Skocz do zawartości

Pytanie odnośnie turbosprężarki


MaserTi

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

W moim saabie padła turbinka a dokładnie garrett t25.

Kwota regeneracji to od 800zł-1400zł w zależności od uszkodzeń.

Stwierdziłem, że skoro regeneracja wyniesie aż tyle $$ to może poszukam troszkę większych ślimaków takich jak:

td04hl-15t

td04hl-19t

garrett T28

Szukam dzwonie ale nie mogę nic znaleźć. Stwierdziłem, że skoro tutaj mamy tylu userów to a nóż widelec ktoś wie więcej na ten temat. Czy ktoś z was może zajmuje się albo ma kogoś kto handluje używanymi turbosprężarkami?(pewnymi)?

A może polecicie inną, przy których nie trzeba zbytnio modyfikować kolektora itp?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Garret jako firma nie uznaje regeneracji swoich turbo, ani nie produkuje cześci do regeneracji. Ci

> co oferują regenerację tych turbo oferują to na chińskich częściach...

> Więc IMO nie warto.

A tam zaraz na chińskich. To że garrett jako takich części nie sprzedaje nie oznacza że nie robi ich kilka firm. Niekoniecznie chińskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tam zaraz na chińskich. To że garrett jako takich części nie sprzedaje nie oznacza że nie robi

> ich kilka firm. Niekoniecznie chińskich.

tylko ja nie będę miał pewności jakie części do niej wrzucą...

mam też możliwość przerobienia mojej T25 na T28 ale nie wiem czy po tej przeróbce turbo wytrzyma tyle co zregenerowane T28.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę zdementuję ,

garrett regeneruje swoje turbawki ( np w katalogu fiat występują jako ''carcassa'' - fabrycznie odnowiona , u innych też pewnie takie coś jest ) ;

a części robią nie tylko chinole , ale także anglicy - Melett , bardzo dobre\ drogie części

http://www.melett.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie,

> W moim saabie padła turbinka a dokładnie garrett t25.

> Kwota regeneracji to od 800zł-1400zł w zależności od uszkodzeń.

> Stwierdziłem, że skoro regeneracja wyniesie aż tyle $$ to może poszukam troszkę większych ślimaków

> takich jak:

> td04hl-15t

> td04hl-19t

> garrett T28

> Szukam dzwonie ale nie mogę nic znaleźć. Stwierdziłem, że skoro tutaj mamy tylu userów to a nóż

> widelec ktoś wie więcej na ten temat. Czy ktoś z was może zajmuje się albo ma kogoś kto

> handluje używanymi turbosprężarkami?(pewnymi)?

> A może polecicie inną, przy których nie trzeba zbytnio modyfikować kolektora itp?

> Pozdrawiam

W jaką moc celujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teraz były granice 260(niestety nie hamowane). Teraz chciałbym pójść pod 300hp. U mnie wystarczy

> wymiana Ic-ka na większy i wtrysków i możemy się bawić. Dlatego ostatecznością będzie u mnie

> oddanie do regeneracji tej t25.

300 koni z t25?

Którego dokładnie t25 masz?

W każdym razie chcąc mieć 300 koni wybrałbym gt28...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 300 koni z t25?

> Którego dokładnie t25 masz?

> W każdym razie chcąc mieć 300 koni wybrałbym gt28...

nie nie, z t25 maks jest 265(na stronie maptune tak piszą). z t 28 ok 280hp a z td04-19t mam maksymalnie 330(sprawdzone u znajomego). Gt 28 to już inna bajka zlosnik.gif Droga bajka hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Garret jako firma nie uznaje regeneracji swoich turbo, ani nie produkuje cześci do regeneracji. Ci

> co oferują regenerację tych turbo oferują to na chińskich częściach...

> Więc IMO nie warto.

A czy nie jest przypadkiem tak, że nie oferuje do TS ze zmienną geometrią? a do benzyn czyli do "prostej" TS już tak?

a i nie sprzedają części do regeneracji ale sami je odnawiają...

jeżeli chcesz podnosić moc to szukaj większej bo nie ma sensu robić swojej...jak chcesz pozostać przy seryjnej mocy lub niewiele ją podnosić to pozostań przy serii i ją pożądnie zrób w profi zakładzie...

a coobcio nie może pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostań przy seryjnej, dobrze zregenerowanej i wyważonej - zapytaj usługodawcę, czy ma specyfikacje metalurgiczną pierścieni używanych do regeneracji oraz legalizację wyważarki i jej model - jeżeli dostarczy Ci wszystko - regeneruj bez problemu smile.gif

Jeżeli natomiast masz furę kapusty - dokup coś większego, z mega turbodziurą. Fajny efekt, ale kosztowny.

Następnie zakupioną sprężarę włóż w kanapę i siadaj do kompa. Zamów kute tłoki i korbowody, tuleje i panewki z dodatkowymi kanałami, chłodnicę oleju, głowicę(lub firmę która utwardzi gniazda zaworowe), kompletne sprzęgło spiekowe bez dwumasa, przeguby i półosie (to będzie najtańsze ;p). tutaj chwilka na papieroska. Teraz poszukaj kogoś, kto to wszystko zestroi z ECU. Ładuj w bagażnik i heeja. 270751858-jezyk.gifPP

> nie nie, z t25 maks jest 265(na stronie maptune tak piszą). z t 28 ok 280hp a z td04-19t mam

> maksymalnie 330(sprawdzone u znajomego). Gt 28 to już inna bajka Droga bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pozostań przy seryjnej, dobrze zregenerowanej i wyważonej - zapytaj usługodawcę, czy ma

> specyfikacje metalurgiczną pierścieni używanych do regeneracji oraz legalizację wyważarki i

> jej model - jeżeli dostarczy Ci wszystko - regeneruj bez problemu

> Jeżeli natomiast masz furę kapusty - dokup coś większego, z mega turbodziurą. Fajny efekt, ale

> kosztowny.

Maestro, taki np gt28rs w moim silniku wstaje wcześniej niż seria. Lag i spool nowoczesnego Turbo mają się nijak do starych.

> Następnie zakupioną sprężarę włóż w kanapę i siadaj do kompa. Zamów kute tłoki i korbowody, tuleje

> i panewki z dodatkowymi kanałami, chłodnicę oleju, głowicę(lub firmę która utwardzi gniazda

> zaworowe), kompletne sprzęgło spiekowe bez dwumasa, przeguby i półosie (to będzie najtańsze

> ;p).

Ciekawi mnie jak się to w kontekście 400 konnego saaba. Jeździ na serii. Nie, nie jeździ - lata.

tutaj chwilka na papieroska. Teraz poszukaj kogoś, kto to wszystko zestroi z ECU. Ładuj w

> bagażnik i heeja. PP

Z jego podpisu dość wyraźnie widać, że ten punkt już trenował.

> > maksymalnie 330(sprawdzone u znajomego). Gt 28 to już inna bajka Droga bajka

Bez przesady - za 900 ją mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy nie jest przypadkiem tak, że nie oferuje do TS ze zmienną geometrią? a do benzyn czyli do

> "prostej" TS już tak?

> a i nie sprzedają części do regeneracji ale sami je odnawiają...

> jeżeli chcesz podnosić moc to szukaj większej bo nie ma sensu robić swojej...jak chcesz pozostać

> przy seryjnej mocy lub niewiele ją podnosić to pozostań przy serii i ją pożądnie zrób w profi

> zakładzie...

> a coobcio nie może pomóc?

Prowadze rozmowy z Jakubem;) byc moze wezme od niego td04-15t i bedziemy po nowym roku pod 300 kucy celowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trochę zdementuję ,

> garrett regeneruje swoje turbawki ( np w katalogu fiat

Też mi tak się wydaję. Dzwoniłem 2-3 miesiące temu do oficjalnego przedstawiciela firmy w Polsce i twierdzili, że regenerują na oryginalych częściach lub mogę kupić nową oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.