mizaj Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 ech, szukajka mnie nie lubi, a pewnie już to było... Astra H z 2005r benzyna 1.8 nie działa klakson i pogłaszanie radia (o dziwo jak się zacząłem bawić na postoju to pogłosił) Klakson cisza jak po śmierci organisty. Wszyscy straszą wymianą CIMa, ale to raczej ostateczność, bo jak reszta działa, to chyba nie padł na dobre centralny zamek: działa z pilota, ale nie steruje z drzwi kierowcy BID po wciśnięciu settings na radiu pokazuje no function, ktoś pisał że wystarczy coś aktywować techem i działa zmiana języka, widziałem polskie wersje komunikatów językowych, bo narazie to samochód do mnie coś szprechen ))))))) ech, kiedyś myślałem, że 3 godziny reinstalacji telefonu to przegięcie, a tu przyszło na to, że firmware w samochodzie trzeba podmieniać ;P )))) ps: ma ktoś manual, jak zdjąć poduchę kierowcy? akumulator napewno trzeba odpiąć coby nie nosić znaczka opla na czole )) ale jakieś porady jak to zrobić, coby nie uszkodzić. Ja wierzę że kontrolki się ładnie gaszą, ale wolałbym wiedzieć że mam poduszki a nie opornik i koszulę flanelową w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 > ech, szukajka mnie nie lubi, a pewnie już to było... > Astra H z 2005r benzyna 1.8 > nie działa klakson i pogłaszanie radia (o dziwo jak się zacząłem bawić na postoju to pogłosił) > Klakson cisza jak po śmierci organisty. > Wszyscy straszą wymianą CIMa, ale to raczej ostateczność, bo jak reszta działa, to chyba nie padł > na dobre Jeszcze nie padł ale profilaktycznie miej przy sobie telefon do laweciarza albo linkę holowniczą. po chwili zastanowienia laweciarz byłby lepszy bo bez wspomagania kierownicy można sie w zakręcie nie wyrobić > centralny zamek: działa z pilota, ale nie steruje z drzwi kierowcy Czego nie steruje? Reszty drzwi? Tak powinno być. Wszystkie drzwi tylko z pilota albo guziczkiem od środka > BID po wciśnięciu settings na radiu pokazuje no function, ktoś pisał że wystarczy coś aktywować > techem i działa Działa. To sie nazywa komputer pokładowy > zmiana języka, widziałem polskie wersje komunikatów językowych, bo narazie to samochód do mnie coś > szprechen ))))))) > ech, kiedyś myślałem, że 3 godziny reinstalacji telefonu to przegięcie, a tu przyszło na to, że > firmware w samochodzie trzeba podmieniać ;P )))) Ano trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ned Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 > Klakson cisza jak po śmierci organisty. Na klakson to jest kampania serwisowa - zakładają klamerkę na CIMa i ma być ok. Nie wiem czy to coś pomoże na sterowanie radia z kiery, ale... nie spróbujesz to się nie dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 > Na klakson to jest kampania serwisowa - zakładają klamerkę na CIMa i ma być ok. > Nie wiem czy to coś pomoże na sterowanie radia z kiery, ale... nie spróbujesz to się nie dowiesz jednym pomaga innym nie. ale kampania jest wiec warto podjechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 4 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 No i tak, Jak wczoraj zacząłem się bawić regulacją kierownicy to nagle pogłaszanie wróciło Co do sygnału to muszę się zapiąć do kabelków pod spodem i sprawdzić czy jest prąd, bo jak zajrzałem, to jest na nim jakiś biały nalot ze środka do mycia silników, więc może tam coś nie styka Centralny - wydawało mi się że do tej pory wszystkie asterki miały mastera w drzwiach kierowcy, dlatego mnie to zastanowiło " Działa. To sie nazywa komputer pokładowy " - no właśnie, jeśli działa, to muszę poszukać, czy da się aktywować jakieś funkcje (np info że kończy się płyn spryskiwacza czy coś w tym rodzaju) z językiem okazało się miło, bo oprogramowanie przewiduje chyba z 10 wersji i jest po naszemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > Na klakson to jest kampania serwisowa - zakładają klamerkę na CIMa i ma być ok. > Nie wiem czy to coś pomoże na sterowanie radia z kiery, ale... nie spróbujesz to się nie dowiesz No dobra, a czy każda AH miała dwutonowe klaksony? W mojej z17dtj z 01.2008 klakson stawia na nogi umarlaka, w ojca z17dtr z 11.2007 jest cienki jak "d00pa węża" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > No dobra, a czy każda AH miała dwutonowe klaksony? > W mojej z17dtj z 01.2008 klakson stawia na nogi umarlaka, w ojca z17dtr z 11.2007 jest cienki jak > "d00pa węża" to samo mogę powiedzieć o G vs H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > No dobra, a czy każda AH miała dwutonowe klaksony? Nie. To zależy od wypasu. Endżoje i esencje nie miały. Kosmo i sporty miały. W odkodowanym VIN znajdziesz opis kodu " sygnał duwtonowy Fanfara " czy jakoś podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik_fela_XI_98 Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 W elegance jest bardzo głośny "U07 = KLAKSON,FANFARA " Wiecie gdzie nacisnąc na klakson bez fanfary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > W elegance jest bardzo głośny "U07 = KLAKSON,FANFARA " > Wiecie gdzie nacisnąc na klakson bez fanfary? inaczej: Istnieją dwa rodzaje klaksonów, 1) typ zwykły, 'talerzowy' klakson okrągły jak dawniej w Żuku czy Nysie, 2) klakson tubowy, w postaci dwóch tub - jedna wydająca dźwięk zwykle ok 400Hz, a druga rzędu 500Hz, daje to dźwięk donośny, głośny ale nie przeraźliwy, i ten właśnie zestaw dwóch klaksonów tubowych wspólnych w Oplu nazwany jest fanfarą. Klaksony różne można zobaczyć w katalogu polskiego producenta dla światowych marek samochodowych firmy Fer Belma (pdf) http://www.truck-lite.pl/grafika/TruckLite_Horn_Cat.2011.02.pdf brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 No i jestem po kampanii serwisowej Założyli jakąś spinkę i dodatkowo dociągnęli masę. Co do klaksonu to się okazało że jest spalony sam klakson, więc kupiłem nowy i dzisiaj będę zakładał. Ale nie pokoi mnie inna rzecz, a mianowicie nadal nie działa pogłaszanie z kierownicy i wejście do menu komputera pokładowego. tzn działa jak jest zgaszony silnik, jak zapalę i włączę światła to nie działa, ale jak ściemnię podświetlenie deski to działa. Czy gdzieś jeszcze coś nie styka tak jak powinno być, czy CIM do naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 No i z klaksonem to samo, jak i z pogłaszaniem, na przyciemnionej desce działa, na pojaśnionej nie, czyli albo gdzieś brakuje masy, albo CIM do naprawy. PS czy ktoś z Was zna jakiś zakład gdzie by można naprawić w razie czego CIMa w Krakowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ned Napisano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2011 Klasyczne objawy padającego CIMa - jest lepiej jak przyciemnisz podświetlanie, a gorzej na podkręconym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2011 Zastanawiam się czy przelutowanie pomoże czy szukać nowego? Znalazłem jakiś ruski manual co przelutować sprzęt też mogę mieć (kolega lutuje SMDki więc ma zabawki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2011 > Zastanawiam się czy przelutowanie pomoże czy szukać nowego? > Znalazłem jakiś ruski manual co przelutować sprzęt też mogę mieć (kolega lutuje SMDki więc ma > zabawki) Po pierwsze nie sam znalazłeś tylko dostałeś na tacy konkretnego linka na forum AKP Po drugie jak masz kolegę co potrafi ten link przełożyć na konkretne działania to go poproś o pomoc a nie szukaj kwadratowych jajek. Skąd ktoś ma wiedzieć czy akurat w Twoim przypadku przelutowanie zgodnie z manualem z astra-h.ru rozwiąże problem? Ja na Twoim miejscu najpierw bym próbował przelutowania a potem dopiero szukał CIMa. W końcu do przelutowania nie potrzebujesz nawet Opcoma Oczywiście wiesz że do logowania nówki potrzebujesz Techa a nie Opcoma oraz Security Code z Carpassa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mizaj Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 No dostałem, dostałem Zastanawiam się tylko czy w warunkach polowych w garażu go wyciągnę i jakie narzędzia będą mi potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.