Skocz do zawartości

Grupa B


Rekomendowane odpowiedzi

Czyli najladniejsze auta klasy B. hehe.gif

Podobno Wlosi sa specjalistami od malych aut.

Fiat 500 im sie udal, ale oczko wyzej mistrzostwo swiata trzy razy z rzedu zdobyli Francuzi. trophy.gif

2000-2010: DS 3

z7530668X,Citroen-DS3.jpg

1990-2000: 206

206rc_final_1_02_large.jpg

1980-1990: 205

peugeot-205-gti.jpg

A moze ktos woli Punto? clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1990-2000: 206

206 to mistrzostwo świata smile.gif

Do tej pory żałuję że nie brałem 206 s16 zamiast HGT smile.gif

> A moze ktos woli Punto?

Grande Punto Abarth mi się bardziej podoba od DS 3

285109147-abarth.jpg

Punto Evo już nie no.gif

post-7124-14352513275134_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Grande Punto Abarth mi się bardziej podoba od DS 3

Robi wrazenie lzejszego, ale niczym nie zaskakuje.

Przeraza brak jakichkolwiek smaczkow.

Poza dorobieniem ideologii o froncie a la Maserati.

> Punto Evo już nie

FL najczesciej psuje tylko spojna calosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli najladniejsze auta klasy B.

> Podobno Wlosi sa specjalistami od malych aut.

> Fiat 500 im sie udal, ale oczko wyzej mistrzostwo swiata trzy razy z rzedu zdobyli Francuzi.

> 2000-2010: DS 3

> 1990-2000: 206

> 1980-1990: 205

> A moze ktos woli Punto?

co to za cyferki przy nazwach modeli bo z datami produkcji to one mają niewiele wspólnego a w 1993 roku jak wchodziło Punto to jednak wyglądało lepiej niż 205 czy golfencja III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to za cyferki przy nazwach modeli bo z datami produkcji to one mają niewiele wspólnego

Przedzial czasowy, ktory sam narzucilem. wazniak.gif

a w 1993

> roku jak wchodziło Punto to jednak wyglądało lepiej niż 205 czy golfencja III

Z perspektywy czasu 205 lepiej sie prezentuje. ok.gif

W 1993 Punto bylo nowoscia, a Pug modelem schodzacym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przedzial czasowy, ktory sam narzucilem.

taki trochę na siłę

> a w 1993

> Z perspektywy czasu 205 lepiej sie prezentuje.

> W 1993 Punto bylo nowoscia, a Pug modelem schodzacym.

205 był klepany do 98 a punto mk1 do 99 więc oba zeszły w podobnym okresie a czy się lepiej prezentuje, zadbane GT z początku produkcji które nie miało jakimś cudem dzwona dalej wygląda nie najgorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taki trochę na siłę

Banalnie prosty i majacy sens.

> 205 był klepany do 98 a punto mk1 do 99 więc oba zeszły w podobnym okresie

Ale 205 zaprezentowano 10 lat wczesniej.

Jesli wytrzymalo do 1998 roku, to znaczy, ze bylo naprawde dobre.

a czy się lepiej

> prezentuje, zadbane GT z początku produkcji które nie miało jakimś cudem dzwona dalej wygląda

> nie najgorzej.

Nie o trwalosc tutaj chodzi.

Punto nie tyle jest zle, co nie jest tak dobre.

Miejski samochod, ktorego cecha szczegolna byly pionowe swiatla.

I mimo niezlej stylistyki, to jakby wyczerpuje temat.

punto1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Punto nie tyle jest zle, co nie jest tak dobre.

> Miejski samochod, ktorego cecha szczegolna byly pionowe swiatla.

> I mimo niezlej stylistyki, to jakby wyczerpuje temat.

To wskaz co takiego wyjatkowego w kwestii stylistyki ma w sobie 205 albo 206 275123014-zielony.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Banalnie prosty i majacy sens.

> Ale 205 zaprezentowano 10 lat wczesniej.

> Jesli wytrzymalo do 1998 roku, to znaczy, ze bylo naprawde dobre.

indian ambasador jest 60 lat klepany co nie czyni go najbardziej zarąbistym samochodem ever made

> a czy się lepiej

> Nie o trwalosc tutaj chodzi.

> Punto nie tyle jest zle, co nie jest tak dobre.

> Miejski samochod, ktorego cecha szczegolna byly pionowe swiatla.

> I mimo niezlej stylistyki, to jakby wyczerpuje temat.

Popatrz na to w taki sposób, jak wyglądały samochody tego segmentu przed pojawieniem się punto i po jego pojawieniu, Była to nowa era w stylistyce z resztą i nie tylko. 206 patrząc wg twojego podziału pojawiła się dopiero pod koniec dziesięciolecia, ładna to fakt ale jakiś nowych kierunków w stylizacji to ten samochód nie wyznaczył. Jeśli już to 307 ze swoim rozmiarem w środku i bezpieczeństwem był czymś wyjątkowym na początku XXI wieku w swojej klasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 206 patrząc wg twojego podziału pojawiła się dopiero pod koniec dziesięciolecia,

> ładna to fakt ale jakiś nowych kierunków w stylizacji to ten samochód nie wyznaczył.

A 205 byl tak dobry, ze przegral z Uno w konkursie COTY 1984 grinser006.gif. Potem mowiono, ze 205 cieszyl sie wiekszym wzieciem, ale ostatecznie produkujac go 4 lata dluzej wyklepali go milion sztuk mniej niz Uno (biorac pod uwage tylko produkcje wloska, czyli 6,1 mln - w innych krajach powstalo lekko liczac kolejne 2,5 mln szt., a produkcja nadal trwa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A 205 byl tak dobry, ze przegral z Uno w konkursie COTY 1984 . Potem mowiono, ze 205 cieszyl sie

> wiekszym wzieciem, ale ostatecznie produkujac go 4 lata dluzej wyklepali go milion sztuk mniej

> niz Uno (biorac pod uwage tylko produkcje wloska, czyli 6,1 mln - w innych krajach powstalo

> lekko liczac kolejne 2,5 mln szt., a produkcja nadal trwa).

wiesz ja staram się zrozumieć jaka ideologia przyświecała autorowi dlatego można rozważać czy fakt że był dłużej produkowany świadczy na jego korzyść czy nie. Jak dla mnie samochód epoki to taki, który w jakiś sposób wyznaczył kierunek w jakim rozwijała się dalej motoryzacja. Oczywiście pojęcie szerokie bo lexus może być samochodem epoki bo wszyscy tjunieży chcieli mieć taki światła w swoich golfach i oplach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli najladniejsze auta klasy B.

> Podobno Wlosi sa specjalistami od malych aut.

> Fiat 500 im sie udal, ale oczko wyzej mistrzostwo swiata trzy razy z rzedu zdobyli Francuzi.

> 2000-2010: DS 3

> 1990-2000: 206

> 1980-1990: 205

> A moze ktos woli Punto?

hmmm... ja bym to widzial tak

o urodzie trudno tu dyskutowac. dlatego podejde bardziej wizerunkowo (chociaz urody im tez nie brakuje)

2000-2010: Nowe Mini

DS3 jest za młody i w niczym tak na prawde nie bryluje.

Nowe mini to (nie tylko IMHO) chyba jedyny udany "powrót" modelu w Europie. (poza 500 ale to jest inny segment i czas.)

Auto zdefiniowało na nowo poziom właściwości jezdnych w tym segmencie i nie jest tym samym TYLKO modnym gadżetem jak DS3 (ktory btw miewa silnik od mini).

1990-2000: Punto

Bo kazda generacja (poza 2 FL) była w swoim czasie ładna. I typowa dla fiata - tanie, miejskie auto.

1980-1990: 205

Tutaj zgoda. Tamte czasy nudne były dość (kanciaki typu polo, corsa i uno). I takie rodzynki się pamięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.