Skocz do zawartości

Więc chwale się nowym "lytrowym" nabytkiem(1 moto)


michalkl1

Rekomendowane odpowiedzi

> A czym się różni Cinqecento od Lamborghini? Pomijając moc i wagę.

> Tym, że na tego drugiego Cię nie stać i łatwiej zrobić sobie nim krzywdę.

> Mógłbyś zdradzić ile masz lat? Może to wszystko wyjaśni.

Przesadzasz! Jakby go nie było stać na VFR to by nie kupił. Akurat VFR750 kosztują tyle samo co np CB500 czy ER5, więc twoj wniosek jest bezsensowny. Twój post jest na poziomie dzieciaków z przedszkola. Jest w stylu "ciebie nie stać na lizaka -a ciebie na cukierka" czy to ma sens? Po cholere zaglądasz komuś do portfela?

To że mają inną moc i masę zmienia wszystko! Sam wiem jak ciężko miałem przyzwyczaić się do masy VFR, mimo że nie jest to moj pierwszy motocykl. Moc nie stanowi większego problemu, trzeba tylko w zakrętach uważać żeby nie odkręcić mocno. To ciężki motocykl i sprawia problemu podczas jazdy w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przesadzasz! Jakby go nie było stać na VFR to by nie kupił. Akurat VFR750 kosztują tyle samo co np

> CB500 czy ER5, więc twoj wniosek jest bezsensowny. Twój post jest na poziomie dzieciaków z

> przedszkola. Jest w stylu "ciebie nie stać na lizaka -a ciebie na cukierka" czy to ma sens? Po

> cholere zaglądasz komuś do portfela?

Źle to ująłem, więc mogłeś źle zrozumieć... w domyśle było ... nie stać Cię na (utrzymanie) tego drugiego.

I nie mów, że tak nie jest, bo ktoś kogo stać, nie jeździłby z zaolejonymi tarczami hamulcowymi.

Tyle się mówi o lewym przechodzeniu przeglądów rejestracyjnych i jakie to niesie niebezpieczeństwo... a tu Kolega przyznaje się jawnie do tego, że jeździ sprzętem, który jest po prostu niebezpieczny dla niego i otoczenia (i nie chodzi o fakt, że to 750tka).

Po prostu nie stać go na utrzymanie tego sprzęta, w stanie nadającym się do bezpiecznej jazdy. I taka jest prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratulacje

parę zł włozysz i będzie git

pamiętaj aby mieć łeb na karku ok.gif

też mam vfr, tyle ze parę lat młodszą

bardzo przyjemny sprzęt

kupiłem doinwestowaną i przygotowaną do sezonu, także jedyne co zrobiłem to badania techniczne i leję benzynę

a tej kotłuje sporo, szczególnie w mieście smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> źle się trochę wyraziłem. Zawsze trzeba uważać na zakrętach, bo taka CB500 po szybkim odkręceniu

> też zarzuci dupą. VFR to motocykl dla ludzi z głową, ale nie zaskoczy nas na prostej że nagle

> przednie koło pójdzie do góry. Dużo bardziej przeszkadza duża masa.

Glowa niestety nie zastapi praktyki, dlatego wlasnie klasa 500 jest sprzerem dla poczatkujacych a VFR NIE !

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Momentem obrotowym dostępnym przy niskich obrotach to w końcu V4 a nie R2

racja, sprawdzałem się z drugą taką samą VFR-ką i (puki co bez zmiany oleum, świec, filtrów itd, może na wekend) i kumpel mnie wziął na mniej więcej 2 długości motocykla(może też dlatego, że miał przelotowy tłumik?). 2 próby jedna z 40km/h i z 80 km/h but.gif z 2-ki tak do 150km/h. lekko pluje w wydech, podejrzewam, że któraś ze świec niedomaga i reszta paliwa spala się w wydechu.

Ale jeszcze jest coś nie bardzo z dołem dlatego obowiązkowo musi mieć kompletny full serwis trochę jakby ją zalewa, napewo świece itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem co wy widzicie złego w tych mocniejszych sprzetach, waga też mi nie przeszkadza choć

> wcześniej nie miałem z tym do czynienia. Jestem z tych co mają olej w głowie(w sensie, że wiem

> gdzie ile mi wolno)

Wiesz ile wolno ale już się nią ścigasz?:) Ja bym wyczyścił najpierw gaźniki i zrobił synchro. Motocykl motocyklowi nie równy i zawsze będzie jakaś różnica. Jak się przejedziesz tą VFR kolegi to zobaczysz że to zupełnie inny motocykl. Może też różnicą być to że kolega jest bardziej doświadczony i ma bardziej wyczuty sprzęt. Zamieńcie się motocyklami i się ścigajcie. Wtedy zobaczycie czy to faktycznie o sprzęt chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem co wy widzicie złego w tych mocniejszych sprzetach, waga też mi nie przeszkadza choć

> wcześniej nie miałem z tym do czynienia. Jestem z tych co mają olej w głowie(w sensie, że wiem

> gdzie ile mi wolno)

oj kolego po tym co piszesz wyglada ze jest dokladnie odwrotnie... powodzenia ale mam nadzieje ze na drodze sie nie spotkamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> racja, sprawdzałem się z drugą taką samą VFR-ką i (puki co bez zmiany oleum, świec, filtrów itd,

> może na wekend) i kumpel mnie wziął na mniej więcej 2 długości motocykla(może też dlatego, że

> miał przelotowy tłumik?). 2 próby jedna z 40km/h i z 80 km/h z 2-ki tak do 150km/h. lekko

> pluje w wydech, podejrzewam, że któraś ze świec niedomaga i reszta paliwa spala się w wydechu.

> Ale jeszcze jest coś nie bardzo z dołem dlatego obowiązkowo musi mieć kompletny full serwis trochę

> jakby ją zalewa, napewo świece itd...

Pochwal się swoim numerem rejestracyjnym i miejscem zamieszkania, może komuś uratuję tyłek prosząc o rutynowe przetrzepanie przez policję tego niehamującego gr... motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem co wy widzicie złego w tych mocniejszych sprzetach,

Tak jak piszesz – nie wiesz ! A szkoda !

Rusz troche banka i spytaj sie sam siebie w jakim celu produkowane sa 250 – ki i 500 – tki ?

>Jestem z tych co mają olej w głowie(w sensie, że wiem gdzie ile mi wolno)

Wytlumaczysz mi co ma olej w glowie do praktycznych umiejetnosci, doswiedczenia zwiazanego z opanowaniem ( ogarnieciem ) sprzetu ? ? ?

Z tego wynika, ze kazdy jeden magister ( ma olej w glowie ) bedzie zajefajnym kierowca jednoslau, niestety tak nie jest !

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.