Skocz do zawartości

Błąd P1172 w 1,2 - co do wymiany ?


aras

Rekomendowane odpowiedzi

P1172 17580

(Kody błędów)

Czujnik 2 G188 kąta uchylenia napędu przepustnicy, za mała wartość sygnału*. *W przypadku tej usterki komputer sterujący pracą silnika włącza lampkę sygnalizacyjną EPC w zestawie wskaźników ...

Możliwe przyczyny

Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe

Zasilacz Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe

Okablowanie / Connector (s) z / do kąta Czujniki 1 / 2 z siłownikiem przepustnicy (G187/G188) wadliwe

Możliwe rozwiązania

Sprawdź Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188)

Zobacz pomiarowe Bloki Wartość (MVB), zwykle MVB 062

Zasilacz Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe

Okablowanie / Connector (s) z / do kąta Czujniki 1 / 2 z siłownikiem przepustnicy (G187/G188) wadliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> P1172 17580

> (Kody błędów)

> Czujnik 2 G188 kąta uchylenia napędu przepustnicy, za mała wartość sygnału*. *W przypadku tej

> usterki komputer sterujący pracą silnika włącza lampkę sygnalizacyjną EPC w zestawie

> wskaźników ...

> Możliwe przyczyny

> Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe

> Zasilacz Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe

> Okablowanie / Connector (s) z / do kąta Czujniki 1 / 2 z siłownikiem przepustnicy (G187/G188)

> wadliwe

> Możliwe rozwiązania

> Sprawdź Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188)

> Zobacz pomiarowe Bloki Wartość (MVB), zwykle MVB 062

> Zasilacz Kąt Czujniki 1 / 2 dla siłownika przepustnicy (G187/G188) wadliwe

> Okablowanie / Connector (s) z / do kąta Czujniki 1 / 2 z siłownikiem przepustnicy (G187/G188)

> wadliwe

Masz gdzieś rozpiskę tym kodów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autor tematu nie napisał z którego roku ma auto. Jeśli ma jeszcze silnik sprzed liftu (B2.000) to sterownik ECU to BOSCH 1.5.5 i lista dla niego to:

P0100 Air- mass sensor above upper limit

P0100 Air- mass sensor below lower limit

P0110 IAT sensor short to earth

P0110 IAT sensor open circuit/positive short

P0115 Coolant temperature sensor short to earth

P0115 Coolant temperature sensor signal improbable

P0115 Coolant temperature sensor open circuit/positive short

P0120 Throttle valve potentiometer short to earth

P0120 Throttle valve potentiometer open circuit/positive short

P0130 Oxygen sensor short to earth

P0130 Oxygen sensor open circuit

P0130 Oxygen sensor short to B+

P0170 Lambda control above upper limit

P0170 Lambda control below lower limit

P0201 Injection valve cylinder 1 short to earth

P0201 Injection valve cylinder 1 open circuit

P0201 Injection valve cylinder 1 short to B+

P0202 Injection valve cylinder 2 short to earth

P0202 Injection valve cylinder 2 open circuit

P0202 Injection valve cylinder 2 short to B+

P0203 Injection valve cylinder 3 short to earth

P0203 Injection valve cylinder 3 open circuit

P0203 Injection valve cylinder 3 short to B+

P0204 Injection valve cylinder 4 short to earth

P0204 Injection valve cylinder 4 open circuit

P0204 Injection valve cylinder 4 short to B+

P0230 Electric fuel pump relay short to earth

P0230 Electric fuel pump relay open circuit

P0230 Electric fuel pump relay short to B+

P0325 Knock sensor 1 signal improbable

P0335 Speed sensor no signal

P0336 Reference mark signal not in range

P0340 Phase sensor earth short

P0340 Phase sensor open circuit/positive short

P0443 Fuel evaporation/regeneration valve short to earth

P0443 Fuel evaporation/regeneration valve open circuit

P0443 Fuel evaporation/regeneration valve short to B+

P0480 Cooler fan relay 1 short to earth

P0480 Cooler fan relay 1 open circuit

P0480 Cooler fan relay 1 short to B+

P0481 Cooler fan relay 2 short to earth

P0481 Cooler fan relay 2 open circuit

P0481 Cooler fan relay 2 short to B+

P0483 Cooler fan control signal improbable

P0560 Battery voltage too low

P0560 Battery voltage too high

P0605 Control unit digitl.compont.(comp.) faulty

P0654 Engine sensor short to earth

P0654 Engine sensor short to B+

P1172 Lambda adaptat. 2 (additive) above upper limit

P1172 Lambda adaptat. 2 (additive) below lower limit

P1173 Lambda adaptat. 1 (multiplicative) above upper limit

P1173 Lambda adaptat. 1 (multiplicative) below lower limit

P1325 Control unit knock control module faulty

P1511 Idle actuator, throttle plate potentiometer short to earth

P1511 Idle actuator, throttle plate potentiometer open circuit/positive short

P1512 Idle control: regulation range not in range

P1512 Idle control: regulation range at maximum stop

P1512 Idle control: regulation range at minimum stop

P1513 Idle actuator circuit short to earth

P1513 Idle actuator circuit open circuit

P1513 Idle actuator circuit short to B+

P1531 A/C compressor short to earth

P1531 A/C compressor short to B+

P1653 Camshaft timing control short to earth

P1653 Camshaft timing control open circuit

P1653 Camshaft timing control short to B+

P1654 Intake-manifold change-over short to earth

P1654 Intake-manifold change-over open circuit

P1654 Intake-manifold change-over short to B+

D600 Immobilizer signal improbable

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a może pojedź i wyreguluj mieszankę, bo za bogato jest

No popatrz, jak bylem u nich, powiedzieli że z ich strony jest wszystko waytogo.gif, mam ich uzbroj_zlo.gif ? Masz soft i kabelek do brc ? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No popatrz, jak bylem u nich, powiedzieli że z ich strony jest wszystko , mam ich ? Masz soft i

> kabelek do brc ?

Może być też tak, że padła sonda.

Softu i kabelka nie mam zlosnik.gif

Pojeździj na benzynie. Jeżeli będzie się zapalał dalej to będziemy myśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Może być też tak, że padła sonda.

Nie sądzę. Prawie na pewno przyczyną jest instalacją LPG, która wymaga regulacji składu mieszanki, trzeba zrobić mapkę benzyny, dopasować do niej gazową, skasować błąd silnika i cieszyć się jazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie sądzę. Prawie na pewno przyczyną jest instalacją LPG, która wymaga regulacji składu mieszanki,

3 dzień jeżdżę na benzynie, na razie nie ma błędu, potestuję jeszcze kilka dni. Zazwyczaj po 2 dniach na LPG wyskakiwał bląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm... Jakby nie było minęło już dwadzieścia dni

Czepiasz się, w trasie byłem...służbowym zlosnik.gif po przełączeniu na LPG, tradycyjnie dziś zapaliła się kontrolka , błąd ten sam hmm.gif w Poniedziałek rano jadę do gazowników, na co mam nalegać ? za bogato ? tak ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.