sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 A ten w Hondzie to wiedział, że się ściga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > A ten w Hondzie to wiedział, że się ściga? Wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Wiedział. Pewnie nie zmienił biegu z szóstki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Wiedział. A wiedział co to oznacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > A wiedział co to oznacza? Stali na kresce. Ok rozumie niemożliwe żeby fabia wyprzedziła Acorda 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Stali na kresce. Ok rozumie niemożliwe żeby fabia wyprzedziła Acorda 2.0 Facepalm to za mało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Facepalm to za mało... Wpadło mi w łapki to w kleiłem:) To pewnie też fałsz bo skody to takie szybkie nie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 Akurat to prawda tylko no to nie fabia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Wpadło mi w łapki to w kleiłem:) Szczerze? Ryba mi to. Zastanawiam się tylko czy jest coś wolniejszego od takiej Fabii skoro nawet auta o sporo lepszym stosunku masy do nocy przegrywają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Szczerze? Ryba mi to. Zastanawiam się tylko czy jest coś wolniejszego od takiej Fabii skoro nawet > auta o sporo lepszym stosunku masy do nocy przegrywają... Zapominasz o tym co już w tym wątku było wyjaśniane. Nie liczy się moc maksymalna, lecz moc średnia w użytecznym zakresie obrotów. W przypadku silnika N/A jest ona znacznie niższa od mocy maksymalnej, a w przypadku silnika turbo bywa nawet wyższa (gift). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Szczerze? Ryba mi to. Zastanawiam się tylko czy jest coś wolniejszego od takiej Fabii skoro nawet > auta o sporo lepszym stosunku masy do nocy przegrywają... Myśle ze Fabia 1.2 HTP będzie wolniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Zapominasz o tym co już w tym wątku było wyjaśniane. Nie liczy się moc maksymalna, lecz moc średnia > w użytecznym zakresie obrotów. W przypadku silnika N/A jest ona znacznie niższa od mocy > maksymalnej, a w przypadku silnika turbo bywa nawet wyższa (gift). tyle że kierowca Accorda nawet nie zszedł poniżej 5,5 tys obrotów... zresztą, nie ma się co spierać. Fabia górą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Zapominasz o tym co już w tym wątku było wyjaśniane. Nie liczy się moc maksymalna, lecz moc średnia > w użytecznym zakresie obrotów. W przypadku silnika N/A jest ona znacznie niższa od mocy > maksymalnej, a w przypadku silnika turbo bywa nawet wyższa (gift). Czasem ciężko przyjąc do wiadomości że coś połowe tańszego może równie szybko jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Wiedział. No na pewno wiedział, że jeden z nich się ściga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Czasem ciężko przyjąc do wiadomości że coś połowe tańszego może równie szybko jeździć. Czasami ciężko pogodzić się z faktem, że tanie i oszczędne autko do miasta jest tylko tanim i oszczędnym autem do miasta. w kwietniu będę w Polsce. Znajdzie się jakiś kierowca takiej seryjnej Fabii który będzie skłonny dać mi lekcję pokory? Najlepiej z południa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > tyle że kierowca Accorda nawet nie zszedł poniżej 5,5 tys obrotów... Co nie zmienia faktu, że moc średnia pow 5,5 tys rpm jest niższa niż moc maksymalna. W przypadku fabii co najmniej równa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Czasami ciężko pogodzić się z faktem, że tanie i oszczędne autko do miasta jest tylko tanim i > oszczędnym autem do miasta. > w kwietniu będę w Polsce. Znajdzie się jakiś kierowca takiej seryjnej Fabii który będzie skłonny > dać mi lekcję pokory? Najlepiej z południa. VW POLO 1.2 TSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Czasem ciężko przyjąc do wiadomości że coś połowe tańszego może równie szybko jeździć. Testy pierwsze z googla honda fabia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Testy pierwsze z googla > honda > fabia Dane z katalog które nijak się maja do rzeczywistości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Dane z katalog które nijak się maja do rzeczywistości. Quote: Wyniki testów redakcyjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Quote: > Wyniki testów redakcyjnych Wyniki z testów redakcyjnych nijak się mają do rzeczywistości w której żyją miłośnicy Skody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Wyniki z testów redakcyjnych nijak się mają do rzeczywistości w której żyją miłośnicy Skody. Tak i sa identyczne z danymi z katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Stali na kresce. Ok rozumie niemożliwe żeby fabia wyprzedziła Acorda 2.0 Fabia 8,6 do setki? Dlaczego producent kłamie i podaje 10,1 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Fabia 8,6 do setki? Dlaczego producent kłamie i podaje 10,1 s Przeczytaj wątek. Idzie o DSG i średnią ważoną wyników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Fabia 8,6 do setki? Dlaczego producent kłamie i podaje 10,1 s Pewnie dlatego, że podaje wyniki zachowawczo, dla silnika o mocy znamionowej. Najpewniej jeden egzemplarz pojedzie 10,1 inny 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 A tu leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Pewnie dlatego, że podaje wyniki zachowawczo, dla silnika o mocy znamionowej. Najpewniej jeden > egzemplarz pojedzie 10,1 inny 9 to taki rozrzut moze być? Gdybym wiedział to kupując samochód kazałbym podstawić 10 identycznych i ten najszybszy wziął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Czasem ciężko przyjąc do wiadomości że coś połowe tańszego może równie szybko jeździć. Oj, przesadzasz. Większość motocykli bije na głowę samochody będąc jednocześnie znacznie tańszymi. I jakoś nie widzę exodusu kierowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > to taki rozrzut moze być? Gdybym wiedział to kupując samochód kazałbym podstawić 10 identycznych i > ten najszybszy wziął Popatrz choćby na wykresy w tym wątku. Jeden ma 106KM drugi 114KM. W 1,8 Tsi 160KM niczym niezwykłym są gifty pod 180KM. Podobnie z dieslami bywa. Jak miałbyś możliwość każdym jechać na hamownię, wybulić 1000 zł (10x100zł) za hamowanie, poświęcić na to ze dwa dni, to jasne, że warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Popatrz choćby na wykresy w tym wątku. Jeden ma 106KM drugi 114KM. W 1,8 Tsi 160KM niczym > niezwykłym są gifty pod 180KM. Podobnie z dieslami bywa. Jak miałbyś możliwość każdym jechać > na hamownię, wybulić 1000 zł (10x100zł) za hamowanie, poświęcić na to ze dwa dni, to jasne, że > warto. Gifty giftami, ale jaki % tego samego modelu ma gifty na +, a ile na -? Czyli mogę trafić taką fabię 105 KM co będzie jechać 11 s do 100 i taką co poleci w 8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Gifty giftami, ale jaki % tego samego modelu ma gifty na +, a ile na -? Czyli mogę trafić taką > fabię 105 KM co będzie jechać 11 s do 100 i taką co poleci w 8 ? Jak trafisz taką co ma 11s to mógłbyś ją reklamować jako towar niezgodny z umową. Dlatego producent podając 10,1 raczej jest pewny, że 99% aut będzie miało takie przyspieszenie lub lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Jak trafisz taką co ma 11s to mógłbyś ją reklamować jako towar niezgodny z umową. Dlatego producent > podając 10,1 raczej jest pewny, że 99% aut będzie miało takie przyspieszenie lub lepsze. a jak to się ma do aut innych producentów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Czasami ciężko pogodzić się z faktem, że tanie i oszczędne autko do miasta jest tylko tanim i > oszczędnym autem do miasta. > w kwietniu będę w Polsce. Znajdzie się jakiś kierowca takiej seryjnej Fabii który będzie skłonny > dać mi lekcję pokory? Najlepiej z południa. Zgłaszam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Zgłaszam się Nie dasz rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > a jak to się ma do aut innych producentów ? Dokładnie tak samo, szczególnie dotyczy to silników doładowanych, np fiatowskie 1,4 150 KM potrafi mieć i ze 165KM. Natomiast dokładnie odwrotnie bywa z silnikami N/A. Sam miałem Civica który ewidentnie miał niedobór mocy. Fakt, że po jakichś 30 tys km jakby się dotarł i miał parametry zbliżone do deklarowanych. Podobnie z niedoborów mocy znane są Hodnowskie 2,0 240KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Nie dasz rady Ale widzę, że wątek mocno ożył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Ale widzę, że wątek mocno ożył Odgrzewany kotlet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > a jak to się ma do aut innych producentów ? Seryjna Epica 2.0 R6 miała na hamowni dokładnie 5KM więcej i 202Nm zamiast 195Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Zgłaszam się Mnie też byś upokorzył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Dokładnie tak samo, szczególnie dotyczy to silników doładowanych, np fiatowskie 1,4 150 KM potrafi > mieć i ze 165KM. Kurna to pierwsze słyszę Mój to raczej tyle nie ma. Słyszałem, że 120 miały i po 140 KM, ale 150 ?..coś nie mogę uwierzyć . Moj raczej zbliza sie do tego co podaje producent, ale na pewno nie ma lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Kurna to pierwsze słyszę Mój to raczej tyle nie ma. > Słyszałem, że 120 miały i po 140 KM No sam widzisz... >, ale 150 ?..coś nie mogę uwierzyć . Moj raczej zbliza sie do > tego co podaje producent, ale na pewno nie ma lepiej . Mój 150KM setkę robił wyraźnie poniżej 8s (katalogowo 8,5) cudów nie ma - musiał mieć gifta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Mnie też byś upokorzył? Było by ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Ale widzę, że wątek mocno ożył Porównywanie długości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > No sam widzisz... ale tam były turbawki od 150, bo nie mieli innych > . Mój 150KM setkę robił wyraźnie poniżej 8s (katalogowo 8,5) cudów nie ma - musiał mieć gifta. Raz swojego mierzyłem, co prawda programem GPS na Symbianie, ale ponizej 8,6 nie mogłem zejść, a później się jakiś zawór wysypał A podają, że 8,2 ma mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > . Mój 150KM setkę Licznikową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Licznikową? nie, pomiar G-Techem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > ale tam były turbawki od 150, bo nie mieli innych > Raz swojego mierzyłem, co prawda programem GPS na Symbianie, ale ponizej 8,6 nie mogłem zejść, a > później się jakiś zawór wysypał A podają, że 8,2 ma mieć 8,2 to wersja sport i w trybie sport. Miałeś guzik wciśnięty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Mnie też byś upokorzył? Takie porównanie o ile nie masz CHIPsa nawet miałoby sens, bo katalogowo bardzo podobnie, automat tu i tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Marca 2011 Udostępnij Napisano 16 Marca 2011 > Takie porównanie o ile nie masz CHIPsa nawet miałoby sens, bo katalogowo bardzo podobnie, automat > tu i tu Tak czy inaczej, urzeka spalanie przy spokojnej jeździe i 204KM w pogotowiu, pięknie Ile pali przy tempomacie 130km/h tak by średnia prędkość była powyżej 125km/h ?? Sprawdzałeś może lub możesz oszacować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.