Astyn Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > niekoniecznie ze wszystkimi, może jakiś będzie niepotrzebny, np od kierunkowskazów przyczepki, bo > chyba i taka kontrolka jest, i wtedy taki kabel we wtyczce możesz przepiąć. Dałeś mi do myślenia Żeby wrazie czego kupić po 2 pary wtyczek i zkompletowac całośc SKoro da sie przepiąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Tylko takie mam ABS, AIRBag x2 + wspomaganie > Zaciął się licznik przebiegu dziennego to trza bylo rozebrac... Hehe to to ja dobrze znam bo tez je mam Chodziło i o full wtyczke MPI Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Z tego co poczytałem to jakis problem z rezerwą jest? w zegarach mpi rezerwa realizowana jest wewnatrz zegarow, nie potrzebny jest osobny sygnał, w spi potrzebny był sygnał ze zbiornika paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusss Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Mariusss u Ciebie wszystko działa? > Bo chce aby mi ABS, wspomaganie i AIR bag działał > Jak nie to zostaje przy tym co mam Wszystko dział. Oprócz ABS którego nie posiadam. I na kontrolkę od ABS'u mam podany sygnał +12 ABS -pin A4 Wspomaganie - pin B7 Air Bag - pin B10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusss Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > B7 z tego co pamiętam Potwierdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Wszystko dział. Oprócz ABS którego nie posiadam. I na kontrolkę od ABS'u mam podany sygnał +12 > ABS -pin A4 > Wspomaganie - pin B7 > Air Bag - pin B10 Teraz mam jasność ^^ Dzięki Mam jeszcze jedno pytanie.... Znalazłem licznik z: E112 - elektryczne wspomaganie kierownicy E009 - ABS E500 - Air bag kierowcy + napinacze pasów I pytanie co do tego ostatniego... W sensie że jak pisze w ePER tylko tyle czyli nie ma podejścia pod AIR bag pasażera? Czy jak to działa... No i co z tymi napinaczami pasów? Skoro nie mam nie bedzie mi pikać czy świecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > No i co z tymi napinaczami pasów? > Skoro nie mam nie bedzie mi pikać czy świecic? Skąd wiesz,że nie masz? Wyciągałeś pasy? ZTCW wszystkie SC mają napinacze (no chyba,że ktoś wymienił na pasy z CCS). Napinacze są przeciążeniowe i nie dochodzą do nich żadne kabelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Skąd wiesz,że nie masz? Wyciągałeś pasy? ZTCW wszystkie SC mają napinacze (no chyba,że ktoś > wymienił na pasy z CCS). > Napinacze są przeciążeniowe i nie dochodzą do nich żadne kabelki. Czyli co maja pasy do licznika? Tak mam ORI pasy z SC nie zmieniałem nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > Czyli co maja pasy do licznika? Absolutnie nic. Do licznika ma tylko poduszka. Możliwe, że ten kod jest uniwersalny do wszystkich modeli fiata. I dotyczy on bardziej zaawansowanych modeli gdzie występuje poduszka z napinaczami odpalanymi elektrycznie, a nie tylko pępka świata jakim jest sejak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusss Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Czyli co maja pasy do licznika? > Tak mam ORI pasy z SC nie zmieniałem nic... Poszukaj licznika który ma diody pod ABS, wspomaganie i air bag. To Ci wystarczy i wszystko będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Skąd wiesz,że nie masz? Wyciągałeś pasy? ZTCW wszystkie SC mają napinacze (no chyba,że ktoś > wymienił na pasy z CCS). > Napinacze są przeciążeniowe i nie dochodzą do nich żadne kabelki. może cho dzi o napinacze pirotechniczne a nie bezwładnościowe...... chociaż nie wiem czy w ogole były dostępne pirotechniczne w SC....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Zobacz sobie to To są pasy z napinaczami od sejaka. I nie chodzi o to, że pasy są bezwładnościowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > Zobacz sobie to > To są pasy z napinaczami od sejaka. > I nie chodzi o to, że pasy są bezwładnościowe. czy ja dobrze widzę tam ładunki pirotechniczne? PS. nie mam seja już prawie 2 lata i nie miałem w nim ABS, wspomagania ani poduszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluny Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > Wszystko dział. Oprócz ABS którego nie posiadam. I na kontrolkę od ABS'u mam podany sygnał +12 > ABS -pin A4 > Wspomaganie - pin B7 > Air Bag - pin B10 Bardzo pomocni jestescie Zrobione minuta piec i kontrola juz nie razi po oczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Wszystko dział. Oprócz ABS którego nie posiadam. I na kontrolkę od ABS'u mam podany sygnał +12 > ABS -pin A4 > Wspomaganie - pin B7 > Air Bag - pin B10 Witam ponownie A więc rozebrałem licznik na kawałki i...... Okazało się że te 3 diody ( kontrolki ) ABS WSPOMAGANIA i AIRBAG są... ale przelutowane do środka licznika żeby nie świeciły i nie denerwowały.... -.- Czyli jakis trop jest bo swiecą. Tera pytanie czemu... pod kompem jak był podłaczony to nie pokazywał błedów i to mnie ciekawi czemu. Zanaczam że pod środkową ( pod nogami ) wtyczke też był podłączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Witam ponownie > A więc rozebrałem licznik na kawałki i...... > Okazało się że te 3 diody ( kontrolki ) ABS WSPOMAGANIA i AIRBAG są... ale przelutowane do środka > licznika żeby nie świeciły i nie denerwowały.... -.- > Czyli jakis trop jest bo swiecą. > Tera pytanie czemu... pod kompem jak był podłaczony to nie pokazywał błedów i to mnie ciekawi > czemu. > Zanaczam że pod środkową ( pod nogami ) wtyczke też był podłączony Błędu nie pokaże bo to Nie CAN jak w VAGu np, tylko one są wyłączane poprzez podanie napięcia z konkretnego modułu, jak nie ma modułu, nie poda napięcia i się świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Witam Znowu odgrzewam ale w końcu sie za to zabrałem. Przelutowane diody podświetlenia Poskładany i czas montować. Mam tylko 2 pytania. Na schemacie SPI sa tylko 3 wtyczki a ja mam 4 i w tej jest tylko 1 kabel koloru różowego. To jest kabel od IMPULSATORA odpowiedzialnego za prędkościomierz? Oraz jak wyczytalem ABS to pin A4 w licznik MPI a z którym kablem z SPI go zlutować jeżeli mam licznik SPI i mam ABS ? Bo na schemacie nie ma.... Prosze o szybka odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Witam > Znowu odgrzewam ale w końcu sie za to zabrałem. > Przelutowane diody podświetlenia Poskładany i czas montować. > Mam tylko 2 pytania. > Na schemacie SPI sa tylko 3 wtyczki a ja mam 4 i w tej jest tylko 1 kabel koloru różowego. To jest > kabel od IMPULSATORA odpowiedzialnego za prędkościomierz? > Oraz jak wyczytalem ABS to pin A4 w licznik MPI a z którym kablem z SPI go zlutować jeżeli mam > licznik SPI i mam ABS ? Bo na schemacie nie ma.... > Prosze o szybka odp sa bodarze 3 pinologie licznika MPI (dwie sa na pewno) licznik na stol zasilacz kabelki i rozgryzc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Witam > Znowu odgrzewam ale w końcu sie za to zabrałem. > Przelutowane diody podświetlenia Poskładany i czas montować. > Mam tylko 2 pytania. > Na schemacie SPI sa tylko 3 wtyczki a ja mam 4 i w tej jest tylko 1 kabel koloru różowego. To jest > kabel od IMPULSATORA odpowiedzialnego za prędkościomierz? > Oraz jak wyczytalem ABS to pin A4 w licznik MPI a z którym kablem z SPI go zlutować jeżeli mam > licznik SPI i mam ABS ? Bo na schemacie nie ma.... > Prosze o szybka odp 4 wtyczka z 1 przewodem to wtyczka z sygnałem impulsatora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 > 4 wtyczka z 1 przewodem to wtyczka z sygnałem impulsatora... gdzie jest drugi koniec tego przewodu? Zmieniłem sobie właśnie licznik SPI na MPI i zastanawiam się czy jest gotowa wiązka pod impulsator czy muszę ją dorzeźbić jeżeli to gdzie mogę się wpiąć, żeby nie prowadzić bezpośrednio do licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > gdzie jest drugi koniec tego przewodu? Zmieniłem sobie właśnie licznik SPI na MPI i zastanawiam > się czy jest gotowa wiązka pod impulsator czy muszę ją dorzeźbić jeżeli to gdzie mogę się > wpiąć, żeby nie prowadzić bezpośrednio do licznika. Wiązkę trzeba zrobić. Potrzebujesz plus, masa do impulsatora i sygnał z do licznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Wiązkę trzeba zrobić. Potrzebujesz plus, masa do impulsatora i sygnał z do licznika No ok, trzeba zrobić ale skoro przewód ma jeden koniec to ma i drugi i tak sobie pomyślałem, że może nie ciągnąłbym do samego licznika dzięki temu Ale zaczynam się zastanawiać w sumie nad dorzeźbieniem impulsatora do linki jak kolega tutaj: http://forum.autokacik.pl/showflat.php?C...e#Post287923181 I jeszcze pytanie dla pewności. Na schemacie krążącym po tematach liczników nie jest zaznaczona numeracja przewodów od impulsatora. Z jakiś zdjęć innego wywnioskowałem, że: 1 (brązowy) = - 2 (żółty) = sygnał 3 (niebieski) = + Czy to się zgadza? Dodam, że numeracja jaką podałem to standard z wtyczki superseal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Tak jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Witam Witam Licznik MPI ogarnięty. Zajeło mi to trochę czasu ale jest zrobiony. Problem był taki że miałem licznik SPI na impulsatrorze z 4 wtyczkami + ABS + Wspomaganie + AIRBAG 2x. Welde schematu który tu był podrzucony ogarnełem ogółem żeby działał licznik ale reszta zajeła mi o wiele wiecj czasu gdyz nigdzie nie było schematu mojego licznik. Jeżeli ktoś ma pytania co do wiazki ABS/WSPOMAGANIE/AIRBAG to jako dobry kolega służe pomocą MAm tylko jedno pytanie Zosłąy mi 2 kable... 1 od rezerwy bo jak wiadomo MPI go nie potrzebuje ale 2 szaro-brazowy od ACS ( tak przynajmniej wynika ze schematu). I tu moje pytanie... jeżeli mam wiazke pod kontrole ACS to w moim seju goscilo kiedys nieszczesne automatyczne sprzegło?? Czy to że wiazka pod kontrolke jest to nie znaczy ze było co wydaje mi sie raczej dziwne... A no i dodam ze po rozebraniu mojego starego licznika SPI na kontrolce ACS nie bylo żaróki A kabel był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Witam Witam > Licznik MPI ogarnięty. Zajeło mi to trochę czasu ale jest zrobiony. > Problem był taki że miałem licznik SPI na impulsatrorze z 4 wtyczkami + ABS + Wspomaganie + AIRBAG > 2x. > Welde schematu który tu był podrzucony ogarnełem ogółem żeby działał licznik ale reszta zajeła mi o > wiele wiecj czasu gdyz nigdzie nie było schematu mojego licznik. > Jeżeli ktoś ma pytania co do wiazki ABS/WSPOMAGANIE/AIRBAG to jako dobry kolega służe pomocą > MAm tylko jedno pytanie > Zosłąy mi 2 kable... 1 od rezerwy bo jak wiadomo MPI go nie potrzebuje ale 2 szaro-brazowy od ACS ( > tak przynajmniej wynika ze schematu). > I tu moje pytanie... jeżeli mam wiazke pod kontrole ACS to w moim seju goscilo kiedys nieszczesne > automatyczne sprzegło?? Czy to że wiazka pod kontrolke jest to nie znaczy ze było co wydaje mi > sie raczej dziwne... > A no i dodam ze po rozebraniu mojego starego licznika SPI na kontrolce ACS nie bylo żaróki A kabel > był to że ja miałem wtyczkę i kable od obrotomierza i elektryki szyb też nie oznacza że były one fabrycznie zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.