Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

nie znam się za bardzo ;) ocena ustawień STAG 300 Plus

Featured Replies

Napisano

jako że zakupiłem sobie kabelek i udało mi się podłączyć ze sterownikiem gazowym, to porobiłem printscreeny ustawień. Nie znam się i nie wiem czy jest dobrze czy źle czy jest totalnie spie... popsute wink.gif

Brava 1.6 16V - jeździ OK, pali OK. Czy ktoś zerknie i powie czy tak może być ? Plik w .pdf do pobrania tutaj

Napisano

Mapy nie pokryte ale nawet jak pokryjesz bedzie wg mnie babol - mnoznik bedzie za wysoko bo za male masz dysze. Przeczytaj instukcje STAGa - pierwszy punkt mnoznika powinien sie zawierac miedzy 1.1 a 1.6 a przy maksymalnym obciazaniu (najwiekszych czasach wtrysku) powinien schodzic do jedynki. Mozna ew. sprobowac podkrecic cisnienie na reduktorze ale to takie leczenie syfu za pomoca witaminy c

Je bym tez zwiekszyl temp przelaczania na 30-35 stopni - ale jak kto uwaza

Napisano

> jako że zakupiłem sobie kabelek i udało mi się podłączyć ze sterownikiem gazowym, to porobiłem

> printscreeny ustawień. Nie znam się i nie wiem czy jest dobrze czy źle czy jest totalnie

> spie... popsute

> Brava 1.6 16V - jeździ OK, pali OK. Czy ktoś zerknie i powie czy tak może być ? Plik w .pdf do

> pobrania tutaj

masz coś około 100KM, wg instrukcji powinieneś mieć dysze fi 2,4-2,6mm /25-32KM/cyl//, jakie masz teraz ?

do pomiaru użyj wierteł, wkładając ich część chwytową do dyszy uprzednio ściągając wężyk doprowadzający gaz z wtryskiwacza do nypli w kolektorze ssącym.