artur-wiater Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Bedę miał do wymiany tłumiki w Evie są trzy, niestety nikt nie produkuje, ktoś spotkał sie z zamiennikami albo oryginałami w rozsądnej cenie oczywiście poza Potakiem bo oni zawsze mają na liście ale oczywiście jak się zadzoni to brak- barany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Trzeba zamawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Cóż, urok egzotycznego auta. Doceniam przesiadkę do VAG - przy przeglądzie wyszło, że tulejki w wahaczu są do wymiany - auto za 3 godz. było gotowe. W chevym musiałbym pewnie sam znaleźć te tulejki, zamówić i parę dni poczekać aż przyjdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Cóż, urok egzotycznego auta. > Doceniam przesiadkę do VAG - przy przeglądzie wyszło, że tulejki w wahaczu są do wymiany - auto za > 3 godz. było gotowe. > W chevym musiałbym pewnie sam znaleźć te tulejki, zamówić i parę dni poczekać aż przyjdą. W Chevym te tulejki byłyby sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Cóż, urok egzotycznego auta. Tulejki wahaczy są od ręki w Potaku. Brak tylko części bardziej "egzotycznych" (tzn. takich co sprzedają się 2 szt. rocznie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Cóż, urok egzotycznego auta. > Doceniam przesiadkę do VAG - przy przeglądzie wyszło, że tulejki w wahaczu są do wymiany - auto za > 3 godz. było gotowe. > W chevym musiałbym pewnie sam znaleźć te tulejki, zamówić i parę dni poczekać aż przyjdą. Zaraz VW zrobi porzadek ze skoda... bedzie taka jak dacia dla renault i zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > W Chevym te tulejki byłyby sprawne. Pięknie powiedziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > W Chevym te tulejki byłyby sprawne. to fakt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > Trzeba zamawiać tylko gdzie w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > Doceniam przesiadkę do VAG - przy przeglądzie wyszło, że tulejki w wahaczu są do wymiany - auto za > 3 godz. było gotowe. Skodzianę już tak dojechałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2011 > Skodzianę już tak dojechałeś? ja śmigam często prawie nową (1,5 roczną) Octawią powiem szczerzę do Evandy to jej dAAAAAAAAleko, pali oleju masę - 0,5 litra na 1000 km (silnik 1.9 na pompowtryskach) dobrze, że jest kontrolka poziomu oleju, szkoda, że szwaby nie zamontowali automatycznego dozownika . Co do awaryjności - raz laweta - silnik nie dał sie odpalić, 2 razy zawiaszenie - tulejki, i 2 razy elektryka bez lawety. Generalnie mały koszmarek... nie polecam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 Dla przeciwwagi postawie Ci 2 letnia O2 ze starym 1,6+LPG (o dziwo ze spalaniem oscylujacym miedzy 8-9l LPG), ktora nakulala 40kkm bedac jedynie na rutynowych przegladach. Sam zaczalem o takiej myslec, ale zona ma dziwny uraz do Skody (chyba po obecnej Fabii, ktorej nie lubi za specjalnie i zdecydowanie woli Lacetti). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > W Chevym te tulejki byłyby sprawne. To ciekawe czemu musiałem je wymieniać po 75 kkm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Skodzianę już tak dojechałeś? tulejki wymieniałem w drugim aucie. 90 kkm i silnik od ursusa c-330 - tulejki i tak wytrzymały 15 kkm więcej niż w Rezzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.