Ortes Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Pany, rozmawiałem z kilkoma osobami na OZU o uturbieniu seryjnego 1,4. Silnik zadbany, 100tys przebiegu pierwszy właściciel. Więc tak, co bym potrzebował skompletować. I tutaj prośba do Zibiego- napisz proszę co warto a czego nie kompletować (używki, nówki), szacunkowe koszty i od jakich samochodzików. Pojawiło sie ostatnio kilka tajli na allegro i chciałbym się dowiedzieć od czego zacząć. Tzn na co zwracać szczególnie uwagę. Poważnie się zastanawiam nad takim projektem i z rozmowy pamiętam,że się to w jakimś stopniu opłaca. Jakie moce i co, żeby je zwiększyć. To że blow off to oczywista oczywistość, ale co wcześniej. Proszę o konkretne wypowiedzi a nie o dupie matynie. Marioolka, ty masz wolną dyspnzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > To że blow off to oczywista oczywistość tego ja nie posiadowuje > Proszę o konkretne wypowiedzi a nie o dupie matynie. ma być soft-turbo czy hard-turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > tego ja nie posiadowuje > ma być soft-turbo czy hard-turbo? No wersja mega moc docelowo. No i czy taki silnik może być jako dawca. wisi bardzo długo już. Czy coś z nim nie tak?? http://allegro.pl/item1011773106_fiat_uno_turbo_silnik_1_3_1_3_i_e_vat_gwarancja.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > No wersja mega moc docelowo. > No i czy taki silnik może być jako dawca. wisi bardzo długo już. Czy coś z nim nie tak?? > http://allegro.pl/item1011773106_fiat_uno_turbo_silnik_1_3_1_3_i_e_vat_gwarancja.html nie ma całego osprzętu mikroplex, jettronic i cała masa kabli + skrzynia najłatwiej było by kupić kompletne UT w stanie agonalnym, zrobić silnik i dopiero bawić się w swapa ew tak jak ja, kupić w stanie jeżdżącym ale z budą w stanie agonalnym i zrobić budę ew na odwrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > nie ma całego osprzętu > mikroplex, jettronic i cała masa kabli + skrzynia > najłatwiej było by kupić kompletne UT w stanie agonalnym, zrobić silnik i dopiero bawić się w swapa > ew tak jak ja, kupić w stanie jeżdżącym ale z budą w stanie agonalnym i zrobić budę ew na odwrót Koszty... mój drogi, koszty. poza tym pisałem--> chcę moje seryjne UT przerabiać, nie swapować. Czytamy ze zrozumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > Koszty... mój drogi, koszty. poza tym pisałem--> chcę moje seryjne UT przerabiać, nie swapować. > Czytamy ze zrozumieniem Quote: No i czy taki silnik może być jako dawca. wisi bardzo długo już. Czy coś z nim nie tak?? http://allegro.pl/item1011773106_fiat_uno_turbo_silnik_1_3_1_3_i_e_vat_gwarancja.html właśnie, proponuje jeszcze raz to przeczytać co do uturbiania seryjnego 1.4 to tylko z glacą, może (ale tylko może) uda ci się 100 koni z niego wycisnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > Quote: > No i czy taki silnik może być jako dawca. wisi bardzo długo już. Czy coś z nim nie tak?? > http://allegro.pl/item1011773106_fiat_uno_turbo_silnik_1_3_1_3_i_e_vat_gwarancja.html > właśnie, proponuje jeszcze raz to przeczytać > co do uturbiania seryjnego 1.4 to tylko z glacą, może (ale tylko może) uda ci się 100 koni z niego > wycisnąć Poczekam na wypowiedź Zibiego. I błąd się wkradł we wcześniejszą wypowiedź, bo miało być, że chce moje seryjne 1,4 przerabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Ja tam szpecem nie jestem ale wypadałoby się wypowiedzieć, bo wielu tu nie uturbiało n/a Co do 1.4 to mega moc chyba nie pasi do niego (mogę się mylić). Nie wiem czy nie bezpieczniej (i kto wie, może taniej) od razu motor wymienić albo nie iść w "mega moc" Wiesz, maxymalne wyżyłowanie takiego silnika to będzie więcej napraw niż jazdy... Może wystarczy Ci soft "na początek"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Na początek ten wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > Ja tam szpecem nie jestem ale wypadałoby się wypowiedzieć, bo wielu tu nie uturbiało n/a > Co do 1.4 to mega moc chyba nie pasi do niego (mogę się mylić). > Nie wiem czy nie bezpieczniej (i kto wie, może taniej) od razu motor wymienić albo nie iść w "mega > moc" > Wiesz, maxymalne wyżyłowanie takiego silnika to będzie więcej napraw niż jazdy... > Może wystarczy Ci soft "na początek"? Co rozumiemy przez soft? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > Co rozumiemy przez soft? ~ 0.3 bar więcej bym się bał w seryjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > ~ 0.3 bar 100 lat, 100 lat w koniach mi mów. I z tego co czytam, to do 0,5 można dojść :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > 100 lat, 100 lat w koniach mi mów. I z tego co czytam, to do 0,5 można dojść : ale łatwiej będzie dojść do engine blow ~25 hp topps ale przy turbo nie tyle chodzi o wzrost ilości koni jak o wzrost momentu obrotowego (torque) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ricco Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 soft czyli delikatne turbo bez większych ingerencji w przeróbce silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > ale łatwiej będzie dojść do engine blow > ~25 hp topps > ale przy turbo nie tyle chodzi o wzrost ilości koni jak o wzrost momentu obrotowego (torque) Końmi też nie ma co gardzić Ja dmucham 0.5 bez ingerencji w silnik i jest ok (więcej nie będę dmuchał). 1.4 ma mniejszy stopień sprężania więc też nie powinno się nic złego dziać ale tu zawsze trzeba liczyć siły na zamiary, żeby to nie tylko mocne było ale i bezawaryjne, no chyba że to nie jest ważny argument Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ricco Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > Końmi też nie ma co gardzić > Ja dmucham 0.5 bez ingerencji w silnik i jest ok (więcej nie będę dmuchał). > 1.4 ma mniejszy stopień sprężania więc też nie powinno się nic złego dziać ale tu zawsze trzeba > liczyć siły na zamiary, żeby to nie tylko mocne było ale i bezawaryjne, no chyba że to nie > jest ważny argument Glaca a ja tak jak mówiliśmy szukałem jakiegoś wzoru kolektora na CENTO Aaaa i turbinka się powoli montuje dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Glaca a ja tak jak mówiliśmy szukałem jakiegoś wzoru kolektora na CENTO Aaaa i turbinka się powoli > montuje dla mnie No to powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > ~ 0.3 bar > więcej bym się bał w seryjnym jak dla 1.4 zarzuci 0.5 będzie ok ale to będzie z 90/100 kuni. Pózniej mogą się szopki zacząć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > jak dla 1.4 zarzuci 0.5 będzie ok ale to będzie z 90/100 kuni. Pózniej mogą się szopki zacząć Trzeba przekalkulować co się bardziej opłaci (mówię o wysterowaniu). Czy pchać jakąś dodatkową elektronikę, czy zmieniać osprzęt na ten z UT czy może... ładować sekwencję (jeśli w aucie jest butla z przewodami to nowa sekwencja z możliwościami wysterowania uturbionego silnika wyniesie 700 - 1000zł w zależności od rodzaju wtrysków/parownika...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Trzeba przekalkulować co się bardziej opłaci (mówię o wysterowaniu). > Czy pchać jakąś dodatkową elektronikę, czy zmieniać osprzęt na ten z UT czy może... ładować > sekwencję (jeśli w aucie jest butla z przewodami to nowa sekwencja z możliwościami > wysterowania uturbionego silnika wyniesie 700 - 1000zł w zależności od rodzaju > wtrysków/parownika...). Żadnego gazu. I chcę uturbiać 1,4 na osprzęcie z UT. Stąd pytanie na co zwracać uwagę, co potrzeba bezwzględnie a co nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Graty: - miska od turbo z spływem lub dorobienie spływu w oryginalnej - kolektor wydechowy od 1,3t, 1,4t lub punto gt, jak z 1,3 to tylko z turbina - jakiś IC + rury - nakładka na wtrysk paliwa, trzeba by było szukać od jakiegoś VW lub Palio. Do tego niezbedny jest jeszcze komputerek typu ecumaster wraz z mapsensorem przy pomocy którego trzeba by sterowac wtryskiwaczem oraz zapłonem. Zasilanie turbiny w olej trzeba by zrobić z pod czujnika ciśnienia oleju do kontrolki. Wywalić lub zaślepić odpowiednio pochłaniacz oparów paliwa oraz odmy idące do wtrysku. Przy pomocy ecumastera można sterować bezpośrednio wtryskiwaczem paliwa i prawdopodobnie oryginalny wtryskiwacz starczył by do 90-100KM. Trzeba też przy pomocy tego samego urzadzenia sterować zapłonem. Tu sprawa sie troszkę komplikuje ale nie wiele. Wystarczy zamiast cewki od 1,4 dać taką jak w turbo lub dać dodatkowy moduł zapłonowy miedzy cewkę a ecumastera. Silnik ma CR 9:1 czyli spokojnie mozna w silnik dmuchać ponad 1 bar ale to wymagało by już wiekszych zmian. Jak dobrze pójdzie to zrobię za jakiś czas może nawet taki soft w 1,4 bo w sumie większość gratów już mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Żadnego gazu. I chcę uturbiać 1,4 na osprzęcie z UT. Stąd pytanie na co zwracać uwagę, co potrzeba > bezwzględnie a co nie. Nie wszystko da sie w prosty sposób przełożyć. Sa pewne rzeczy których nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Nie wszystko da sie w prosty sposób przełożyć. Sa pewne rzeczy których nie da rady. 1 2 3 4 Te graty brać? Np ta listwa wtryskowa i ten kolektor dolotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > 1 > 2 > 3 > 4 > Te graty brać? Np ta listwa wtryskowa i ten kolektor dolotowy? nic z tych rzeczy Ci się nie przyda. Mam takich na pęczki w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > nic z tych rzeczy Ci się nie przyda. Mam takich na pęczki w garażu aha... No to mnie zasmuciłeś A mógłbyś zrobić zestawienie np z linkami do allegro co bym wiedział za czym patrzeć i mógł sobie wydrukować? Poza mocą chciałbym mieć też autko bezawaryjne. I 100kuców na start (czyli ten cały "soft") by wystarczył. No i czy rzeczywiście startować do uturbiania 1,4 (bo jest w super stanie) czy lepiej jednak robić swap na 1,3T (ale jak to się finansowo plasuje, bo nie ukrywam, że podczas naszej ostatniej rozmowy mój umysł nie był najświeższy...) Odnośnie robienia softu-> to może byś na moim tak zrobił Wpadłbym do Ciebie z finansami jak coś, coby graty odkupić i byśmy założyli (tylko ile na to by trzeba było kasiorki...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > aha... > No to mnie zasmuciłeś A mógłbyś zrobić zestawienie np z linkami do allegro co bym wiedział za > czym patrzeć i mógł sobie wydrukować? > Poza mocą chciałbym mieć też autko bezawaryjne. I 100kuców na start (czyli ten cały "soft") by > wystarczył. > No i czy rzeczywiście startować do uturbiania 1,4 (bo jest w super stanie) czy lepiej jednak robić > swap na 1,3T (ale jak to się finansowo plasuje, bo nie ukrywam, że podczas naszej ostatniej > rozmowy mój umysł nie był najświeższy...) Swap wyjdzie drożej bo trzeba wiecej nowych czesci dać. Po za tym tam jest wiecej rzeczy co w takim wieku już siadaja normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Swap wyjdzie drożej bo trzeba wiecej nowych czesci dać. Po za tym tam jest wiecej rzeczy co w takim > wieku już siadaja normalnie. Ależ mnie uszczęśliwiła Twoja wypowiedź A jeszcze popatrz na edycję mojego posta powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Swap wyjdzie drożej bo trzeba wiecej nowych czesci dać. Po za tym tam jest wiecej rzeczy co w takim > wieku już siadaja normalnie. Co do finansów to policzyliśmy z Drupim, że np. w moim przypadku jakby zsumować kasę wydaną na uturbienie + ewentualną na wystrojenie tego to... to by znalazł jakieś 2.0T i wsadził bez żadnych modyfikacji i by było prawie 200 koni za tą samą kasę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Ależ mnie uszczęśliwiła Twoja wypowiedź A jeszcze popatrz na edycję mojego posta powyżej Nie takie proste jak się wydaje. Tak naprawde sterowania wtrykiem i zapłonem nikt jeszcze w uno w ten sposób nie robił i nie wiadmo co wyjdzie. Wtryskiwacz paliwa tez nie wiadomo czy starczy na 100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Co do finansów to policzyliśmy z Drupim, że np. w moim przypadku jakby zsumować kasę wydaną na > uturbienie + ewentualną na wystrojenie tego to... to by znalazł jakieś 2.0T i wsadził bez > żadnych modyfikacji i by było prawie 200 koni za tą samą kasę No tak tylko z 2.0T też pewnie było by tak ze trzeba by wymienić pare drobiazgów i jz byś miał 1,5 x tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 I takie coś musi robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Nie takie proste jak się wydaje. Tak naprawde sterowania wtrykiem i zapłonem nikt jeszcze w uno w > ten sposób nie robił i nie wiadmo co wyjdzie. Wtryskiwacz paliwa tez nie wiadomo czy starczy > na 100 km No ale ktoś i od czegoś musi zacząć . A że chwilowo mam sporo czasu na wycieczki (gorzej z kwestią finansową) to można by sie pokusić o lekki mod... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > No tak tylko z 2.0T też pewnie było by tak ze trzeba by wymienić pare drobiazgów i jz byś miał 1,5 > x tyle A to różnie bywa ale 200 koni to 200 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Pany, rozmawiałem z kilkoma osobami na OZU i z rozmowy pamiętam,że się to w jakimś stopniu opłaca. jeśli nie dostaniesz żadnych części w darze od dobrych ludzi, to się opłaca w tym sensie, że za części musisz sam zapłacić no chyba że źle odczytałem sens wypowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > jeśli nie dostaniesz żadnych części w darze od dobrych ludzi, to się opłaca w tym sensie, że za > części musisz sam zapłacić no chyba że źle odczytałem sens wypowiedzi... Jak dobrze poszuka i zrobi dużo sam to pewnie w 1500 się zamknie ze wszystkim. Za te pieniądze nie zrobisz swapa na 1,3t czy 1,4t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 > Jak dobrze poszuka i zrobi dużo sam to pewnie w 1500 się zamknie ze wszystkim. > Za te pieniądze nie zrobisz swapa na 1,3t czy 1,4t. Nie założy też 100-konnego 1.6 ale ten 90-cio konny nawet taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 Ortes takiego świstaka zrób choć to ponoć jakaś usterka ale takie ćwierkanie osobiście mi się zarąbiście podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > Ortes takiego świstaka zrób > choć to ponoć jakaś usterka ale takie ćwierkanie osobiście mi się zarąbiście podoba Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że jest to tzw "źrebak" Bardzo często czytałem o tym na forum FC jak ludzie narzekali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że jest to tzw "źrebak" Bardzo często czytałem o tym na forum > FC jak ludzie narzekali to jest surge bov a raczej compressor surge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > to jest surge bov Nie znam się na tym Dźwięk trochę skojarzył mi się z "prychaniem" konia i dlatego przypomniało mi się źrebaczenie z forum FC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > Ortes takiego świstaka zrób > choć to ponoć jakaś usterka ale takie ćwierkanie osobiście mi się zarąbiście podoba Ponad 500 koni, żeby sobie pojarać gumę to już lepiej jakby z tych opon ognisko rozpalili, byłoby taniej i więcej dymu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > to jest surge bov > a raczej compressor surge jakiś damage, amrite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > Ponad 500 koni, żeby sobie pojarać gumę to już lepiej jakby z tych opon ognisko rozpalili, byłoby > taniej i więcej dymu jeden lubi zapach pomarańczy drugi jak mu guma wali > to jest surge bov > a raczej compressor surge jakiś damage, amrite? na forum UT poruszałem temat tego bova jak coś to tam jest więcej info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > jeden lubi zapach pomarańczy drugi jak mu guma wali > jakiś damage, amrite? > na forum UT poruszałem temat tego bova jak coś to tam jest więcej info To brzmi tak jak bardzo mocno zakręcony bov, puszcza i zamyka, puszcza i zamyka i tak na zmianę - stąd parskanie. Mój puszcza od razu wszystko ale czasem jak łagodnie ujmuje gazu to jest coś podobnego tylko cichutko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > To brzmi tak jak bardzo mocno zakręcony bov, puszcza i zamyka, puszcza i zamyka i tak na zmianę - > stąd parskanie. > Mój puszcza od razu wszystko ale czasem jak łagodnie ujmuje gazu to jest coś podobnego tylko > cichutko. raczej mocno odkręcony tak jak by mu nie wiele wystarczyło do wypuszczenia( tak mi się wydaje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > raczej mocno odkręcony tak jak by mu nie wiele wystarczyło do wypuszczenia( tak mi się wydaje) To by wypuszczał szybciej a ten parska i parska bardzo długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 Mój po zdjęciu rury dolotowej od kolektora robi podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > To by wypuszczał szybciej a ten parska i parska bardzo długo. a przy dokręconym nie wypuścił by dużej ilości powietrza i zaraz się zamknął ? Bo to ćwierkanie brzmi tak jak by stopniowo wyrzucał powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > a przy dokręconym nie wypuścił by dużej ilości powietrza i zaraz się zamknął ? Bo to ćwierkanie > brzmi tak jak by stopniowo wyrzucał powietrze No właśnie - stopniowo bo jest dokręcony i mało się otwiera. Odkręcony łatwo się otwiera i od razu wypuszcza dużo powietrza bez parskania. Tak mi się przynajmniej wydaje a jak jest na prawdę to trzeba by było tych kolesi zapytać co filmik nakręcili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > No właśnie - stopniowo bo jest dokręcony i mało się otwiera. > Odkręcony łatwo się otwiera i od razu wypuszcza dużo powietrza bez parskania. > Tak mi się przynajmniej wydaje a jak jest na prawdę to trzeba by było tych kolesi zapytać co filmik > nakręcili. yhymmm..... dobra to kto chętny na dłubanie w bov ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.