manic Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 Przejrzałem szukajkę ale nie znalazłem tam rozwiązania mojego problemu (jest dużo o klimatroniku ale głównie o mieszaniu ciepłego i zimnego powietrza). Mój problem polega na tym, że nie wieje mi ze wszystkich nawiewów (wszystkie kratki, nogi, szyba) mimo, że jak zwiększam poziom obrotów wentylatora to słychać że wentylator pracuje natomiast powietrze nigdzie nie leci. Chyba, że ja coś źle nastawiam - po prostu naciskam wentylatorek i strzałkę gdzie ma lecieć. Acha, czy może mieć na to wpływ niepracująca sprężarka klimy (jest uszkodzona i zdjęty jest pasek z niej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > mi ze wszystkich nawiewów (wszystkie kratki, nogi, szyba) mimo, że jak zwiększam poziom > obrotów wentylatora to słychać że wentylator pracuje natomiast powietrze nigdzie nie leci. Któraś klapa się zawiesiła, albo padł, któryś aktywator, spróbuj kalibracji, jak nie pomoże to trzeba rozebrać. > Acha, czy może mieć na to wpływ niepracująca sprężarka klimy (jest uszkodzona i zdjęty jest pasek z > niej) Nie ma wpływu. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 Sprężarka nie ma na to wpływu. Sprawdź czy działają klapy sterujące nawiewem - wyłącz zupełnie nawiew (sam wiatrak na zero) i przełącz nawiew na szyby, nogi czy twarz -powinieneś słyszeć, jak pracują klapy. Top wszystko bez radia i na włączonym zapłonie byś słyszał czy w ogóle działa. Jeszcze jest coś takiego jak kalibracja ale teraz Ci nie powiem za pomocą których dwóch przycisków się to robiło. Szukajka albo koledzy dopiszą! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > Jeszcze jest coś takiego jak kalibracja ale teraz Ci nie powiem za pomocą których dwóch przycisków > się to robiło. przytrzymać dłużej przyciski AUTO i MONO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > przytrzymać dłużej przyciski AUTO i MONO Dokładnie to wciskamy, trzymamy, włączamy zapłon i trzymamy aż zacznie się auto-kalibracja. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 nie trzeba trzymać przy włączeniu zapłonu jest na to 30 sekund od włączenia zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 Mój tak ma, że czasami po dłuższej jeździe nie przełącza kierunków nawiewu, pomaga na to szybki restart auta (wyłączyć i odpalić ponownie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > Mój tak ma, że czasami po dłuższej jeździe nie przełącza kierunków nawiewu, pomaga na to szybki > restart auta (wyłączyć i odpalić ponownie) U mnie po dłuższej jeździe otwiera się obieg powietrza i dopiero po restarcie można go zamknąć. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2010 No więc tak, kalibrację zrobiłem z 5 razy ale nie dało do efektu. Co w takim razie robić? Jak dostać się do tych klap? A czy czasem nie może być to wina zapchanego filtra przeciwpyłkowego - jak się do niego dobrać? Powiem szczerze, że to dla mnie teraz najważniejszy temat do zrobienia bo idą deszcze i parowanko będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > A czy czasem nie może być to wina zapchanego filtra przeciwpyłkowego > - jak się do niego dobrać? W naszym dziale ZTS, jest instrukcja producenta Wymiana filtra przed zimą nie zaszkodzi, a nawet bardzo pomoże w odparowaniu szybek. O klapach nic nie powiem, na szczęście mam manualną klimę..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > W naszym dziale ZTS, jest instrukcja producenta > Wymiana filtra przed zimą nie zaszkodzi, a nawet bardzo pomoże w odparowaniu szybek. > O klapach nic nie powiem, na szczęście mam manualną klimę..... Dzięki za manual, ale mam pytanie, jak odkręcić te dziwne śrubki co trzymają te plastiki - patrzyłem to jakieś dziwne są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > Dzięki za manual, ale mam pytanie, jak odkręcić te dziwne śrubki co trzymają te plastiki - > patrzyłem to jakieś dziwne są. Takie czarne plastikowe z czarnym w środku? Wciskasz środek i parasolka wychodzi. Parasolkę(taka czarna z dziurką) na tunelu wyciągasz ciągnąc za obudowę tunelu. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > Dzięki za manual, ale mam pytanie, jak odkręcić te dziwne śrubki co trzymają te plastiki - > patrzyłem to jakieś dziwne są. Jak te części masz na myśli to jutro wieczorem znajdziesz tu foto ich z drugiej strony. Tam są jeszcze 2 zatrzaski i kluczowe jest aby koło lewarka to wysunąć w stronę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2010 Czyli co to sa zatrzaski i wyciąga się je z całym plastikiem? Napiszcie mi jeszcze jak sie dostac do tych klap co pisaliście, gdzie one są, bo coś mi się wydaje, że to nie wina filtra pp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > Czyli co to sa zatrzaski i wyciąga się je z całym plastikiem? Tak. > Napiszcie mi jeszcze jak sie dostac do tych klap co pisaliście, gdzie one są, bo coś mi się wydaje, > że to nie wina filtra pp. Klapy są wewnątrz nagrzewnicy, żeby się do nich dostać trzeba wyciągnąć nagrzewnicę, żeby wyciągnąć nagrzewnicę trzeba zdemontować całą deskę(dzień roboty i duży słoik śrubek). Z zewnątrz może uda Ci się dostać do aktywatorów. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 > Czyli co to sa zatrzaski i wyciąga się je z całym plastikiem? na 3 foto sa spinki, oprócz nich są jeszcze zatrzaski jak obiecałem jutro będzie > Napiszcie mi jeszcze jak sie dostac do tych klap co pisaliście, gdzie one są, to jakiś klimatronik odpowie >bo coś mi się wydaje, że to nie wina filtra pp. Pewnie nie wina filtra, ale przed sezonem nie zaszkodzi go wymienić. Na pewno podniesiesz skuteczność wentylacji, a i umiejętność dostania się tam nabędziesz edyta: na 2 foto z instrukcji u mnie są zwykłe spinki ze 126p na 4 u mnie nie było śrubki, klapkę się przesuwa- jest tylko zatrzask i jak się złamie filtr widoczny na foto 5 i wpycha go na raty to można pominąć foto 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo12 Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 Ja za to mam inny troszke problem podczas jazdy gdy włanczam na gorące powietrze np: na 23 stopnie to jakiś czas mi grzeje ale to tylko jakiś czas potem tak po 30 może mniej minutach wszystko się odwraca na wyświetlaczu jest 23 stopnie a dmuch zimnym powietrzem tak jagby było ustawione na 16 stopni.Nie wiecie co to może być takiego. _______________________________________ Stilo 1,2 16V 5D 2002r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 26 Września 2010 Udostępnij Napisano 26 Września 2010 Simon..u mnie jest podobnie...w zimie pomaga włączenie klimy i ustawnienie odpowiedniej temp. Pewnie ktoś napisze, że to nie ma sensu, ale uwierzcie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2010 Problem rozwiązany. Winnym okazał się jednak filtr kabinowy. Po wymianie wieje jak trzeba. Ufff, problem z głowy, a już zastanawiałem się po jakiego .... chciałem klimatronika Dzięki panowie!!! Za chwilę będę męczył Was kolejnymi rzeczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scrollek Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 To ja wróce jeszcze do kalibracji klimatronika, wciskam auto i mono, pokazują sie cyferki i zaczyna pikać, mam trzymać non stop przez jakiś okreslony czas? po lewej mam 00 na środku 00 po prawej 03, jak puszcze mono i nacisne ponownie to wtedy 03 ustawia sie na 00, jak zaczne kręcić mono góra dół to mogę ustawiać typy nawiewu. Jak ktoś ma jakąś większa wiedze proszę o info pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > To ja wróce jeszcze do kalibracji klimatronika, wciskam auto i mono, pokazują sie cyferki i zaczyna > pikać, mam trzymać non stop przez jakiś okreslony czas? > po lewej mam 00 na środku 00 po prawej 03, jak puszcze mono i nacisne ponownie to wtedy 03 ustawia > sie na 00, jak zaczne kręcić mono góra dół to mogę ustawiać typy nawiewu. > Jak ktoś ma jakąś większa wiedze proszę o info > pozdr Co do kalibracji. Wciskasz razem auto + mono i trzymasz do momentu jak po obu stronach będziesz miał 00 00. Wtedy puszczasz i silniczki się kalibrują już same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo12 Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > Simon..u mnie jest podobnie...w zimie pomaga włączenie klimy i ustawnienie odpowiedniej temp. > Pewnie ktoś napisze, że to nie ma sensu, ale uwierzcie działa Dzieki bardzo ale wiesz zaczyna sie to robic denerwujace i nie wiem co to może byc takiego że tak sie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.