Skocz do zawartości

regeneracja tylnych wahaczy :/


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jako, że nie mam dużego doświadczenia chciałbym się poradzić fachowców. Dodam tylko, że piszę gościnnie smile.gif z moim kochanym UNO byłem zmuszony rozstać się już jakiś czas temu, obecnie mam Brava ale zawsze tutaj były osoby, które służyły dobrą radą i pomocą dlatego też pomyślałem, że może i tym razem spróbuję poszukać tu pomocy. Otóż w mojej bravie pojawiły się straszne krzywizny na tylnych kołach.. Zakupiłem zestawy naprawcze wahacza i udałem się do mechanika, auto zostawiłem rano po południu miałem odebrać ale okazało się że Pan mechanik naprawił tylko jedną stronę (lewą) i mówi, że prawej się nie podejmie bo z tą walczył bardzo długo, musiał ciąć śruby bo nie dało się odkręcić i z drugiej strony się nie podejmie bo tam bak przeszkadza, mniej miejsca jest, i nawet nie ma jak naciąć.. stwierdził, że musiałby bak opuszczać a tam śruby, przewody pordzewiałe i że może się to źle skończyć i naprawa tego może okazać się bardzo pracochłonna i kosztowna.. Panowie poradźcie coś... ewentualnie czy ktoś zna mechanika w Krk który mógłby pomóc?? Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik ma racje....nowy wahacz tyl to koszt okolo 100 zl wiec nie warto sie bawic w naprawe starego i pordzewialego...przyjmijmy ze roboczogodzina mechanika to 60 zl i ze sie wyrobi w tym czasie + 40 zl zestaw naprawczy....to ta sama cena a masz przynajmniej nowa czesc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten jest używany i tak trzeba założyć nowe łożyska i tuleje więc koszty rosną.

zgadzam się, to używka jest i w dodatku goła, więc to samo wyjdzie jeżeli zregeneruje ten, który mam obecnie, który w zasadzie nie różni się od tego z aukcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niedoczytałem... w końcu to forum o uno, więc domyślnie potraktowałem sytuację, że chodzi o Uno...