snoopi_lubin Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 Panowie zaczynam rozgladac sie za motocyklem, kupowany bedzie dopiero po nowym roku ale wiem ze to jest jak z autami. Wybor padl na naked-a o pojemnosci ok 600cm i mocy ok 100km. I teraz podobaja mi sie motocykle typu: 1. Suzuki GSR 600 2. Yamaha fz 6 lub fz 1 3.Honda cb600 lub 900 ( tu znmak zapytania bo bym chcial miec wskaznik paliwa) 4. Kawasaki z750 5. Suzuki sv1000 ( z powodu na podwojny uklad wydech.) Biore pod uwage jeszcze scigacze, na dniach bede jezdzil gsxr 1000 tylko dlatego zeby zobaczyc czy pozycja mi odpowiada. CO z tego zestawy bedzie najmniej awaryjne, mialo najlepsze hamulce bo jednak to w miescie wazne jest, spalanie nie jest az tak wazne. Moj wzrost to jest 180cm i waga 90 kg. No chyba ze macie jakies propozycje z tego typu motocykli czyli bez owiewek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 a doswiadczenie jakie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 Na gsr 600 się srednio zmieścisz - mały motocykl. O fz6 i reszcie sie nie wypowiadam bo nie mialem dłuzszego kontaktu. Zastanawia mnie natomiast, jak chcesz kupic FZ1 do 15k I wogole, zdecyduj się czy klasa 600 czy 1000 bo to jednak jakas różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 Moze sv650 zamiast sv1000? Bo chciales 600 Jesli naked, to ja bym bral triumpha, jest piekny A tak wogole, jesli tylko do miasta, to ja bym bral supermoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 > Panowie zaczynam rozgladac sie za motocyklem, znajomy sprzedaje R1 właśnie za ok 15 tysi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 > a doswiadczenie jakie masz? Po pytaniach wnioskuję, że niewielkie jeśli nie żadne. Żaden motocyklista nie wybiera swojego kolejnego moto na forum z pośród kilku różnych sprzętów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 > Po pytaniach wnioskuję, że niewielkie jeśli nie żadne. Żaden motocyklista nie wybiera swojego > kolejnego moto na forum z pośród kilku różnych sprzętów. to niech bierze SV1000 .... nie ma to jak litrowa V do nauki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 > to niech bierze SV1000 .... nie ma to jak litrowa V do nauki Suzuki Marauder 800 (to mój wybór) lub w inny deseń jakiś szosowo-turystyczny np. fz6 lub xj6 z salonu (pozostałe 10 klocków rozłożyć na raty ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 > to niech bierze SV1000 .... nie ma to jak litrowa V do nauki Pojeździ litrowym gixerem to zaraz się będzie pytał "czy może lepiej na początek jakieś 600? np R6 albo RR". Od razu odpowiadam, nie wiem czy mają wyświetlacz paliwa ale wiem, że mają tylko jeden tłumik Ale aby było merytorycznie, to odpowiem chociaż częściowo. litrowe vałki i także te mniejsze vałki są za mocne do nauki. Jeśli zgadłem, że się uczysz kolego, kup hondę bo ma wytrzymałą skrzynię biegów, Yamaha może nie dotrwać do końca twojej nauki wachlowania. dwa tłumiki nie dają nic poza wagą i kosztami jak będziesz chciał je zmienić. czujnik paliwa, ja nie mam i mi go nie brakuje. Każdy motocykl jest wrażliwy na zły serwis i sknerstwo właściciela, zaniedbany szybko stanie się ruiną a potem stanie się niebezpieczny. Kup co ci się podoba, oby nie za mocne i nie za drogie. A owiewki są fajne, pozwalają podróżować, deszcz jest znośniejszy i oduczają nawyku patrzenia na przednie koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 doswiadczenie, oprocz komarow, simsonow i mzetek , jezdzilem na suzuki gs 400 jak i gs 500, nie godzine czy dwie ale tez nie caly sezon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 dzisiaj jezdzilem troche na gsxr 1000 model z 2009 i po parkingu bardzo fajnie mi sie jezdzilo, predkosci niewielkie ale latwo sie prowadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > to niech bierze SV1000 .... nie ma to jak litrowa V do nauki zastanawiam sie nad nim, bym musial usiosc i sie przymierzyc ale przednia lampa mi sie nie podoba jak z MZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Suzuki Marauder 800 (to mój wybór) lub w inny deseń jakiś szosowo-turystyczny np. fz6 lub xj6 z > salonu (pozostałe 10 klocków rozłożyć na raty ) chcialbym nowy ale niestety mnie niestac, a kredyt juz mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Pojeździ litrowym gixerem to zaraz się będzie pytał "czy może lepiej na początek jakieś 600? np R6 > albo RR". chcialbym kupic moto na kilka lat a nie zmieniac jak mi braknie mocy, na gsxr balem sie odkrecic do konca ale jak kolega mnie przewiozl na pol gwizdka myslalem ze narobilem w gacie > Od razu odpowiadam, nie wiem czy mają wyświetlacz paliwa ale wiem, że mają tylko jeden tłumik > Ale aby było merytorycznie, to odpowiem chociaż częściowo. litrowe vałki i także te mniejsze vałki > są za mocne do nauki. Jeśli zgadłem, że się uczysz kolego, kup hondę bo ma wytrzymałą skrzynię > biegów, Yamaha może nie dotrwać do końca twojej nauki wachlowania. > dwa tłumiki nie dają nic poza wagą i kosztami jak będziesz chciał je zmienić. dwa tlumiki mi sie podobaja, nic nie bedzie zmieniane a kosztami pozniejszymi sie nie przejmuje bo to jak w aucie, kupie cos ale i tak wiadomo ze zawsze cos trzeba bedzie dolozyc > czujnik paliwa, ja nie mam i mi go nie brakuje. > Każdy motocykl jest wrażliwy na zły serwis i sknerstwo właściciela, zaniedbany szybko stanie się > ruiną a potem stanie się niebezpieczny. i tego sie najbardziej obawiam a uzywanym motocyklu > Kup co ci się podoba, oby nie za mocne i nie za drogie. A owiewki są fajne, pozwalają podróżować, > deszcz jest znośniejszy i oduczają nawyku patrzenia na przednie koło jakos srednio mi sie podobaja te owiewki, z racji tego ze lampa idzie przed moto a nie skreca sie razem z kierownica, A z patrzenia przed kolo sie oduczylem po jednej malej kolizji Teraz na dniach sproboje jednego goscia namowic zebym mogl sie przymierzyc do hondy cbr 900 rr z 1999roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > dzisiaj jezdzilem troche na gsxr 1000 model z 2009 i po parkingu bardzo fajnie mi sie jezdzilo, > predkosci niewielkie ale latwo sie prowadzi. Ty nie masz pojecia jak to sie prowadzi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > zastanawiam sie nad nim, bym musial usiosc i sie przymierzyc ale przednia lampa mi sie nie podoba > jak z MZ Z tego, co pamietam, nie bylo sv1000 bez owiewek. Tylko SV650 wychodzily w wersji S - z owiewka i N - bez owiewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Panowie zaczynam rozgladac sie za motocyklem, kupowany bedzie dopiero po nowym roku ale wiem ze to > jest jak z autami. jak z autami? Nie... teraz są tańsze, na wiosnę te same sprzęty będą po tej samej cenie albo droższe bo będzie duży popyt i każdy będzie coś kupował Patrząc na znajomych są zadowoleni z fz6, hornet 600, kawa z750, bandit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Z tego, co pamietam, nie bylo sv1000 bez owiewek. > Tylko SV650 wychodzily w wersji S - z owiewka i N - bez owiewki. chodzi mi o taka wersje Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > chodzi mi o taka wersje > Uploaded with ImageShack.us Jakos wydawalo mi sie, ze litrowa sv nie wystepowala w wersji naked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZubrAple Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Ty nie masz pojecia jak to sie prowadzi .... Głupoty gadasz, przecież po przejażdżce na parkingu napisał, że łatwo się prowadzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinkow Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 >doswiadczenie, >oprocz komarow, simsonow i mzetek , jezdzilem na suzuki gs >400 jak i gs 500, >nie godzine czy dwie ale tez nie caly sezon. > dzisiaj jezdzilem troche na gsxr 1000 model z 2009 i po parkingu bardzo fajnie mi sie jezdzilo, > predkosci niewielkie ale latwo sie prowadzi. czyli w ogole nie jezdziles... ktos, kto pozwolil Ci wsiasc na gsxr1000 wykazal sie skraja glupota...! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 ooo i sie zaczyna, czyli co powiniennem teraz nauczyc sie jezadzic na rowerze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZubrAple Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 Przecież to twój wybór co kupisz, a wypowiedzi na forum są tylko sugestiami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof100 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > ooo i sie zaczyna, > czyli co powiniennem teraz nauczyc sie jezadzic na rowerze ? przecież nikt Ci na złość nie zabrania czy nie odradza litrówki kupować. Każdy robi to w trosce o Twoje dupsko. Piszesz, ze omal się nie posr..łeś jak Cię koles przewiózł odważniej. Wyobrażasz sobie co będzie jak jakimś dziwnym przypadkiem Ty tak odkręcisz ? Rób jak chcesz ale pomyśl sto razy zanim kupisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > ooo i sie zaczyna, > czyli co powiniennem teraz nauczyc sie jezadzic na rowerze ? Ja nie jestem jakimś ortodoksem co uważa, że się powinno zaczynać od 125 i co rok zmieniać klasę wyżej. Jest to optymalne ale nieżyciowe. Kup coś co nie idzie na koło, co ci się podoba, motocykl musi się podobać koniecznie. A potem lataj całymi dniami. I pamiętaj o ciuchach. Nie ma nic bardziej żałosnego niż motocyklista na nowym drogim moto w adidasach i kasku za 150 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinkow Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > ooo i sie zaczyna, > czyli co powiniennem teraz nauczyc sie jezadzic na rowerze ? kuzwa, wsiadles na na 185KM moto wartosci ponad 50kzl majac doswiadczenie na komarkach i GS, nie jezdzac nawet sezon? zeby zobaczyc jak Ci lezy? no nie rozsmieszaj mnie. przejechales sie po parkingu? tzn wrzuciles 1, ruszyles.. 2-3kobr i hamowanie? pewnie tylnym mm... wiesz co? wyjezdzajac takim sprzetem na ullice, co na kazdym biegu stawia na kolo, gdzie hamulce ma tak ostre, ze stoppie idzie zrobic przy 200km/h gwarantuje Ci, ze nie wrzucilbys 3 a zakrety stalyby sie katorga bo nie wiedzialbys jak przed nimi hamowac i jak z nich wychodzic odkrecajac... nie mowiac juz, ze jakbys przy 100 mial sie pochylic wchodzac w zakret bo takie predkosci ten moto osiaga na rozruszniku... wiesz co? daj sobie spokoj a 80KM w moto dla Ciebie to max... komu chcesz zaimponowac pakujac sie w 100KM moto... Mysle, ze Hornet dla Ciebie bylby juz za ostry... bez urazy... poczujesz sie pewniej, poniesie Cie i nieszczescie gotowe... sa na AK ludzie, co zaczynali od jakis r6 czy nawet r1 i zyja, ale jak masz zamiar rozkoszowac sie pasja jazdy motocyklem, to naprawe opusc sobie mocniejsze i drozsze w utrzymaniu sprzety...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Ja nie jestem jakimś ortodoksem co uważa, że się powinno zaczynać od 125 i co rok zmieniać klasę > wyżej. Jest to optymalne ale nieżyciowe. > Kup coś co nie idzie na koło, co ci się podoba, motocykl musi się podobać koniecznie. A potem lataj > całymi dniami. i tak zrobie > I pamiętaj o ciuchach. Nie ma nic bardziej żałosnego niż motocyklista na nowym drogim moto w > adidasach i kasku za 150 zł. o to juz sie postaram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > chodzi mi o taka wersje > Uploaded with ImageShack.us uwierz, litrowa V potrafi skarcic, bardzo mocny dol i bardzo duzy moment hamujacy ... nie radze na poczatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > uwierz, litrowa V potrafi skarcic, bardzo mocny dol i bardzo duzy moment hamujacy ... nie radze na > poczatek Moment hamujacy ? Tj. te sprzety sa w stanie po odjeciu gazu, w momencie hamowania biegami wypieprzyc Cie przez przod? Pytanie laika.. zaznaczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Moment hamujacy ? Tj. te sprzety sa w stanie po odjeciu gazu, w momencie hamowania biegami są w stanie doprowadzić do zablokowania tylnego koła z wszystkimi tego konsekwencjami w najmniej odpowiednim momencie, chyba, że jest na pokładzie sprzęgło antyhoppingowe. ja w/w nie posiadam, mój skuterek V4 też ładnie hamuje silnikiem, lecz ze względu na jego masę nie jest to niebezpieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Moment hamujacy ? Tj. te sprzety sa w stanie po odjeciu gazu, w momencie hamowania biegami > wypieprzyc Cie przez przod? > Pytanie laika.. zaznaczam chyba chodzi o to ze po zamknięciu gazu, albo redukcji jest duża szansa na przyblokowanie tylnego koła i można się wtedy lekko zdziwić. Ale ręki nie położe bo moja jazda na moto ograniczyła się do 20 kursowych godzin wiec jestem takim samym laikiem jak ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > są w stanie doprowadzić do zablokowania tylnego koła z wszystkimi tego konsekwencjami w najmniej > odpowiednim momencie, chyba, że jest na pokładzie sprzęgło antyhoppingowe. ja w/w nie > posiadam, mój skuterek V4 też ładnie hamuje silnikiem, lecz ze względu na jego masę nie jest > to niebezpieczne A ten numer z blokowaniem kola to jakas powszechna sprawa jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > A ten numer z blokowaniem kola to jakas powszechna sprawa jest ? u mnie w R6 z 2002 przy redukcji do świateł bez podbicia obrotów czuć kopnięcie z napędu, szczególnie niebezpieczne na mokrym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > kuzwa, wsiadles na na 185KM moto wartosci ponad 50kzl majac doswiadczenie na komarkach i GS, nie > jezdzac nawet sezon? zeby zobaczyc jak Ci lezy? no nie rozsmieszaj mnie. a w czym widzisz problem ? nie rozumiem wsiadlem wrzucil;em jedynke i pojechalem pomalutku, najbardziej interesowalo mnie czy przy malych predkosciach bede w stanie utrzymac motocykl. > przejechales sie po parkingu? tzn wrzuciles 1, ruszyles.. 2-3kobr i hamowanie? pewnie tylnym mm... Tak na parkingu, nawet do 3 nie doszedlem, hamuje przednim > wiesz co? > wyjezdzajac takim sprzetem na ullice, co na kazdym biegu stawia na kolo, gdzie hamulce ma tak > ostre, ze stoppie idzie zrobic przy 200km/h gwarantuje Ci, ze nie wrzucilbys 3 a zakrety > stalyby sie katorga bo nie wiedzialbys jak przed nimi hamowac i jak z nich wychodzic mysle ze by nie bylo tak zle, zawsze mozna sie nauczyc czy to na 600 czy na litrze. > odkrecajac... nie mowiac juz, ze jakbys przy 100 mial sie pochylic wchodzac w zakret bo takie > predkosci ten moto osiaga na rozruszniku... bez przesady po miescie 100, w trasie i owszem. Mawet Mz dalo sie wejsc w zakret setka, wiadomo nie czuje sie pewnie nie lece proste. > wiesz co? daj sobie spokoj a 80KM w moto dla Ciebie to max... > komu chcesz zaimponowac pakujac sie w 100KM moto... Nie chcialbym moto zmianiac po 2-3 sezonach, a wiadomo mocy nigdy za wiele , i na tor nie jest daleko. > Mysle, ze Hornet dla Ciebie bylby juz za ostry... > bez urazy... poczujesz sie pewniej, poniesie Cie i nieszczescie gotowe... licze sie z tym > sa na AK ludzie, co zaczynali od jakis r6 czy nawet r1 i zyja, ale jak masz zamiar rozkoszowac sie > pasja jazdy motocyklem, to naprawe opusc sobie mocniejsze i drozsze w utrzymaniu sprzety...... Mam znajomego ktory jezdzil MZ i Jawami pozniej mial 10 lat przerwy i powrocil na R1 i jest mega zadowolony. Lata juz kilka sezonow i nic sie mu nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > uwierz, litrowa V potrafi skarcic, bardzo mocny dol i bardzo duzy moment hamujacy ... nie radze na > poczatek czyli z V-alkami jest tak jak z silnikiem turbo ? Nic sie niedzieje i nagle strzal ? A z rzedowkami jest tak ze bardziej liniowo oddaja moc i moment ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > A ten numer z blokowaniem kola to jakas powszechna sprawa jest ? znam to tylko z teorii, czytałem o tym. czy powszechne? nie wiem. mój skuterek ma 98KM z 1300ccm, V4 i nie robi problemów przy hamowaniu silnikiem, ale on ciężki jest, zatankowany waży ~360kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > znam to tylko z teorii, czytałem o tym. czy powszechne? nie wiem. mój skuterek ma 98KM z 1300ccm, > V4 i nie robi problemów przy hamowaniu silnikiem, ale on ciężki jest, zatankowany waży ~360kg co to za potwor? najlepiej podlinkuj do jakiegos katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > co to za potwor? najlepiej podlinkuj do jakiegos katalogu Zerknij w profil - ventura. Yamahowy gold-wing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > czyli z V-alkami jest tak jak z silnikiem turbo ? Nic sie niedzieje i nagle strzal ? A z > rzedowkami jest tak ze bardziej liniowo oddaja moc i moment ? Nic bardziej mylnego, u mnie nic się nie dzieje do 10000obr nagle dostaje kopa, moto wyrywa spod dupy i stawia na koło a to rzędowe 600 które daje mnóstwo frajdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > co to za potwor? moje maleństwo wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knapior89 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 ja z 500 skoczylem na 750 140km i dawalem rade niebylo problemow nawet z moja mala waga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > ja z 500 skoczylem na 750 140km i dawalem rade niebylo problemow nawet z moja mala waga a co masz za padline i z ktorego roku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Nic bardziej mylnego, u mnie nic się nie dzieje do 10000obr nagle dostaje kopa, moto wyrywa spod > dupy i stawia na koło a to rzędowe 600 które daje mnóstwo frajdy to tak jak po przesiadce z simsona na Mz tez pamietam ze moto mi chcialo uciec z pod tylka jedank bym wolal bardziej liniowa moc niz strzal w plecy. Oczywiscie wiem ze tego sie nieda uniknac bo kazdy moto w jakis sposob musi ta moc oddac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Moment hamujacy ? Tj. te sprzety sa w stanie po odjeciu gazu, w momencie hamowania biegami > wypieprzyc Cie przez przod? > Pytanie laika.. zaznaczam to znaczy, ze samo zamkniecie gazu moze spowodowac zablokowanie tylnego kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > czyli z V-alkami jest tak jak z silnikiem turbo ? Nic sie niedzieje i nagle strzal ? A z > rzedowkami jest tak ze bardziej liniowo oddaja moc i moment ? tak to masz w wysilonych rzedowkach, spokoj do 8 / 10 krpm a potem rakieta. W silnikach v potrafi wyrwac spod tylka juz od najnizszych obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > tak to masz w wysilonych rzedowkach, spokoj do 8 / 10 krpm a potem rakieta. W silnikach v potrafi > wyrwac spod tylka juz od najnizszych obrotow po tym co mowisz to chyba jednak bym wolal V-ke. Chociaz dzisiaj bylem w jednym komisie i maja GSR 600 i CBR 1000rr bym musial sie przejechac na tych sprzetach, Choc bardziej mi pasuje taki naked. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > po tym co mowisz to chyba jednak bym wolal V-ke. Chociaz dzisiaj bylem w jednym komisie i maja GSR > 600 i CBR 1000rr bym musial sie przejechac na tych sprzetach, Choc bardziej mi pasuje taki > naked. przeciez GSR to naked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > przeciez GSR to naked Przestań, od początku czułem, że zacznie uderzać w tony "jestem rozsądny, już się wyszalałem, mam respekt do mocy i nie będę odkręcał to może jednak ogarnę tego supersport lytra?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 > Moment hamujacy ? Tj. te sprzety sa w stanie po odjeciu gazu, w momencie hamowania biegami > wypieprzyc Cie przez przod? > Pytanie laika.. zaznaczam Potrafi przesunac Cie na siedzieniu troche do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 > czyli z V-alkami jest tak jak z silnikiem turbo ? Nic sie niedzieje i nagle strzal ? A z > rzedowkami jest tak ze bardziej liniowo oddaja moc i moment ? Raczej najpierw strzal, a potem nic sie nie dzieje. Zreszta zobacz na wykres z hamowni mojej V-ki - nie oplaca sie krecic powyzej 7500 rpm. http://www.bikepics.com/pictures/2043350/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.