Rado_ Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 Witam, Pacjent to Mazda z silnikiem 2,4 T 260 KM Okazało się, że jej oleju przybywa. Znaczy było do połowy bagneta, teraz jest pod max. Czy to norma w tych silnikach, czy coś pierdykło? Przebieg mały jakies 30 tys km. Własciciel twuerdzi, że wcześniej przegonił go po autostradzie 200 km/h przez 10 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > Witam, > Pacjent to Mazda z silnikiem 2,4 T 260 KM > Okazało się, że jej oleju przybywa. Znaczy było do połowy bagneta, teraz jest pod max. > Czy to norma w tych silnikach, czy coś pierdykło? > Przebieg mały jakies 30 tys km. > Własciciel twuerdzi, że wcześniej przegonił go po autostradzie 200 km/h przez 10 min. Po takim przegonieniu raczej powinno ubyć oleju. Jeśli przybyło, to nie jest pozytywny objaw. Płynu chłodzącego nie ubyło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > Po takim przegonieniu raczej powinno ubyć oleju. > Jeśli przybyło, to nie jest pozytywny objaw. no w tym rzecz > Płynu chłodzącego nie ubyło? tego nie wiem, ale chyba wtedy olej powinien zmienic kolor na mleko? czy tylko przy duzych ilosciach płynu zmieni kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > no w tym rzecz > tego nie wiem, ale chyba wtedy olej powinien zmienic kolor na mleko? czy tylko przy duzych > ilosciach płynu zmieni kolor? Jesli mowisz, ze przybylo z polowy bagnetu do full (czyli naprawde sporo) to powinien byc juz szlam. Chociaz to jest akurat bardziej zauwazalne w zbiorniczku wyrownawczym niz w misce olejowej. Na pewno sprawdzal w takich samych warunkach??? Znaczy czas postoju, ewentualne nachylenie terenu itp??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > Jesli mowisz, ze przybylo z polowy bagnetu do full (czyli naprawde sporo) to powinien byc juz > szlam. Chociaz to jest akurat bardziej zauwazalne w zbiorniczku wyrownawczym niz w misce > olejowej. > Na pewno sprawdzal w takich samych warunkach??? Znaczy czas postoju, ewentualne nachylenie terenu > itp??? Tak, sprawdzali na zimnym silniku, teraz ma zlane do połowy bagneta i będzie obserwował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > Witam, > Pacjent to Mazda z silnikiem 2,4 T 260 KM > Okazało się, że jej oleju przybywa. Znaczy było do połowy bagneta, teraz jest pod max. > Czy to norma w tych silnikach, czy coś pierdykło? > Przebieg mały jakies 30 tys km. > Własciciel twuerdzi, że wcześniej przegonił go po autostradzie 200 km/h przez 10 min. zacznijmy od tego ze nie ma takiego silnika 2,4... a skoro przybywa to mieszanka jest za bogata i paliwo scieka do miski olejowej zmywając film olejowy ze scianek cylindra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > zacznijmy od tego ze nie ma takiego silnika 2,4... może i 2,6 nie pamietam, wyboru tam raczej nie ma > a skoro przybywa to mieszanka jest za bogata i paliwo scieka do miski olejowej zmywając film > olejowy ze scianek cylindra. więc co może byc powodem, że jest za bogata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > może i 2,6 nie pamietam, wyboru tam raczej nie ma > więc co może byc powodem, że jest za bogata? A ztakim pytaniem to do wróżki napisz. Serwis i analiza egzaminera moze dać odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > może i 2,6 nie pamietam, wyboru tam raczej nie ma 2.3 do 3 razy sztuka > więc co może byc powodem, że jest za bogata? te silniki sa bardzo bogato strojone w serii, jednym z poruszanych na forach w USA problemów jest właśnie rozcieńczanie oleju jeżeli auto porusza się głównie na krótkich trasach po miescie i jest często nieodgrzane ale po przegonieniu po autostradzie to zdecydowanie powinno odparować i ubyć a nie przybyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > ale po przegonieniu po autostradzie to zdecydowanie powinno odparować i ubyć a nie przybyc I wlasnie dlatego ta hipoteza jest dla mnie raczej nierealna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > A ztakim pytaniem to do wróżki napisz. > Serwis i analiza egzaminera moze dać odpowiedź. serwis nie wie, ma na razie temat w d.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > serwis nie wie, ma na razie temat w d.... Zmienić serwis... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > 2.3 > do 3 razy sztuka ehh.. wydawało mi się, że tam większy pierdziołek siedzi > te silniki sa bardzo bogato strojone w serii, jednym z poruszanych na forach w USA problemów jest > właśnie rozcieńczanie oleju jeżeli auto porusza się głównie na krótkich trasach po miescie i > jest często nieodgrzane > ale po przegonieniu po autostradzie to zdecydowanie powinno odparować i ubyć a nie przybyc może on dopiero sprawdził po jeździe autostradą i wysnuł takie wnioski. Jeździ po mieście, ale większość to jazda z domu kilka km do autostrady do pracy i z powrotem. W jedną stronę 30 kilka km. Czyli rozumiem, nie ma co bić piany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 > Zmienić serwis... taka propozycja padła, ale w okolicy prawdopodobnie same leniwe angole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 > ehh.. wydawało mi się, że tam większy pierdziołek siedzi w CXie pewnie mógłby być większy, mając go w 3ce nie narzekam > może on dopiero sprawdził po jeździe autostradą i wysnuł takie wnioski. Jeździ po mieście, ale > większość to jazda z domu kilka km do autostrady do pracy i z powrotem. W jedną stronę 30 > kilka km. > Czyli rozumiem, nie ma co bić piany? napewno nie wolno tego lekcewazyć, kontrolować koniecznie w takich samych warunkach, czyli zawsze na płaskim i jak po nocy to zawsze po nocy a nie raz po nocy a raz np. pół godziny po dojechaniu do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 ja w skodzie miałem tak, że w zalezności którą stroną włożyłem bagnet to oleju przybywało albo ubywało nieznacznie ale wyraźnie... może niech na to zwróci uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 > w CXie pewnie mógłby być większy, mając go w 3ce nie narzekam Odpycha sie przyzwoicie jak na takie krówsko, choć ze sprzegłem sie nie popisali, wiec mocy własciwie za duzo > napewno nie wolno tego lekcewazyć, kontrolować koniecznie w takich samych warunkach, czyli zawsze > na płaskim i jak po nocy to zawsze po nocy a nie raz po nocy a raz np. pół godziny po > dojechaniu do domu Dzięki, przekażę koledze, bo już natręctw się dorobił z tym samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 > ja w skodzie miałem tak, że w zalezności którą stroną włożyłem bagnet to oleju przybywało albo > ubywało > nieznacznie ale wyraźnie... > może niech na to zwróci uwagę Kto tam ich wie, moze technologię od Skody wykradli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 > Kto tam ich wie, moze technologię od Skody wykradli Smiejesz sie...a np. w Hondzie S2000 bagnet ma miarke z obu stron (naciecia co milimetr) i w instrukcji kaza patrzec na obie strony. Sugerowac sie nalezy nizszym pomiarem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 > Smiejesz sie...a np. w Hondzie S2000 bagnet ma miarke z obu stron (naciecia co milimetr) i w > instrukcji kaza patrzec na obie strony. Sugerowac sie nalezy nizszym pomiarem. Muszę zapodać temat, niech sobie poczyta instrukcje od tej Mazdy, może wtedy bedzie miał mniej zmartwien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 > Muszę zapodać temat, niech sobie poczyta instrukcje od tej Mazdy, może wtedy bedzie miał mniej > zmartwien. śmiej się smiej, ale bagnet faktycznie z obu stron pokazuje co innego żeby nie było że to wina japsów - bagnet jest sygnowany FoMoCo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 > śmiej się smiej, ale bagnet faktycznie z obu stron pokazuje co innego > żeby nie było że to wina japsów - bagnet jest sygnowany FoMoCo U Ciebie też ? W życiu nie widziałem głupszego bagnetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 > śmiej się smiej, ale bagnet faktycznie z obu stron pokazuje co innego > żeby nie było że to wina japsów - bagnet jest sygnowany FoMoCo serio, jaki to ma cel? Czyli u niego tez tak może byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2010 > serio, jaki to ma cel? Czyli u niego tez tak może byc? to jest identyczny silnik, więc czemu bagnet miałby być inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.