Pabloo119 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Po czym rozpoznać głowice z Punta że jest to 1.2 8V 75 a nie np. 60? Szukajka mnie chyba nie lubi bo nic nie znalazłem Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Po czym rozpoznać głowice z Punta że jest to 1.2 8V 75 a nie np. 60? > Szukajka mnie chyba nie lubi bo nic nie znalazłem Z góry > dzięki za wszystkie odpowiedzi Masz czujnik temperatury w głowie po stronie kolektora wydechowego. Jeszcze w 75km masz wałek 866. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 3 głowice w kolejności od prawej 1.2 75 KM, 1.2 60KM, 1.1, różnice widać gołym okiem, zdjęcie z forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabloo119 Napisano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > 3 głowice w kolejności od prawej 1.2 75 KM, 1.2 60KM, 1.1, różnice > widać gołym okiem, zdjęcie z forum Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Mam kilka pytan: 1) Czy majac silnik 1.1 MPI lepiej wlozyc: kolektor ssacy, rozwiercona przepustnice z 75 konnego, do tego listwe wtryskowa i walek 866, czy wsadzic cala kompletna glowice 75? Co o tym sadzicie? 2) Co z kompem, moze pozostac ten z scs czy trzeba z punto wsadzic? 3) Co z wiazka i rozrzadem w tych 2 przypadkach z pierwszego pytania? Chce takze zaznaczyc ze to narazie poczatek modow, chce sportasia troche wzmocnic, docelowo go uturbie, ale najpierw chce skompletowac wszystkie czesci, dlatego na ten sezon wystarczy miedzy 70 a 80 kucy;) Z gory dzieki za podpowiedz:) P.S Szukalem na forum ale tego co mnie interesuje niestety nie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal71 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Mam kilka pytan: > 1) Czy majac silnik 1.1 MPI lepiej wlozyc: kolektor ssacy, > rozwiercona przepustnice z 75 konnego, do tego listwe wtryskowa > i walek 866, czy wsadzic cala kompletna glowice 75? Co o tym > sadzicie? > 2) Co z kompem, moze pozostac ten z scs czy trzeba z punto wsadzic? > 3) Co z wiazka i rozrzadem w tych 2 przypadkach z pierwszego pytania? > Chce takze zaznaczyc ze to narazie poczatek modow, chce sportasia > troche wzmocnic, docelowo go uturbie, ale najpierw chce > skompletowac wszystkie czesci, dlatego na ten sezon wystarczy > miedzy 70 a 80 kucy;) > Z gory dzieki za podpowiedz:) > P.S Szukalem na forum ale tego co mnie interesuje niestety nie;) Wsadzanie głowicy od 1.2 to słaby pomysł, wiem to z własnego doświadczenia. Odradzam. Ładuj całe 1.2 75 KM i nie rozmieniaj sie na drobne. Pozatym to lepsza baza pod turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Wsadzanie głowicy od 1.2 to słaby pomysł, wiem to z własnego > doświadczenia. Odradzam. > Ładuj całe 1.2 75 KM i nie rozmieniaj sie na drobne. Pozatym to > lepsza baza pod turbo. Ale 1,1 z gora 1,2 sie fajnie odpreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Wsadzanie głowicy od 1.2 to słaby pomysł, wiem to z własnego > doświadczenia. Odradzam. > Ładuj całe 1.2 75 KM i nie rozmieniaj sie na drobne. Pozatym to > lepsza baza pod turbo. a to czemu? przecie ci fajnie to auto zapitalało po sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal71 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > a to czemu? przecie ci fajnie to auto zapitalało po sofcie nawet bardzo fajnie ale wsadzajac cale 1.2 plus to co mam nagrzebane to z 10 KM wiecej by bylo spokojnie. Pozatym seria 1.2 to normalne spalanie a nie studnia bez dna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > nawet bardzo fajnie ale wsadzajac cale 1.2 plus to co mam nagrzebane > to z 10 KM wiecej by bylo spokojnie. > Pozatym seria 1.2 to normalne spalanie a nie studnia bez dna a byłeś w końcu na hamowni??? Nie wkładaj serii dołu 1.2 8V ...poszukaj korb z 16V są dużo lżejsze, załóż do 8ki i wtedy dać do wyważenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Reasumujac pomysl z glowica z 1.2 75 to slaby pomysl z seryjnym dolem? Slyszalem ze gora z 1.2 + dol seryjny lepiej sie wkreca Oprocz korbowodow mozna tez wsadzic z 16tki do 8 tloki? Rozumiem ze pomysl z wsadzeniem ssacego i listwy do 1.1 nie da jakiegos dobrego efektu;) > a byłeś w końcu na hamowni??? > Nie wkładaj serii dołu 1.2 8V ...poszukaj korb z 16V są dużo lżejsze, > załóż do 8ki i wtedy dać do wyważenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 I jeszcze jedno mnie ciekawi, spotkalem sie kiedys z sejem 1.1 z gora od 16V, jak to sie sprawowalo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > I jeszcze jedno mnie ciekawi, spotkalem sie kiedys z sejem 1.1 z gora > od 16V, jak to sie sprawowalo? prawie kupiłem cc z takimsilnikiem. 3 własciciel iwsadzało taka kase by to jako tako że jechało że wstawiliby full wypas 1.2 8v na 4p i kutych gratach krecace sie wysoko i majace wieksza moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Dobrze wiedziec:) W takim razie jaka jest najlepsza opcja pod wzgledem przyszlego uturbienia? Sama glowica, caly silnik 8V, czy 16V z pozniejsza zamiana glowicy na 8V ? > prawie kupiłem cc z takimsilnikiem. 3 własciciel iwsadzało taka kase > by to jako tako że jechało że wstawiliby full wypas 1.2 8v na 4p > i kutych gratach krecace sie wysoko i majace wieksza moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 nie znam sie na turbo. Wiem że robi psss i daje duzo koni i połowa uturbiajacych silniki zajezdziła a auto nie jechało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Dobrze wiedziec:) W takim razie jaka jest najlepsza opcja pod > wzgledem przyszlego uturbienia? Sama glowica, caly silnik 8V, > czy 16V z pozniejsza zamiana glowicy na 8V ? > > i kutych gratach krecace sie wysoko i majace wieksza moc 16v z głową 8v da Ci mniej więcej Cr=8. Tak mocno na oko. Możesz też zrobić 1.1 na tłokach 16v i głową 75KM 8v. Ale to już gruba wydumka, przy nie planowanej głowie da ci to CR ok. 7.6, ale fajnie się będzie kręcić. Wszystko zależy ile chcesz dmuchać i z jakiej turbiny. Jeśli chcesz jeździć, to kanapka w 1.2 8v i nie dmuchaj więcej jak 0.8 to będzie w miarę bezawaryjne. Więc teraz sadzaj 75KM i miej spokój do czasu turbienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Wielkie dzieki za info Tak tez chyba zrobie, glowa z 1.2 75:) > 16v z głową 8v da Ci mniej więcej Cr=8. Tak mocno na oko. Możesz też > zrobić 1.1 na tłokach 16v i głową 75KM 8v. Ale to już gruba > wydumka, przy nie planowanej głowie da ci to CR ok. 7.6, ale > fajnie się będzie kręcić. > Wszystko zależy ile chcesz dmuchać i z jakiej turbiny. Jeśli chcesz > jeździć, to kanapka w 1.2 8v i nie dmuchaj więcej jak 0.8 to > będzie w miarę bezawaryjne. > Więc teraz sadzaj 75KM i miej spokój do czasu turbienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 czym sie roznia wewnetrznie glowice 60 i 75km? i drugie pytanie, czy glowica 8v podchodzi pod dół od 16? co z wycieciami w tłokach? no i trzecie: korby od 16 roznia sie tylko waga i iloscia materiału a wymiary sa identycze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > Wielkie dzieki za info Tak tez chyba zrobie, glowa z 1.2 75:) > > Więc teraz sadzaj 75KM i miej spokój do czasu turbienia Mi chodziło o cały 1.2 75KM. Nie ma sensu dla takiej kosmetyki bawić się w samą głowę, skoro silnik już nie wiele więcej kosztuje. Głowa 8v siada na blok 16v. Podcięciami pod tłoki się nie przejmuj, bo tłoki w 16v są dużo bardziej wklęsłe niż 8v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motylgsi Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > Głowa 8v siada na blok 16v. Podcięciami pod tłoki się nie przejmuj, > bo tłoki w 16v są dużo bardziej wklęsłe niż 8v. Dzięki, ale to że są wkęsłe to nie odpręża silnika? I tak nie jestem pewny czy sie nie będzie stykać u mnie zawór ssący ma 34mm i dość nisko schodzi No i jak to jest z głowicami 60/75 różnią się czymś oprócz czujnika? i co to za czujnik jest w ogóle? temperaura na wskaźnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > czym sie roznia wewnetrznie glowice 60 i 75km? jesli chodzi ci o głowice z pII 1.2mpi 60KM i tą z pI 75KM to różnica jest tylko w średnicy kanałów dolotowych (w 75KM są znacznie szersze) oraz w głowicy 75KM jest miejsca na czujnik temp (tak jak w 1.1spi) a w 60KM nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > Dzięki, ale to że są wkęsłe to nie odpręża silnika? > I tak nie jestem pewny czy sie nie będzie stykać u mnie zawór ssący > ma 34mm i dość nisko schodzi > No i jak to jest z głowicami 60/75 różnią się czymś oprócz czujnika? > i co to za czujnik jest w ogóle? temperaura na wskaźnik? Przeczytaj mój post nieco wyżej. Tam nasz napisane co daje połączenie dołu 16v z głową 8v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.