Skocz do zawartości

OD 100 kmh ma muła


grand1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam już raz pisalem i nie doszliśmy do tego co jest grane .

Otóz do 100kmh uno fajnie idzie a od ok 110 kmh ma jakby blokade nie umie sie rozpedzic na 5 biegu cisne w gaz i ciągle 110 kmh czasami idzie normalnie do 150 km.

Czy powodem może być niski stan paliwa bo głównie jeżdżę na rezerwie ? Ok 2- 5 l w baku może być wina tego że pompa paliwa tyle nie podajei nie umi sie rozkulać.

Wszystkie hamulce sa sprawne ręczny i przednie nigdzie nie 3mią żeby chamowały .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to możesz sobie odpowiedzieć tylko sam. Czy te 150 idzie zaraz po wyjeździe ze stacji? Ale może być i tak że cały syf ze zbiornika. Głównie przez jazdę na rezerwie. Przeniósł się ze zbiornika na filtr pompy i ją przytyka. 2-5 litrów na całej szerokości baku to jest NIC. Pompa ci zdechnie bardzo szybko bo nie jest chłodzona tak jak w przypadku np. połowy baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie możliwe ze zasysa same syfy i auto nie przerywa ale nie umie sie rozpedzić bo podaje za mało przez zatkane sitko w baku lub za małe cisnienie w baku .Bo zawsze jeźdże tak do 1/4 baku zejdzie do czerwonej i tankuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam już raz pisalem i nie doszliśmy do tego co jest grane .

> Otóz do 100kmh uno fajnie idzie a od ok 110 kmh ma jakby blokade nie

> umie sie rozpedzic na 5 biegu cisne w gaz i ciągle 110 kmh

> czasami idzie normalnie do 150 km.

weź mu zredukuj do 4 i go rozpędzaj, ew. do 3 grinser006.gif

a tak na serio to sprawdź w ile robi setke bo jeśli czas wyjdzie ponad katalog to ciężko aby rozpędził się do 110 w mgnieniu oka grinser006.gif

> chamowały .

admin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jakim stanie masz filtr paliwa w komorze silnika?

u mnie jak wymieniałem łożysko to pomyrgałem tym filtrem, i brakowało paliwa silnikowi od pewnych obrotów, oraz nie ciągnął zupełnie w górnym zakresie... wymiana filtra pomogła... auto odzyskało parę... taki może nie istotny szczegół... ale jednak

druga sprawa, jeździsz dynamicznie czy raczej dychawicznie, bo jak autko jest jeżdżone dychawicznie to się samo z siebie zamula (nagar itp) i trzeba mu zatankować mocniejszego paliwa (typu BP Ultimate) oraz prześmigać na całym baku bardzo ostro... to zazwyczaj pomaga odmulić autko, druga sprawa... jaki masz przebieg auta i stan silnika

kolega Mati_124 miał autko z nalotem prawie 300 tys i jego silnik na ozu nie wyrabiał za innymi 1.0.... silnik był już w słabej kondycji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Otóz do 100kmh uno fajnie idzie a od ok 110 kmh ma jakby blokade [...]

Czy zatankowałeś Unolota tam, gdzie zawsze?

Może problem dotyczy paliwa?

Ostatnio zdecydowałem się na LPG z BP i powiem szczerze - nie jestem zadowolony. Wcześniej tankowałem u ruskich albo na blisce i było OK. Teraz auto nie chce jechać tak, jak powinno frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja to mam dla ciebie jedną taką radę: daj Glacy swoje auto, niech go

> tam trochę przegoni to na pewno będzie się zbierał do 100 km/h

> szybciej niż twierdzi producent i jeszcze cię twoje auto zadziwi

cfaniaczek.gif coś w tym jest grinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem coś podobnego, z tym że raz występowało raz mnie i przy różnych prędkościach. Zwłaszcza, kiedy chciałem ostrzej przyśpieszyć, a więc przy zwiększonym zapotrzebowaniu na mieszankę. Na pierwszy (i celny) ogień poszedł filtr powietrza - zapchany był i to nieźle, samo dokładne wytrzepanie pomogło zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po zalaniu paliwem 98 w ramach oczyszczenia może mu się coś

> poprzestawiać ???

Paliwo o wyższej liczbie oktanowej w tych samych warunkach spalania da mniej mocy bo jest trochę mniej kaloryczne.

Tyle że paliwo 98 pozwala na przyspieszenie kąta wyprzedzania zapłonu i w efekcie końcowym wyjście nawet na plus.

Pytanie tylko czy i jak UNO "poczuje" lepsze paliwo to czy będzie potrafił ustawić szybciej zapłon.

Wiele samochodów potrafi opóźnić zapłon jak wykryje spalanie stukowe. Na pewno w samochodach bez czujnika spalania stukowego możesz sobie 98 darować.

W zasadzie można się kierować instrukcją - w przypadku niektórych silników producent pisze wyraźnie że paliwo 95. W przypadku innych producent mówi że co najmniej 95 - w takim wypadku jest większa szansa że 98 będzie potrafił wykorzystać.

A co do oczyszczania silnika - to chyba nie od liczby oktanów, a domieszek do paliwa zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, raczej omijaj tą konkretną stacje, bo widać robią syf z paliwem, w większości stacje są tylko z szyldem marki, a co one robią to już ich sprawa, i w danej okolicy zawsze biorą od jednego dostawcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz, raczej omijaj tą konkretną stacje, bo widać robią syf z

> paliwem, w większości stacje są tylko z szyldem marki, a co one

> robią to już ich sprawa, i w danej okolicy zawsze biorą od

> jednego dostawcy

Ale Dobi tankował gassss.... z elpidżi na stacjach też kombinują? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale Dobi tankował gassss.... z elpidżi na stacjach też kombinują?

LPG to gaz propan-butan

Jak to kiedyś ktoś z klubowiczów stwierdził... na niektórych stacjach LPG to butan-propan.

Istnieje podział na kategorie tego paliwa ze względu na jakość. Nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale można znaleźć informacje na ten temat.

Butan jest ponoć tańszy

Propan - lepszy

To tak ogólnie, ale ekspertem nie jestem, więc nie wiem....

Swoją drogą... na niektórych stacjach są tacy magicy, że do butli 34-o litrowej potrafią "nabić" 36 dm3 LPG icon_eek.gif i to są firmowe stacje!

Z przyzwyczajenia tankuję u ruskich. Albo w moim miasteczku albo w Pabianicach - w drodze do szkoły.

Wychodzę z założenia, że wszędzie oszukują i każdy robi to w inny sposób. Jeśli będę tankował na jednej stacji, to mam szansę na przynajmniej przybliżone wyliczenie średniego spalania wink.gif

Ostatnio tankowałem na BP ze względu na kolejki na bliskiej icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

98 to nie jest mocniejsza benzyna a wręcz słabsza ;p liczba oktanów oznacza zdolność do przeciwdziałania detonacji, im wyższa tym na tym samym zapłonie silnik spala paliwo delikatniej smile.gif trzeba było zatankować benzynę typu V-power Shela, BP Ultimate itp, a potem przelatać go na maxymalnych obrotach, aż to paliwo wypalisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 98 to nie jest mocniejsza benzyna a wręcz słabsza ;p liczba oktanów

> oznacza zdolność do przeciwdziałania detonacji, im wyższa tym na

> tym samym zapłonie silnik spala paliwo delikatniej trzeba było

> zatankować benzynę typu V-power Shela, BP Ultimate itp, a potem

> przelatać go na maxymalnych obrotach, aż to paliwo wypalisz

Może zawsze eter wykombinować zeby.GIF Tylko pytanie czy mu trochę nie powypala czegoś zeby.GIF Jak mówią chłopaki przegon go bo zamuliłeś chłopaka zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.