grand1 Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 Witam już raz pisalem i nie doszliśmy do tego co jest grane . Otóz do 100kmh uno fajnie idzie a od ok 110 kmh ma jakby blokade nie umie sie rozpedzic na 5 biegu cisne w gaz i ciągle 110 kmh czasami idzie normalnie do 150 km. Czy powodem może być niski stan paliwa bo głównie jeżdżę na rezerwie ? Ok 2- 5 l w baku może być wina tego że pompa paliwa tyle nie podajei nie umi sie rozkulać. Wszystkie hamulce sa sprawne ręczny i przednie nigdzie nie 3mią żeby chamowały . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 Na to możesz sobie odpowiedzieć tylko sam. Czy te 150 idzie zaraz po wyjeździe ze stacji? Ale może być i tak że cały syf ze zbiornika. Głównie przez jazdę na rezerwie. Przeniósł się ze zbiornika na filtr pompy i ją przytyka. 2-5 litrów na całej szerokości baku to jest NIC. Pompa ci zdechnie bardzo szybko bo nie jest chłodzona tak jak w przypadku np. połowy baku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 > do 100kmh uno fajnie idzie a od ok 110 kmh ma jakby blokade nie > umie sie rozpedzic na 5 biegu cisne w gaz i ciągle 110 kmh A przypadkiem tak wlasnie nie ma byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 > A przypadkiem tak wlasnie nie ma byc? tak, to taka blokada na zimę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 > tak, to taka blokada na zimę... Myslalem ze to normalne zachowanie auta, niezaleznie od pory roku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 W sumie możliwe ze zasysa same syfy i auto nie przerywa ale nie umie sie rozpedzić bo podaje za mało przez zatkane sitko w baku lub za małe cisnienie w baku .Bo zawsze jeźdże tak do 1/4 baku zejdzie do czerwonej i tankuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 > Witam już raz pisalem i nie doszliśmy do tego co jest grane . > Otóz do 100kmh uno fajnie idzie a od ok 110 kmh ma jakby blokade nie > umie sie rozpedzic na 5 biegu cisne w gaz i ciągle 110 kmh > czasami idzie normalnie do 150 km. weź mu zredukuj do 4 i go rozpędzaj, ew. do 3 a tak na serio to sprawdź w ile robi setke bo jeśli czas wyjdzie ponad katalog to ciężko aby rozpędził się do 110 w mgnieniu oka > chamowały . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 A w jakim stanie masz filtr paliwa w komorze silnika? u mnie jak wymieniałem łożysko to pomyrgałem tym filtrem, i brakowało paliwa silnikowi od pewnych obrotów, oraz nie ciągnął zupełnie w górnym zakresie... wymiana filtra pomogła... auto odzyskało parę... taki może nie istotny szczegół... ale jednak druga sprawa, jeździsz dynamicznie czy raczej dychawicznie, bo jak autko jest jeżdżone dychawicznie to się samo z siebie zamula (nagar itp) i trzeba mu zatankować mocniejszego paliwa (typu BP Ultimate) oraz prześmigać na całym baku bardzo ostro... to zazwyczaj pomaga odmulić autko, druga sprawa... jaki masz przebieg auta i stan silnika kolega Mati_124 miał autko z nalotem prawie 300 tys i jego silnik na ozu nie wyrabiał za innymi 1.0.... silnik był już w słabej kondycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 Ja to mam dla ciebie jedną taką radę: daj Glacy swoje auto, niech go tam trochę przegoni to na pewno będzie się zbierał do 100 km/h szybciej niż twierdzi producent i jeszcze cię twoje auto zadziwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobieslawb Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 > Otóz do 100kmh uno fajnie idzie a od ok 110 kmh ma jakby blokade [...] Czy zatankowałeś Unolota tam, gdzie zawsze? Może problem dotyczy paliwa? Ostatnio zdecydowałem się na LPG z BP i powiem szczerze - nie jestem zadowolony. Wcześniej tankowałem u ruskich albo na blisce i było OK. Teraz auto nie chce jechać tak, jak powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 Zalałeś "lepszym paliwem" i się uniakowi ustawienia nie zgadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 F paliwa wymienialem z 3 tys temu przebieg 88 kkm świece też niedawno wymieniałem jestem 1 właścicielem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobieslawb Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 > Zalałeś "lepszym paliwem" i się uniakowi ustawienia nie zgadzają. No też tak na początku pomyślałem... Ale w końcu dotarło do mnie, że UNO ma silnik na gaźniku i instalację LPG pierwszej generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 > Ja to mam dla ciebie jedną taką radę: daj Glacy swoje auto, niech go > tam trochę przegoni to na pewno będzie się zbierał do 100 km/h > szybciej niż twierdzi producent i jeszcze cię twoje auto zadziwi coś w tym jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 > No też tak na początku pomyślałem... Ale w końcu dotarło do mnie, że > UNO ma silnik na gaźniku i instalację LPG pierwszej generacji Jedź koniecznie do gazownika na regulacje To napewno pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Uno 999 2000 wtrysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 > Uno 999 2000 wtrysk Nie do ciebie to było. Ty jedź na stacje. Zatankuj do połowy i depnij ten skrajny prawy pedał do podłogi. W międzyczasie możesz zmieniać biegi Możesz luknąć też w zbiornik . Dużo ci to nie zajmie, a może coś znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobieslawb Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 > Jedź koniecznie do gazownika na regulacje To napewno pomoże Eee tam. Będę omijał BP szerokim łukiem. To najlepszy sposób na zachowanie sprawności auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 Kiedyś miałem coś podobnego, z tym że raz występowało raz mnie i przy różnych prędkościach. Zwłaszcza, kiedy chciałem ostrzej przyśpieszyć, a więc przy zwiększonym zapotrzebowaniu na mieszankę. Na pierwszy (i celny) ogień poszedł filtr powietrza - zapchany był i to nieźle, samo dokładne wytrzepanie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Porki89 Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 > Zalałeś "lepszym paliwem" i się uniakowi ustawienia nie zgadzają. Po zalaniu paliwem 98 w ramach oczyszczenia może mu się coś poprzestawiać ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 > Po zalaniu paliwem 98 w ramach oczyszczenia może mu się coś > poprzestawiać ??? Paliwo o wyższej liczbie oktanowej w tych samych warunkach spalania da mniej mocy bo jest trochę mniej kaloryczne. Tyle że paliwo 98 pozwala na przyspieszenie kąta wyprzedzania zapłonu i w efekcie końcowym wyjście nawet na plus. Pytanie tylko czy i jak UNO "poczuje" lepsze paliwo to czy będzie potrafił ustawić szybciej zapłon. Wiele samochodów potrafi opóźnić zapłon jak wykryje spalanie stukowe. Na pewno w samochodach bez czujnika spalania stukowego możesz sobie 98 darować. W zasadzie można się kierować instrukcją - w przypadku niektórych silników producent pisze wyraźnie że paliwo 95. W przypadku innych producent mówi że co najmniej 95 - w takim wypadku jest większa szansa że 98 będzie potrafił wykorzystać. A co do oczyszczania silnika - to chyba nie od liczby oktanów, a domieszek do paliwa zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 wiesz, raczej omijaj tą konkretną stacje, bo widać robią syf z paliwem, w większości stacje są tylko z szyldem marki, a co one robią to już ich sprawa, i w danej okolicy zawsze biorą od jednego dostawcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 > wiesz, raczej omijaj tą konkretną stacje, bo widać robią syf z > paliwem, w większości stacje są tylko z szyldem marki, a co one > robią to już ich sprawa, i w danej okolicy zawsze biorą od > jednego dostawcy Ale Dobi tankował gassss.... z elpidżi na stacjach też kombinują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 7 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2010 > Ale Dobi tankował gassss.... z elpidżi na stacjach też kombinują? tesssszzzz ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobieslawb Napisano 8 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2010 > Ale Dobi tankował gassss.... z elpidżi na stacjach też kombinują? LPG to gaz propan-butan Jak to kiedyś ktoś z klubowiczów stwierdził... na niektórych stacjach LPG to butan-propan. Istnieje podział na kategorie tego paliwa ze względu na jakość. Nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale można znaleźć informacje na ten temat. Butan jest ponoć tańszy Propan - lepszy To tak ogólnie, ale ekspertem nie jestem, więc nie wiem.... Swoją drogą... na niektórych stacjach są tacy magicy, że do butli 34-o litrowej potrafią "nabić" 36 dm3 LPG i to są firmowe stacje! Z przyzwyczajenia tankuję u ruskich. Albo w moim miasteczku albo w Pabianicach - w drodze do szkoły. Wychodzę z założenia, że wszędzie oszukują i każdy robi to w inny sposób. Jeśli będę tankował na jednej stacji, to mam szansę na przynajmniej przybliżone wyliczenie średniego spalania Ostatnio tankowałem na BP ze względu na kolejki na bliskiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2010 Zalałem mu pol baku 98 dalej to samo do 100kmh i dostaje muła nie daje rady sie dalej rozkulać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 8 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2010 98 to nie jest mocniejsza benzyna a wręcz słabsza ;p liczba oktanów oznacza zdolność do przeciwdziałania detonacji, im wyższa tym na tym samym zapłonie silnik spala paliwo delikatniej trzeba było zatankować benzynę typu V-power Shela, BP Ultimate itp, a potem przelatać go na maxymalnych obrotach, aż to paliwo wypalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djbogus Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > 98 to nie jest mocniejsza benzyna a wręcz słabsza ;p liczba oktanów > oznacza zdolność do przeciwdziałania detonacji, im wyższa tym na > tym samym zapłonie silnik spala paliwo delikatniej trzeba było > zatankować benzynę typu V-power Shela, BP Ultimate itp, a potem > przelatać go na maxymalnych obrotach, aż to paliwo wypalisz Może zawsze eter wykombinować Tylko pytanie czy mu trochę nie powypala czegoś Jak mówią chłopaki przegon go bo zamuliłeś chłopaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.