Pachuligan Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 Znowu nie wiem gdzie zapytać więc walę tutaj Byłem oglądać Cromę i takie mankamenty znalazłem: Tylna wycieraczka dead - myślę że zatarty czepień - miałem to w stilo. Tylna klapa nie utrzymuje się w górze - czy wiecie czy jakoś prosto się to naprawia czy trzeba wymieniać te teleskopy czy jak to się nazywa - i czy znacie cenę? Błędy z komputera: Clutch Pedal Switch Signal Circuit Malfunction i Glow Plug/Heater Circuit Malfunction Coś poważnego czy może wynikać z wyładowanego akumulatora? Odpalałem na kablach bo samochód stoi już chwilę i nie używany był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 NTK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Znowu nie wiem gdzie zapytać więc walę tutaj Teraz już wiesz > Tylna klapa nie utrzymuje się w górze - czy wiecie czy jakoś prosto się to naprawia czy trzeba > wymieniać te teleskopy czy jak to się nazywa - i czy znacie cenę? Bez wymiany się nie obejdzie - raz oglądałem też Cromę z takim mankamentem , ale tamta była chyba składana z trzech ... > Błędy z komputera: > Clutch Pedal Switch Signal Circuit Malfunction Czujnik pod pedałem sprzęgła > i > Glow Plug/Heater Circuit Malfunction Najczęściej spalona któraś ze świec żarowych lub coś ze stykiem na drodze centralka - świece > Coś poważnego czy może wynikać z wyładowanego akumulatora? Błędy miały status aktywnych czy zapamiętanych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pachuligan Napisano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Teraz już wiesz > Bez wymiany się nie obejdzie - raz oglądałem też Cromę z takim mankamentem , ale tamta była chyba Znalazłem te siłowniki 35PLN za sztukę więc tragedii nie ma > składana z trzech ... Dawno i w jakim mieście stała? > Czujnik pod pedałem sprzęgła Hmm jeździła normalnie, sprzęgło działało, komunikatów podczas jazdy nie było > Najczęściej spalona któraś ze świec żarowych lub coś ze stykiem na drodze centralka - świece Tak też myślałem - ale do do zbadania przez mechanika będzie > Błędy miały status aktywnych czy zapamiętanych ? Zapamiętane obydwa, podczas jazdy testowej nie aktywowały się żadne inne błędy ani te nie przeszły w stan aktywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Znalazłem te siłowniki 35PLN za sztukę więc tragedii nie ma Same perdołki... zawsze coś możesz urwac, ze to nie działa, tamto nie działa... - wymiana sprezyn gazowych to 5 minut roboty a silnika wycieraczek może godzinkę - na aledrogo zapewne dostaniesz... Co do błędów to pierdołki - trzeba było skasować... i zobaczyć czy wrócą Patrz na: - chłodnice z przodu na dole przez wloty powietrza czy nie jest rozwalona - lamelki odpadły - silnik czy równo pracuje jak zimny i nagrzany, - czy biegi wchodza poprawnie - czy nie trzesie buda Typowo jak przy dislu... a jak już miałes kompa to trzeba było sprawdzić przebieg faktyczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Dawno i w jakim mieście stała? Gniezno - mekka handlarzy autami ze szrotu . Mam nadzieję , że kupiłeś jednak inną - w tamtej jeszcze wspomagania sprawnego nie było , tylko świeciła się czerwona ikona - twierdzili że to wina słabego akku Aha , drzwi tylne nie chciały się też otwierać - nieźle musiała być uderzona w kuper , najgorsze jest jednak chyba to , że w opisie było - " stan igła " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart30 Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > a silnika wycieraczek może godzinkę - na aledrogo zapewne > dostaniesz... dokłądnie to pół godzinki - dwie śrubki z boku, dwie przy uchwytach i chyba 6 kołków do delikatnego oderwania, a potem wtyczka i trzy śrubki. Z tym alledrogo to może byc problem - szukałem dla siebie na alledrogo i przez dwa miesiące pojawił się tylko jeden i to w cenie o 100 PLN niższej niż nówka w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Z tym alledrogo to może byc problem - szukałem dla siebie na alledrogo i przez dwa miesiące pojawił > się tylko jeden i to w cenie o 100 PLN niższej niż nówka w ASO Eeee to źle szukasz - znajdujesz handlarza, co ma mnóstwo części do Cromy - rozbiera ją - i piszesz do niego co ci potrzeba lub dzwonisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Gniezno - mekka handlarzy autami ze szrotu . Niestety potwierdzam..... Gniezno konkuruje z Szczecinem... w tej materii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pachuligan Napisano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Patrz na: > - chłodnice z przodu na dole przez wloty powietrza czy nie jest rozwalona - lamelki odpadły Sprawdzę > - silnik czy równo pracuje jak zimny i nagrzany, Śmigał aż miło, cicho równo i bez problemowo > - czy biegi wchodza poprawnie Też wszystko ok ze skrzynią, biegi wchodziły bez problemu > - czy nie trzęsie buda Nie trzęsie > Typowo jak przy dislu... a jak już miałes kompa to trzeba było sprawdzić przebieg faktyczny... Sprawdzone różnica ~500km w porównaniu z tym co na liczniku a tym co w kompie. W książce serwisowej ten sam przebieg przy przeglądzie co wpisany w komputerze jako ostatni przegląd. Jeszcze wezmę go na przegląd techniczny, zawieszenie/spaliny itp. I pewnie się zdecyduje jak wszystko będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Sprawdzone różnica ~500km w porównaniu z tym co na liczniku a tym co w kompie. Jaki silnik - MultiJet 120 czy 150KM ? Z DPF-em czy bez ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pachuligan Napisano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > Jaki silnik - MultiJet 120 czy 150KM ? > Z DPF-em czy bez ? 150KM, bez DPF'a, manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > 150KM, bez DPF'a, manual To rzadkość jak bez DPF-a , jeśli reszta oprócz tego co napisałeś jest OK , są 2 kluczyki i karty kodowe , do tego nie był mocno klepany to tylko brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > To rzadkość jak bez DPF-a W Polsce to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majkey Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > W Polsce to norma Bo powycinane?.. A w Niemczech tylko z DPF-em stoją w ogłoszeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > Bo powycinane?.. Nie bo w Polsce za ten wynalazek trzeba było w ASO dopłacić kilka ładnych tyś zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > A w Niemczech tylko z DPF-em stoją w ogłoszeniach. Bo tam b. ostro trzymają się przestrzegania normy Euro-4 , do większych miast autem z E-3 można już nie wjechać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szkot7 Napisano 30 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 > W Polsce to norma Też mam bez - oryginalnie... 150 i automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 30 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 > Też mam bez - oryginalnie... 150 i automat No własnie a bez PDF-a ten silnik spełnia normy Euro 3 czy Euro 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szkot7 Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > No własnie a bez PDF-a ten silnik spełnia normy Euro 3 czy Euro 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekanwil Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Skoro Croma 150KM z manualną skrzynią spełnia normę Euro IV, to czemu miałby tego nie spełniać automat? Chociaż w cennikach Cromy podane jest Euro IV dla automatu z DPF'em, o braku DPF'a nie ma nic wspomniane. Ale czy skrzynia miałaby znaczenie w zanieczyszczaniu środowiska? Podejrzewam, że mało osób podczas jazdy osiąga wartości emisji CO2 do atmosfery podane w katalogach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gsz4 Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > . a jak już miałes kompa to trzeba było sprawdzić przebieg faktyczny... A można przez kompa sprawdzić faktyczny przebieg? W ASO mówili, że cofnąć licznika się nie da w tym modelu, ale na allegro są oferty na tego typu korekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > A można przez kompa sprawdzić faktyczny przebieg? > W ASO mówili, że cofnąć licznika się nie da w tym modelu, ale na allegro są oferty na tego typu > korekty. Oczywiście.... jest parametr który mówi o liczbie wymian oleju, o przebiegu faktycznym i tym na liczniku .... i wiele innych - Przebieg można zmienić i niestety jest to nagminne Jest darmowe ( demo ) oprogramowanie - Fiat ECU Scaner które pozwala na odczytanie wszystkiego z kompa silnika w Cromie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 >Skoro Croma 150KM z manualną skrzynią spełnia normę Euro IV, to czemu miałby tego nie spełniać Badziej mnie interesowało czy Croma bez PDF-a ma normę Euro III czy IV ... a co do skrzyni to nie wiem czy miała by wpływ... zawsze Croma z automatem spali więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekanwil Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 EURO IV, przynajmniej tak piszą w cenniku. Nie znalazłem jakiegoś wykazu samochodów, gdzie można sprawdzić, która wersja jaką ma zatwierdzoną normę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pachuligan Napisano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 Panowie, A jakie osadzenie maja mieć stalowe felgi 15" albo 16"? I pewnie jak w Stilo te same śruby pasują z alufelg do stalowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekanwil Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Panowie, > A jakie osadzenie maja mieć stalowe felgi 15" albo 16"? > I pewnie jak w Stilo te same śruby pasują z alufelg do stalowych? 16 stalowe produkcji GM - ET41. Śruby pasują. Goodyeary UltraGrip 7+ w rozmiarze 205/55 R16 mają dodatkową ochronę felgi (taki gumowy pasek wokół felgi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pachuligan Napisano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > dodatkową ochronę felgi (taki gumowy pasek wokół felgi). Takie? jakiś tekst Chodzi mi o wszystkie parametry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekanwil Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 Dokładnie takie same, tylko od innego Sprzedającego kupowałem. Dane się zgadzają. Ale zawsze możesz zadzwonić i zapytać, w razie byłyby jakieś problemy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pachuligan Napisano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 > zadzwonić i zapytać, w razie byłyby jakieś problemy . "Cromka" zapadła, kupiona, stoi już pod blokiem Jest fajna i grzeczna, czeka na papiery od tłumacza i idzie do rejestracji Oby się tak ładnie sprawiała przez następne 3lata jak moje Stilo (do sprzedania apage). W niedzielę jadę odebrać fele 16" stalowe i jakieś gumy zakupić. Tak czy inacze! Witam Ten Kącik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Bez foto sie nie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elk_111 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > "Cromka" zapadła, kupiona, stoi już pod blokiem Jest fajna i grzeczna, czeka na papiery od > tłumacza i idzie do rejestracji > Oby się tak ładnie sprawiała przez następne 3lata jak moje Stilo (do sprzedania apage). > W niedzielę jadę odebrać fele 16" stalowe i jakieś gumy zakupić. > Tak czy inacze! Witam Ten Kącik! Witamy witamy, malo nas a chcielibysmy swoj kacik utworzyc im wiecej tym lepiej. Widze ze cromka za takim samym silnikiem jak moja, tylko ze ja mam automata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elk_111 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 A tak BTW to ja tez sie moja pochwale Fotki robione po zakupie ale co tam:) www.eswing.pl/nazgul/croma/DSC05979.JPG www.eswing.pl/nazgul/croma/DSC05980.JPG www.eswing.pl/nazgul/croma/DSC05981.JPG www.eswing.pl/nazgul/croma/DSC05982.JPG www.eswing.pl/nazgul/croma/DSC05983.JPG www.eswing.pl/nazgul/croma/DSC05984.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pachuligan Napisano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > www.eswing.pl/nazgul/croma/DSC05984.JPG No ładne ładne BTW masz problem z zapisem sesji na serwerze na stronie http://www.eswing.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elk_111 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > No ładne ładne > BTW masz problem z zapisem sesji na serwerze na stronie http://www.eswing.pl/ Wiem, sklep stoi dla picu ale trzeba to naprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 Ladna Croma,Kiedys mi sie ta po FL podobala, a teraz jest odwrotnie ze jednak ta z przed FL, jest ladniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Kiedys mi sie ta po FL podobala, a teraz jest odwrotnie ze jednak ta z przed FL, jest > ladniejsza. Mnie także ta przed liftem bardziej podchodzi wizualnie i cenowo zresztą również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Mnie także ta przed liftem bardziej podchodzi wizualnie i cenowo zresztą również A jaki kolor ci podchodzi??, bo w sumie mi croma i w czarnym,srebrnym, taki fajny ciemny brazowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 Bardzo ładna kolorystycznie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > A jaki kolor ci podchodzi??, Czarny i ten ciemny brąz Ale chyba czarnych jest najwięcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > Czarny i ten ciemny brąz > Ale chyba czarnych jest najwięcej Ja Cromy ktore do tej pory spotkalem to wiekszosc ten ciemny braz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.