Skocz do zawartości

a alfa nadal śpi


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

> sie nie mazaj, tylko na tym zdjeciu tak fajnie wyglada - na pozostalych w necie juz nie robi

> takiego wrazenia

nawet na zdjęciach z tego linku z przodu wygląda jak jakiś mix mazdowo-koreański. Ale profil faktycznie całkiem spoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I tak wygląda lepiej niż Giulietta i Mito.

a moim zdaniem właśnie nie. Wygląda jak większość aut w tej klasie. Równie dobrze mogła by to być sportowa odmiana megane, mazda 3 mps czy jakiś hyundai, a gulietta ma to coś, co pozwala od razu poznać, że to Alfa. Ale to tylko moje zdanie wink.gif

> Poza tym tam jest silnik a w alfie jakieś popierdułki 1,4 czy 1,7.

a w zwykłych odmianach tej astry montują 1.6 100KM i co z tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..., a gulietta ma to coś, co pozwala od razu poznać ...

tak, wyjątkowo paskudny przód; nieciekawe wnętrze

i właśnie jakoś nie pasuje do Alfy wink.gif

> a w zwykłych odmianach tej astry montują 1.6 100KM i co z tego?

to, że OPC to nie zwykła astra; 2,0 i 280 KM robią wrażenie; zupełnie inaczej niż 1,7 230KM - ale to przecież alfa jest taka "sportowa" wink.gif

także skodzianka fabia jest mocniejsza niż mito

tak tylko sobie marudzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szkoda, że to nie alfa

widzialem dzis ta astre, co prawda nie w tej wersji i .. no niestety, jak wszystkie inne ople, dupy nie urywa i nie sprawia aby czlowiek chcial sie przy niej zatrzymac nieco dluzej. przyrownanie jej do giulietty to profanacja dla alfy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widzialem dzis ta astre, co prawda nie w tej wersji i .. no niestety, jak wszystkie inne ople, dupy

> nie urywa i nie sprawia aby czlowiek chcial sie przy niej zatrzymac nieco dluzej. przyrownanie

> jej do giulietty to profanacja dla alfy...

Proszę Cię - OPC wygląda świetnie i jest od Alfy ładniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, wyjątkowo paskudny przód; nieciekawe wnętrze

czyli typowa dyskusja o gustach. Dla mnie MiTo i Gulietta są najciekawszymi i najładniejszymi z wyglądu Alfami od dawna, na pewno ogromnym krokiem na przód po zupełnie zwyczajnych i wyglądających jak każdy inny samochód 156 czy 147. Bo 159 plasuję gdzieś tak po środku. A wnętrze Gulietty jeśli chodzi o design jest imho mistrzowskie, chociaż materiały mogły by być lepsze.

A jeśli chodzi o silniki, to kto powiedział że to ma być sportowy samochód. Chyba nawet Alfa jej tak nie reklamuje. Gulietta to zwykły kompakt, jedynie z ciekawszym designem od innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jeśli chodzi o silniki, to kto powiedział że to ma być sportowy samochód. Chyba nawet Alfa jej

> tak nie reklamuje. Gulietta to zwykły kompakt, jedynie z ciekawszym designem od innych.

Naturalnie, że auto jest reklamowane jako sportowe - no chyba, że Alfa już zapomniała co oznaczają pewne symbole znajdujące się na najmocniejszej odmianie tego auta.

Druga rzecz: to nie auto dla ludzi wymagające tego żeby rzeszom robotników przy pomocy reklamy mówić które auto jest sportowe a które nie. Marka do czegoś zobowiązuje. Krew nie woda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Naturalnie, że auto jest reklamowane jako sportowe - no chyba, że Alfa już zapomniała co oznaczają

> pewne symbole znajdujące się na najmocniejszej odmianie tego auta.

> Druga rzecz: to nie auto dla ludzi wymagające tego żeby rzeszom robotników przy pomocy reklamy

> mówić które auto jest sportowe a które nie. Marka do czegoś zobowiązuje. Krew nie woda...

chyba mamy inną definicję sportowych samochodów. Astrę OPC czy Guliettę QV można nazwać usportowionymi hatchbackami, ale to nadal nie są sportowe samochody. A "zwykłe" odmiany tych aut, to po prostu kompakty. Może Astra 1.6 turbo przyspiesza lepiej niż astra 1.6 100KM, ale to nadal tylko kompakt, podobnie jak Gulietta. Nie rozumiem po co na siłę przyklejać tu jakieś etykiety, że ma być sportowa i już. Bo 30 lat temu robili sportowe auta? Zwykłe też robili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po pierwsze - nie pisze o wersji OPC, czytamy uwaznie

> po drugie - gust jest d... , kazdy ma swoja

Z racji tego że w głębi duszy czuje poetycką nutę to opiszę Wam co moim skromnym zdaniem przedstawia powyższa prezentacja.

Mamy tu doczynienia z niewysublimowanym tłem zewnętrznym tongue.gif i arcydziełem serduszka.gif wyexponowanym w samym środku prezentacji. Słowo klucz to OPEL waytogo.gif - Oligarchiczny Prestiżowy Elegancki Luxusowy

Właśnie takie dzieło jest ukazane naszym oczom serduszka.gif

Doskonała linia nadwozia: z jednej strony subtelna będąca niczym zarumieniona dziewica patrząca pierwszy raz na swojego wybranka serca, z drugiej jednak na tyle masywna by stawić opór każdemu z ataków na jej nieskazitelną osobę.

Niezawodność, ergonomia, perfekcja wykonania a teraz i ponadprzeciętne piękno - tak waytogo.gif tak ok.gif to właśnie prezentuje powyższy O P E L waytogo.gif A S T R A waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale Ty wiesz ze ja mam dusze artysty, poczucie piekna itd. ze wzgledu na hobby/prace?

ja też waytogo.gif ale ma wrodzona skromność skromny.gif nie pozwala mi jej uzewnętrzniać swiety.gif

Dlatego jestem jak ta rzeczona Astra F w wersji podstawowej - z zewnątrz niepozorna i pozbawiona kolokwialnie mówiąc wodotrysków ( no chyba że przewód z chłodnicy strzeli ) ale za to wewnątrz skrywająca prawdziwy artyzm konstruktorskiego geniuszu waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zwłaszcza ta niezawodność aż bije po oczach

czym że jest słowo niezawodność hmm.gif . Jest to stan w którym exploatowany wyrób nie podlega nadmiernemu i przedwczesnemu zużyciu. W przeniesieniu na motoryzacyjny grunt po którym to my piszący na Tym forum się poruszamy jest to poranne wstawanie w przeraźliwie mroźny poranek i bezproblemowe otwieranie zamarzniętego pojazdu , po czym niestwarzające najmniejszego problemu odpalanie jego silnika po pierwszym przekręceniu kluczyka na wskutek czego rozrusznik swoim płynnym posuwistym ruchem wzbudza do życia motor będący sercem naszego pojazdu.

W tym miejscu zadam Ci Kolego zasadnicze pytanie.

Czy Ty też doświadczasz tego przy swoim pojeździe w równie spektakularny sposób hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja też ale ma wrodzona skromność nie pozwala mi jej uzewnętrzniać

> Dlatego jestem jak ta rzeczona Astra F w wersji podstawowej - z zewnątrz niepozorna i pozbawiona

> kolokwialnie mówiąc wodotrysków ( no chyba że przewód z chłodnicy strzeli ) ale za to wewnątrz

> skrywająca prawdziwy artyzm konstruktorskiego geniuszu

popieram, Astra F to bylo cos .. pomykalem X14NZ grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> misiaczek....wez spier*****

i to jest kolejny dowód na słuszność maxymy Seneki "Per aspera ad Astra"

Dziś na skutek twego obraźliwego zwrotu skierowanego pod adresem zarówno moim jak i wszystkich posiadaczy owoców rąk pracowników GM cierpię ja i wszyscy Ci którym ten pojazd i marka nie są obojętne. My jednak znajdziemy ukojenie wewnątrz naszych doskonałych pojazdów, a ty będziesz tkwił w tym swoim zgorzknieniu powstałym najprawdopodobniej poprzez dokonanie nieodpowiedniego wyboru pojazdu aż do czasu odkrycia najjaśniejszej gwiazdy w branży motoryzacyjnej.

W związku z tym że wszelakie niejasności odnośnie królowej piękności mamy już wyjaśnione i dalsza moja obecność w tym temacie nie jest już potrzebna to pragnę Wszystkim którzy zajrzą w ten wątek życzyć: zdrowych, spokojnych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słowo klucz to OPEL - Oligarchiczny Prestiżowy Elegancki Luxusowy

> Właśnie takie dzieło jest ukazane naszym oczom

Aż dziwne, że Niemcy tłumaczą to słowo klucz inaczej:

. OPEL : Ohne Pedale echt langsam

OPEL : Ohne Peilung einfach Losheizen

OPEL : Ohne Planung entwickelte Laube

OPEL : Ohne Power einsam leben OPEL : Ohne Power ewig Letzter 321. OPEL : Optische Perfektion ersetzt Leistung

Opel ASTRA : Den kannste in den Weltraum schiessen...

Opel GSI : Ohne Power einbauen lassen -Getriebe schottert immer

> Doskonała linia nadwozia: z jednej strony subtelna będąca niczym zarumieniona dziewica patrząca

> pierwszy raz na swojego wybranka serca, z drugiej jednak na tyle masywna by stawić opór

> każdemu z ataków na jej nieskazitelną osobę.

> Niezawodność, ergonomia, perfekcja wykonania a teraz i ponadprzeciętne piękno - tak tak to

> właśnie prezentuje powyższy O P E L A S T R A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba mamy inną definicję sportowych samochodów. Astrę OPC czy Guliettę QV można nazwać

> usportowionymi hatchbackami, ale to nadal nie są sportowe samochody. A "zwykłe" odmiany tych

> aut, to po prostu kompakty. Może Astra 1.6 turbo przyspiesza lepiej niż astra 1.6 100KM, ale

> to nadal tylko kompakt, podobnie jak Gulietta. Nie rozumiem po co na siłę przyklejać tu jakieś

> etykiety, że ma być sportowa i już. Bo 30 lat temu robili sportowe auta? Zwykłe też robili.

Usportowiona Corsa OPC robi na Ringu Porsche o tej samej mocy. A może Porsche nie jest wystarczająco sportowe ze swoim układem MR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe ile wazy Corsa a ile Porsche

Porsche 1,4, Corsa 1,1

Tyle że za Porsche przemawia układ napędowy, zawieszenie i hamulce. I co ciekawe, auto które z definicji nie jest sportowe (według Ciebie) jest szybsze od auta definitywnie sportowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie. Bo to kompakt jak każdy inny. Z tą różnicą, że najładniejszy na rynku.

Dobrze że Ci się podoba zlosnik.gif

Dla mnie jest jednym z najbrzydszych wink.gif

Powiem szczerze że nawet goły Opel Astra jest jakiś bardziej proporcjonalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze że Ci się podoba

> Dla mnie jest jednym z najbrzydszych

i być może właśnie o to chodzi. Albo się bardzo podoba, albo bardzo nie podoba, ale nie przechodzi się obok niego obojętnie, jak obok 90% samochodów na ulicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba mamy inną definicję sportowych samochodów.

W to nie wątpię...

>Astrę OPC czy Guliettę QV można nazwać

> usportowionymi hatchbackami, ale to nadal nie są sportowe samochody.

Usportowiona Astra OPC radzi sobie z większością tego co można spotkać na drodze - również z tym co jest sportowe z definicji. Juz poprzednia generacja Astry OPC była cholernie szybkim samochodem a miała jedynie 240KM.

Alfa sobie nie radzi. Niestety, jakby nie patrzeć za konkurencja nie nadąża.

> A "zwykłe" odmiany tych

> aut, to po prostu kompakty. Może Astra 1.6 turbo przyspiesza lepiej niż astra 1.6 100KM, ale

> to nadal tylko kompakt, podobnie jak Gulietta.

Widzisz, tyle, ze Astra OPC to nie jest 1,6 turbo mające 190 koni. Jeśli plotki są prawdziwe to Astra OPC najnowszej generacji będzie miała dość mocy żeby znaleźć się w czołówce swojej klasy...i nie tylko.

>Nie rozumiem po co na siłę przyklejać tu jakieś

> etykiety, że ma być sportowa i już. Bo 30 lat temu robili sportowe auta? Zwykłe też robili.

O to zapytaj panów z Alfy - to oni naklejają etykietki sportowych modeli na auta, które nie nadążają za konkurencja. Zauwaz, ze to oni postanowili oznaczyc najmocniejsza odfmiane swojego kompaktu symbolem ktory zawsze rezerwowali dla zybkich, sprotowych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja swego czasu napisałem, ze Alfa ma tylko toczydełka to się podniósł ogólny krzyk.

Już dawno nie ma w tej marce prawdziwego silnika, nie chodzi o to, ze TBi nie jest wystarczająco mocny, ale w swojej klasie. Niestety na tym koniec.

Teraz pewnie będą się leczyć silnikami z USA.

LIPA !!!!!

Wygląd to już inna kwestia, gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Usportowiona Astra OPC radzi sobie z większością tego co można spotkać na drodze - również z tym

> co jest sportowe z definicji. Juz poprzednia generacja Astry OPC była cholernie szybkim

> samochodem a miała jedynie 240KM.

to ze cos jest szybkie nie znaczy ze jest sportowe - Audi Q7 przyspieszajace w 5.5s do setki to samochod sportowy? hehe.gif

sportowe czyli takie ktore przystosowane jest nie tylko do przyspieszania ale rowniez do szybkiej jazdy w kazdych warunkach drogowych, ktore ma specjalne zawieszenie, opony, ma usztywniona konstrukcje itd itd itd.

ani Golf GTI ani Astra OPC nie sa samochodami sportowymi, ale z cala pewnoscia je udaja. sportowa jest za to Astra GSI ktora zostala przerobiona do startowania w rajdach lub wyscigach .. Astra OPC tez moze byc sportowa o ile ktoś ja odpowiednio zmodyfikuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ze cos jest szybkie nie znaczy ze jest sportowe - Audi Q7 przyspieszajace w 5.5s do setki to

> samochod sportowy?

Powiedz to Markowi - w koncu jego IS-F to nie auto sportowe a jedynie wygodne auto klasy D z duzym silnikiem. Podobnie z reszta jak M3 czy np C63AMG.

> sportowe czyli takie ktore przystosowane jest nie tylko do przyspieszania ale rowniez do szybkiej

> jazdy w kazdych warunkach drogowych, ktore ma specjalne zawieszenie, opony, ma usztywniona

> konstrukcje itd itd itd.

Hm, wychodzi na to, ze Porsche autem sportwym nie jest. Nie nadaje sie do szybkiego przemieszaczania w kazdych warunkach drogowych. Nie ma tez spoecjalnych opon, zawieszenie technicznie nie odbiega od konkurecji i to nawet tej z nizszych klas.

> ani Golf GTI ani Astra OPC nie sa samochodami sportowymi, ale z cala pewnoscia je udaja. sportowa

> jest za to Astra GSI ktora zostala przerobiona do startowania w rajdach lub wyscigach ..

Aha, to znaczy jak trzeba zmienic zawieszenie w Astrze GSi, zeby zrobila sie sportowa? Jakie trzeba zalozyc opony zeby byla autem sportowym? I jak mozna usztywnic nadwozie zeby byla sportowa?

I jak to wszystko zrobic aby pozostala street legal?

>Astra OPC tez moze byc sportowa o ile ktoś ja odpowiednio zmodyfikuje

Jaki jest zakres takich modyfikacji?

Lancer Evo to tez nie jest auto sportowe. Do spolki z STi stanowi usportowionego rodzinnego sedana. Wspomniane M3 czy IS-F to jedynie usportowione auta klasy sredniej. R26R to rodzinny kompakt z troche mocniejszym silnikiem.

Aler np Accord Type R spelnia wszystkie Twoje wymagania. Ciekawe czy wedlug Cioebie jest autem sportowym czy nie. Integra type R tez spelnia - jest sportowa czy jeszcze nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokonując porównania M3 lub Evo z Astra OPC sprawiłeś że odechciało mi się dalszej dyskuji -

Dlaczego? Bo nagle okazalo sie, ze Twoje argumenty sa troche glupie? Astra OPC ma sie do normalnej Astry wlasnie tak samo jak M3 do "zwyklej" 3er. Tyle, ze jak widac w Twojej opinii Astra, Megane czy inny Focus nie sa dosc godne aby nazywac je sportowymi - i to nawet wtedy gdy osiagami (nie tylko na prostej) robia wiatrak z kilku aut stricte sportowych.

>jesli Twoim zdaniem Porsche 911 ma te same wlasciwosci jezdne co Opel to dziekuje za dyskuje

Problem polega na tym, ze Opel ma takie same właściwości jezdne jak Porsche. Nowa Corsa OPC jest na ringu szybsza niż pierwsza generacja Boxstera z podstawowym silnikiem. Szybsza o ponad 6 sekund.

Natomiast nigdzie nie pisałem, ze mowie o 911.

Odpowiesz na moje pytania postawione w poprzednim poście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.