Prozaq Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Jak w temacie?Czy poszczególne wersje silnikowe różnią się zasadniczo w budowie czy jedyna różnica polega na pompowtryskach (ich wydajności)oraz kompem(czyli programem)?Czy np. taki ARL jak mam u siebie (150kM) różni się czymś od np.115kM AJM-a czy 101kM AXR-a? Bo jeśli chodzi o głowice od PD to na 100% są takie same(sprawdzane organoleptycznie),jedynie hydroregulatory w mocniejszych wersjach są wzmacniane.A co z dołem silnika?Czekam na jakieś sprawdzone opinie.Po raz trzeci zabrakło smarowania u mnie na górze co poskutkowało ponownym wytarciem się wałka i posypem głowicy dlatego rozważam opcję wymiany całego słupka,gdyż jest ewentualność jakiegoś babola związanego z pompą oleju.Czekam na opinie. Pozdrawiam,Prozaq. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekZawieja Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Głowice te same, słupek zasadniczo też. Różnice wynikają jak sam napisałeś głównie w osprzęcie: Pompkach(w ASZ i ARL sa najmocniejsze AL), turbinach (w ASZ GT1749VA, w ARL GT1749VB, w AJM i AXR bodajze VNT15), SMIC w AXR i AJM ten sam, w ASZ deczko grubszy, w ARL FMIC oraz w dolocie (w ASZ i ARL alu miedzy puszką a turbiną), w asz/arl jest większa chłodniczka oleju no i w samym programie. Co do samego słupka to zasadniczo jest ten sam we wszystkich, z tym że w ASZ/ARL wał i korby są poprostu grubsze, co odbija się w wytrzymałości tych elementów. Kwestia przeniesienia napędu pomijam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 No to grubo. Głowy są bankowo te same. Bloki zasadniczo raczej też. Kwestia tylko że musisz mieć dawcę poprzecznego. Z wzdłużnym mogą być problemy. Z czystej ciekawości, jakim olejem zalewałeś silnik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Z tego co wiem to ARL/ASZ to to samo i rożni sie osprzętem - turbo, wtryski, coler. Posiiadają one grubsze korby niż pozostałe silniki i co ważne, natrysk oleju na denko tłoka, o czym nikt wczesniej nie wspomnial Co do ajm to bym sobie darowal - piersze tdi pd, podobno mialo problemy z pekajacymi glowicami itp. Nie wiem czemu pytasz, czcesz zmienic silnik? jeżeli tak to na forum leona chlopaki wkladali silnik BLT - jest to nowsza wersja ASZ podobno rownie wytrzymala ale da sie wyrwac ze smiesznym przebiegiem ... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekZawieja Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 > Z tego co wiem to ARL/ASZ to to samo i rożni sie osprzętem - turbo, wtryski, coler. Posiiadają one > grubsze korby niż pozostałe silniki i co ważne, natrysk oleju na denko tłoka, o czym nikt > wczesniej nie wspomnial Wszystkie TDI maja natrysk oleju na denko tłoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 > Wszystkie TDI maja natrysk oleju na denko tłoka. To zależy. Bo np pierwsze AGRy potrafiły nie miec natrysku. No ale rozmawiamy o pd. A w nich to chyba wszystkie miały. Pakuu masz jakieś szersze sprawdzone info na ten temat??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 no gdzies czytalem, na szybko - 2 post http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=59981 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Dziękuję za info,muszę zagłębić wiedzę na temat tego BLT. Co do oleju na jakim jeździł poprzedni właściciel to był chyba Liqui Moly. Ja jeździłem na oleju GM 5W30 z normą do pompek,ale też naczytałem się nie najlepszych opinii na temat tego oleju.Teraz nauczony doświadczeniem zalewam Motula.Szkoda,że Polak mądry po szkodzie,ale problem musi tkwić gdzieś indziej.Wcześniej zjadło mi wałek z popychaczami po 10tys km. ,a po zmianie kompletnej góry wytrzymało tylko 30tys km.,ciśnienia smarowania ok. Nie mam już pomysłu i trzecie raz nie zamierzam reanimować tego silnika,za duża strata pieniędzy i czasu,a auto musi jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Ale co konkretnie się stało??? Wałek wytarł szklanki czy jeszcze masz rozjechane gniazda na pompki??? Wałek i szklanki wkładane były nowiutkie??? Jełsi tak to jakiej firmy. Raz to rozumiem, każdy mocny PD to przechodzi. Ale kolejny raz w tak krótkim okresie??? Coś to mocno śmierdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 > Ale co konkretnie się stało??? Wałek wytarł szklanki czy jeszcze masz rozjechane gniazda na > pompki??? > Wałek i szklanki wkładane były nowiutkie??? Jełsi tak to jakiej firmy. > Raz to rozumiem, każdy mocny PD to przechodzi. Ale kolejny raz w tak krótkim okresie??? Coś to > mocno śmierdzi. Szklanki były zakładane za każdym razem nowe,moja wina,że założyłem szklanki starszego typu od silników na pompie,te nowe są sporo mocniejsze.Poza tym w obecnej głowicy mam wywalone gniazda od PD-ków czyli standard. dlatego muszę zrucać czapkę.Tak bym dał nowy wałek Febiego,hydroregulatory nowego typu,półpanewki wałka z oryginału i heja,ale niestety nie ma lekko.Stawiam na pompę oleju,ale to na dniach będę wiedział na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 > Szklanki były zakładane za każdym razem nowe,moja wina,że założyłem szklanki starszego typu od > silników na pompie,te nowe są sporo mocniejsze.Poza tym w obecnej głowicy mam wywalone gniazda > od PD-ków czyli standard. dlatego muszę zrucać czapkę.Tak bym dał nowy wałek > Febiego,hydroregulatory nowego typu,półpanewki wałka z oryginału i heja,ale niestety nie ma > lekko.Stawiam na pompę oleju,ale to na dniach będę wiedział na 100%. Ale czekaj czekaj. Bo soś mnie świta że szklanki do VP i do PD są inne. Na pewno w VP były dwa rodzaje, Wyższe i niższe. O masz tutaj: http://motofocus.pl/nowosci/2195/wazna-wskazowka-do-montazu-hydraulicznych-popychaczy-zaworow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Tam jest napisane na temat popychaczy do VP. Te nowszego typu od VP sa identyczne jak te od PD-ka ,ale wydaje mi się,że nie można ich zamiennie stosować. EDIT: Tutaj jest wszystko b.fajnie opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Tam jest napisane na temat popychaczy do VP. Te nowszego typu od VP sa identyczne jak te od PD-ka > ,ale wydaje mi się,że nie można ich zamiennie stosować. > EDIT: Tutaj jest wszystko b.fajnie opisane. Na pewno nie można ich zamiennie stosować. Z katalogu INA do pompek są te: 420 0209 10. Mają też jeszcze jakąś odmianę czarnych niby wzmacnianych szklanek. Dlaczego pytam. Jakoś ze dwa miechy temu trafił się pasek b6 z podobną awarią jak twoja. Jak się później okazało przy wymianie rozrządu wymieniali także wałek i szklanki. Po 30kkm zrobił się rozpierdziel jak u ciebie. Koniec końców po wyjaśnieniu wszystkiego okazało się że gość wsadził szklanki od VP. I tak z takimi szklankami wyjachał właśnie ten pasek, touran i a4. Wszystkie wróciły z tą samą awarią z czego touran od początku nie chodził dobrze. Trzeba uważać co się wkłada do PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Dlatego też u mnie szklanki będą już czarne wzmacniane z tym,że Ruville'a,ale cena i tak zabija. Głowkę już zanabyłem, jutro tylko oddaje na sprawdzenie szczelności,zabielenie i mam nadzieję do końca tygodnia poskładam. Michę też raczej ściągam i pompę oleju out,ale to okaże się w środę jak zmierzę ciśnienie oleju. P.S Masz może dane z Autodaty jakie nominalnie powinno być ciśnienie smarowania w PD-ku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Dlatego też u mnie szklanki będą już czarne wzmacniane z tym,że Ruville'a,ale cena i tak zabija. > Głowkę już zanabyłem, jutro tylko oddaje na sprawdzenie szczelności,zabielenie i mam nadzieję > do końca tygodnia poskładam. Michę też raczej ściągam i pompę oleju out,ale to okaże się w > środę jak zmierzę ciśnienie oleju. > P.S Masz może dane z Autodaty jakie nominalnie powinno być ciśnienie smarowania w PD-ku? Musze zobaczyć czy sa podane tam takie dane. Jeśli są to nie widze problemu Michę to ja bym i tak zdjął by ją dobrze wymyć z opiłków z wałka i szklanek. Jak zresztą i resztę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Poszukaj czy INA nie ma taniej bo generalnie to to samo Pompe sprawdż tak czy siak ,nawet jeśli cisnienie które powinno byc ok 2bar/2000 . Zdejmij miske sprawdż pompe i przede wszystkim zobacz czy nie ma syfu na smoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Poszukaj czy INA nie ma taniej bo generalnie to to samo > Pompe sprawdż tak czy siak ,nawet jeśli cisnienie które powinno byc ok 2bar/2000 . Zdejmij miske > sprawdż pompe i przede wszystkim zobacz czy nie ma syfu na smoku Śledzę ceny na bieżąco z racji wykonywanego zawodu i taniej niż ok.50zł/szt. popychacza nie udało mi się znaleźć,Ruville'a wyszły nawet ciutkę taniej niż INA.Co do ciśnienia smarowania dzięki za podanie danych,wkręcę manometr i będę miał jasność.Michę ściągnę tak czy tak aby to wyczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Śledzę ceny na bieżąco z racji wykonywanego zawodu i taniej niż ok.50zł/szt. popychacza nie udało > mi się znaleźć,Ruville'a wyszły nawet ciutkę taniej niż INA. No tak ,zapomniałem Co do ciśnienia smarowania dzięki > za podanie danych,wkręcę manometr i będę miał jasność.Michę ściągnę tak czy tak aby to > wyczyścić. sprawdze jeszce czy serwisówka podaje na wolnych ale raczej podobnie jak autodata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > No tak ,zapomniałem > Co do ciśnienia smarowania dzięki > sprawdze jeszce czy serwisówka podaje na wolnych ale raczej podobnie jak autodata Będę niezwykle zobowiązany,jakby dało radę sprawdzić jeszcze moment przykręcenia śrub mocujących pompki i momenty dokręcenia tych 10 śrub mocujący podpory z panewkami wałka to już w ogóle będę wniebowzięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Będę niezwykle zobowiązany,jakby dało radę sprawdzić jeszcze moment przykręcenia śrub mocujących > pompki i momenty dokręcenia tych 10 śrub mocujący podpory z panewkami wałka to już w ogóle > będę wniebowzięty. Jutro będziesz miał tutaj całą rozpiskę co do momentów Ale spoko dla potomności będzie Aha, i jeszcze tak żeby nie umknęło. Śruby głowicy to wiadomo że nowe. Śruby do pompek również. Bo o uszczelniaczach to nie wypada już wspominać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Elsa- 2bary /2000 więc pewnie na wolnych cos ok 1,5 powinno byc , na wysokich nie powinno przekraczać 7bar oczywiście przy tak 80* Odbierz meila z profilu mam nadzieje ze to ci styknie ,inaczej nie mogłem wysłac bo laptop ograniczony w odpowiednie programy Ok poprawiłem troche i wysłałem troche lepsze Mam nadziej ze sie przydadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Elsa- 2bary /2000 więc pewnie na wolnych cos ok 1,5 powinno byc , na wysokich nie powinno > przekraczać 7bar oczywiście przy tak 80* > Odbierz meila z profilu mam nadzieje ze to ci styknie ,inaczej nie mogłem wysłac bo laptop > ograniczony w odpowiednie programy Niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi,oczywiście w jakości nie w ilości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Drugiego tez odebrałes ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Drugiego tez odebrałes ? Si senior! PDF,będą obrazki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Si senior! PDF,będą obrazki. Ja tylko znich korzystam coś jeszce chcesz bo wyłanczam lapka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Ja tylko znich korzystam coś jeszce chcesz bo wyłanczam lapka Jak coś jeszcze się urodzi to nadziergam w tymże żałobnym wątku. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 > Jak coś jeszcze się urodzi to nadziergam w tymże żałobnym wątku. Pozdro. Ok ale tylko wieczorkami aaaa i kup se Honde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 Jutro odbieram drugą głowicę od szlifiarza po sprawdzeniu szczelności,planowaniu,wstawieniu nowych prowadnic zaworowych,hydroregulatorów wzmacnianych oraz półpanewek wałka rozrządu i myślę,że koło weekendu zacznie się składanie wszystkiego do kupy.Z ciekawostek wymieniane były zawory ssące i przy nich należy przy głowicach PD-ków zwrócić szczególną uwagę:jest kilka typów do PD-ków,standardowe mają całkowitą długość 89,9(taka jest podana w większości katalogów dla PD,np.w AMP Paradowskich),ale występują też zawory(tak było u mnie w przypadku ssących) o długości całkowitej 89,4mm.Różnica to niby "tylko" 0,5mm,ale przy dłuższej eksploatacji może objawić się to zbyt wczesnym wybiciem popychaczy hydraulicznych.Jak nie zapomnę wkleję jutro zdjęcie jak wyglądają popychacze wyjęte z mojej głowicy. Robią wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 Zapewne w hydrach masz dziury wytarte przez walek. Standardowy widok w glowicy TDI PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 > Zapewne w hydrach masz dziury wytarte przez walek. Standardowy widok w glowicy TDI PD Przy pierwszej awarii jeden hydroregulator był wytarty do tego stopnia,że środek wypadł i sobie latał luźno w głowicy.Szczęście,że nie zablokował zaworu bo byłoby wesoło.Teraz hydro są "tylko" finezyjnie" powgniatane na okrągło,jakby każdego kciukiem potraktował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 23 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 Dla tych co to nigdy nie widzieli o czym mówimy: Szklanki z paska o którym pisałem wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Ja pierdzielę, jak czytam to ty ciągle masz jakies jaja z tym Leonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > Ja pierdzielę, jak czytam to ty ciągle masz jakies jaja z tym Leonem Lepiej zdejmij dekiel u siebie i obejrzyj wałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > Ja pierdzielę, jak czytam to ty ciągle masz jakies jaja z tym Leonem ja takie rzeczy widze codziennie w pracy, wiec przyzwyczajony jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 > Lepiej zdejmij dekiel u siebie i obejrzyj wałek. Jak tak mówię użytkownikom PD to się w czoło stukają. Kiedyś ziomek przyjechał skodą fabią. Chciał kupić to auto. Przyjechał z właścicielem. Z oględzin zewnętrznych w sumie auto było całkiem spoko. Zaproponowałem więc podniesienie dekla. Właściciel nie zgodził się na rozkręcanie silnika. A chciałem tylko zobaczyć bo choć pracował równo to tak jakoś głośno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > Jak tak mówię użytkownikom PD to się w czoło stukają. > Kiedyś ziomek przyjechał skodą fabią. Chciał kupić to auto. Przyjechał z właścicielem. Z oględzin > zewnętrznych w sumie auto było całkiem spoko. Zaproponowałem więc podniesienie dekla. > Właściciel nie zgodził się na rozkręcanie silnika. A chciałem tylko zobaczyć bo choć pracował > równo to tak jakoś głośno... Bedac szczerym to sa teraz auta bez wad? Chcialem zmienic auto zony na cos mniejszego i myslalem o malym nieproblemowym samochodzie. I miala to byc ibiza 1.9tdi cupra. Ale chyba sie powstrzymam niech jezdzi narazie swoim lwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > Lepiej zdejmij dekiel u siebie i obejrzyj wałek. .................u mnie nic sie nie dzieje to po co mam ściągać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > .................u mnie nic sie nie dzieje to po co mam ściągać Jabym się nie znał na mechanice to samo bym powiedział. Wystarczy,że jeden hydroregulator zacznie postukiwać i już wiem,że bedą problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > Jabym się nie znał na mechanice to samo bym powiedział. Wystarczy,że jeden hydroregulator zacznie > postukiwać i już wiem,że bedą problemy. ......no i co potem ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > ......no i co potem ...? jak wątek wskazuje , nowy wałek, nowe hydro, śrubki śrubeczki, panewki itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > Jabym się nie znał na mechanice to samo bym powiedział. Wystarczy,że jeden hydroregulator zacznie > postukiwać i już wiem,że bedą problemy. mój postukiwał ok 1 sek po odpaleniu na zimnym, ale później cisza... tzn , że dobrze że sprzedałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > mój postukiwał ok 1 sek po odpaleniu na zimnym, ale później cisza... tzn , że dobrze że sprzedałem? Jak widać na załączonych obrazkach nie wróży to specjalnie nic dobrego,odpowiedz sobie sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > .................u mnie nic sie nie dzieje to po co mam ściągać Nie wiesz bo klekot zagłusza stukanie szklanek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > Jak widać na załączonych obrazkach nie wróży to specjalnie nic dobrego,odpowiedz sobie sam. kurdę, ale i tak w porównaniu do innych tdi moich znajomych to mój chodził najciszej i najbardziej kultularnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > kurdę, ale i tak w porównaniu do innych tdi moich znajomych to mój chodził najciszej i najbardziej > kultularnie To jedno. Druga sprawa to wyregulowanie pompek. To jest bardzo istotne, sama regulacja potrafi czasem zmienić kulturę pracy silnika nie do poznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 25 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 > .................u mnie nic sie nie dzieje to po co mam ściągać Taa. A co ma się dziać?? Kultura pracy tego silnika jest tak tragiczna ze ciężko na ucho wyczuć że akurat wycierają się szklanki i wałek. Dowiesz się dopiero jak w szklance będzie dziura i auto przestanie palic na któryś z cylindrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 > mój postukiwał ok 1 sek po odpaleniu na zimnym, ale później cisza... tzn , że dobrze że sprzedałem? Hmmm...mój jak stoi na mrozie np. całą noc to po odpaleniu przez 2-3 sekundy pracuje nie równo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 Kultura pracy tego silnika jest tak tragiczna ze ciężko na ucho wyczuć że > akurat wycierają się szklanki i wałek. A mnie tam kultura pracy wisi jaka jest Ważne że ma kopa i mało pali, reszta mnie nie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 > Kultura pracy tego silnika jest tak tragiczna ze ciężko na ucho wyczuć że > A mnie tam kultura pracy wisi jaka jest Ważne że ma kopa i mało pali, reszta mnie nie interesuje I jeszcze zimą sam otrzepuje się ze śniegu Serio, podnieś dekiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 26 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 > To jedno. Druga sprawa to wyregulowanie pompek. To jest bardzo istotne, sama regulacja potrafi > czasem zmienić kulturę pracy silnika nie do poznania ja akurat przez 3 lata użytkowania nic do silnika nie zaglądałem seria hamowana w tym roku bez katalizatora pokazała az 124km silnik pracował równo, w porównaniu z innymi cicho i równo ponadto od wymiany do wymiany oleju nie ubywało na bagnecie oleju 5w40 wczesniej 0w30 niestety po postoju min 12 godzinnym po odpaleniu klekotał głośniej przez 1-2 sek po czym się wyciszał, pewnie pierwsze oznaki szklanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.