sikoku Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 Witajcie. Z kącika obok zapytam - czy do sienki wejdą 185/65/14? Czy ta guma nie będzie za wysoka? Będę zobowiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxy999 Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > Witajcie. Z kącika obok zapytam - czy do sienki wejdą 185/65/14? > Czy ta guma nie będzie za wysoka? > Będę zobowiązany. nie będzie za wysoka... ja jeżdżę na 175/70 i jest jeszcze dużo luzu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 powinny bez problemu wejsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 > Witajcie. Z kącika obok zapytam - czy do sienki wejdą 185/65/14? > Czy ta guma nie będzie za wysoka? > Będę zobowiązany. Ale ma sens taki duży profil? nie lepiej 185/60? - to wtedy średnicą powinno być podobne do 175/65? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 29 Marca 2010 Udostępnij Napisano 29 Marca 2010 Ja mam taką Fuldę Ecocontrol i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Witajcie. Z kącika obok zapytam - czy do sienki wejdą 185/65/14? > Czy ta guma nie będzie za wysoka? > Będę zobowiązany. jeśli sienka jest z silnikiem 1.6 od razu zakładaj 195 szerokości z niskim profilem... mam fabryczne 175 i na mokrym mam regularny "taniec na lodzie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > mam fabryczne 175 i na mokrym mam regularny "taniec na lodzie" powiedziałbym, ze to nie jest zależne od szerokosci, tylko od bieznika, i stanu opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > powiedziałbym, ze to nie jest zależne od szerokosci, tylko od bieznika, i stanu opony w sumie im szersza na mokrym to gorzej, podobnie na sniegu. szeroki kapec to tylko na suchy asfalt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > w sumie im szersza na mokrym to gorzej, podobnie na sniegu. > szeroki kapec to tylko na suchy asfalt nie prawda ;-) jak masz dobra opone to na mokrym tez sie zajebiscie lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 co do śniegu to zgodze sie ze im węższa- tym lepiej na mokre natomiast to po prostu trzeba opony z bieznikiem, który odprowadza jak najwiecej wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > co do śniegu to zgodze sie ze im węższa- tym lepiej > na mokre natomiast to po prostu trzeba opony z bieznikiem, który odprowadza jak najwiecej wody no i jak ma czym odporwadzac to ma mniejszy styk z podlozem. Wiekszy nacisk na cm2. Widze u siebie po kaszlu, na seryjnej 135 dobrze jezdzil po mokrym, a na 155 juz mi tyłkiem zamiata, a bierznik kierunkowy i niby aquaplaningowi mialo zapobiegac czy jak się to zwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > nie prawda ;-) jak masz dobra opone to na mokrym tez sie zajebiscie lata Nie prawda Jak masz dobrą oponę to też najlepsza będzie dopasowana do auta. Dasz za szeroką to się aquaplaning będzie robił - zawsze Jak masz lipną to dopasowane też będą uciekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 mialem 175,potem 185, obecnie mam 2 sezon 195 i uwierz ze te 195 sa duzo lepsze w kazdych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > powiedziałbym, ze to nie jest zależne od szerokosci, tylko od bieznika, i stanu opony ... i amortyzatorów i wahaczy itd itd mam nóweczki fuldy a szerokość ma znaczenie - jakbym wiedział jak to się zachowa to od razu wkładałbym 195... mój ojciec ma w połowę mniejszym aucie 195/50 i jeździ to jak po szynach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamowski Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > ... i amortyzatorów i wahaczy itd itd > mam nóweczki fuldy a szerokość ma znaczenie - jakbym wiedział jak to się zachowa to od razu > wkładałbym 195... > mój ojciec ma w połowę mniejszym aucie 195/50 i jeździ to jak po szynach... Czyli na zwykłą seryjną felgę 14" wejdą 195/ ? na ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > ... i amortyzatorów i wahaczy itd itd pierdzielenie > mój ojciec ma i jeździ to jak po szynach... i pewnie pali jak lokomotywa, ze juz nie wspomne o hałasie gdyby to miało jakies wieksze znaczenie, to fabryka by tak montowała, a skoro inzynierowie tak wymyslili, to po co ich poprawiac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > pierdzielenie > i pewnie pali jak lokomotywa, ze juz nie wspomne o hałasie > gdyby to miało jakies wieksze znaczenie, to fabryka by tak montowała, a skoro inzynierowie tak > wymyslili, to po co ich poprawiac? Auto buduje sie na zasadzie kompromisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > pierdzielenie > i pewnie pali jak lokomotywa, ze juz nie wspomne o hałasie > gdyby to miało jakies wieksze znaczenie, to fabryka by tak montowała, a skoro inzynierowie tak > wymyslili, to po co ich poprawiac? podam na swoim przykladzie -spalanie nie wzroslo -opon w ogole nie slychac i zmiana na szersza i nizsza opone nawet na seryjnym zawieszeniu daje na prawde bardzo duzo, wiec jak dla mnie ma to duze znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 dobra, to ja wam dam inny przykład, jakze prawdziwy: załóz sobie do roweru opone 1.5 slicka lub semi slicka 2.25- na której sie szybciej zmęczysz? to samo jest z autem- na szerszej oponie MUSI wiecej spalic pozatym Ty szuro chyba nie jezdzisz nigdy w 5 osób i z pełnym bagaznikiem? wg mnie siena to jest auto rodzinne i nigdy nie bedzie wyscigówką, wiec po co robic rzeczy, które do takich zmian prowadzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Czyli na zwykłą seryjną felgę 14" wejdą 195/ ? na ile zamienniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > pierdzielenie takie samo jak w przypadku szerokości vs spalanie, > i pewnie pali jak lokomotywa, ze juz nie wspomne o hałasie nie pali jak lokomotywa - to seryjne oponki > gdyby to miało jakies wieksze znaczenie, to fabryka by tak montowała, a skoro inzynierowie tak > wymyslili, to po co ich poprawiac? mówisz o inżynierach z włoch? tego kraju gdzie mają znacznie lepsze drogi od naszych? i tam gdzie rzadziej pada deszcz i śnieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > siena to jest auto rodzinne i nigdy nie bedzie wyscigówką, wiec po co robic rzeczy, które > do takich zmian prowadzą? nie jestem rajdowcem, ale muszę się mocno ograniczać jak popada lekki deszczyk... raczej nie tak to powinno działać, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 Tylko że aquaplannig występuje częściej przy szerszej oponie - więc nie wiem o czy mmówicie Na pewno lepiej szeroka opona się klei na suchym, ale to nie dotyczy mokrej, lub bardzo mokrej nawierzchni. Porównajcie se tą samą oponę w różnej szerokości. Weź też pod uwagę że zmieniając tak bardzo profil (podałeś 195 ale w sumie nie podałeś wysokości) zmieniłeś też prawdopodobnie obwód opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 no dokładnie jezdze od kilku lat różnymi autami, czesto dosc szybko i jakos nigdy nie miałem problemów z hamowaniem- po prostu tak jak napisałem wyzej bieznik ma znaczenie i stan opony. niech sobie koledzy poczytają i kupią opony, które dobrze wypadają w testach na mokrym i w rozmiarze przewidzianym dla danego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > rozmiarze przewidzianym dla danego samochodu Uczepiłeś się tego jak rzep psiego ogona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Weź też pod uwagę że zmieniając tak bardzo profil (podałeś 195 ale w sumie nie podałeś wysokości) > zmieniłeś też prawdopodobnie obwód opony. Chodzi o opone 195/50 R15. Różnica w obwodzie opony to 7mm. Błąd we wskazaniu prędkości 1,2% Jesteś wstanie zauważyć to jadąc autem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 jezdze na uniroyalach wiec opona typowo deszczowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Chodzi o opone 195/50 R15. Różnica w obwodzie opony to 7mm. Błąd we wskazaniu prędkości 1,2% Jesteś > wstanie zauważyć to jadąc autem?? lub 195/60/14 też około 1% różnicy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Weź też pod uwagę że zmieniając tak bardzo profil (podałeś 195 ale w sumie nie podałeś wysokości) > zmieniłeś też prawdopodobnie obwód opony. mówię o odpowiedniku, więc profil będzie baaaaaardzo zbliżony - mniej więcej tak jak było wspomniane wcześniej o 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > lub 195/60/14 też około 1% różnicy, Zgadza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Uczepiłeś się tego jak rzep psiego ogona. niczego sie nie czepiałem. z doswiadczenia i opinii wielu osob wiem, ze takie zmiany sa zbedne wezmy inny przykład: masz rozmiar buta 43, to kupiłbys sobie rozmiar 45? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 uniroyali jest kilka i nie wszystkie na deszcz, wiec które masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > niczego sie nie czepiałem. z doswiadczenia i opinii wielu osob wiem, ze takie zmiany sa zbedne > wezmy inny przykład: masz rozmiar buta 43, to kupiłbys sobie rozmiar 45? Nie nie kupie bo byłby nie wygodny. Tylko co to ma do opon w aucie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > uniroyali jest kilka i nie wszystkie na deszcz, wiec które masz? rainsport 2 i rallye 550 ale zaraz sie pewnie okaze ze nie sa na deszcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Nie nie kupie bo byłby nie wygodny. Tylko co to ma do opon w aucie?? Dokładnie to samo. Powiedz że kupiłeś se kapcia dla lansu oblo po to żeby poszaleć na suchym to Ci damy spokój, ale nie kłóć się że szerokie lepsze na deszcz jak wszyscy wiedzą że szybciej powodują aquaplanning - nawet w szkole takich rzeczy uczą W zime też jakoś wszyscy chcą węższe opony... Ja w tym sezonie zakupiłem fuldy ecocontrol i jak na razie ładnie jeżdżą, zobaczymy jak będzie ciepło i mokro, ale myślę że będą dużo lepsze od passio kóre miałem poprzednio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Chodzi o opone 195/50 R15. Różnica w obwodzie opony to 7mm. Błąd we wskazaniu prędkości 1,2% Jesteś > wstanie zauważyć to jadąc autem?? Myślałem że piszesz o R14 a to jest różnica 1cm w wysokości profilu opony czyli więcej by się zmienił obwodzik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Myślałem że piszesz o R14 a to jest różnica 1cm w wysokości profilu opony czyli więcej by się > zmienił obwodzik. W wyciągu z homologaji auta jest opona 175/65 R14. Różnica, którą podałem (7mm i 1.2%) odnoosi się właśnie do tej opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 no to skoro masz 2 rodzaje opon na aucie, to nie dziwie sie, ze nie jestes w stanie go dobrze prowadzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > Dokładnie to samo. No nie dokońca się zgadzam ale ok. > Powiedz że kupiłeś se kapcia dla lansu oblo po to żeby poszaleć na suchym to Ci damy spokój Jezdze głównie po miescie. Do pracy, na zakupy, do rodziny.... I nie widze jakiegoś specjalnego powodu aby nie założyć opon, które nie sa przesadnie szerokie (195). Jak spada deszcze trzeba uważać i tyle. Nie ma znaczenia jaką masz opone. Po za tym poruszam się z tzw. prędkościa patrolową. Nie jechałem nigdy po mieście szybciej niż 120km/h. , ale > nie kłóć się że szerokie lepsze na deszcz jak wszyscy wiedzą że szybciej powodują aquaplanning 1. Czy ja się kłóce? 2. Czy ja zaprzeczam, że tak nie jest? > - nawet w szkole takich rzeczy uczą Ja w szkole uczyłem się o impedancji, reaktancji i kodzie paskowym rezystorów. > W zime też jakoś wszyscy chcą węższe opony... > Ja w tym sezonie zakupiłem fuldy ecocontrol i jak na razie ładnie jeżdżą, zobaczymy jak będzie > ciepło i mokro, ale myślę że będą dużo lepsze od passio kóre miałem poprzednio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > No nie dokońca się zgadzam ale ok. No masz racje nie dokłądnie - może nawet być wygodniej na szerszych > Jezdze głównie po miescie. Do pracy, na zakupy, do rodziny.... I nie widze jakiegoś specjalnego > powodu aby nie założyć opon, które nie sa przesadnie szerokie (195). Jak spada deszcze trzeba > uważać i tyle. Nie ma znaczenia jaką masz opone. Po za tym poruszam się z tzw. prędkościa > patrolową. Nie jechałem nigdy po mieście szybciej niż 120km/h. Uważać trzeba zawsze a nasze auta jakiej by opony nie miały i tak nigdy bardzo bezpieczne nie były > , ale > 1. Czy ja się kłóce? > 2. Czy ja zaprzeczam, że tak nie jest? Nie kłócisz, ale z toku wypowiedzi sugerujesz > Ja w szkole uczyłem się o impedancji, reaktancji i kodzie paskowym rezystorów. Witam w klubie ja to samo, ale kolega za to był na transporcie a drugi wykłada mechanike samochodową kilku dziwnych teori sie już nasłuchałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > No masz racje nie dokłądnie - może nawet być wygodniej na szerszych Nie ma jak ciepłe bambosze. > Uważać trzeba zawsze a nasze auta jakiej by opony nie miały i tak nigdy bardzo bezpieczne nie > były Nie ma czegoś takiego jak bezpieczne auto. W każdym trzeba uważać. > Nie kłócisz, ale z toku wypowiedzi sugerujesz No kazdy ma swoje racje, zdanie itd. Po to jest forum żeby wymieniać się opiniami. Jeśli wprowadzam wbłąd to przepraszam. > Witam w klubie ja to samo, ale kolega za to był na transporcie a drugi wykłada mechanike > samochodową kilku dziwnych teori sie już nasłuchałem Ano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > no to skoro masz 2 rodzaje opon na aucie, to nie dziwie sie, ze nie jestes w stanie go dobrze > prowadzic sory ale co ty pierdo*** ?? nie doszywaj sobie wlasnych ideologii a tym bardziej nie przypisuj komus tego co nie powiedzial Chyba ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem to co innego bo chyba wyraznie napisalem ze na szerszych kapciach jezdzi mi sie duzo lepiej w kazdych warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > no to skoro masz 2 rodzaje opon na aucie, to nie dziwie sie, ze nie jestes w stanie go dobrze > prowadzic czyli 1/3 modeli porshe źle się prowadzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > czyli 1/3 modeli porshe źle się prowadzi? Nie tylko Porsche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 to chyba Ty masz problem z poprawnym pisaniem przeciez kilka postów wyzej napisałeś, ze masz rainsporty i rallye 550- czyli jak mam to rozumieć, co? jedne masz na zime, a drugie na lato? bo ja domyslam sie, ze na jednej osi masz jedne, a na drugiej inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 a co to za porównanie sieny do porsche, co? zresztą nie chodziło mi o inne szerokosci, tylko o rodzaj bieznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2010 > to chyba Ty masz problem z poprawnym pisaniem > przeciez kilka postów wyzej napisałeś, ze masz rainsporty i rallye 550- czyli jak mam to rozumieć, > co? jedne masz na zime, a drugie na lato? bo ja domyslam sie, ze na jednej osi masz jedne, a > na drugiej inne moj post nie dotyczyl 2 rodzajow opon a twojego stwierdzenia --> "nie dziwie sie, ze nie jestes w stanie go dobrze prowadzic" zapewniam cie ze na obecnym etapie moja siena prowadzi sie z 10 razy lepiej od twojej a co do 2 rodzajow opon to jak masz 2 opony dobre a 2 zjechane to kupujesz 4 nowe tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 > zapewniam cie ze na obecnym etapie moja siena prowadzi sie z 10 razy lepiej od twojej > a co do 2 rodzajow opon to jak masz 2 opony dobre a 2 zjechane to kupujesz 4 nowe tak ? jak jezdze od 15 lat, to jeszcze nigdy nie miałem tak, zeby 2 były zajechane a 2 dobre. co sezon zakładam odwrotnie przód z tyłem i zuzywają sie jednakowo. zresztą na oponach sie nie oszczedza, tak jak na butach i czy są dobre, czy nie, kupuje nowe co 5 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 > a co to za porównanie sieny do porsche, co? > zresztą nie chodziło mi o inne szerokosci, tylko o rodzaj bieznika jakie by to porównanie nie było, wolę szersze oponki niż węższe, na których bez przerwy się ślizgam, wracając do porównań - fabryczne opony w ibizie z 2009 roku z silnikiem 1.4 tdi 70 koni, mają 195 szerokości - jak taka ibiza ma się do sieny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2010 > jakie by to porównanie nie było, wolę szersze oponki niż węższe, na których bez przerwy się > ślizgam, > wracając do porównań - fabryczne opony w ibizie z 2009 roku z silnikiem 1.4 tdi 70 koni, mają 195 > szerokości - jak taka ibiza ma się do sieny? zaraz sie od specjalistow dowiesz ze powinny tam byc 145 z uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.