrętki... Podziękował Będziemy dłubać w sobotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Podziękował > Będziemy dłubać w sobotę. U mnie też tyrkoli i narazie nie ruszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > U mnie też tyrkoli i narazie nie ruszam. Jak tak czytam o tego typu niespodziewankach to odechciewa mi się tak SC2 jak i Megane2 Chyba jednak Fiat jest mniej upierdliwy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 znaczy się we fiacie nic nie wpadnie do wiatraka? w sumie miałem 2 fiaty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > po odpaleniu słychać głośne terkotanie gdzieś pod plastikiem w okolicach lewego bocznego nawiewu. > trwa to z 4-5 sekund i ustaje. > podobnie jest podczas przełączenia na obieg wewnętrzny i powrotu z niego... coś słyszałem o jakimś > silniczku recyrkulacji... > miał ktoś coś podobnego, czy już mam zacząć się martwić tym nabytkiem Odpiąć zasilanie silniczka recyrkulacji na obiegu otwartym i po bólu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > Odpiąć zasilanie silniczka recyrkulacji na obiegu otwartym i po bólu no niestety NIE. jeździłem tak ponad rok, miałem wyłącznik. masakra - obieg wewnętrzny też jest potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > no niestety NIE. jeździłem tak ponad rok, miałem wyłącznik. > masakra - obieg wewnętrzny też jest potrzebny Do czego ten wewnętrzny potrzebny ? Chyba , że mieszkasz w pobliży kopalni siarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 - jedziesz za smrodem - włączasz - chcesz szybko schłodzić wnętrze - włączasz choćby więc do powyższego jest niezbędny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > - jedziesz za smrodem - zwalniam albo wyprzedzam > - chcesz szybko schłodzić wnętrze - włączam klimę > choćby więc do powyższego jest niezbędny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > zwalniam albo wyprzedzam jak stoisz za IKARUSEM bądź 20-to letnim szmelcwagenem przepalającym olej na skrzyżowaniu to napewno > włączam klimę obieg wewnętrzny schładza wnętrze SZYBCIEJ niż samo włączenie klimy. nie próbowałeś nigdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djskorpion Napisano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > jak stoisz za IKARUSEM bądź 20-to letnim szmelcwagenem przepalającym olej na skrzyżowaniu to > napewno 2 minuty można wytrzymać > obieg wewnętrzny schładza wnętrze SZYBCIEJ niż samo włączenie klimy. nie próbowałeś nigdy? Być może. Mimo to odłączenie silniczka było mniej czaso - i pracochłonne niż naprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2012 > 2 minuty można wytrzymać już nie mam tego problemu. wytrzymam i 10 minut. komfort jest bezcenny > Być może. Mimo to odłączenie silniczka było mniej czaso - i pracochłonne niż naprawa teraz już inaczej na to patrzę i na pewno nie będę czekał tak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2012 A ktos wie co to za terkotanie jak sie jedzie na jedynce ,po dodaniu gazu z prawej strony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > - jedziesz za smrodem - włączasz > - chcesz szybko schłodzić wnętrze - włączasz > choćby więc do powyższego jest niezbędny Tak żeby nie skłamac to w zeszłym roku użyłem tego przycisku może raz Chyba odepne i jak ktoś wspomniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Tak żeby nie skłamac to w zeszłym roku użyłem tego przycisku może raz Chyba odepne i jak ktoś > wspomniał. no cóż - może nie umiesz go używać. w obiegu zamkniętym auto dużo szybciej się schładza (latem) lub nagrzewa (zima). o smrodkach nie wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.