Skocz do zawartości

Swap Seicento 900


lukasztom1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem że o swapach jest bardzo dużo informacji z tym że nie sa dla mnie zbyt konkretne, jestem posiadaczem seicento 900 z 99 roku, dostałem je w spadku i chciałbym wykonac swap wstawiając 1.2 od punto spi. Chcialbym sie dowiedziec jakie konkretne podzespoly musialbym wymienic, czy jest koniecznosc wymiany skrzyni a jesli tak to na jaka? Nie chce ładowac kupe pieniedzy, chcialbym tylko troche go usprawnic tj, zakupic jeszcze zawieszenie Kayaba gazowe, wymienic hamulce całosc na brembo+ferodo, i mam koniecznosc zakupienia opon wiec troche wydatków mnie czeka dlatego chcialbym sie dowiedziec mniej wiecej jaki calkowity koszt mnie wyniesie takiego swapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swap

> Czy ty masz zamiar robić swapa z 899 z porażającą mocą 40 koni na silnik 1.2 8v 60 konny bo chyba

> tylko te silniki były spi ?! 1.2 16v co najmniej ;D a wtedy to tylko MPI tak ogólnie mówiąc

Z tego co wnioskuje 40 km a 60km to nie jest roznica? rozumiem ze 1.2 16v jest zdecydowanie lepszym silnikiem ale musze dokonywac wtedy stek przerobek ktore pochloną sporą czesc moich oszczednosci dlatego planowalem zrobic go na bazie punto z spi. W momencie kiedy rozmawialem z osoba handlujacą silnikami i ktora wczesniej wykonywala swapy poradzil mi abym zakupil wlasnie ten silnik ktory jak dla mnie i moje potrzeby bedzie wystarczajacy, pompa paliwa zostaje od 899, nawet twierdzil ze skrzynia od 899 moze zostac dlatego chcialbym to skonfrontowac z osobami ktore tym zajmuja sie na codzien. Jesli moglby ktos mi napisac na szybko kosztorys co bym potrzebowal do wymiany na 1.2 8V to bylbym wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bym potrzebowal do wymiany na 1.2 8V to bylbym wdzieczny.

z 899 zostanie Ci tylko chłodnica z wentylatorem, zbiornik paliwa, pompa, przewody paliwowe, instalacja elektryczna (w opcji zmiany SPI na SPI)

Wszystko poza tym musisz zmienić, silnik, skrzynia, łapy silnika i skrzyni, pólosie, węże chłodnicy, wajche/linki wybieraka biegów, komputer sterujący/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie łaska uzuprłnić profil...

> Z nieznajomymi nikt nie lubi rozmawiać....

a pozatym jakbys popatrzyl troche wyrzej to bys widzial taki temat

FAQ>NAJPIERW ZAJRZYJ TU, SWAP,Skrzynie,Materialy!!!

wydaje mi sie ze znajdziesz tam odpowiedz na pytanie....

pozatym co racja to racja jak swap to 1,2 86hp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia nie moze zostac przeciez to jest calkiem inna gama silnika nie fire wiec jak chcesz to zrobic moze byc skrzynia z mpi bez podciaganego wstecznego czyli rozni sie obodowa sprzegla w stosunku do 900 reszta jest taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o silnik to blok w dobrym stanie za 300zł idzie kupic, kompletna głowica od 1.2 75 za 500-600, komp sterujacy 250 rozkodowany, do tego skrzynia liczmy 300zł + masa innych gratów jak alternator, rozrusznik itd. Może w 2k się zmieścisz z 1.2 75 licząc, ze sam bedziesz wszystko robił i odsuniesz wydatki typu nowe amory/wieksze hamulce na pare miesiecy później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja miałem kupiłem swpa z 899 na 1.2 8v mpi

> to gośiu w grarażu składał był silnik 1.2 skrzynia z 899 łapy też lewarek też tylko sprzęgło z 1.2

> było

chyba nie wiesz co piszesz to sa calkiem inne silniki 899 a 1.1/1.2 itd 899 rozrusznik ma np z przodu silnika a nie z tylu inny rozstaw szpilek , masz po prostu skrzynie z vana albo 1.1 bez podciaganego wstecznego ktora wyglada prawie jak ta z 899 ale pasuje do silnikow fire.

Jesli dalej sie upierasz ze skrzynia z 899 pasuje do silnika Fire to zalozymy sie o 1000 zl ja ci dam silnik fire i do tego skrzynie z 899 i polaczysz ten zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba nie wiesz co piszesz to sa calkiem inne silniki 899 a 1.1/1.2 itd 899 rozrusznik ma np z

> przodu silnika a nie z tylu inny rozstaw szpilek , masz po prostu skrzynie z vana albo 1.1 bez

> podciaganego wstecznego ktora wyglada prawie jak ta z 899 ale pasuje do silnikow fire.

> Jesli dalej sie upierasz ze skrzynia z 899 pasuje do silnika Fire to zalozymy sie o 1000 zl ja ci

> dam silnik fire i do tego skrzynie z 899 i polaczysz ten zestaw.

Typoszereg skrzyń 526 był stosowany zarówno w 899 jak i w 1,1.

Inna na pewno jest "obudowa sprzęgła", ale bebechy?

te same. No, poza oczywiście głównym przełożeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.