SZyBA88 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Koledzy potrzebuje pomocy he dzisiaj rano na spokojnie ide do samochodziku odpalam a po chwili zapala się kontrolka samochodzik z kłudeczką czyli - Awaria Systemu Zabezpieczenia Fiat COde. Kiedyś już tak miałem więc zgasiłem samochód i zapaliłem ale również tak samo dalej było. Zaczał falować wskaźnik poziomu paliwa w dół opadac. Zgasiłem jeszcze pare razy i później czasami zaczęła jeszcze się zapalać kontrolka check. Ale check się czasami zapalał a czasami nie. Ale zawsze po 3 sek paliłą się kłudeczka. Wiec dzisiaj do pracy autobusem. I teraz majstry rada co zrobić? Co jest nie tak? Dodam że nigdy wcześniej tak nie miałem. Tydzień temu tlyko raz mi się zapaliła kłódeczka ale po zgaszeniu auta i zapaleniu już było ok a tutaj lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojzag2 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Koledzy potrzebuje pomocy he > dzisiaj rano na spokojnie ide do samochodziku odpalam a po chwili > zapala się kontrolka samochodzik z kłudeczką czyli - Awaria > Systemu Zabezpieczenia Fiat COde. Kiedyś już tak miałem więc > zgasiłem samochód i zapaliłem ale również tak samo dalej było. > Zaczał falować wskaźnik poziomu paliwa w dół opadac. Zgasiłem > jeszcze pare razy i później czasami zaczęła jeszcze się zapalać > kontrolka check. Ale check się czasami zapalał a czasami nie. > Ale zawsze po 3 sek paliłą się kłudeczka. Wiec dzisiaj do pracy > autobusem. I teraz majstry rada co zrobić? Co jest nie tak? > Dodam że nigdy wcześniej tak nie miałem. Tydzień temu tlyko raz > mi się zapaliła kłódeczka ale po zgaszeniu auta i zapaleniu już > było ok a tutaj lipa Serwis cie ratuje ale mozesz sprobowac sciagnac kleme z akumlatora na pare minut i zoabacz czy sie poprawi czasem po takiej operacji moze usunac jakis blad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Koledzy potrzebuje pomocy he > dzisiaj rano na spokojnie ide do samochodziku odpalam a po chwili > zapala się kontrolka samochodzik z kłudeczką czyli - Awaria > Systemu Zabezpieczenia Fiat COde. Wolfi mial jakies przejscia z immo - wiec moze cos podpowie w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adales Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Wiec dzisiaj do pracy > autobusem. A czy próbowałeś zapalić awaryjnie przy użyciu pedału gazu i kodu fiat code? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 moim zdaniem są 3 możliwości 1. padł sterownik silnika ( z tego co pamiętam masz starego typu) - stąd zapalający kontrolka silnika 2. Padł odbiornik immo umieszczony na stacyjce lub sama stacyjka ( co niektórzy mieli z tym kłopoty) z tego co pamiętam inni mieli kłopoty z kostką przy stacyjce - nie łączyła) 3. Padł zestaw zegarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > A czy próbowałeś zapalić awaryjnie przy użyciu pedału gazu i kodu > fiat code? tylko to nie rozwiazuje problemu nie czytania-umozliwia tylko odpalenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Koledzy potrzebuje pomocy he > dzisiaj rano na spokojnie ide do samochodziku odpalam a po chwili > zapala się kontrolka samochodzik z kłudeczką czyli - Awaria > Systemu Zabezpieczenia Fiat COde. Kiedyś już tak miałem więc > zgasiłem samochód i zapaliłem ale również tak samo dalej było. > Zaczał falować wskaźnik poziomu paliwa w dół opadac. Zgasiłem > jeszcze pare razy i później czasami zaczęła jeszcze się zapalać > kontrolka check. Ale check się czasami zapalał a czasami nie. > Ale zawsze po 3 sek paliłą się kłudeczka. Wiec dzisiaj do pracy > autobusem. I teraz majstry rada co zrobić? Co jest nie tak? > Dodam że nigdy wcześniej tak nie miałem. Tydzień temu tlyko raz > mi się zapaliła kłódeczka ale po zgaszeniu auta i zapaleniu już > było ok a tutaj lipa Rozbiez kolumne kierownicza, od spodu odkrec ten plastik. Kostki lekko poprzeczyszczaj. U mnie sie działo tak ze zapalała sie kłódka i nagle pstryk i nie mialem w ogole pradu czyli gasł silnik. Za chwile znowu odpalenie iles tam metrów przejechane znowu kłódka check engine i zgasło bydlę Pomogło własnie podociskanie i przetarcie wtyczek, mysle ze po prostu zasniedziały. Od tamtej pory pali jak nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adales Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > tylko to nie rozwiazuje problemu nie czytania-umozliwia tylko > odpalenie no i o to chodziło, żeby odpalić i jechać zamiast busem pociskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Byłem rozebrałem pod stacyjka. Przeczyściłem kostki, następnie odłączyłem akumulator na 10 min ponownie podłączyłem. Zapaliła normalnie przez 3 sek było ok potem zaczął check pulsować i za 2-3 sek zapaliła się na stałe kłódeczka. Pare razy gasiłem i zapalałem i cały czas check pulsuje a kłodeczka po 3 sek zapala się na stałe co teraz zrobić koledzy poradzcie dodam jeszcze że jak daje gazu to światła przygasają i zaczyna się dławić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Examiner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Byłem rozebrałem pod stacyjka. Przeczyściłem kostki, następnie > odłączyłem akumulator na 10 min ponownie podłączyłem. Zapaliła > normalnie przez 3 sek było ok potem zaczął check pulsować i za > 2-3 sek zapaliła się na stałe kłódeczka. Pare razy gasiłem i > zapalałem i cały czas check pulsuje a kłodeczka po 3 sek zapala > się na stałe co teraz zrobić koledzy poradzcie podpiac pod kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 grata chcial sprzedac 1.problem z immmo 2.licznik - ale tego nie obstawiam musiac pod examiner podlaczyc moze cos pokaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Teraz tak w Wawie słyszałem żę Dukiewicz (mam do niego 3km) jest nie polecany, ale za to zakład w Radzyminie jest sławny i słyszałem dobrą opinie? Czy to prawda? Tam pracuje ktoś od nas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Teraz tak w Wawie słyszałem żę Dukiewicz (mam do niego 3km) jest nie > polecany, ale za to zakład w Radzyminie jest sławny i słyszałem > dobrą opinie? Czy to prawda? Tam pracuje ktoś od nas? Dominik he he ale niech się inni wypowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Teraz tak w Wawie słyszałem żę Dukiewicz (mam do niego 3km) jest nie > polecany, ale za to zakład w Radzyminie jest sławny i słyszałem > dobrą opinie? Czy to prawda? Tam pracuje ktoś od nas? Szyba nie szukaj dziury w całym tylko jedz jutro na kompa i napisz co Ci wykryli. Dawałem Ci ranking ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Szyba nie szukaj dziury w całym tylko jedz jutro na kompa i napisz co > Ci wykryli. Dawałem Ci ranking ASO Examiner nie mechanik, wajchy nie zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 Musze zadzwonic do nich czy mają wolne a potem kogoś poprosić o z cholowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Teraz tak w Wawie słyszałem żę Dukiewicz (mam do niego 3km) jest nie > polecany, ale za to zakład w Radzyminie jest sławny i słyszałem > dobrą opinie? Czy to prawda? Tam pracuje ktoś od nas? Kiedyś jeden z modów bardzo promował to ASO a faktem jest to ze kilka osób ze stolicy mówiło ze drogo mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > Musze zadzwonic do nich czy mają wolne a potem kogoś poprosić o z > cholowanie Tak w ogóle jakie masz ubezpieczenie , jak masz AC z pełnym Asistance to dzwoń po holownik i niech sie inni matrwią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 PZM mam pełen pakiet OC AC NWW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > PZM mam pełen pakiet OC AC NWW To na co Ty czekasz , płacisz wymagasz. Zadzwoń sobie wcześniej na infolinię PZU i dowiedz się jak wygląda procedura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 PZM a nie PZU Polski związek motoryzacyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > PZM a nie PZU > Polski związek motoryzacyjny Nieważne , zawsze też możesz info zasięgnąć u ajenta ubezpieczeniowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 10 Marca 2010 Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 > PZM a nie PZU > Polski związek motoryzacyjny Polski Związek Motorowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2010 dzisiaj byłem tak jak Darek mówiłes nawet z zapasowego kluczyka to samo. Poza tym jeszcze 1 dziwny objaw jak zapaliłem to przy dodaniu gazu czasami mryga kontrolka Absu i hamulca ręcznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 12 Marca 2010 Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 > dzisiaj byłem tak jak Darek mówiłes nawet z zapasowego kluczyka to > samo. Poza tym jeszcze 1 dziwny objaw jak zapaliłem to przy > dodaniu gazu czasami mryga kontrolka Absu i hamulca ręcznego i co byłes w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2010 Byłem jutro albo w niedziele jak się uda to opisze wszystko. Napewno miła i fachowa obsługa. Jak narazie panda stoi ale mam nadzieje że to się zmieni jutro albo pojutrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Wiec tak zgodnie z radami za holowałem Auto do Górka Auto w radzyminie. Dzięki koledze M_CH który za holował Najlepsza sprawa przyjeżdżam rano mówie co i jak mechanik wsiada i 0 problemu wszystko ok zapala normalnie i jest piknie ale powiedziałem objawy kontrolek, że powyżej 5 tys gwizd metaliczny i że duże spalanie w trasie przy 120km/h spaliła 9,2 litra. Wzieli na podnosnik sprawdzili wychodzi majster i mówi. Że przyczyną kontrolek i gwizdżenia jest pęknięta obudowa alternatora. Powyżej 5 tys czasami nawet iskry idą. Błędy były w kompie bo kabel od cewki się odłączył i pracowała na 3 garach, dlatego też takie duże spalanie i check. O dziwo powiedział że amortyzatory są do wymiany a napoczątku listopada przechodziłem przegląd i było wszystko ok ale to musze sprawdzić jeszcze. W ASO policzyli troche bo 850 zł za alternator, jednak z powodu wyjazdu nie robiłem. Dojechałem do domu jakoś i koło Siebie 3 km znalazłem AutoElektryka gdzie mają nowe alternator koszt 450 zł z wymiany. Wiec bardzo polecam ASO Dominika miła fachowa obsługa wszystko sprawdzili Pytali się tylko czy nie czułem spadku mocy hehe Wiec nowy alternator zagościł w pandzie ładowanie wynosi teraz 14,3V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Czyli mieliśmy rację, że za dużo Ci pali. Przynajmniej 1 wizytą w ASO załatwiłeś kilka tematów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Teraz jak jechałem to cisza już nie tyrkoli. Zalany nowy płyn do spryskiwaczy, i na odcinku 50km jechałem cały czas tak 80-90km/h na 5tce spalanie wyszło średnie 5,2 litra więc chyba przydała się wizyta ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 dziś padła Panda mojej znajomej. objawy odpalił i zgasł no i po kolei wszystkie kontroli od wspomagania immo, ABS-u etc Assistance przyjechało odpaliło pochodził chwilkę i w czasie jazdy - co mnie zaskoczyło zgasła wskazówki zaczęły szaleć i....ZABLOKOWAŁO KIEROWNICĘ!! już Pacjent nie wstał- laweta do ASO diagnoza padnięty Aku a powodem padnięty altek- koszt zabawy 650 pln w ASO z kasowaniem błedów Panda z 12.2007 rok wersja "360" 30 tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 No u mnie też mówili żę komp poazywał że 3 gary brak cewki i coś chyba usunęli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 15 Marca 2010 Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 > No u mnie też mówili żę komp poazywał że 3 gary brak cewki i coś > chyba usunęli ile dutków w ASO zostawiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Za sprawdzenie tam i ścieżke pod kompa 50 zł. Tylko nie wiem własnie czy błedy usunęli ale mówił żę komp dlatego pozywał błedy że kabel odłączony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 16 Marca 2010 Udostępnij Napisano 16 Marca 2010 przeplaciles za altka koszt nowego to 150-200zł a pekajace obudowy to norma jak w sc mpi potrafia pekac co 20kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > przeplaciles za altka > koszt nowego to 150-200zł a pekajace obudowy to norma jak w sc mpi > potrafia pekac co 20kkm Ale do wersji 1,2 z klima? 70A? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > przeplaciles za altka > koszt nowego to 150-200zł a pekajace obudowy to norma jak w sc mpi > potrafia pekac co 20kkm norma?? chyba pierwszy przypadek peknietej obudowy w pandzie o jakim slyszalem.... nie liczac setek powielanych opini o pekajacej obudowie altka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czerwos Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > norma?? > chyba pierwszy przypadek peknietej obudowy w pandzie o jakim > slyszalem.... nie liczac setek powielanych opini o pekajacej > obudowie altka W Pandzie nie reguła ale w Multipli 3 alternatory przez 5 lat i 200 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 17 Marca 2010 Udostępnij Napisano 17 Marca 2010 > W Pandzie nie reguła ale w Multipli 3 alternatory przez 5 lat i 200 > tys w innych wiem ze potrafia systematycznie leciec - chodzi mi o samo paplanie w stylu - w A leci to w B tez bo bo w A leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 18 Marca 2010 Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 A masz może foto tego padniętego alternatora? W którym miejscu on pękł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2010 własnie nie zdązyłem było pęknięte tak jak by z tyłu. od strony pasażera jak byś patrzył. I dlatego powyżej 5tys nawet iskry szły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkey Napisano 20 Marca 2010 Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > własnie nie zdązyłem było pęknięte tak jak by z tyłu. od strony > pasażera jak byś patrzył. a zdarzało Ci sie wjeżdzać w większe kałuże wody z prędkością powyżej 40km/h ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2010 > a zdarzało Ci sie wjeżdzać w większe kałuże wody z prędkością powyżej > 40km/h ? Ja osobiście nie ale widziałem jak wiesz było błoto itp i nawet przy 80km/h aż wycieraczki nie nadążały zbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkey Napisano 21 Marca 2010 Udostępnij Napisano 21 Marca 2010 > Ja osobiście nie ale widziałem jak wiesz było błoto itp i nawet przy > 80km/h aż wycieraczki nie nadążały zbierać no to juz wiesz dlaczego altek powiedział papa. on baaardzo nie lubi wody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2010 > no to juz wiesz dlaczego altek powiedział papa. > on baaardzo nie lubi wody... Bywa to każdy samochód nie lubi. Ale Czasami trzeba szybko przez kałuże przejechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.