WoWo001 Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Kolega zastanawia się na zakupem auta jak w opisie. Ten wariant z mocą 136 PS bodajże.... Czy ten motor ma łańcuch? Jak wypada w porównaniu do 1.9 TDI z Audi A4 z podobnego rocznika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > Kolega zastanawia się na zakupem auta jak w opisie. Ten wariant z mocą 136 PS bodajże.... > Czy ten motor ma łańcuch? Jak wypada w porównaniu do 1.9 TDI z Audi A4 z podobnego rocznika??? Ma łańcuch, jest cichszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > Ma łańcuch, jest cichszy. ale niestety 4gary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 > ale niestety 4gary W porównaniu z 1.9TDI żadna strata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 zadbane 2.0 136 jeździ lepiej jak 2.0 benzyna a wersja diesla po lifcie to już potrafi... ale i tak lepiej szukać 3.0d bo spalanei tylko 1 - 1,5 l więcej i ma 6 garów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > zadbane 2.0 136 jeździ lepiej jak 2.0 benzyna a wersja diesla po lifcie to już potrafi... > ale i tak lepiej szukać 3.0d bo spalanei tylko 1 - 1,5 l więcej i ma 6 garów No ale eksploatacja 3.0d to nie tylko te 4-6zł więcej za paliwo na 100km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 no za sprzęgło trzeba liczyć i dwumas pewno przy okazji... ale jak stać kogoś kupić bmw e46 to musi sie liczyć z wydatkiem... to nie poczciwe e36 gdzie zawieszenie w cenie daewoo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > ale jak stać kogoś kupić bmw e46 to musi sie liczyć z wydatkiem... No więc właśnie po to wprowadzili różnorodną gamę silników, aby te wydatki były różne w zależności od potrzeb/zamożności. 2.0d jest tańszy od 3.0d w eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > W porównaniu z 1.9TDI żadna strata. no niby tak a osobiscie jak bym mial brac 4 gray to na VW bym sie pokusil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 27 Marca 2010 Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > no za sprzęgło trzeba liczyć i dwumas pewno przy okazji... > ale jak stać kogoś kupić bmw e46 to musi sie liczyć z wydatkiem... > to nie poczciwe e36 gdzie zawieszenie w cenie daewoo... niby tak ale kolega zdaje sobie sprawe ile takie sprzeglo wytrzymuje?? w porownaniu do innych aut...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 > ale niestety 4gary kultura pracu nie to priorytet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 3.0 odpada. Za duże koszty eksploatacji i nie chodzi oczywista o tankowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2010 Panowie/Panie potrzebuję konkretów czyli plusy i minusy, usterki i mocne strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > 3.0 odpada. Za duże koszty eksploatacji i nie chodzi oczywista o tankowanie A co innego masz na myśli, co może paść w 3.0d a nie padnie w 2.0d? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > A co innego masz na myśli, co może paść w 3.0d a nie padnie w 2.0d? +2 wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > A co innego masz na myśli, co może paść w 3.0d a nie padnie w 2.0d? nie wiem co pada iwęc pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > nie wiem co pada iwęc pytam Czemu więc z góry odrzucasz 3.0d za powód podając koszty jego eksploatacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > ale i tak lepiej szukać 3.0d bo spalanei tylko 1 - 1,5 l więcej na trasie przy rozsądnym posługiwaniu sie pedałem gazu można osiągnąć taka różnice ale w mieście zapomnij... a juz nie wspomnie o zakorkowanym miescie np Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > na trasie przy rozsądnym posługiwaniu sie pedałem gazu można osiągnąć taka różnice > ale w mieście zapomnij... a juz nie wspomnie o zakorkowanym miescie np Kraków mi w Londynie wychodzi okolo 8-9litrow.. oczywiscie miasto a u ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > mi w Londynie wychodzi okolo 8-9litrow.. oczywiscie miasto > a u ciebie? ale jaka wersja tego 3.0... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 28 Marca 2010 Udostępnij Napisano 28 Marca 2010 > mi w Londynie wychodzi okolo 8-9litrow.. oczywiscie miasto > a u ciebie? Kraków: 2.0 - 7,5l 3,0 - 12-13l tyle ze e39 w automacie czyli powiedzny ze litr mozna odjąć względem manualna Łódź i mniejsze korki: 3.0 e39 manual przy jezdzie kapeluszniczej około 10l w/g komputera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > 3,0 - 12-13l tyle ze e39 w automacie Warszawa 11-12L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > ale jaka wersja tego 3.0... 184 z czipsem na 214 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > Kraków: > 2.0 - 7,5l > 3,0 - 12-13l tyle ze e39 w automacie czyli powiedzny ze litr mozna odjąć względem manualna > Łódź i mniejsze korki: > 3.0 e39 manual przy jezdzie kapeluszniczej około 10l > w/g komputera to sporawo zaskoczyles mnie po maxie tym spalaniem.... u mnie komp pokazuje galony na mile hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > to sporawo zaskoczyles mnie po maxie tym spalaniem.... > u mnie komp pokazuje galony na mile hehehe jak by pokazywał w l/100 to by było dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 > 184 z czipsem na 214 Manual? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FRS Napisano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2010 1.9 miał kilka wersji od 90 do 150KM szukaj 320d ale po FL czyli te 150KM wersje palą różnie jednym 7 drugim 9, mi w zimie 8 przy 160KM Iparę giftów dostałem z fabryki), niewątpliwie dobrze jest to zawirusować bo bmw to ciężki klocek i dopiero po programie czuje się że to chce przyśpieszać po kupnie trzeba się liczyć z pewnymi czasami niemałymi wydatkami bo to dobre silniki i nikt bez powodu ich nie sprzedaje zazwyczaj jest w nich coś do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Manual? tak manual 5 biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 przeważnie sprzęgło ludzi odstrasza i szybko sprzedają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > przeważnie sprzęgło ludzi odstrasza i szybko sprzedają co jest według mnie kompletnie nieuzasadnione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 > co jest według mnie kompletnie nieuzasadnione. a o co kaman z tym sprzęgłem, bo mi się e46 w klekledieslu gdzieś na odległych horyzontach zakupowych pojawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > a o co kaman z tym sprzęgłem, bo mi się e46 w klekledieslu gdzieś na odległych horyzontach > zakupowych pojawia? nie mam pojęcia, jeśli wymiana sprzęgła jest do zrobienia to nie rozumiem co za problem. Sprzęgło kosztuje chyba ok 500 zeta, wymiana 300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > nie mam pojęcia, jeśli wymiana sprzęgła jest do zrobienia to nie rozumiem co za problem. Sprzęgło > kosztuje chyba ok 500 zeta, wymiana 300 Bo w PL się jeździ do awarii/zużycia samochodu a później sprzedaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > przeważnie sprzęgło ludzi odstrasza i szybko sprzedają Ale co, tam jakieś hiper esktra inne sprzęgło jest za 5000zł, że ludzi odstrasza? Przecież sprzęgło w każdym aucie może paść i średnio można liczyć 1000zł za naprawę manuala. Przy kupnie auta za 20-40k to chyba nie jest duży koszt eksploatacyjny, z którym było-nie było trzeba się liczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 przy obecnych cenach e46 nie jest samochodem dla ludzi z pokaźnym portfelem... dla przykładu mój kolega ma rente, kupił sobie 2.0d i jeździł tak długo aż się doszło do wymiany tarcz + sprżegła... - sprzedał bo STAĆ go nie było - za duży wydatek na raz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > przy obecnych cenach e46 nie jest samochodem dla ludzi z pokaźnym portfelem... dla przykładu mój > kolega ma rente, kupił sobie 2.0d i jeździł tak długo aż się doszło do wymiany tarcz + > sprżegła... - sprzedał bo STAĆ go nie było - za duży wydatek na raz... zabijaja mnie tacy ludzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > zabijaja mnie tacy ludzie No dokładnie. A to jeszcze takie fajne autko jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > No dokładnie. A to jeszcze takie fajne autko jest. dlatego ja nawet nie mowie niektorym ze ja potrafie nawet srubki w ASO kupowac (np.do mocowania spryskow ostatnio) i wiele innych rzeczy, bo by na mnie patrzy jak na idiote, bo przeciez da sie cos wygrzebac i dopasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > dlatego ja nawet nie mowie niektorym ze ja potrafie nawet srubki w ASO kupowac (np.do mocowania > spryskow ostatnio) i wiele innych rzeczy, bo by na mnie patrzy jak na idiote, bo przeciez da > sie cos wygrzebac i dopasowac Hehe, śrubki to i ja w Oplu kupuję czasami. Ogólnie przy niektórych częściach nawet nie zaglądam na Allegro tylko od razu lecę do ASO, bo mam na miejscu i co oryginał to oryginał, a przy kwotach 20-30zł za pierdółki więcej zabulę za przesyłkę i jeszcze czekać trzeba na przesyłkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 > No dokładnie. A to jeszcze takie fajne autko jest. w coupe to chyba dalej najładniejszy samochód - ale 5 - 6 tyś naj.. naj,,, mniej od sedana i nagle robi sie drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > w coupe to chyba dalej najładniejszy samochód - ale 5 - 6 tyś naj.. naj,,, mniej od sedana i > nagle robi sie drogo choć jeżdżę e36 coupe, to e46 coupe już jakiś zbyt obły jest - bryła sedana podoba mi się zdecydowanie bardziej. Szkoda jednak że nie ma sztywności konstrukcji z kupejki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > nie mam pojęcia, jeśli wymiana sprzęgła jest do zrobienia to nie rozumiem co za problem. Sprzęgło > kosztuje chyba ok 500 zeta, wymiana 300 myślę, że co najmniej 700zł, wymiana 300-400, a do tego zalecają wymianę dwumasy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 i przy założeniu że samochód warty 20 tyś to koszty robią się duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 > Kolega zastanawia się na zakupem auta jak w opisie. Ten wariant z mocą 136 PS bodajże.... > Czy ten motor ma łańcuch? Jak wypada w porównaniu do 1.9 TDI z Audi A4 z podobnego rocznika??? jesli e46 z dieslem to tylko po lifcie czyli od listopada 2001; poza wygladem zew. auta, zmieniono takze silnik-jest juz CR, moc 150KM... ale nie o konie chodzi tylko o to , ze silnik 136KM, ktory byl przed liftem jest dosc awaryjny; bylem posiadaczem e46 w wersji 150KM wiec temat przerabialem; dodatkowo w wersji po lifcie poprawiono mocowanie tylnego zawieszenia- w skroce chodzi o to, ze we wczesniejszych wersjach byly przypadki pekniec podlogi/wyrwania mocowan zawieszenia z podlogi (przy ostrzejszej jezdzie) i tak na koniec-jak sie zdecyduje kolega na BMW to radze kupowac sprawdzone sztuki-tzn: jesli auto bylo kupione w DE, Austrii , PL i bylo serwisowane w ASO to bardzo latwo mozna to zweryfikowac po VIN w serwisie BMW; nie kupowac najtanszych -bo bedzie jezdzil po serwisach $$$ Jak BMW to tylko sprawdzone-inaczej skarbonka bez dna; pzd K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 > jesli e46 z dieslem to tylko po lifcie czyli od listopada 2001; > poza wygladem zew. auta, zmieniono takze silnik-jest juz CR, moc 150KM... ale nie o konie chodzi > tylko o to , ze silnik 136KM, ktory byl przed liftem jest dosc awaryjny; pierwsze słysze, żeby cechą silnika 136KM była awaryjność. Już wiecej słyszałem o częstych padach turbin w 150 KM > bylem posiadaczem e46 w wersji 150KM wiec temat przerabialem; > dodatkowo w wersji po lifcie poprawiono mocowanie tylnego zawieszenia- w skroce chodzi o to, ze we > wczesniejszych wersjach byly przypadki pekniec podlogi/wyrwania mocowan zawieszenia z podlogi > (przy ostrzejszej jezdzie) też pierwsze słysze o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 dzis takowa kupowałem dal kolegi 2004 coupe 150km 2.0d m-pakiet jazda fajniusia na prostej i na równym zakrecie bez kolein na koleinach zeby wypadaja 18 fela +mpakiet vmax troche słaby - 212km i koniec 0-100 ok 9,5s głosnosc silnika rewelka - cisza jak w benzynie przejechałem nia 200km po trasie agresywnie spalanie ok 7-7,5l ale non stop na kazdym biegiu podłoga a kupiona dopiero 8 sztuka wiec ciezko znalez http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12512510 na zdjeciach gorzej wyglada niz na zywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 > przejechałem nia 200km po trasie agresywnie spalanie ok 7-7,5l ale non stop na kazdym biegiu > podłoga Ja wczoraj butowałem moją e39 3.0d i max co wyszło to 8,4L/100km - trasa 250km+60km miasto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 > pierwsze słysze, żeby cechą silnika 136KM była awaryjność. Już wiecej słyszałem o częstych padach > turbin w 150 KM > też pierwsze słysze o tym. tez tak to czytałem ale nie chciało mi sie odpisywać ze pierwsze słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 > tylko o to , ze silnik 136KM, ktory byl przed liftem jest dosc awaryjny; Jedyna wieksza awaryjność to pompa wtryskowa (vp44 taka sama jak np. w oplu dti), pozatym reszta na powiomie normalnych diesli - czyli wtryski turbo itd. > wczesniejszych wersjach byly przypadki pekniec podlogi/wyrwania mocowan zawieszenia z podlogi > (przy ostrzejszej jezdzie) To prawda, jednakże nie koniecznie zalezy to od ostrzejszej jazdy - raczej od obciązeń i załadunku poza dopuszczalny Ogolnie jezdze m47 wlasnie wersja 136km, zrobiona na ponad 150km i 320nm jakies 70tys praktycznie kompletnie bezawaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 > pierwsze słysze, żeby cechą silnika 136KM była awaryjność. Już wiecej słyszałem o częstych padach > turbin w 150 KM > też pierwsze słysze o tym. nie za bardzo mam czas googlowac aby podac konkretne artykuły- sugeruje rozpoznac temat, wtedy moze usłyszysz... tak jak wspomnial kolega ZeT -m.in. pompy wtryskowe lubia padac; silnik 136km byl takze montowany w roverach; mam kolege, ktory pracowalw serwisie i troche sylszalem o tym silniku; mozna kupic zajechanego 136km jak i 150km; chodzi o to ze ta druga wersja jest b.dopracowana; reasumujac-jesli mam komus polecic e46 z 2.0D to bede polecal wersje po liftingu 150KM; nie chce sie spierac; jak ktos chce sie bawic to jego sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.