Skocz do zawartości

Lotus Renault


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

> Jak zwał tak zwał. Lotus to przynajmniej nazwa z tradycjami w F1.

Zauwaz ze zespół Lotus niema prawa do uzywania nazwy Lotus bo jak juz ktos wczesniej wspomniał ma tylko wspolnego z Lotusem co Ja czy Ty. Właścicielem nazwy Lotus jest Malezyjski konsern Proton i trwa batalia sadowa z zespolem F1 Lotus o bezprawne uzywanie nazwy Lotus.

Tak to tlumaczyli dzisiaj na Polsacie chłopaki wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zauwaz ze zespół Lotus niema prawa do uzywania nazwy Lotus bo jak juz ktos wczesniej wspomniał ma

> tylko wspolnego z Lotusem co Ja czy Ty. Właścicielem nazwy Lotus jest Malezyjski konsern

> Proton i trwa batalia sadowa z zespolem F1 Lotus o bezprawne uzywanie nazwy Lotus.

> Tak to tlumaczyli dzisiaj na Polsacie chłopaki

Dlatego pisałem o możliwych dwóch teamach Lotus Renault zlosnik.gif

Jeden z udziałami malezyjskiego Lotusa w obecnym Renault F1.

Drugi z silnikami Renault w obecnym Team Lotus hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego pisałem o możliwych dwóch teamach Lotus Renault

> Jeden z udziałami malezyjskiego Lotusa w obecnym Renault F1.

> Drugi z silnikami Renault w obecnym Team Lotus

Znowu chłopaki w polskich salonach Renault będą musieli zmienić plakaty promujące "nasz Team". zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to ci...

> zaczyna być "ciekawie"

> dla mnie mocno by se w kolano strzeliło Renault oddając zupełnie team, chyba że uważają, że

> strategia reklamowania się jako dostawca silników dla zespołów zwycięskich (RBR) będzie dla

> nich korzystniejsza

ciekawe gdzie indziej Robert mial by uderzac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nooo właśnie. Dlatego dałem zaznaczyłem słowo ciekawe.

> Dla Kubka to może być tragedia, wszystkie czołowe teamy mają już raczej ustalonych kierowców (no

> chyba że ferrari coś zrobi z massa)

Może jednak nowy zespół zbudowany na bazie Renault bedzie chciał zostawić doświadczonego kierowcę ...

Rozprężenie w zespole uwidacznia się ostatnio i teraz mniej więcej wiadomo dlaczego tak sie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie jest dobre rozwiązanie dla Roberta.

> Tam jest Alonso jedyny i właściwy kierowca nr 1

Na początek byłoby to jakieś rozwiązanie.

IMO lepiej być nr 2 topowym zespole, niż nr 1 w zespole mocno odstającym od czołówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może jednak nowy zespół zbudowany na bazie Renault bedzie chciał zostawić doświadczonego kierowcę

> ...

> Rozprężenie w zespole uwidacznia się ostatnio i teraz mniej więcej wiadomo dlaczego tak sie dzieje.

Tylko czy Robert bedzie chciał tam zostac. Nie wiadomo kto zostanie w teamie kto nie. Moze sie okazac ze zacznie jezdzic na koncu stawki a tego pewnie nie bedzie chciał.

Mysle ze dopuki nie bedzie konkretow na temat zmian to Robert nie podejmie zadnej decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... Moze sie

> okazac ze zacznie jezdzic na koncu stawki a tego pewnie nie bedzie chciał. ...

Jeżdżenie w końcu stawki jest zawsze dla kierowcy swego rodzaju porażką. Wtedy mimo talentu kierowca nie jest tak dobrze postrzegany jak kierowca jeżdżący bliżej czołówki F1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko czy Robert bedzie chciał tam zostac. Nie wiadomo kto zostanie w teamie kto nie. Moze sie

> okazac ze zacznie jezdzic na koncu stawki a tego pewnie nie bedzie chciał.

> Mysle ze dopuki nie bedzie konkretow na temat zmian to Robert nie podejmie zadnej decyzji.

Strasznie enigmatyczni są no.gif

jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Strasznie enigmatyczni są

> jakiś tekst

Mysle ze sezon ogurkowy sie zaczyna powoli i juz szukaja temtow na przyszle tygodnie. Lubie zdania od dziennikarzuy w stylu " moze miec taka klauzule" , "jest szansa ze tak zrobi" itd. Sznsa jest tez taka ze wogle sie wycofa z F1 i pojdzie do WRC rotfl.gif Wiec taka jedna wielka gdybanina i wylślactwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na początek byłoby to jakieś rozwiązanie.

> IMO lepiej być nr 2 topowym zespole, niż nr 1 w zespole mocno odstającym od czołówki.

Jak widać F1 jest nieobliczalne raz zespół nr 1 jest nim raz nie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może jednak nowy zespół zbudowany na bazie Renault bedzie chciał zostawić doświadczonego kierowcę

> ...

Czy chcieli by? To tylko dzięki Robertowi utrzymują się w grupie pościgowej walcząc czasami nawet z najlepszymi.

> Rozprężenie w zespole uwidacznia się ostatnio i teraz mniej więcej wiadomo dlaczego tak sie dzieje.

Nie robią już upgradu i tyle. Rozluźnienie też jakieś już jest - niestety.

Odnośnie Lotus Renault nie wiem czemu niektórzy robią tutaj sensację - w kontraktach kierowcy mają klauzule dzięki czemu po zmianach (jak np. nazwy) można mieć wolną rękę. Wyjątkiem byłą umowa BMW, ale tutaj musiał brać co było zlosnik.gif

Tego, że nie ma oficjalnie miejsca w innym topowym zespole za pewnik bym nie brał 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na początek byłoby to jakieś rozwiązanie.

> IMO lepiej być nr 2 topowym zespole, niż nr 1 w zespole mocno odstającym od czołówki.

Moim zdaniem Kubek ma już z nimi kontrakt podpisany, ale od 2012 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.