stepien2 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 Witam! Niedawno kupiłem wymarzoną wersję stilo niestety autko potrafi łyknąć 1 litr oleju na 500 km co raczej jest dla mnie i mojego mechanika nie do zaakceptowania dlatego w ostatnim tygodniu samochód przeszedł konkretny remont. Również dlatego że jutro jedzie na gazowanie i silnik ma być jak ta lala. Oto co zostało zrobione: GŁOWICA: planowanie czyszczenie sprawdzenie szczelności szlifowanie zaworów frezowanie gniazd zaworów założenie nowych uszczelniaczy wymiana kompletu pierścieni wymiana kompletu popychaczy czyszczenie tłoków wymiana rozrządu wymiana oleju silnikowego oraz skrzyni biegów wymiana łącznika stabilizatora i co pewnie wielu z Was zdziwi wariator został potraktowany zestawem naprawczym. ZDJĘCIA: Tak wygląda głowica po czyszczeniu, niestety nie zrobiłem zdjęć przed ale zawory i gniazda były przepięknie usyfione. Tłoki przed czyszczeniem i po czyszczeniu I na koniec pierścienie które patrząc na inne marki są strasznie cienkie i według mechanika to one miały być przyczyną pochłaniania przez padakę oleju. Przy okazji zabiezpieczyłem przed parowaniem reflektory wieczkiem od Danio I oczywiście mała prośba szykujcie szybko jakiś mini zlot z magikami którzy wymieniają obie żarówki w 20 min, bo ja byłem na skraju załamania po pół godzinie szarpania się z osłoną reflektora mając zdjęte koło i nadkole będzie za to dobry Jutro edytuję post w związku z wpisaniem kosztów całej zabawy i oczywiści będę co jakiś czas informował również poprzez edycję jak wygląda sprawa brania oleju. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 Jaki przebieg ma twój silnik ? Z tego co mi wiadomo, ten silnik jest taki, że zawsze będzie brał olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > Jaki przebieg ma twój silnik ? Z tego co mi wiadomo, ten silnik jest taki, że zawsze będzie brał > olej Przebieg 85000. Wiem że będzie brał ale nie powinien w takich ilościach, w końcu jeżeli branie oleju utrzymało by się na poziomie 1l/500 km to dla mnie mija się z celem wymiana oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 5 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 To sporo łyka. Mój ma prawie 160 tys km i bierze 0,3 - 0,4 na 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 Witam! Poniżej koszty całej zabawy głowica 800 PLN robocizna 2000 PLN pierścienie 4 szt 257 koła prowadzące paska 3 szt łącznie 292 pasek rozrządu 82 popma wody 140 uszczelka kolektora 43 pasek micro 42 łącznik stabilizatora 45 uszsczelka głowicy 100 uszczelnienia zaworów 37 koło napinacza paska 110 filtr oleju 22 uszczelka pokrywy zaworów 36 olej do skrzyni 67 popychacze 16 szt 720 całość kosztowała trochę ale na ten moment a przejechałem autem koło 400 km oleju nie ubyło ani grama. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 Prawie 5k Mam nadzieję, że jak kupowałeś Stilo to cena była odpowiednio niska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 bez wariatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > bez wariatora Że bez wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 no tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > no tak W sumie dobrze prawisz, przy takich kosztach wymieniłbym na wszelki wypadek też wariator. Chociaż przyznam, że nie wiem jaki to koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 ok 500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > ok 500zł 380 zł - za część Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > bez wariatora Wariatora nie był wymieniany po oględzinach przez mechanika stwierdził że wystarczy zestaw naprawczy ząbki w środku jak nówka więc tak zostało. Autem będę długo jeździł więc stąd te koszty. Ale jak Cię stać na auto to Cię musi stać na jego utrzymanie dlatego też wolałem stilo a nie germańskie marki. No i zobaczymy jak to będzie z olejem. Może jednak ten silnik nie będzie teraz brał oleju. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > Ale jak Cię stać na auto to Cię musi stać na jego utrzymanie Ogólnie to tak, ale w Twoim przypadku takie jednorazowe "utrzymanie" wyniosło jakąś 1/3 wartości auta, więc ta zasada z cytatu to raczej do drobniejszych rzeczy się odnosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > Wariatora nie był wymieniany po oględzinach przez mechanika stwierdził że wystarczy zestaw > naprawczy ząbki w środku jak nówka więc tak zostało. Autem będę długo jeździł więc stąd te > koszty. Ale jak Cię stać na auto to Cię musi stać na jego utrzymanie > dlatego też wolałem stilo a nie germańskie marki. No i zobaczymy jak to będzie z olejem. Może > jednak ten silnik nie będzie teraz brał oleju. > Pozdrawiam Dałeś trochę ciała z tym wariatorem. Przy ty kosztach, cena wariatora ginie. Zestaw naprawczy to tylko sprężynka, a ona to najmniejszy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > Dałeś trochę ciała z tym wariatorem. Przy ty kosztach, cena wariatora ginie. Zestaw naprawczy to > tylko sprężynka, a ona to najmniejszy problem Jeśli będzie siadał wariator to jadę do aso na wymianę rozrządu i wariata i na 2 lata mam spokój. Wydając te pieniądze mam nadzieję przez najbliższe 100 kkm wymieniać tylko rzeczy eksploatacyjne. Przejechałem pierwsze 200 km na lpg i spalanie w mieście 10 l co bardzo mnie cieszy. Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 Podobny zabieg przeprowadziłem w silniku 1,6.Przed naprawą brał do......2l oleju/1000km.Podchodząc do tego pod kątem wydatków to taniej by było ciągnąć za sobą cysternę oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > Podobny zabieg przeprowadziłem w silniku 1,6.Przed naprawą brał do......2l oleju/1000km.Podchodząc > do tego pod kątem wydatków to taniej by było ciągnąć za sobą cysternę oleju. pewnie tak , ale teraz wiesz jak masz zrobione auto. A możesz zdradzić kiedy to robiłeś i czy wróciło picie oleju?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 >A możesz zdradzić kiedy to robiłeś i czy > wróciło picie oleju?? > Pozdrawiam 11.06.2010 .Bardzo mało jeździłem/szpital/ nie mam porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 > 11.06.2010 .Bardzo mało jeździłem/szpital/ nie mam porównania. To oby się już nie wróciło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 17 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2010 a jak ze spalaniem? ile Ci palil przed i teraz po Pb? jaki gaz zakladasz i jakie wtryski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2010 > a jak ze spalaniem? > ile Ci palil przed i teraz po Pb? Jak wracałem autem na kołach 500 km to wdg kompa wyszło 6.4 ale czasem stałem w korku 2 h później autostrada tak do 130 Miasto między 10 a 11 > jaki gaz zakladasz i jakie wtryski? LPG już założone brc jakie wtryski nie mam pojęcia, pojechałem tam gdzie polecali koszt 2400. Spalanie miasto 10-12, teraz trasa z 5 osobami dużo górek, trochę wyprzedzania i na 288 km spalił gazu 26 litrów, c daje jakieś 9l/100. Już nie mogę się doczekać jutra i sprawdzenia stanu oleju Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 i jak łyka coś oleju czy nic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 > i jak łyka coś oleju czy nic ? Sam nie wiem jak już patrzeć na te wskazania na bagnecie, z jednej strony full oleju z drugiej brakuje 1/3, narazie dolałem 100ml i zobaczymy co będzie. Auto docierało się głównie na lpg więc mam nadzieję że rodzaj paliwa nie wpływa jakość docierania. Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 28 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2010 Ten wskaźnik niestety jest gówniany. W starej Astrze od razu widać ile jest oleju. Tu muszę kilka razy sprawdzać bo dziwnie pokazuje. Niestety na LPG będzie brał trochę więcej niż na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 29 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 A jak ci na początku brał 1l na 500km to miałeś jeszcze jakieś objawy ? niebieskawy dym z rury, słabsze auto, problem z zapłonem. Czy tylko to, że musiałeś dolewać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 > A jak ci na początku brał 1l na 500km to miałeś jeszcze jakieś objawy ? niebieskawy dym z rury, > słabsze auto, problem z zapłonem. Czy tylko to, że musiałeś dolewać Żadnych objawów auto chodziło prawie jak teraz, wracałem na dwa auta więc z tyłu mi nic nie mówili o dymieniu, a jak się dorwałem do auta i zobaczyłem co ten silnik potrafi to trochę go potestowałem. Powiem Ci że takich rozterek nigdy w życiu nie miałem, gdyby nie osiągi samochodu i wyposażenie to plułbym sobie dziś w brodę. Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 29 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 To ciekaw gdzie znikał ten olej, że żadnych objawów nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 29 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 > Żadnych objawów auto chodziło prawie jak teraz, wracałem na dwa auta więc z tyłu mi nic nie mówili > o dymieniu Oglądaj jeszcze końcówkę rury wydechowej. U mnie też nie dymi w widoczny sposób, ale jest na niej trochę sadzy, co pozwala wnioskować że olej który dolewam (litr na 3-4 kkm) jest spalany a nie wycieka na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 29 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 > Oglądaj jeszcze końcówkę rury wydechowej. U mnie też nie dymi w widoczny sposób, ale jest na niej > trochę sadzy, co pozwala wnioskować że olej który dolewam (litr na 3-4 kkm) jest spalany a nie > wycieka na zewnątrz. Tobie to śladowe ilości bierze Mnie coś nie teraz martwi, że coś się chyba zwiększyło zapotrzebowanie na olej, albo ten wskaźnik różnie pokazuje. Będę musiał postawić gdzieś auto na idealnie równym terenie i wtedy sprawdzić wskazanie. Najlepiej po jakim czasie sprawdzać stan oleju 1. po np 10-15 minutach od zgaszenia czy też 2. po kilku godzinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 29 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 > Najlepiej po jakim czasie sprawdzać > stan oleju 1. po np 10-15 minutach od zgaszenia czy też 2. po kilku godzinach Ja sprawdzam po paru godzinach jak już przestygnie (albo w ogóle rano przed jazdą), bo wtedy widzę jakiś konkretny poziom na bagnecie. Jak patrze na ciepłym to olej ma taki kolor że kompletnie nie widać ile go tak naprawdę jest (Mobil 5w50). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 Ten wskaźnik to jakieś nieporozumienie, stawiam auto na idealnie prostym podłożu, rano sprawdzam olej a tu z jednej strony full, a z drugiej u góry olej potem sucho i znowu olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 29 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2010 > Ten wskaźnik to jakieś nieporozumienie, stawiam auto na idealnie prostym podłożu, rano sprawdzam > olej a tu z jednej strony full, a z drugiej u góry olej potem sucho i znowu olej mi wg jego wskazań bierze 0,1l na 20 km, Chyba trzeba stawiać auto wraz z prostownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biopago Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 > Tobie to śladowe ilości bierze Mnie coś nie teraz martwi, że coś się chyba zwiększyło > zapotrzebowanie na olej, albo ten wskaźnik różnie pokazuje. Będę musiał postawić gdzieś auto > na idealnie równym terenie i wtedy sprawdzić wskazanie. Najlepiej po jakim czasie sprawdzać > stan oleju 1. po np 10-15 minutach od zgaszenia czy też 2. po kilku godzinach Ja coprawda mam silnik 2.4 ale wskaznik tez mnie denerwowal na poczatku po zakupie. teraz wiem jedno: - Wskaznik najlepiej wlozyc tak zeby ta plaska czesc byla jedna scianka rownolegla do blotnika - druga do silnika. - ta strona od blotnika zawsze pokazuje wiecej i na nia sie nie patrzy - patrzy sie na ta scianke od strony silnika - sprawdzam rano po nocnym postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > Sam nie wiem jak już patrzeć na te wskazania na bagnecie, z jednej strony full oleju z drugiej > brakuje 1/3, narazie dolałem 100ml i zobaczymy co będzie. Auto docierało się głównie na lpg > więc mam nadzieję że rodzaj paliwa nie wpływa jakość docierania. > Pzd I jakie masz obecnie zużycie oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > I jakie masz obecnie zużycie oleju ? Przebieg 2500 i dolałem 0,5 litra, i powiem szczerze że nie tego sie spodziewałem ale jeszcze zobaczymy:). Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > Przebieg 2500 i dolałem 0,5 litra, i powiem szczerze że nie tego sie spodziewałem ale jeszcze > zobaczymy:). > Pzd A co myślałeś, że nic nie weźmie ? Nie ma takiej opcji. Zresztą 0,5l na 2500km to świetny wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > Przebieg 2500 i dolałem 0,5 litra tyle samo co u mnie. na 5tys/1l oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablosss Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > tyle samo co u mnie. na 5tys/1l oleju to masz zajebisty wynik tylko pozazdraszczać takich rezultatów swego potworka muszę karmić jakimś 1lit na 1000km ostatnie 20 tys km przejechałem bez wymiany na nowy olejek a może ktoś się orientuje ile kosztuje nowy wariator ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > A co myślałeś, że nic nie weźmie ? Nie ma takiej opcji. Zresztą 0,5l na 2500km to świetny wynik. Wiesz co wydając tyle pieniędzy na remont silnika to jakaś mała cząstka mnie myślała o dolaniu 1l na wymianę Miałem świadomość co kupuję choćby na podstawie lektury z forum, ale jestem przyzwyczajony do niedolewania oleju między wymianami(focus 1.8 tdci) lub najwyżej 1l przy punto II. Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > to masz zajebisty wynik > tylko pozazdraszczać takich rezultatów > swego potworka muszę karmić jakimś 1lit na 1000km > ostatnie 20 tys km przejechałem bez wymiany na nowy olejek > a może ktoś się orientuje ile kosztuje nowy wariator ?? Wątpię by wymiana wariata coś dała. Ja wymieniłem kompletny rozrząd wraz z wariatem i zapotrzebowanie na olej się nie zmieniło. Trudno, trzeba karmić potworka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablosss Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Wątpię by wymiana wariata coś dała. Ja wymieniłem kompletny rozrząd wraz z wariatem i > zapotrzebowanie na olej się nie zmieniło. Trudno, trzeba karmić potworka nie chodzi mi z wariatorem o branie oleju bo tego już się dawno nauczyłem że Fiaciki lubią go chodzi mi o to że mój 1.8 16V pracuje jak JTD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > nie chodzi mi o branie oleju bo > tego już się dawno nauczyłem że Fiaciki lubią go 1.1 mpi - przez rok 5 tys km - zero dolewania. 1.2 8v 75km - przez rok 12 tys km - dolewanie tylko gdy palowanie, bo odma otwarta, a tak brak zauwazalnych ubytkow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > nie chodzi mi z wariatorem o branie oleju bo tego już się dawno nauczyłem że Fiaciki lubią go > chodzi mi o to że mój 1.8 16V pracuje jak JTD a to w takim razie dużo da Jak kiedyś podjechałem tankować lpg, to facet się wpierw zdziwił bo myślał, że klekotem podjechałem Niestety w 1.8 trzeba dobrze pilnować stan oleju. By wariator jak najdłużej wytrzymał, musi być go przy kresce max. Ja na ogół po przejechaniu 200 km, jak tankuje lpg, to dolewam około 0,1l oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > silnik potrafi to trochę go > potestowałem. > Powiem Ci że takich rozterek nigdy w życiu nie miałem, gdyby nie osiągi samochodu i wyposażenie to > plułbym sobie dziś w brodę. > Pzd czy ja wiem z tymi osiągami to chyba przesadzasz , ja mam taki silnik w punto i szału nie ma, a stilo cięższe o 300kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > czy ja wiem z tymi osiągami to chyba przesadzasz , ja mam taki silnik w punto i szału nie ma, a > stilo cięższe o 300kg Zależy czym wcześniej jeździłeś jak miałeś pod maską 250 koni to pewnie nie robią na Tobie wrażenia. Jak dla mnie jest rewelka zwłaszcza że nie muszę zaczynać wyprzedzania od 3500 obr/min. tylko pięknie ciągnie już od 2-2,5. Przynajmniej nie muszę klepać zdrowasiek przy wyprzedzaniu:) Pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Jak dla mnie jest rewelka zwłaszcza że nie muszę zaczynać wyprzedzania od 3500 > obr/min. tylko pięknie ciągnie już od 2-2,5. dla centomaniaka czuc roznice powyzej 120km/h, bo ponizej wydaje sie byc troche gorzej, ale... 1.8 16v ma wysoki moment od 3tys, a nie 2tys... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > dla centomaniaka czuc roznice powyzej 120km/h, bo ponizej wydaje sie byc troche gorzej, ale... 1.8 > 16v ma wysoki moment od 3tys, a nie 2tys... Kwestia co dla kogo znaczy wysoki moment. Fakt jest faktem że nie trzeba tego silnika mocno kręcić żeby sprawnie jechać. W normalnym ruchu w zakresie 2-3 tys elegancko daje radę, a w razie czego zawsze jest druga połowa obrotomierza w rezerwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Kwestia co dla kogo znaczy wysoki moment. wciskasz gaz od tysiaka i czujesz, ze przyspiesza, a okolo 3tys czujesz, ze mocno przyspiesza i tam jest "wysoki moment" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablosss Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Zależy czym wcześniej jeździłeś jak miałeś pod maską 250 koni to pewnie nie robią na Tobie > wrażenia. jeździłem najróżniejszymi samochodzikami na codzien, żaden z nich nie przekraczał 130 KM Jak dla mnie jest rewelka kupując właśnie 1.8 16V 136 KM w benzynie miałem nadzieje że to będzie jechało zwłaszcza że nie muszę zaczynać wyprzedzania od 3500 > obr/min. tylko pięknie ciągnie już od 2-2,5. Przynajmniej nie muszę klepać zdrowasiek przy > wyprzedzaniu:) > Pzd nie wiem kolego co grzebałeś w tym silniku ale u mnie na serii muszę mu depnąć powyżej 3500 tys żeby zaczął się turlać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.