paweldk Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Przy wymianie oleju posprawdzałem kilka rzeczy. Zauważyłem, że tylne lewe koło praktycznie ciężko zakręcić. Lewe jakoś się kręciło. Przy próbie kręcenie koła słychać było jakby szum. Po dojechaniu do domu, obie felgi i tarcze miały taką samą temperaturę ( nie były gorące) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Zużyte łożysko na początku nie daje o sobie znać, z biegiem czasu zaczyna od popiskiwania, przez chrobotanie, szuranie, po wycie, buczenie, grzanie i w końcu odpada całe koło Na początek należy wykluczyć tarcze i klocki hamulcowe, jak mówisz że temp. jest taka sama z tyłu po lewej i prawej, po zakończeniu trasy należy sprawdzić środek felgi ( jak masz alusy - zdjąć wieczko i sprawdzic pokrywkę czy nie jest cieplejsza niż pozostałe ). Inny test, aby wykluczyć czy winne jest łożysko to jazda po łuku ( łożysko musi jednak już dawać o sobie znać ) wiele osób myli huczące łożysko z hałasem toczenia opon i w ogóle nie zdaje sobie z tego sprawy. Jadąc po łuku ok 60 km/h w prawo działamy siłą odśrodkową na koła lewe powodując zwiększenie na nie nacisku, tym samym zdejmując obciążenie z łożyska prawego. Jeśli hałas znika, lub maleje wiadomo że mamy uszkodzone któreś z łożysk prawych. Jeśli hałas się nasila - uszkodzone łożysko na osi lewej. Na podnośniku najlepiej jest ściągnąć koło. Obracająca się tarcza oprócz ew. delikatnego ocierania klocków hamulcowych nie powinna wydawać absolutnie żadnego dźwięku. Jeśli słychać chrobotanie - mamy winowajcę. Na osi tylniej łożysko zintegrowane jest z całą piastą - koszt ok 250 zł. Wymiana banalna. Moment dokręcenia nakrętki - 250 Nm. Z przodu wymienia się jedynie łożysko. Robota cięższa bo demontujemy całą zwrotnicę. Koszt łożyska ok 150 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Chrobotań brak, tylko taki szum, właśnie jakby klocek lekko dotykał tarczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 > Chrobotań brak, tylko taki szum, właśnie jakby klocek lekko dotykał tarczę Zdejmij w takim razie koło. Odchyl delikatnie klocki od tarczy śrubokrętem uważając aby nie narazić tarczy na uszkodzenia. Zakręć kołem i się przekonasz. Najczęściej siadają łożyska jak i całe zawieszenie po prawej stronie gdyż to one właśnie najbardziej narażone są na dziury i nierówności na jezdni. Sprawna tarcza nie wydaje żadnego szumu podczas kręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Już wiem. Na 100% jest to przez hamulce. Jak obstukałem zacisk to lepiej się kręciło mimo, że nadal obciera. Niestety wcisnę hamulec i problem wraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 > Już wiem. Na 100% jest to przez hamulce. Jak obstukałem zacisk to lepiej się kręciło mimo, że nadal > obciera. Niestety wcisnę hamulec i problem wraca. Wyjmij klocki, wyczyść ich gniazda i poskładaj. To na 100% nie zaszkodzi, a może rozwiąże problem odbijania. Jeśli nie...... to używając szukajki znajdziesz duużo postów o regeneracji zacisków, gumkach itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Pewnie zacisk nie odbija , przeca to znany problem w stilonach Trzeba przeczyscic tloczek , sprawdzic prowadnice itd. Moze poprostu nie odbija do konca i lekko trze . Jakby mocniej tarlo to na nowych hamulcach jest to do poczucia , na zdartych klockach mniej A co do łożysk to SKF 144zł , FAG 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 > Pewnie zacisk nie odbija , przeca to znany problem w stilonach Trzeba przeczyscic tloczek , > sprawdzic prowadnice itd. Moze poprostu nie odbija do konca i lekko trze . Jakby mocniej tarlo > to na nowych hamulcach jest to do poczucia , na zdartych klockach mniej > A co do łożysk to SKF 144zł , FAG 150zł A jak to zrobię ? Bo chyba z tymi tylnymi zaciskami jakoś to bardziej skomplikowana sprawa. Lewy tylni zacisk rozkręcam te 2 śruby kręcąc w lewą stronę ? wtedy bez problemu już wyciągnę resztę ? Przedmuchać, oczyścić i nasmarować prowadniczki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 Wez kogos do pomocy by tam zaciagal reczny czy cosik a Ty badasz czy odbijaja zaciski , oraz jak linki recznego. Jak cos rozbierasz zacisk na tych prowadnicach , smarujesz jakims smarem , a przy okazji przepompowujesz tloczka (tylko tak by Ci nie wypadl) , mozna tam popsikac odpowiednim specyfikiem tez . Tylko do wciskania trzeba miec specjal przyrzad do zaciskow (w Krk ma go magic18) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 6 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2011 > mozna tam popsikac odpowiednim > specyfikiem tez . I nie WD40 ani żadnym odrdzewiaczem, tylko smarem w sprayu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 Chodzi o to jak go rozebrać ? By posmarować tylko prowadniczki, wystarczy odkręcić te 2 śruby ? Smar specjalny do nich mam. Je się normalnie odkręca czy jest jakaś specjalna procedura ? 2 opcja to gdy chcę sprawdzić tłoczek, wciskam np raz hamulec i tłoczek lekko wyjdzie ? czy od razu może wyskoczyć ? I raczej bez przyrządu nie wcisnę go z powrotem ? Jakim sprayem go przepsikać ewentualnie i w którym dokładnie miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 > Chodzi o to jak go rozebrać ? > By posmarować tylko prowadniczki, wystarczy odkręcić te 2 śruby ? Smar specjalny do nich mam. Je > się normalnie odkręca czy jest jakaś specjalna procedura ? Normalnie odkręcasz, bez żadnej filozofii. > 2 opcja to gdy chcę sprawdzić tłoczek, wciskam np raz hamulec i tłoczek lekko wyjdzie ? czy od razu > może wyskoczyć ? I raczej bez przyrządu nie wcisnę go z powrotem ? Jakim sprayem go przepsikać > ewentualnie i w którym dokładnie miejscu ? Tłoczek może wyskoczyć jak go wypompujesz hamulcem, więc jak już to bardzo delikatnie. Z wciśnięciem (a raczej wkręceniem) z powrotem nie powinno by problemów, ja to ostatnio robiłem kombinerkami o takimi: Chwytasz za wgłębienia na tłoczku i wkręcasz w odpowiednią stronę lekko wciskając. Zamiast pompować hamulcem możesz też tłoczek zwyczajnie wykręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 Wpierw zrobię w takim razie smarowanie prowadniczek, bo to chwil kilka i najprostsza rzecz. A ten tłoczek ewentualnie czym popsikać i w którym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 Odkręciłem 2 śruby, nasmarowałem prowadniczki ( nie były zapieczone) i odkryłem co powoduje ocieranie. Jest to zewnętrzny klocek. Cały czas dociska do tarczy. Oczyściłem co się da i posmarowałem blaszki smar do układów hamulcowych. Niestety jak dociskam klocek to zaczyna się ocieranie. Podczas jazdy nic nie słychać i po przejechaniu się kawałka drogi, w tym kilka razy hamując, sprawdziłem okolice felgi i nic nie było nagrzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 U mnie tez blokowalo z 1 strony , i mialem np zewn klocek starty a wewn prawie caly Przepompowanie z 2-3x tloczka ze przesmarowaniem go by magic18 pomoglo . Tam trzeba podwazyc lekko gumke na tloczku i do srodka popsikac , oraz delikatnie wyssac rdze , ktora siedzi i blokuje . Najlepiej odkrecic zbiornik plynu hamulcowego i pompujesz , ktos kuka na tyle by tloczek nie wyskoczyl a potem wgniatasz i tak wlasnie 2-3x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 Szkoda że zaciski nie są na szybkozłączki, możnaby cały zdemontować i spokojnie sobie na stole wyczyścić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 > U mnie tez blokowalo z 1 strony , i mialem np zewn klocek starty a wewn prawie caly > Przepompowanie z 2-3x tloczka ze przesmarowaniem go by magic18 pomoglo . Tam trzeba podwazyc lekko > gumke na tloczku i do srodka popsikac , oraz delikatnie wyssac rdze , ktora siedzi i blokuje . > Najlepiej odkrecic zbiornik plynu hamulcowego i pompujesz , ktos kuka na tyle by tloczek nie > wyskoczyl a potem wgniatasz i tak wlasnie 2-3x O to chodzi, że tłoczek, prowadniczki funkcjonują prawidłowo. Zewnętrzny klocek, cały czas dotyka tarczy, nawet jak go zdemontowałem i palcami wcisnąłem to już dotykał tarczy. Nie ściera go jakoś mocno, a felgi są chłodne po trasie. Nawet nasmarowałem te blaszki by lepiej wchodził klocek. Z technicznego punktu widzenia, co ma ten zewnętrzny klocek odciągnąć od tarczy, skoro on jest tam wsadzony na sztywno ? Na klockach miałem jeszcze takie płaskie blaszki nałożone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 7 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 > O to chodzi, że tłoczek, prowadniczki funkcjonują prawidłowo. Zewnętrzny klocek, cały czas dotyka > tarczy, nawet jak go zdemontowałem i palcami wcisnąłem to już dotykał tarczy. Nie ściera go > jakoś mocno, a felgi są chłodne po trasie. Nawet nasmarowałem te blaszki by lepiej wchodził > klocek. Z technicznego punktu widzenia, co ma ten zewnętrzny klocek odciągnąć od tarczy, skoro > on jest tam wsadzony na sztywno ? To że po włożeniu samych klocków i dociśnięciu nie da się kręcić tarczą to jest normalne. Dowcip polega na tym że w hamulcu tarczowym klocki cały czas lekko dotykają do tarczy i to obroty tarczy powodują że powinny się one lekko odsunąć tak aby nie stwarzały nadmiernego oporu. Klocki odsuną się jeżeli nie są zapieczone i mają miejsce. Miejsce jest wtedy, kiedy prawidłowo cofa się tłoczek i dodatkowo zacisk może się swobodnie poruszać w prowadnicach. Jeżeli stoi tłoczek to zwykle klocki są ściśnięte z obu stron i zużywają się oba. Przy zapieczonych prowadnicach będzie się cofał tylko wewnętrzny klocek, a zewnętrzny będzie trzymany przez stojący zacisk i będzie się bardziej zużywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2011 No to może problem trochę zminimalizowałem, samym nasmarowanie prowadnic i rozebraniem wszystkiego i przeczyszczeniem. Felga chłodna w każdym miejscu, więc chyba to dobry objaw ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 > No to może problem trochę zminimalizowałem, samym nasmarowanie prowadnic i rozebraniem wszystkiego > i przeczyszczeniem. Felga chłodna w każdym miejscu, więc chyba to dobry objaw ? Jeżeli nie piszczy i się nie grzeje to możesz sobie na razie dać z tym spokój i zacząć naprawiać inne rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 > Jeżeli nie piszczy i się nie grzeje to możesz sobie na razie dać z tym spokój i zacząć naprawiać > inne rzeczy tysiaka nazbieram i trzeba będzie zawias robić i układ kierowniczy - 2x wahacz TRW, 2x drążek kierowniczy FEBI i 2x końcówka drążka FEBI A wy też macie wsadzoną blaszkę płaską pomiędzy klockiem a zaciskiem ? Ja mam z 2 stron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 Nie przypominam sobie zadnej blaszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 > Nie przypominam sobie zadnej blaszki A ktoś inny ? Ciekawe jaką dokładnie ma funkcje ta blaszka. Jest ona idealnie dopasowana do klocka, nie jakaś własnej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 Są to takie wynalazki które mają niby likwidować drżenie klocka itp, na innych klockach z kolei są nalepiane takie jakby maty z twardego tworzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 > Są to takie wynalazki które mają niby likwidować drżenie klocka itp, na innych klockach z kolei są > nalepiane takie jakby maty z twardego tworzywa. A w sumie może powodować, że klocek dalej się nie cofnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 > Są to takie wynalazki które mają niby likwidować drżenie klocka itp, na innych klockach z kolei są > nalepiane takie jakby maty z twardego tworzywa. Klocki ferodo, ktore montowalismy w kwietniu maja jakis tam klej (sciaga sie papier) i ponoc wtedy lepiej trzymaja sie w zacisku . Blaszek nigdy nie widzialem w stilonie czy innym wozidle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 > A w sumie może powodować, że klocek dalej się nie cofnie Będę uparty i powiem że blaszka na klocku nie ma prawa przeszkadzać w jego cofaniu, o ile nie zawadza fizycznie o jarzmo i nie ma 0,5cm grubości. Zrób eksperyment: wkręć na maxa tłoczek i zobacz, że możesz spokojnie założyć klocki a zacisk będzie miał jeszcze trochę luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > Klocki ferodo, ktore montowalismy w kwietniu maja jakis tam klej (sciaga sie papier) i ponoc wtedy > lepiej trzymaja sie w zacisku . Blaszek nigdy nie widzialem w stilonie czy innym wozidle Ja raz widziałem takie cudo przy brembo 4ro tłoku ale tyż ino w internecie, a każde inne heble które macałem to miały nalepiany szit na siebie, zadnych blaszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Jadąc po łuku ok 60 km/h w prawo działamy siłą odśrodkową na koła lewe powodując zwiększenie na nie > nacisku, tym samym zdejmując obciążenie z łożyska prawego. Jeśli hałas znika, lub maleje > wiadomo że mamy uszkodzone któreś z łożysk prawych. Jeśli hałas się nasila - uszkodzone > łożysko na osi lewej. dooookłanie taaak.... Prosto delikatny szum ( kij wie czy droga/opony/łożysko), zakrętasy w lewo cisza, łuki w prawo szum się nasila. To jeszcze nie wycie ani nic - tylko nasilający się szum... > Na podnośniku najlepiej jest ściągnąć koło. Obracająca się tarcza oprócz ew. delikatnego ocierania > klocków hamulcowych nie powinna wydawać absolutnie żadnego dźwięku. Jeśli słychać chrobotanie > - mamy winowajcę. > Na osi tylniej łożysko zintegrowane jest z całą piastą - koszt ok 250 zł. Wymiana banalna. Moment > dokręcenia nakrętki - 250 Nm. Pora się rozglądać za piastą... Są tu jakieś opcje zakupu? lepsza gorsza firma? O czymś muszę wiedzieć zanim się za to zabiorę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 > Pora się rozglądać za piastą... > Są tu jakieś opcje zakupu? lepsza gorsza firma? > O czymś muszę wiedzieć zanim się za to zabiorę? ad 1 i 2. poszukać na szukajce, był temat poruszany nawet nie dawno (z rok temu, może mniej) ad 3. prosta robota , też opisana ( nawet obrazek dawałem z elerna), jedna nakrętka trzyma piastę na osi, odkręcić, zdjąć starą, założyć nową, dokręcić i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 > ad 1 i 2. poszukać na szukajce, był temat poruszany nawet nie dawno (z rok temu, może mniej) no właśnie szukajka mnie do tego wątku sprowadziła > ad 3. prosta robota , też opisana ( nawet obrazek dawałem z elerna), jedna nakrętka trzyma piastę > na osi, odkręcić, zdjąć starą, założyć nową, dokręcić i Fotek nie znalazłem, a myślę sam się za to zabrać Twoja podpowiedź mnie w tym upewnia. Dodam jeszcze, że na allegro rozrzut cenowy straszny.... a AKUKI zaproponował 179 za fabryczną piastę z łożyskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekWolf Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 W wolnej chwili można zerknąć TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 > W wolnej chwili można zerknąć TUTAJ o to to, dokładnie tak wyglada wymiana. pozor !!! na czujnik ABS (to ten czarny "fistaszek " wystający z "kwadrata" nad osią) i piasta musi być z piercieniem magnetycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 Dlaczego tego u nas nie ma jeszcze?? Ps ...... Czwartek dzien próby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 > Dlaczego tego u nas nie ma jeszcze?? masz okazję, pstrykaj i twórz texta dla "wiecznej chwały" wszechmożnego DIY'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilomaniac Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 właśnie jaki jest moment dokręcania tej nakrętki???łożysko wchodzi na stożek wiec pytam bo nie moge znaleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2013 > właśnie jaki jest moment dokręcania tej nakrętki???łożysko wchodzi na stożek wiec pytam bo nie moge > znaleść z powyższej lektury wynika, że 250NM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > masz okazję, pstrykaj i twórz texta dla "wiecznej chwały" wszechmożnego DIY'a bardzo skrócona wersja koło w całości bez kola Po odkręceniu 2 śrubek prowadnic ( klucz 13 )wysuwamy zacisk i widzimy to Teraz kolej na 2 srubeczki na klucz 17 i pozbywamy się jażma, potem bolec z tarczy ( klucz 12) i zostaje sama piasta Zostaje nierówna walka z nakrętką pod klucz 32 i już jest sama ośka tarcza została wyczyszczona aby dobrze do piasty przylegala .. Przy okazji się upewniłem, że teraz pora na klocki i tarcze.... Więc czyszczenie zacisku odłożyłem, przeczyściłem tylko troszkę prowadnice.. ps a takie to robiło larmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 brawo !!! zuch !!! i co, było trudno ??? a jaki teraz szacun w domu. a i na Forum też "się urosło" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > brawo !!! > zuch !!! > i co, było trudno ??? Pomijając odkrecenie glownej nakretki luuzik > a jaki teraz szacun w domu. Będzie po wymianie wszystkich tarcz i klockow. Wlasnie kolejny raz szukam jakie to mam tarcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > Pomijając odkrecenie glownej nakretki luuzik > Będzie po wymianie wszystkich tarcz i klockow. Wlasnie kolejny raz szukam jakie to mam tarcze... nacinane mikody 281mm 284 sa z 1.8 - tak dla zmyly. Tyly 257 ( czyli tak jak p2 przod) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 > Wlasnie kolejny raz szukam jakie to mam tarcze... > nacinane mikody 281mm > 284 sa z 1.8 - tak dla zmyly. Tyly 257 ( czyli tak jak p2 przod) Dojdę do kompa puszcze zapytanie do atm, ale skłaniam się do kompletu ATE. ps Klocki przód Tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.