Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Opel Frontera A 2.0 Benzyna

Featured Replies

Napisano

witajcie

zdecydowałem się na takie właśnie auto, z tego co wiem prosta konstrukcja trafiają się egzemplarze bez większej rudej a silnik jest prosty i bezkolizyjny. Nie znam się jednak nic a nic na napędach i na ich przełączaniu. Co sprawdzić w czasie jazdy próbnej i jak powinny się one zachowywać?

Napisano

Na pewno bezkolizyjny?

Napisano

> Na pewno bezkolizyjny?

Ponoć do 95 były montowane bezkolizyjne po juz mimo ze 8 V to były kolizyjne. Da sie poznać na oko - rożne pokrywy kalwiatury

Napisano

> Na pewno bezkolizyjny?

Jesli to jest C20NE jaki byl montowany w Vectrach A i Omegach to takok.gif

Napisano

Sprawdź czy przedni napęd w ogóle pracuje, a jeśli już, to nie ma prawa strzelać, puszczać, pykać.

Napisano
  • Autor

> Sprawdź czy przedni napęd w ogóle pracuje, a jeśli już, to nie ma prawa strzelać, puszczać, pykać.

oglądałem kilka egzemplarzy ale nawet nie doszło do jazdy próbnej, wszystkie miały skorodowane ramy i podłogę frown.gif czy to norma czy egzemplarze na które trafiłem po prostu pływały?

Napisano

> oglądałem kilka egzemplarzy ale nawet nie doszło do jazdy próbnej, wszystkie miały skorodowane ramy

> i podłogę czy to norma czy egzemplarze na które trafiłem po prostu pływały?

Trafileś na takie - ja niedwno oglądalem z 95 rama i blacha dobra technicznie też nie źle, po za paroma drobiazgami ale cena nie bardzo chcial się zmienic icon_rolleyes.gif

Napisano