otis_bb Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 A wg mnie wentylator ma sporo wspólnego z regeneracją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otis_bb Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > To jakie ma obroty w momemcie czyczyszczenia na biegu jałowym.... > 4000? > Pozdr Eee.... zdecydowanie nie, są tylko nieznacznie podwyższone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 14 Marca 2010 Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Już się zaczeło... Quote: Uwaga na oszusta na ALLegro sprzedaje ropę zamiast dodatku Eolys Cwaniak bazuje na tym że w oryginalnym zestawie są dwie butelki jedna pusta z dołączonym korkiem z plombom. W jego zestawach jest tylko jedna butelka i to ta co powinna być pusta brak tej z szerokim lub zielonym korkiem. O tym że mnie oszukał przekonałem się dopiero gdy kupiłem zestaw w serwisie. http://moto.allegro.pl/item919949866_919949866.html http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=7645702 ------------- Co więcej kupiłem to od niego we wrześniu i nie wiedziałem jak powinien wygladać zestaw 1L DPX 42. W tym co mi przysłał było wszystko oprócz butelki z szerokim korkiem w której jest dodatek a była ta która powinna być pusta a w środku jakiś płyn ropo podobny ale laik w tych sprawach myślałem że tak ma być. Próbowałem z gościem porozmawiać ale wulgaryzm to jego drugie imię. Więc przestrzegam przed zakupami u niego . Zastanawiam się co teraz zrobić z tym co mam w zbiorniczku jest jakiś sposób na spuszczenie tego? ----------- Powinny być dwie butelki ,jedna pusta z załączony do niej korekm + wężyk z kranikiem. a tutaj drugie foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shimec Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 > Witam, > Jako, że DPFy są coraz popularniejsze i mają zwolenników jak i > przeciwników... założyłem taki temat > Do posiadaczy silnika z DPF szczególnie w 1.6 MultiJet > Jakieś problemy / żale ? trzeba na coś zwracać uwagę ? Jakieś > nieprzewidziane sytuacje / awarie ? > Czy jeździ się normalnie i nie wiadomo, że ma się DPF > Czy jazda głównie w mieście nie spowoduje problemów ? > Czy należy pamiętać żeby pojechać na trasę od czasu do czasu i jeśli > tak to jak długą i jak szybko jechać ? > Chciałbym poznać wasze zdanie - pomoże to myśle wielu użytkownikom > (tym przyszłym również) > Powyższe pytania są wzięte z uwag jakie często słyszę w rozmowach na > temat samochodów ze znajomymi etc.., 33 tys km 2.0 MJ DPF zero problemów. Nie wiem że mam DPF. Nigdy nie zapaliła się żadna kontrolka, żaden komunikat. Tylko 1 tuż po zakupie w salonie zapaliła się kontrolka i w instrukcji było żeby kontynować jazdę i faktycznie zniknęło po 3min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 > 33 tys km 2.0 MJ DPF zero problemów. Nie wiem że mam DPF. Nigdy nie > zapaliła się żadna kontrolka, żaden komunikat. Tylko 1 tuż po > zakupie w salonie zapaliła się kontrolka i w instrukcji było > żeby kontynować jazdę i faktycznie zniknęło po 3min jeździsz bardziej w trasie czy po mieście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek1234 Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 Ja bym na waszym miejscu cieszył się z jazdy dieslem , 130 tys. przejechane i też nie wiem gdzie jest DPF i guzik mnie obchodzi , co ma być to będzie , co to jest 30 tys. przejechane jakby miał 300 tys. to rozumiem , ta polemika jest bezprzedmiotowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 też brak problemów. 46k przeletane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.