ABM Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 Witam. Proszę o wpisy wszystkich właścicieli nowej Cromy. Fajnie było by gdyby każdy napisał trochę o aucie, w jakiej miejscowości mieszka i jak ma na imię. Celem tej listy będzie stworzenie dedykowanego kącika dla naszych Cromek. Poniżej zacznę od siebie. Fiat Croma 1,9 JTDm 150 Dynamic, klapy wirowe, DPF, skrzynia manualna. Mieszkam w Poznaniu, mam na imię Bartek. Trochę o tym aucie i innych z silnikami JTD i JTDm wiem i chętnie się tą wiedzą będę dzielił z innymi. Posiadam komercyjną wersję FES i interfejsy pozwalające się połączyć z wszystkimi centralkami w aucie. Chętnie pomogę zdiagnozować usterki Autokącikowiczom z Poznania i okolic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > Proszę o wpisy wszystkich właścicieli nowej Cromy. Tutaj mamy już podwieszony wątek powitalny w którym jak widać prym wiodą posiadacze nowej Cromy , a tutaj podwieszony wątek dot. uwag i opinii użytkowników tegoż modelu . Co do osobnego kącika to już kiedyś napisałem , że A nie wyrażą zgody póki nie będzie znaczącej liczby aktywnych userów - ale petycje można pisać PS. W sumie to ten kącik i tak jest zdominowany przez posiadaczy Cromy v. AD 2005' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > W sumie to ten kącik i tak jest zdominowany przez posiadaczy Cromy v. AD 2005' Więc tylko nazwę zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > a tutaj podwieszony wątek dot. uwag i opinii posiadaczy tegoż modelu . Miałem na myśli podwieszony watek typowo techniczny, z konkretnymi typowymi problemami (EGR, kolektor dolotowy,klapy wirowe, odma, kostki wtryskiwaczy, DPF, silnik obiegu w klimatroniku) i gotowymi rozwiązaniami problemu wraz z manualem, jeśli takowy jest dostępny. Taki merytoryczny watek zaoszczędzi wiele czasu, nerwów i tysiące złotych wielu ludziom, którzy go przeczytają. Własnie dlatego nalegam na podwieszenie odpowiedniego wątku. Ze swojej strony zamieszczę linki do definitywnego rozwiązania problemu klap wirowych. Napiszę także w jaki sposób pozbyć się zatkanego DPF, nie wydając na to pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > Miałem na myśli podwieszony watek typowo techniczny, z konkretnymi typowymi problemami W sumie to kolega Swiko już wcześniej podwiesił taki wątek - ZTS Na razie jest trochę w nim bałaganu , ale zawsze można go uporządkować gdy będą same konkrety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > W sumie to kolega Swiko już wcześniej podwiesił taki wątek - ZTS > Na razie jest trochę w nim bałaganu , ale zawsze można go uporządkować gdy będą same konkrety Ale to chyba watek anglojęzyczny? OK, nie widzę problemu, żeby wykorzystać ten wątek. Liczę na to, że kolega tam posprząta po pojawieniu się merytorycznych wpisów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 Cytat... Taksówkarz, który przyjechał po mnie Cromą w dniu, kiedy piszę ten test przyznał, że zrobił tym autem 400tysięcy km i po za zawieszeniem (rodem z Opla, jeszcze mam być skrupulatny) nic nie musiał w nim naprawiać. No i tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > W sumie to kolega Swiko już wcześniej podwiesił taki wątek - ZTS > Na razie jest trochę w nim bałaganu , ale zawsze można go uporządkować gdy będą same konkrety Na nie wlasnie czekamy. Jezeli ktos ma pdfy, opisy, cokolwiek to przyjmuje i wrzucam na serwer . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 To ja musze wziasc i zrobic manuala z wymiany drazkow kierowniczych.Fotki mam ale jakos ciezko mi sie za to zabrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2011 > Na nie wlasnie czekamy. Jezeli ktos ma pdfy, opisy, cokolwiek to przyjmuje i wrzucam na serwer . Wrzuciłem trzy posty, jak najszybciej uzupełnie je o zdjęcia i proszę o podpięcie na początku wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 Panowie mam pytanie cyz zrobic opis wymiany lacznikow stabilizatora bo dzisiaj wlasnie to robilem i cyklem kilka fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 > Panowie mam pytanie cyz zrobic opis wymiany lacznikow stabilizatora bo dzisiaj wlasnie to robilem i > cyklem kilka fotek Tak.... coś mi stuka i sie tak przymierzam do nich albo do górnych łożysk, albo do drążków albo do braku gumek na spręzynach albo jeszcze do czegoś innego.... a zawsze coś może se dopatrze... Czy miały jakiś luz wyczuwalny, koło chodziło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 drążki to ładnie stukają po drodze typu kocie łby czy coś podobnego. Łączniki łatwo sprawdzić bujając karoserią za relingi, jak stuka to łacznik. Górne łożyska Mcphersona wydają dziwne dźwięki przy skręcaniu kierownicą. Wszystko przerabiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 Ja zlapalem reka u gory drazek i moglem nic w kazda strone ruszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 Witam. Widzę wreszcie, że się ruszyło, sporo nowych tematów i odpowiedzi, w dziale zrób to sam przybyły dwa nowe manuale. Panowie - tak trzymać, zdaję sobie sprawę, że nie będzie tylu aktywnych userów jak na kąciku Stilo, jednak stwierdzam, że kącik ożył i mam nadzieję, że przelała się kropla, która przeleje całą czarę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Moze zrobie manuala z wymiany klockow hamulcowych przednich, i wymiany czujnika zuzytych klockow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 > Witam. > Widzę wreszcie, że się ruszyło, sporo nowych tematów i odpowiedzi, w dziale zrób to sam przybyły > dwa nowe manuale. Panowie - tak trzymać, zdaję sobie sprawę, że nie będzie tylu aktywnych > userów jak na kąciku Stilo, jednak stwierdzam, że kącik ożył i mam nadzieję, że przelała się > kropla, która przeleje całą czarę! teraz możecie wliczać i mnie... na manuale obecnie nie mam czasu, ale generuję kilka wątków, które moga się przydać dla innych przyszłych lub obecnych posiadaczy Cromy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.