Dejocik Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Witam ślimaczane towarzystwo zamierzam przeniesc sie z kacika bravo tu do was i dreczy mnie taka sprawa 2.2 dci czy to rzeczywiście takie straszne zło jak o tym się mówi co byscie powiedzieli o tej lalce ?? http://moto.allegro.pl/renault-laguna-2-2-dci-salon-polska-xenon-skora-i1306871006.html pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 > Witam ślimaczane towarzystwo > zamierzam przeniesc sie z kacika bravo tu do was i dreczy mnie taka sprawa > 2.2 dci czy to rzeczywiście takie straszne zło jak o tym się mówi > co byscie powiedzieli o tej lalce ?? > http://moto.allegro.pl/renault-laguna-2-2-dci-salon-polska-xenon-skora-i1306871006.html > pozdrawiam Puk puk. Kto tam? To ja panewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Bardzo ciekawy jest opis: Reflektory xsenonowe - oryginalne ze spryskiwaczami lamp i układem samopoziomowania Na zdjęciu nie ma spryskiwaczy, więc auto miało zmieniany zderzak i ktoś zrobił druciarstwo. następnie: Radio CD ze sterowaniem w kierownicy + świetne fabryczne nagłośnienie ! - system CABASSE ! ! ! a wg mnie to zwykły TunerList. Ale tu trzeba by przyjrzeć się co jest pod klapką. Ogólnie jest to zwykła wersja Privilege Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 ok poprosze sprzedajacego o vin i sprawdze w serwisie czy to mialo ksenony czy blad sprzedającego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 14 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2010 Nie trzeba od razu vin'u, wystarczy zerknąć tu: Pod lewym nawiewem, na zdjęciu wersja z tradycyjną żarówką. Tam są 2 pokrętła, regulacja oświetlenia licznika, i regulacja świateł. W wersjach z xenonami nie ma tego 2 pokrętła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 > 2.2 dci czy to rzeczywiście takie straszne zło jak o tym się mówi Mówi sie różnie. jak kupowałem swoja lale to osoba zorientowana uzyła okreslenia "...a drugie jego imię to panewka..". 2,2dci mozna bardzo tanio kupić. IMO jak chcesz lagune II to szukaj noPb i zagazuj, unikniesz kosztownych problemów. Jak cie interesuje 1,8 16V z lpg od świadomego laguniarza to pisz prv. Cena będzie kącikowa, znacznie taniej niż w tym ogłoszeniu a auto pewne i bez ściemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xkowal Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 > Witam ślimaczane towarzystwo > zamierzam przeniesc sie z kacika bravo tu do was i dreczy mnie taka sprawa > 2.2 dci czy to rzeczywiście takie straszne zło jak o tym się mówi > co byscie powiedzieli o tej lalce ?? > http://moto.allegro.pl/renault-laguna-2-2-dci-salon-polska-xenon-skora-i1306871006.html > pozdrawiam mam 2.2 dci od 5 lat, autko i silnik świetne, psujace sie duperele, duzo lepsze wyp niz to w aukcji - daj znac na PW to sie umowimy i wszystko Ci opowiem i pokaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 > Witam ślimaczane towarzystwo > zamierzam przeniesc sie z kacika bravo tu do was i dreczy mnie taka sprawa > 2.2 dci czy to rzeczywiście takie straszne zło jak o tym się mówi > co byscie powiedzieli o tej lalce ?? > http://moto.allegro.pl/renault-laguna-2-2-dci-salon-polska-xenon-skora-i1306871006.html > pozdrawiam jeżeli chcesz lalkę to polecam 1,9 dCi moja jest do sprzedania wersja Initiale Paris jezeli jestes zainteresowany to priv moja lala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 > jeżeli chcesz lalkę to polecam 1,9 dCi > moja jest do sprzedania wersja Initiale Paris > jezeli jestes zainteresowany to priv > moja lala szukam kratowozu... masz tam kratke ?? bo z zdjec nie jestem w stanie zobaczyc chcialbym przy okazji podziekowac xkowal za przewiezienie moich 4 liter oraz krotkiej pogawedce o lalce znalazlem cos nowego - http://otomoto.pl/renault-laguna-C15949084.html co na ten temat powiecie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > jeżeli chcesz lalkę to polecam 1,9 dCi > moja jest do sprzedania wersja Initiale Paris > jezeli jestes zainteresowany to priv > moja lala Ciekawe jakie bedzie zainteresowanie przy tym przebiegu Ja sie przymierzam po malu do sprzedazy swojej Primery 1.9 dci z 2004, przebieg podobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > znalazlem cos nowego - http://otomoto.pl/renault-laguna-C15949084.html co na ten temat powiecie ?? Quote: *po wymianie amortyzatorów, Turbiny (NA gwarancji) *Po wymianie poduszek pod silnikiem * Po wymianie wszystkich płynów, Oleju, filtrów *Po wymianie rozrządu !!! ORYGINALNY PRZEBIEG !!! Ile razy to było wymieniane ? Jedynie co jest niestandardowe to alarm. Na zdjęciach nie widać nic niepokojącego. A co do przebiegu to ja mam o 100tyś więcej rocznik ten sam. Norma jest dla rocznika 2003 to 182000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Ciekawe jakie bedzie zainteresowanie przy tym przebiegu > Ja sie przymierzam po malu do sprzedazy swojej Primery 1.9 dci z 2004, przebieg podobny Podejrzewam, że prawie zerowe bo: A) to laguna w dieslu b) Paaanie przeciez wszystkie z niemiec to max 160tys mają C) to laguna w dieslu Pozdro:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Podejrzewam, że prawie zerowe bo: > A) to laguna w dieslu > b) Paaanie przeciez wszystkie z niemiec to max 160tys mają > C) to laguna w dieslu > Pozdro:D Tyle tych Lagun jezdzi, ze ktos to jednak kupuje. A poza tym cena, czyni cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > szukam kratowozu... masz tam kratke ?? bo z zdjec nie jestem w stanie zobaczyc Kratki brak - przywieziona przez moją osobę od dziadka z niemcowni - 1 właściciel ja jestem 1 w PL i ogólnie drugim Przebiegu ma galancie bo dziadek miał daleko do kościoła, ja mam daleko do pracy Jeżdżę nią ciagle ale marzy sie mi zmiana na cósik innego wiekszego (Jeep Grand Cherokee) jak sprzedam będzie OK, jak nie sprzedam to zaoszczędzę bo sie nie wpakuję w nowe wydatki z autem którego nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Kratki brak - przywieziona przez moją osobę od dziadka z niemcowni - 1 właściciel 99% sprowadzanych aut jest takich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merino1 Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Podejrzewam, że prawie zerowe bo: > A) to laguna w dieslu > b) Paaanie przeciez wszystkie z niemiec to max 160tys mają > C) to laguna w dieslu > Pozdro:D A ja mam całkiem odmienne zdanie jeśli Laguna to tylko w dieslu ! Mam taką od nowości przejechane około 140 000 zero problemów jako ciekowastkę to ci napiszę auto praktycznie dziewicze i bezproblemowe a silnik 1,9 dci uważam za najmocniejszą stronę tego auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Mam taką od nowości przejechane > około 140 000 zero problemów Po tym przebiegu dopiero się zacznie tuleje tylnej belki (500zł), turbina(2500zł), sworznie (80zł), łączniki stabilizatora(50zł) ale jak to powymieniasz to masz auto na kolejne kilka tyś km bezproblemowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merino1 Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 > Po tym przebiegu dopiero się zacznie > tuleje tylnej belki (500zł), turbina(2500zł), sworznie (80zł), łączniki stabilizatora(50zł) > ale jak to powymieniasz to masz auto na kolejne kilka tyś km bezproblemowe. No i co to jest w takim luksusowym aucie tuleje za 500 zł czy łącznik stabikizatora za 50 zł jak np, w Passacie po takim przebiegu na bank wachcze przednie do wymiany... są nierozbieralne a koszt około 3000 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > Po tym przebiegu dopiero się zacznie > tuleje tylnej belki (500zł), >turbina(2500zł), sworznie (80zł), łączniki stabilizatora(50zł) > ale jak to powymieniasz to masz auto na kolejne kilka tyś km bezproblemowe. Ja w swojej powymieniałem właśnie te elementy poza turbinka której nie posiadam Taki mały prezent robię komuś, kto kupi moją lagunę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > No i co to jest w takim luksusowym aucie tuleje za 500 zł czy łącznik stabikizatora za 50 zł jak niewiele jak na to co oferuje laguna > np, w Passacie po takim przebiegu na bank wachcze przednie do wymiany... są nierozbieralne a > koszt około 3000 zł przesada lekka. W zatłuczonym passacie może i wszystkie padną na raz. Całkowity koszt wymiany jest może i wysoki, ale nie aż tak (w aso?). inna sprawa, że te wahacze są trwałe, oczywiście nie mówie tu o zamiennikach z chrl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > Tyle tych Lagun jezdzi, ze ktos to jednak kupuje. Maciuś, moja ci sprzedam bedziesz miał czym w sha pomykać. Oni tam takich aut nie widzieli, będzie atrakcja > A poza tym cena, czyni cuda Może i tak, ale jak auto nie ma magicznego przebiegu pomiędzy 140-180kkm to nawet cena nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > Maciuś, moja ci sprzedam bedziesz miał czym w sha pomykać. Oni tam takich aut nie widzieli, będzie > atrakcja Hehe, tylko ze ja nie chce kupic a niedlugo bede chyba swoja Primere sprzedawal. Pewnie tez bedzie ciekawie bo to dci i prawie 240tys. A ze Sha to ja juz wrocilem, za jakies 2 tyg bede w Zdunskiej to sie odezwe jakos w kwestii Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merino1 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > niewiele jak na to co oferuje laguna > przesada lekka. W zatłuczonym passacie może i wszystkie padną na raz. Całkowity koszt wymiany jest > może i wysoki, ale nie aż tak (w aso?). inna sprawa, że te wahacze są trwałe, oczywiście nie > mówie tu o zamiennikach z chrl. zawieszenie w Pasku niestety jest drogie i dość awaryjne wymiana w serwisie to majątek http://allegro.onet.pl/zestaw-wahaczy-wahacze-febi-audi-a4-a6-vw-passat-i1282270189.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > zawieszenie w Pasku niestety jest drogie i dość awaryjne wymiana w serwisie to majątek > http://allegro.onet.pl/zestaw-wahaczy-wahacze-febi-audi-a4-a6-vw-passat-i1282270189.html zaprzeczasz sam sobie piszesz wyżej o koszcie 3tys a potem wklejasz sznurek do febi za 1,2kpln ten zestaw jest dosc dobry, wymiana kompletu to wydatek od 200zł w góre, zalezy od warsztatu. Dosć awaryjne to takie pojecie bardzo subiektywne. Polecam pojeździć passatem, ponaprawiać, wtedy można dość obiektywnie się wypowiadać IMO tragedii nie ma, koszt utrzymania zawiasu na poziomie alfy. W moim bfFL po 215kkm mam dopiero jedną zmianę kilku wahaczy, kilka elementów jest jeszcze oryginalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > Hehe, tylko ze ja nie chce kupic a niedlugo bede chyba swoja Primere sprzedawal. > Pewnie tez bedzie ciekawie bo to dci i prawie 240tys. Paaanie, to już tylko na złom pojedzie, zajechany > A ze Sha to ja juz wrocilem, za jakies 2 tyg bede w Zdunskiej to sie odezwe jakos w kwestii > Pozdrawiam do sha daleko nie masz w walizeczkę auto zapakujesz i nie będzie potrzeby santanami się rozbijać zadzwoń chętnie się spotkam, dudka też poinformuje sorry za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > Paaanie, to już tylko na złom pojedzie, zajechany > do sha daleko nie masz w walizeczkę auto zapakujesz i nie będzie potrzeby santanami się rozbijać > zadzwoń chętnie się spotkam, dudka też poinformuje > sorry za OT Jakbym sie tak lagun nie bał to bym chyba Twoją wziął Moze jak nie sprzedasz do kwietnia to przyjade haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merino1 Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > zaprzeczasz sam sobie piszesz wyżej o koszcie 3tys a potem wklejasz sznurek do febi za 1,2kpln > ten zestaw jest dosc dobry, wymiana kompletu to wydatek od 200zł w góre, zalezy od warsztatu. > Dosć awaryjne to takie pojecie bardzo subiektywne. Polecam pojeździć passatem, ponaprawiać, wtedy > można dość obiektywnie się wypowiadać > IMO tragedii nie ma, koszt utrzymania zawiasu na poziomie alfy. W moim bfFL po 215kkm mam dopiero > jedną zmianę kilku wahaczy, kilka elementów jest jeszcze oryginalna Kolego doskonale wiem co piszę około 3000 zł to wymiana w serwisie a te za 1200 zł podałem jako przykład że można to zrobić taniej...a jeśli chodzi o Passata to znam ten bolid i jego bolączki z własnego doświadczenia...i uważam że zawieszenie jest takie sobie trwałość porównywalna do Laguny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 > IMO tragedii nie ma, koszt utrzymania zawiasu na poziomie alfy. W moim bfFL po 215kkm mam dopiero > jedną zmianę kilku wahaczy, kilka elementów jest jeszcze oryginalna Ja przy 210tyś wymieniłem sworznie wahacza, W aso ta część występuje tylko z nowym wahaczem więc też tak różowo nie jest, natomiast rynek zamienników jest dość duży i jest w czym wybierać. I chciałbym dodać iż to był moja pierwsza wymiana elementów z zawieszenia z przodu. Kupując używane auto łatwo to sprawdzić bo oryginalne wahacze są nitowane a zamienniki są przykręcane, wiec łatwo rozróżnić nakrętkę na śrubie od płaskiej główki nitu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 > Kolego doskonale wiem co piszę około 3000 zł to wymiana w serwisie a te za 1200 zł podałem jako > przykład że można to zrobić taniej...a jeśli chodzi o Passata to znam ten bolid i jego > bolączki z własnego doświadczenia...i uważam że zawieszenie jest takie sobie trwałość > porównywalna do Laguny... Opinia jak d.. każdy ma swoją Ja w tym temacie mogę się wypowiedzieć jako kilkuletni użytkownik laguny II i Passata b5FL. Sa to moje własne auta, które kupiłem i którymi na codzień jeżdżę. Na przykładzie moich aut mogę powiedzieć, że stwierdzenie o awaryjności zawieszenia jest krzywdzące dla obu tych modeli. Wyjątkiem tu jest stabilizator w lagunie, który pomimo moich starań raz w roku wymagał interwencji. Warto okreslić co się uważa, za awaryjnośc zawieszenie. Jeśli wymiana kilku wahaczy (suma około 1500zł w passacie) przez okres 8 lat i przebiegu 220kkm jest dla kogoś horrorem to ok, zgoda zawieszenie możemy nazwać awaryjnym podobnie jest w lagunie, choć tu jest taniej jeśli cokolwiek wymiany wymaga. Myślę, że sekret tkwi w jakości stosowanych częsci i samego montażu. Kończymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 > Jakbym sie tak lagun nie bał to bym chyba Twoją wziął > Moze jak nie sprzedasz do kwietnia to przyjade haha Bać się można odpicowanego auta po rzeźniku gdzie występuje ryzyko panewy w 2,2, padu turbiny czy wtryskiwaczy poczytaj forum laguny i będziesz wiedział jak oglądać potencjalne auto, żeby się go nie bać. najmniejsze ryzyko IMHO będzie przy silnikach benzynowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.