Darek Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 Witam! Mam pytanie jako iz 91KM jakoś mi mało i mysle nad podniesieniem mocy!!! Tylko zastanawiam sie nad dwoma rozwiazaniami!!! 1. Do tego co mam dać wałek i elektronikę zrobioną typowo pod przeróbki 2.Dać Turbo!!! Co lepsze jeśli chodzi o uzytkowanie na codzień auta??? I jaki koszt jest 2 opcji??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
młody_gniewny Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 Czy Ty przypadkiem nie dawałeś jakiś czas temu ogłoszenia do "GT" dotyczącego sprzedaży Twojego CC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbaran Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 A co mają powiedzieć użytkownicy CC007--- to koszmar że ma 91KM i mu mało ręce opadają ale ja bym dawał TURBO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Napisano 13 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 > Czy Ty przypadkiem nie dawałeś jakiś czas temu ogłoszenia do "GT" > dotyczącego sprzedaży Twojego CC ? Tak to było moje .Ale juz sie rozmyśliłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Napisano 13 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 > A co mają powiedzieć użytkownicy CC007--- to koszmar że ma 91KM i mu > mało ręce opadają ale ja bym dawał TURBO Hm też miałem 700 na samym początku i rok nią jezdziłem!!!! Nie było tak źle maluchy sie brało jak były zimówki bo na 175 nie chciał już tak jezdzic Powiadasz Turbo tylko jaką moc da Turbo co do kosztów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chmielu Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 > Hm też miałem 700 na samym początku i rok nią jezdziłem!!!! Nie było > tak źle maluchy sie brało jak były zimówki bo na 175 nie chciał > już tak jezdzic > Powiadasz Turbo tylko jaką moc da Turbo co do kosztów??? gadaj z kol Mefisto on jest aktualnie na etapie montowania pssss w swoim 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koszyk Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 > Witam! > Mam pytanie jako iz 91KM jakoś mi mało i mysle nad podniesieniem > mocy!!! > Tylko zastanawiam sie nad dwoma rozwiazaniami!!! > 1. Do tego co mam dać wałek i elektronikę zrobioną typowo pod > przeróbki > 2.Dać Turbo!!! > Co lepsze jeśli chodzi o uzytkowanie na codzień auta??? > I jaki koszt jest 2 opcji??? > Pozdrawiam pssssst zasadzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 > Witam! > Mam pytanie jako iz 91KM jakoś mi mało i mysle nad podniesieniem > mocy!!! > Tylko zastanawiam sie nad dwoma rozwiazaniami!!! > 1. Do tego co mam dać wałek i elektronikę zrobioną typowo pod > przeróbki > 2.Dać Turbo!!! > Co lepsze jeśli chodzi o uzytkowanie na codzień auta??? > I jaki koszt jest 2 opcji??? > Pozdrawiam A co masz do tej pory zmodyfikowane ze wyszlo 91 km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 > Hm też miałem 700 na samym początku i rok nią jezdziłem!!!! Nie było > tak źle maluchy sie brało jak były zimówki bo na 175 nie chciał > już tak jezdzic Co Ty opowiadasz... - każdego chojraka biore 700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 do tego wolnossącego jak dasz wałek i chipsa pod mody to mysle ze i tak bedzie oscylował miedzy 100-105KM wiec chyba turbo dawac, ale założe sie ze jak dasz turbo i wykrecisz 120KM, to za jakiś czas gdy już wszystkich przewieziesz znowu bedziesz chcial cos mocniejszego. Moze warto rozejrzec sie jaki silnik wejdzie na chamca o duzej pojemności i do tego turbawke najwyzej zrobisz garb na masce ale bedzie mocy tyle ze wiecej chciec nie bedziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 priv jesli chodzi o turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 turbo mozna dalej modyfikowac wystarczy tylko silnik przygotowac pod odpowiednio większe cisnienie i mozesz miec np 150 i więcej km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 13 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2005 ciekawe ile takie mody kosztują zeby miec z 1.2 150KM i ile to wytrzyma to juz właściwie dragster by był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seyo Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > ciekawe ile takie mody kosztują zeby miec z 1.2 150KM i ile to > wytrzyma to juz właściwie dragster by był już tu ktoś z forum szykuje grubo ponad 200km z 1.2 T wycisnąć, a Ty mówisz, że 1.2 150km to dragster... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 mowie ze dragster bo tym cieżko jeździć, laki pali jak diabli i jest lekki wiec predkość 200Km/h i lekki podmuch bedzie niebezpieczne. Mysle ze te 200 KM i tak nie pozwoli zejść poniżej 6.5s do setki, chyba zeby dać nadmiarowe papcie z przodu albo 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 A wlasciwie zastanawial sie ktos nad 4x4 innym niz z Pandy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > ciekawe ile takie mody kosztują zeby miec z 1.2 150KM i ile to > wytrzyma to juz właściwie dragster by był Proooszeee Cię jaki dragster toć to by było normalne drogowe ustawienie na drogowej mapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > mowie ze dragster bo tym cieżko jeździć, laki pali jak diabli i jest > lekki wiec predkość 200Km/h i lekki podmuch bedzie > niebezpieczne. 200km/h to siem robi bez 150KM Mysle ze te 200 KM i tak nie pozwoli zejść > poniżej 6.5s do setki, chyba zeby dać nadmiarowe papcie z przodu > albo 4x4 wiesz że dzwonią ale jeszcze niewiesz w którym kościele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > A wlasciwie zastanawial sie ktos nad 4x4 innym niz z Pandy? szkoda zachodu i szkoda kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > szkoda zachodu i szkoda kasy Czemu tak myslisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Czemu tak myslisz? nazwijmy to umownie że jusz wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > nazwijmy to umownie że jusz wiem No dobra Ale zastanawialem sie ile byloby roboty z dostosowaniem napedu z mocniejszego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > No dobra > Ale zastanawialem sie ile byloby roboty z dostosowaniem napedu z > mocniejszego auta 1.co z tylną belką i zawiasem.... duuużo dopasowywania a są dwa autka z których bierzesz i przykręcasz..... 2. wał napędowy... będziesz robił custom czy chcesz ciąć spawać i krzesać iskry 3. skrzynia biegów ..... no z tym to był by chyba największy problem..... a tak .... można wsadzić ....przykręcić i jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Napisano 14 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > dłubać n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > mowie ze dragster bo tym cieżko jeździć, laki pali jak diabli i jest > lekki wiec predkość 200Km/h i lekki podmuch bedzie > niebezpieczne. Mysle ze te 200 KM i tak nie pozwoli zejść > poniżej 6.5s do setki, chyba zeby dać nadmiarowe papcie z przodu > albo 4x4 to chciałem Cię poinformować że 145 konne cc T przyspiesza do 100 w 5,8 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > 1.co z tylną belką i zawiasem.... duuużo > dopasowywania a są dwa autka > z których bierzesz i przykręcasz..... No moze i jest cos co dobrze bedzie pasowalo bez zadnych wiekszych przerobek, ale powiedz mi jaka moc to przeniesie? > 2. wał napędowy... będziesz robił custom czy chcesz > ciąć spawać i krzesać iskry Oczywiscie ze custom. IMO takiego czegos sie nie powinno spawac. > 3. skrzynia biegów ..... no z tym to był by chyba największy > problem..... Wiesz co do tego to mam juz pewny patent przy ktorym nie byloby az tak duzo roboty, ale dopiero jak to sprawdze to dam znac od jakiej fury i jak pasuje. a tak .... można wsadzić ....przykręcić i jeździć Nie mowie ze nie bo nie slyszalem o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > No moze i jest cos co dobrze bedzie pasowalo bez zadnych wiekszych > przerobek, ale powiedz mi jaka moc to przeniesie? Myśle że wystarczające będzie > Oczywiscie ze custom. IMO takiego czegos sie nie powinno spawac. i dlatego trzeba by zastosować już zrobiony wał a zgadnij z czego pasuje > Wiesz co do tego to mam juz pewny patent przy ktorym nie byloby az > tak duzo roboty, ale dopiero jak to sprawdze to dam znac od > jakiej fury i jak pasuje. szukajcie a nieznajdziecie > a tak .... można wsadzić ....przykręcić i jeździć > Nie mowie ze nie bo nie slyszalem o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Myśle że wystarczające będzie Wystarczajace to moze byc tylko zalezy do czego. > i dlatego trzeba by zastosować już zrobiony wał a zgadnij z czego > pasuje Widze ze ty juz obcykany w temacie Nie obrazilbym sie jakbys podpowiedzial > szukajcie a nieznajdziecie Kto szuka nie bladzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 wracajac do tematu bo jak zwykle robi sie OT Sprawa sie ma tak ze jak masz juz te 91km to musialem cos podlubac (nadal nie wiemy co) a wiadomow ze w N/A doprezasz silnik a w T odprezasz wiec bedziesz mial wiecej roboty niz jakbyc uturbial zwykla serie. Musisz sobie odpowiedziec na jedno zajebiscie wazne pytanie. Czy chce wladowac 4-6tys zl w T i osiagnac na lekkim doladowaniu 100-120km czy chce ta kase wladowac w dalsza budowe N/A i uzyskac 100-110km (nadal nie wiemy co juz masz ) Wybor nalezy do ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Wystarczajace to moze byc tylko zalezy do czego. a jest taka furka a właściwie nawet dwie > Widze ze ty juz obcykany w temacie Nie obrazilbym sie jakbys > podpowiedzial jak będzie taka zrobiona furka to manual siem skleci > Kto szuka nie bladzi fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 n/a kup wałek ,chipsa i 2P i bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > 1.co z tylną belką i zawiasem.... duuużo dopasowywania a są dwa autka > z których bierzesz i przykręcasz..... > 2. wał napędowy... będziesz robił custom czy chcesz ciąć spawać i > krzesać iskry > 3. skrzynia biegów ..... no z tym to był by chyba największy > problem..... a tak .... można wsadzić ....przykręcić i jeździć znaczy sie z pandy wszystko pasuje plug'n'play? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > a jest taka furka a właściwie nawet dwie > jak będzie taka zrobiona furka to manual siem skleci No ale z czego wal pasuje to chyba mozesz powiedziec Pomozesz zaoszczedzic troche czasu i $$$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > to chciałem Cię poinformować że 145 konne cc T przyspiesza do 100 w > 5,8 s mam nadzieje ze fachowo zmierzone jestem podważeniem, może ktos film ma z tym CC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > mam nadzieje ze fachowo zmierzone jestem podważeniem, może ktos > film ma z tym CC? pogadam z kumplem to zarzucimy film jak to łoi honde turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > > albo 4x4 wiesz że dzwonią ale jeszcze niewiesz w którym kościele Moja kwestia jest taka: Nadmiarowe papcie, czyli im większy obwód koła tym lepiej(mniej będziesz palił gumy), a szerzej wcale nie znaczy lepiej jak chodzi o 1/4 mili A co do 200Km/h to 100 konnym sejem tak często nie bedziesz wykorzystywał jak 150 konnym w tych samych warunkach, na mieście jest mało odcinków drogi aby czekac az to sie rozpędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLiTZZKRiG Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 >tak nie pozwoli zejść > poniżej 6.5s do setki, chyba zeby dać nadmiarowe papcie z przodu > albo 4x4 Oj zejdzie, zejdzie... Oczywiscie, sa granice ktorych centolot nie osiagnie, ale ten co siem szykuje bedzie predki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Napisano 14 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > A co masz do tej pory zmodyfikowane ze wyszlo 91 km ? Splanowana głowice powiększone kanały dolotowe i wylotowe wypolerowane, oduchodzeno koło zamachowe wywarzone tłoki i korbowody,wydech przelot 50mm kolektor seria,chip. hm chyba wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Moja kwestia jest taka: Nadmiarowe papcie, czyli im większy obwód > koła tym lepiej(mniej będziesz palił gumy), a szerzej wcale nie > znaczy lepiej jak chodzi o 1/4 mili mniejszy obwód koła..... skracasz przełożenie skrzyni...... zwiększasz przyśpieszenie..... większe koła bez sensu.... > A co do 200Km/h to 100 konnym sejem tak często nie bedziesz > wykorzystywał jak 150 konnym w tych samych warunkach, na mieście > jest mało odcinków drogi aby czekac az to sie rozpędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > No ale z czego wal pasuje to chyba mozesz powiedziec Pomozesz > zaoszczedzic troche czasu i $$$ Ze starej pandy 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Splanowana głowice powiększone kanały dolotowe i wylotowe > wypolerowane, oduchodzeno koło zamachowe wywarzone tłoki i > korbowody,wydech przelot 50mm kolektor seria,chip. hm chyba > wszystko to jeszcze masz sporo mozliwosci - bym dłubał wolnossacego pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Ze starej pandy 4x4 z nofej tesh imo nawet lepiej bo skrzynia jest plug and ride Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Napisano 14 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > to jeszcze masz sporo mozliwosci - bym dłubał wolnossacego > pzdr Sporo możliwości co masz na mysli??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Sporo możliwości co masz na mysli??? powiększone kanały dolotowe i wylotowe wypolerowane, przepustnica i kolektor ssący nieruszone..... wydech przelot 50mm kolektor seria, kolektor policzony albo SS .... tak samo z wydechem..... chip inny chip pod to wszystko Wałek zrobić..... 4P zapodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Ze starej pandy 4x4 Dzieki bardzo A orientujesz sie jaki max moment przeniesie ten wal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > mniejszy obwód koła..... skracasz przełożenie skrzyni...... > zwiększasz przyśpieszenie..... większe koła bez sensu.... > > jest mało odcinków drogi aby czekac az to sie rozpędzi. tak masz racje ale tu jeszcze chodzi o inne patenty związane z wielkością koła. Lepiej większe koło dać a przełożenie główne w skrzyni odpowiednio zmniejszyć i różnica będzie gołym okiem zauważona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > powiększone kanały dolotowe i wylotowe wypolerowane, przepustnica i > kolektor ssący nieruszone..... > wydech przelot 50mm kolektor seria, kolektor policzony albo SS .... > tak samo z wydechem..... > chip inny chip pod to wszystko > Wałek zrobić..... > 4P zapodać dokładnie , tylko 4P bym nie wstawiał - ino powiekszył jedna z 4P to juz nie samochod na ulice - paliłby jak spok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 znacie niejakiego Pateckiego? jezdzi w okregu kuj-pom i poznanskim A-grupowym CC. to ta fura motor 1108 na 4P, 117 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Dzieki bardzo > A orientujesz sie jaki max moment przeniesie ten wal? Nie wiem, nie interesuje sie żeźniarstwem w gówn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2005 > Nie wiem, nie interesuje sie żeźniarstwem w gówn... To nie jest taka gowniana sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.