Skocz do zawartości

Głowica 1.2 8V 75


Pabloo119

Rekomendowane odpowiedzi

> Po czym rozpoznać głowice z Punta że jest to 1.2 8V 75 a nie np. 60?

> Szukajka mnie chyba nie lubi bo nic nie znalazłem Z góry

> dzięki za wszystkie odpowiedzi

Masz czujnik temperatury w głowie po stronie kolektora wydechowego. Jeszcze w 75km masz wałek 866.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytan:

1) Czy majac silnik 1.1 MPI lepiej wlozyc: kolektor ssacy, rozwiercona przepustnice z 75 konnego, do tego listwe wtryskowa i walek 866, czy wsadzic cala kompletna glowice 75? Co o tym sadzicie?

2) Co z kompem, moze pozostac ten z scs czy trzeba z punto wsadzic?

3) Co z wiazka i rozrzadem w tych 2 przypadkach z pierwszego pytania?

Chce takze zaznaczyc ze to narazie poczatek modow, chce sportasia troche wzmocnic, docelowo go uturbie, ale najpierw chce skompletowac wszystkie czesci, dlatego na ten sezon wystarczy miedzy 70 a 80 kucy;)

Z gory dzieki za podpowiedz:)

P.S Szukalem na forum ale tego co mnie interesuje niestety nie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam kilka pytan:

> 1) Czy majac silnik 1.1 MPI lepiej wlozyc: kolektor ssacy,

> rozwiercona przepustnice z 75 konnego, do tego listwe wtryskowa

> i walek 866, czy wsadzic cala kompletna glowice 75? Co o tym

> sadzicie?

> 2) Co z kompem, moze pozostac ten z scs czy trzeba z punto wsadzic?

> 3) Co z wiazka i rozrzadem w tych 2 przypadkach z pierwszego pytania?

> Chce takze zaznaczyc ze to narazie poczatek modow, chce sportasia

> troche wzmocnic, docelowo go uturbie, ale najpierw chce

> skompletowac wszystkie czesci, dlatego na ten sezon wystarczy

> miedzy 70 a 80 kucy;)

> Z gory dzieki za podpowiedz:)

> P.S Szukalem na forum ale tego co mnie interesuje niestety nie;)

Wsadzanie głowicy od 1.2 to słaby pomysł, wiem to z własnego doświadczenia. Odradzam.

Ładuj całe 1.2 75 KM i nie rozmieniaj sie na drobne. Pozatym to lepsza baza pod turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wsadzanie głowicy od 1.2 to słaby pomysł, wiem to z własnego

> doświadczenia. Odradzam.

> Ładuj całe 1.2 75 KM i nie rozmieniaj sie na drobne. Pozatym to

> lepsza baza pod turbo.

Ale 1,1 z gora 1,2 sie fajnie odpreza zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wsadzanie głowicy od 1.2 to słaby pomysł, wiem to z własnego

> doświadczenia. Odradzam.

> Ładuj całe 1.2 75 KM i nie rozmieniaj sie na drobne. Pozatym to

> lepsza baza pod turbo.

a to czemu? przecie ci fajnie to auto zapitalało po sofcie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to czemu? przecie ci fajnie to auto zapitalało po sofcie

nawet bardzo fajnie zeby.GIF ale wsadzajac cale 1.2 plus to co mam nagrzebane to z 10 KM wiecej by bylo spokojnie.

Pozatym seria 1.2 to normalne spalanie a nie studnia bez dna 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nawet bardzo fajnie ale wsadzajac cale 1.2 plus to co mam nagrzebane

> to z 10 KM wiecej by bylo spokojnie.

> Pozatym seria 1.2 to normalne spalanie a nie studnia bez dna

a byłeś w końcu na hamowni???

Nie wkładaj serii dołu 1.2 8V ...poszukaj korb z 16V są dużo lżejsze, załóż do 8ki i wtedy dać do wyważenia ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumujac pomysl z glowica z 1.2 75 to slaby pomysl z seryjnym dolem? Slyszalem ze gora z 1.2 + dol seryjny lepiej sie wkreca

Oprocz korbowodow mozna tez wsadzic z 16tki do 8 tloki?

Rozumiem ze pomysl z wsadzeniem ssacego i listwy do 1.1 nie da jakiegos dobrego efektu;)

> a byłeś w końcu na hamowni???

> Nie wkładaj serii dołu 1.2 8V ...poszukaj korb z 16V są dużo lżejsze,

> załóż do 8ki i wtedy dać do wyważenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I jeszcze jedno mnie ciekawi, spotkalem sie kiedys z sejem 1.1 z gora

> od 16V, jak to sie sprawowalo?

prawie kupiłem cc z takimsilnikiem. 3 własciciel iwsadzało taka kase by to jako tako że jechało że wstawiliby full wypas 1.2 8v na 4p i kutych gratach krecace sie wysoko i majace wieksza moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedziec:) W takim razie jaka jest najlepsza opcja pod wzgledem przyszlego uturbienia? Sama glowica, caly silnik 8V, czy 16V z pozniejsza zamiana glowicy na 8V ?

> prawie kupiłem cc z takimsilnikiem. 3 własciciel iwsadzało taka kase

> by to jako tako że jechało że wstawiliby full wypas 1.2 8v na 4p

> i kutych gratach krecace sie wysoko i majace wieksza moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze wiedziec:) W takim razie jaka jest najlepsza opcja pod

> wzgledem przyszlego uturbienia? Sama glowica, caly silnik 8V,

> czy 16V z pozniejsza zamiana glowicy na 8V ?

> > i kutych gratach krecace sie wysoko i majace wieksza moc

16v z głową 8v da Ci mniej więcej Cr=8. Tak mocno na oko. Możesz też zrobić 1.1 na tłokach 16v i głową 75KM 8v. Ale to już gruba wydumka, przy nie planowanej głowie da ci to CR ok. 7.6, ale fajnie się będzie kręcić.

Wszystko zależy ile chcesz dmuchać i z jakiej turbiny. Jeśli chcesz jeździć, to kanapka w 1.2 8v i nie dmuchaj więcej jak 0.8 to będzie w miarę bezawaryjne.

Więc teraz sadzaj 75KM i miej spokój do czasu turbienia wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za info zeby.GIF Tak tez chyba zrobie, glowa z 1.2 75:)

> 16v z głową 8v da Ci mniej więcej Cr=8. Tak mocno na oko. Możesz też

> zrobić 1.1 na tłokach 16v i głową 75KM 8v. Ale to już gruba

> wydumka, przy nie planowanej głowie da ci to CR ok. 7.6, ale

> fajnie się będzie kręcić.

> Wszystko zależy ile chcesz dmuchać i z jakiej turbiny. Jeśli chcesz

> jeździć, to kanapka w 1.2 8v i nie dmuchaj więcej jak 0.8 to

> będzie w miarę bezawaryjne.

> Więc teraz sadzaj 75KM i miej spokój do czasu turbienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym sie roznia wewnetrznie glowice 60 i 75km?

i drugie pytanie, czy glowica 8v podchodzi pod dół od 16?

co z wycieciami w tłokach?

no i trzecie: korby od 16 roznia sie tylko waga i iloscia materiału a wymiary sa identycze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wielkie dzieki za info Tak tez chyba zrobie, glowa z 1.2 75:)

> > Więc teraz sadzaj 75KM i miej spokój do czasu turbienia

Mi chodziło o cały 1.2 75KM. Nie ma sensu dla takiej kosmetyki bawić się w samą głowę, skoro silnik już nie wiele więcej kosztuje.

Głowa 8v siada na blok 16v. Podcięciami pod tłoki się nie przejmuj, bo tłoki w 16v są dużo bardziej wklęsłe niż 8v.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Głowa 8v siada na blok 16v. Podcięciami pod tłoki się nie przejmuj,

> bo tłoki w 16v są dużo bardziej wklęsłe niż 8v.

Dzięki, ale to że są wkęsłe to nie odpręża silnika?

I tak nie jestem pewny czy sie nie będzie stykać u mnie zawór ssący ma 34mm i dość nisko schodzi

No i jak to jest z głowicami 60/75 różnią się czymś oprócz czujnika?

i co to za czujnik jest w ogóle? temperaura na wskaźnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czym sie roznia wewnetrznie glowice 60 i 75km?

jesli chodzi ci o głowice z pII 1.2mpi 60KM i tą z pI 75KM to różnica jest tylko w średnicy kanałów dolotowych (w 75KM są znacznie szersze) oraz w głowicy 75KM jest miejsca na czujnik temp (tak jak w 1.1spi) a w 60KM nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki, ale to że są wkęsłe to nie odpręża silnika?

> I tak nie jestem pewny czy sie nie będzie stykać u mnie zawór ssący

> ma 34mm i dość nisko schodzi

> No i jak to jest z głowicami 60/75 różnią się czymś oprócz czujnika?

> i co to za czujnik jest w ogóle? temperaura na wskaźnik?

Przeczytaj mój post nieco wyżej. Tam nasz napisane co daje połączenie dołu 16v z głową 8v.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.