kudlaty1990 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > A czym się różni Cinqecento od Lamborghini? Pomijając moc i wagę. > Tym, że na tego drugiego Cię nie stać i łatwiej zrobić sobie nim krzywdę. > Mógłbyś zdradzić ile masz lat? Może to wszystko wyjaśni. Przesadzasz! Jakby go nie było stać na VFR to by nie kupił. Akurat VFR750 kosztują tyle samo co np CB500 czy ER5, więc twoj wniosek jest bezsensowny. Twój post jest na poziomie dzieciaków z przedszkola. Jest w stylu "ciebie nie stać na lizaka -a ciebie na cukierka" czy to ma sens? Po cholere zaglądasz komuś do portfela? To że mają inną moc i masę zmienia wszystko! Sam wiem jak ciężko miałem przyzwyczaić się do masy VFR, mimo że nie jest to moj pierwszy motocykl. Moc nie stanowi większego problemu, trzeba tylko w zakrętach uważać żeby nie odkręcić mocno. To ciężki motocykl i sprawia problemu podczas jazdy w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > A czym się różni 500 od np tej 750? pomijając moc i wagę? Momentem obrotowym dostępnym przy niskich obrotach to w końcu V4 a nie R2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > A czym się różni 500 od np tej 750? pomijając moc i wagę? Naprawed mam CI to wyjasniac ? Powaznie pytasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > Moc nie stanowi większego problemu, trzeba > tylko w zakrętach uważać żeby nie odkręcić mocno. Czyli zaprzeczenie same w sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty1990 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 źle się trochę wyraziłem. Zawsze trzeba uważać na zakrętach, bo taka CB500 po szybkim odkręceniu też zarzuci dupą. VFR to motocykl dla ludzi z głową, ale nie zaskoczy nas na prostej że nagle przednie koło pójdzie do góry. Dużo bardziej przeszkadza duża masa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > Przesadzasz! Jakby go nie było stać na VFR to by nie kupił. Akurat VFR750 kosztują tyle samo co np > CB500 czy ER5, więc twoj wniosek jest bezsensowny. Twój post jest na poziomie dzieciaków z > przedszkola. Jest w stylu "ciebie nie stać na lizaka -a ciebie na cukierka" czy to ma sens? Po > cholere zaglądasz komuś do portfela? Źle to ująłem, więc mogłeś źle zrozumieć... w domyśle było ... nie stać Cię na (utrzymanie) tego drugiego. I nie mów, że tak nie jest, bo ktoś kogo stać, nie jeździłby z zaolejonymi tarczami hamulcowymi. Tyle się mówi o lewym przechodzeniu przeglądów rejestracyjnych i jakie to niesie niebezpieczeństwo... a tu Kolega przyznaje się jawnie do tego, że jeździ sprzętem, który jest po prostu niebezpieczny dla niego i otoczenia (i nie chodzi o fakt, że to 750tka). Po prostu nie stać go na utrzymanie tego sprzęta, w stanie nadającym się do bezpiecznej jazdy. I taka jest prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 gratulacje parę zł włozysz i będzie git pamiętaj aby mieć łeb na karku też mam vfr, tyle ze parę lat młodszą bardzo przyjemny sprzęt kupiłem doinwestowaną i przygotowaną do sezonu, także jedyne co zrobiłem to badania techniczne i leję benzynę a tej kotłuje sporo, szczególnie w mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty1990 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Podobno te gaźnikowe VFR palą dużo mniej:) tez mam 800Fi z 98r i spalanie mnie czasami przeraża:D lepiej omijać miasta;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > źle się trochę wyraziłem. Zawsze trzeba uważać na zakrętach, bo taka CB500 po szybkim odkręceniu > też zarzuci dupą. VFR to motocykl dla ludzi z głową, ale nie zaskoczy nas na prostej że nagle > przednie koło pójdzie do góry. Dużo bardziej przeszkadza duża masa. Glowa niestety nie zastapi praktyki, dlatego wlasnie klasa 500 jest sprzerem dla poczatkujacych a VFR NIE ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty1990 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Ja nie mówie że nie:) VFR to jeden z gorszych wyborów na pierwsze moto:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Momentem obrotowym dostępnym przy niskich obrotach to w końcu V4 a nie R2 racja, sprawdzałem się z drugą taką samą VFR-ką i (puki co bez zmiany oleum, świec, filtrów itd, może na wekend) i kumpel mnie wziął na mniej więcej 2 długości motocykla(może też dlatego, że miał przelotowy tłumik?). 2 próby jedna z 40km/h i z 80 km/h z 2-ki tak do 150km/h. lekko pluje w wydech, podejrzewam, że któraś ze świec niedomaga i reszta paliwa spala się w wydechu. Ale jeszcze jest coś nie bardzo z dołem dlatego obowiązkowo musi mieć kompletny full serwis trochę jakby ją zalewa, napewo świece itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Mógłbyś zdradzić ile masz lat? Może to wszystko wyjaśni. 23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Naprawed mam CI to wyjasniac ? Powaznie pytasz ? Nie wiem co wy widzicie złego w tych mocniejszych sprzetach, waga też mi nie przeszkadza choć wcześniej nie miałem z tym do czynienia. Jestem z tych co mają olej w głowie(w sensie, że wiem gdzie ile mi wolno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Podobno te gaźnikowe VFR palą dużo mniej:) tez mam 800Fi z 98r i spalanie mnie czasami przeraża:D > lepiej omijać miasta;p Zrobiłem jak narazie ponad 300km na jednym baku ale wolałem już dolać(głownie powrót od byłemgo właściciela) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty1990 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Nie wiem co wy widzicie złego w tych mocniejszych sprzetach, waga też mi nie przeszkadza choć > wcześniej nie miałem z tym do czynienia. Jestem z tych co mają olej w głowie(w sensie, że wiem > gdzie ile mi wolno) Wiesz ile wolno ale już się nią ścigasz? Ja bym wyczyścił najpierw gaźniki i zrobił synchro. Motocykl motocyklowi nie równy i zawsze będzie jakaś różnica. Jak się przejedziesz tą VFR kolegi to zobaczysz że to zupełnie inny motocykl. Może też różnicą być to że kolega jest bardziej doświadczony i ma bardziej wyczuty sprzęt. Zamieńcie się motocyklami i się ścigajcie. Wtedy zobaczycie czy to faktycznie o sprzęt chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Nie wiem co wy widzicie złego w tych mocniejszych sprzetach, waga też mi nie przeszkadza choć > wcześniej nie miałem z tym do czynienia. Jestem z tych co mają olej w głowie(w sensie, że wiem > gdzie ile mi wolno) oj kolego po tym co piszesz wyglada ze jest dokladnie odwrotnie... powodzenia ale mam nadzieje ze na drodze sie nie spotkamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil_sz Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > racja, sprawdzałem się z drugą taką samą VFR-ką i (puki co bez zmiany oleum, świec, filtrów itd, > może na wekend) i kumpel mnie wziął na mniej więcej 2 długości motocykla(może też dlatego, że > miał przelotowy tłumik?). 2 próby jedna z 40km/h i z 80 km/h z 2-ki tak do 150km/h. lekko > pluje w wydech, podejrzewam, że któraś ze świec niedomaga i reszta paliwa spala się w wydechu. > Ale jeszcze jest coś nie bardzo z dołem dlatego obowiązkowo musi mieć kompletny full serwis trochę > jakby ją zalewa, napewo świece itd... Pochwal się swoim numerem rejestracyjnym i miejscem zamieszkania, może komuś uratuję tyłek prosząc o rutynowe przetrzepanie przez policję tego niehamującego gr... motocykla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty1990 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 RGB66 Widze że dalsza rozmowa tutaj nie ma sensu bo z góry jesteś skazany na niepowodzenie... zrób z Hondą co trzeba i pochwal się wszystkim jak zrobisz:) myślę że wtedy będzie inna rozmowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Nie wiem co wy widzicie złego w tych mocniejszych sprzetach, Tak jak piszesz – nie wiesz ! A szkoda ! Rusz troche banka i spytaj sie sam siebie w jakim celu produkowane sa 250 – ki i 500 – tki ? >Jestem z tych co mają olej w głowie(w sensie, że wiem gdzie ile mi wolno) Wytlumaczysz mi co ma olej w glowie do praktycznych umiejetnosci, doswiedczenia zwiazanego z opanowaniem ( ogarnieciem ) sprzetu ? ? ? Z tego wynika, ze kazdy jeden magister ( ma olej w glowie ) bedzie zajefajnym kierowca jednoslau, niestety tak nie jest ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > RGB66 Widze że dalsza rozmowa tutaj nie ma sensu bo z góry jesteś skazany na niepowodzenie... zrób > z Hondą co trzeba i pochwal się wszystkim jak zrobisz:) myślę że wtedy będzie inna rozmowa Amen! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.