aras Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 Witam koledzy, pacjent to 1,2 LPG, notorycznie pojawia się błąd P1172 , czy ktoś miał taki przypadek ? Trzeba coś wymienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 P1172 17580 (Kody błędów) Czujnik 2 G188 kąta uchylenia napędu przepustnicy, za mała wartość sygnału*. *W przypadku tej usterki komputer sterujący pracą silnika włącza lampkę sygnalizacyjną EPC w zestawie wskaźników ... Możliwe przyczyny Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe Zasilacz Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe Okablowanie / Connector (s) z / do kąta Czujniki 1 / 2 z siłownikiem przepustnicy (G187/G188) wadliwe Możliwe rozwiązania Sprawdź Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) Zobacz pomiarowe Bloki Wartość (MVB), zwykle MVB 062 Zasilacz Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe Okablowanie / Connector (s) z / do kąta Czujniki 1 / 2 z siłownikiem przepustnicy (G187/G188) wadliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > P1172 17580 > (Kody błędów) > Czujnik 2 G188 kąta uchylenia napędu przepustnicy, za mała wartość sygnału*. *W przypadku tej > usterki komputer sterujący pracą silnika włącza lampkę sygnalizacyjną EPC w zestawie > wskaźników ... > Możliwe przyczyny > Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe > Zasilacz Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe > Okablowanie / Connector (s) z / do kąta Czujniki 1 / 2 z siłownikiem przepustnicy (G187/G188) > wadliwe > Możliwe rozwiązania > Sprawdź Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) > Zobacz pomiarowe Bloki Wartość (MVB), zwykle MVB 062 > Zasilacz Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe > Okablowanie / Connector (s) z / do kąta Czujniki 1 / 2 z siłownikiem przepustnicy (G187/G188) > wadliwe Masz gdzieś rozpiskę tym kodów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pingwin Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 autor tematu nie napisał z którego roku ma auto. Jeśli ma jeszcze silnik sprzed liftu (B2.000) to sterownik ECU to BOSCH 1.5.5 i lista dla niego to: P0100 Air- mass sensor above upper limit P0100 Air- mass sensor below lower limit P0110 IAT sensor short to earth P0110 IAT sensor open circuit/positive short P0115 Coolant temperature sensor short to earth P0115 Coolant temperature sensor signal improbable P0115 Coolant temperature sensor open circuit/positive short P0120 Throttle valve potentiometer short to earth P0120 Throttle valve potentiometer open circuit/positive short P0130 Oxygen sensor short to earth P0130 Oxygen sensor open circuit P0130 Oxygen sensor short to B+ P0170 Lambda control above upper limit P0170 Lambda control below lower limit P0201 Injection valve cylinder 1 short to earth P0201 Injection valve cylinder 1 open circuit P0201 Injection valve cylinder 1 short to B+ P0202 Injection valve cylinder 2 short to earth P0202 Injection valve cylinder 2 open circuit P0202 Injection valve cylinder 2 short to B+ P0203 Injection valve cylinder 3 short to earth P0203 Injection valve cylinder 3 open circuit P0203 Injection valve cylinder 3 short to B+ P0204 Injection valve cylinder 4 short to earth P0204 Injection valve cylinder 4 open circuit P0204 Injection valve cylinder 4 short to B+ P0230 Electric fuel pump relay short to earth P0230 Electric fuel pump relay open circuit P0230 Electric fuel pump relay short to B+ P0325 Knock sensor 1 signal improbable P0335 Speed sensor no signal P0336 Reference mark signal not in range P0340 Phase sensor earth short P0340 Phase sensor open circuit/positive short P0443 Fuel evaporation/regeneration valve short to earth P0443 Fuel evaporation/regeneration valve open circuit P0443 Fuel evaporation/regeneration valve short to B+ P0480 Cooler fan relay 1 short to earth P0480 Cooler fan relay 1 open circuit P0480 Cooler fan relay 1 short to B+ P0481 Cooler fan relay 2 short to earth P0481 Cooler fan relay 2 open circuit P0481 Cooler fan relay 2 short to B+ P0483 Cooler fan control signal improbable P0560 Battery voltage too low P0560 Battery voltage too high P0605 Control unit digitl.compont.(comp.) faulty P0654 Engine sensor short to earth P0654 Engine sensor short to B+ P1172 Lambda adaptat. 2 (additive) above upper limit P1172 Lambda adaptat. 2 (additive) below lower limit P1173 Lambda adaptat. 1 (multiplicative) above upper limit P1173 Lambda adaptat. 1 (multiplicative) below lower limit P1325 Control unit knock control module faulty P1511 Idle actuator, throttle plate potentiometer short to earth P1511 Idle actuator, throttle plate potentiometer open circuit/positive short P1512 Idle control: regulation range not in range P1512 Idle control: regulation range at maximum stop P1512 Idle control: regulation range at minimum stop P1513 Idle actuator circuit short to earth P1513 Idle actuator circuit open circuit P1513 Idle actuator circuit short to B+ P1531 A/C compressor short to earth P1531 A/C compressor short to B+ P1653 Camshaft timing control short to earth P1653 Camshaft timing control open circuit P1653 Camshaft timing control short to B+ P1654 Intake-manifold change-over short to earth P1654 Intake-manifold change-over open circuit P1654 Intake-manifold change-over short to B+ D600 Immobilizer signal improbable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 > autor tematu nie napisał z którego roku ma auto. 2001. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 > Witam koledzy, pacjent to 1,2 LPG, notorycznie pojawia się błąd P1172 , czy ktoś miał taki > przypadek ? Trzeba coś wymienić ? a może pojedź i wyreguluj mieszankę, bo za bogato jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 > a może pojedź i wyreguluj mieszankę, bo za bogato jest No popatrz, jak bylem u nich, powiedzieli że z ich strony jest wszystko , mam ich ? Masz soft i kabelek do brc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 14 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 > No popatrz, jak bylem u nich, powiedzieli że z ich strony jest wszystko , mam ich ? Masz soft i > kabelek do brc ? Może być też tak, że padła sonda. Softu i kabelka nie mam Pojeździj na benzynie. Jeżeli będzie się zapalał dalej to będziemy myśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2011 > Pojeździj na benzynie. z chęcią ale z bólem uczynię to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nihonjin Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 > Może być też tak, że padła sonda. Nie sądzę. Prawie na pewno przyczyną jest instalacją LPG, która wymaga regulacji składu mieszanki, trzeba zrobić mapkę benzyny, dopasować do niej gazową, skasować błąd silnika i cieszyć się jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > Nie sądzę. Prawie na pewno przyczyną jest instalacją LPG, która wymaga regulacji składu mieszanki, 3 dzień jeżdżę na benzynie, na razie nie ma błędu, potestuję jeszcze kilka dni. Zazwyczaj po 2 dniach na LPG wyskakiwał bląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2011 > 3 dzień jeżdżę na benzynie, na razie nie ma błędu, potestuję jeszcze kilka dni. Zazwyczaj po 2 > dniach na LPG wyskakiwał bląd. Hmmm... Jakby nie było minęło już dwadzieścia dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 9 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2011 > Hmmm... Jakby nie było minęło już dwadzieścia dni Czepiasz się, w trasie byłem...służbowym po przełączeniu na LPG, tradycyjnie dziś zapaliła się kontrolka , błąd ten sam w Poniedziałek rano jadę do gazowników, na co mam nalegać ? za bogato ? tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2011 Oczywiście winne było LPG, poregulowali i nie ma problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.