maagog Napisano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 Czyli najladniejsze auta klasy B. Podobno Wlosi sa specjalistami od malych aut. Fiat 500 im sie udal, ale oczko wyzej mistrzostwo swiata trzy razy z rzedu zdobyli Francuzi. 2000-2010: DS 3 1990-2000: 206 1980-1990: 205 A moze ktos woli Punto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 > 1990-2000: 206 206 to mistrzostwo świata Do tej pory żałuję że nie brałem 206 s16 zamiast HGT > A moze ktos woli Punto? Grande Punto Abarth mi się bardziej podoba od DS 3 Punto Evo już nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 > A moze ktos woli Punto? Oczywiscie. A Uno jest ladniejsze od 205 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 > Oczywiscie. A Uno jest ladniejsze od 205 . Tylko jego odbicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 > Grande Punto Abarth mi się bardziej podoba od DS 3 Robi wrazenie lzejszego, ale niczym nie zaskakuje. Przeraza brak jakichkolwiek smaczkow. Poza dorobieniem ideologii o froncie a la Maserati. > Punto Evo już nie FL najczesciej psuje tylko spojna calosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 > Tylko jego odbicie. Masz swiete prawo do swojego mylnego zdania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maarkiz Napisano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2011 > A może ktoś woli Punto? Ja wolę :D Jeżdżę Puntem 13 lat i sobie chwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 > Ja wolę :D > Jeżdżę Puntem 13 lat i sobie chwalę Inni cale zycie Trabantem, ale dzieki za cenna uwage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 > Masz swiete prawo do swojego mylnego zdania . Uwielbiam mylic sie w takich kwestiach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 > A moze ktos woli Punto? jakbym nie wolał to bym nie kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3025 Napisano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 > Tylko jego odbicie. Uno Turbo Duzo bym dał za egzemplarz w takim stanie jak na zdjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > Czyli najladniejsze auta klasy B. > Podobno Wlosi sa specjalistami od malych aut. > Fiat 500 im sie udal, ale oczko wyzej mistrzostwo swiata trzy razy z rzedu zdobyli Francuzi. > 2000-2010: DS 3 > 1990-2000: 206 > 1980-1990: 205 > A moze ktos woli Punto? co to za cyferki przy nazwach modeli bo z datami produkcji to one mają niewiele wspólnego a w 1993 roku jak wchodziło Punto to jednak wyglądało lepiej niż 205 czy golfencja III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > co to za cyferki przy nazwach modeli bo z datami produkcji to one mają niewiele wspólnego Przedzial czasowy, ktory sam narzucilem. a w 1993 > roku jak wchodziło Punto to jednak wyglądało lepiej niż 205 czy golfencja III Z perspektywy czasu 205 lepiej sie prezentuje. W 1993 Punto bylo nowoscia, a Pug modelem schodzacym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > Przedzial czasowy, ktory sam narzucilem. taki trochę na siłę > a w 1993 > Z perspektywy czasu 205 lepiej sie prezentuje. > W 1993 Punto bylo nowoscia, a Pug modelem schodzacym. 205 był klepany do 98 a punto mk1 do 99 więc oba zeszły w podobnym okresie a czy się lepiej prezentuje, zadbane GT z początku produkcji które nie miało jakimś cudem dzwona dalej wygląda nie najgorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > taki trochę na siłę Banalnie prosty i majacy sens. > 205 był klepany do 98 a punto mk1 do 99 więc oba zeszły w podobnym okresie Ale 205 zaprezentowano 10 lat wczesniej. Jesli wytrzymalo do 1998 roku, to znaczy, ze bylo naprawde dobre. a czy się lepiej > prezentuje, zadbane GT z początku produkcji które nie miało jakimś cudem dzwona dalej wygląda > nie najgorzej. Nie o trwalosc tutaj chodzi. Punto nie tyle jest zle, co nie jest tak dobre. Miejski samochod, ktorego cecha szczegolna byly pionowe swiatla. I mimo niezlej stylistyki, to jakby wyczerpuje temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 > Punto nie tyle jest zle, co nie jest tak dobre. > Miejski samochod, ktorego cecha szczegolna byly pionowe swiatla. > I mimo niezlej stylistyki, to jakby wyczerpuje temat. To wskaz co takiego wyjatkowego w kwestii stylistyki ma w sobie 205 albo 206 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 > Banalnie prosty i majacy sens. > Ale 205 zaprezentowano 10 lat wczesniej. > Jesli wytrzymalo do 1998 roku, to znaczy, ze bylo naprawde dobre. indian ambasador jest 60 lat klepany co nie czyni go najbardziej zarąbistym samochodem ever made > a czy się lepiej > Nie o trwalosc tutaj chodzi. > Punto nie tyle jest zle, co nie jest tak dobre. > Miejski samochod, ktorego cecha szczegolna byly pionowe swiatla. > I mimo niezlej stylistyki, to jakby wyczerpuje temat. Popatrz na to w taki sposób, jak wyglądały samochody tego segmentu przed pojawieniem się punto i po jego pojawieniu, Była to nowa era w stylistyce z resztą i nie tylko. 206 patrząc wg twojego podziału pojawiła się dopiero pod koniec dziesięciolecia, ładna to fakt ale jakiś nowych kierunków w stylizacji to ten samochód nie wyznaczył. Jeśli już to 307 ze swoim rozmiarem w środku i bezpieczeństwem był czymś wyjątkowym na początku XXI wieku w swojej klasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 > 206 patrząc wg twojego podziału pojawiła się dopiero pod koniec dziesięciolecia, > ładna to fakt ale jakiś nowych kierunków w stylizacji to ten samochód nie wyznaczył. A 205 byl tak dobry, ze przegral z Uno w konkursie COTY 1984 . Potem mowiono, ze 205 cieszyl sie wiekszym wzieciem, ale ostatecznie produkujac go 4 lata dluzej wyklepali go milion sztuk mniej niz Uno (biorac pod uwage tylko produkcje wloska, czyli 6,1 mln - w innych krajach powstalo lekko liczac kolejne 2,5 mln szt., a produkcja nadal trwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 > A 205 byl tak dobry, ze przegral z Uno w konkursie COTY 1984 . Potem mowiono, ze 205 cieszyl sie > wiekszym wzieciem, ale ostatecznie produkujac go 4 lata dluzej wyklepali go milion sztuk mniej > niz Uno (biorac pod uwage tylko produkcje wloska, czyli 6,1 mln - w innych krajach powstalo > lekko liczac kolejne 2,5 mln szt., a produkcja nadal trwa). wiesz ja staram się zrozumieć jaka ideologia przyświecała autorowi dlatego można rozważać czy fakt że był dłużej produkowany świadczy na jego korzyść czy nie. Jak dla mnie samochód epoki to taki, który w jakiś sposób wyznaczył kierunek w jakim rozwijała się dalej motoryzacja. Oczywiście pojęcie szerokie bo lexus może być samochodem epoki bo wszyscy tjunieży chcieli mieć taki światła w swoich golfach i oplach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 Wcześniej było BMW z lusterkami M-style Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 > Czyli najladniejsze auta klasy B. > Podobno Wlosi sa specjalistami od malych aut. > Fiat 500 im sie udal, ale oczko wyzej mistrzostwo swiata trzy razy z rzedu zdobyli Francuzi. > 2000-2010: DS 3 > 1990-2000: 206 > 1980-1990: 205 > A moze ktos woli Punto? hmmm... ja bym to widzial tak o urodzie trudno tu dyskutowac. dlatego podejde bardziej wizerunkowo (chociaz urody im tez nie brakuje) 2000-2010: Nowe Mini DS3 jest za młody i w niczym tak na prawde nie bryluje. Nowe mini to (nie tylko IMHO) chyba jedyny udany "powrót" modelu w Europie. (poza 500 ale to jest inny segment i czas.) Auto zdefiniowało na nowo poziom właściwości jezdnych w tym segmencie i nie jest tym samym TYLKO modnym gadżetem jak DS3 (ktory btw miewa silnik od mini). 1990-2000: Punto Bo kazda generacja (poza 2 FL) była w swoim czasie ładna. I typowa dla fiata - tanie, miejskie auto. 1980-1990: 205 Tutaj zgoda. Tamte czasy nudne były dość (kanciaki typu polo, corsa i uno). I takie rodzynki się pamięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.