Skocz do zawartości

Dacia lodgy, czyli rywal scenica. Premiera już w marcu!


MarCo

Rekomendowane odpowiedzi

> Pokaż mi Logana RS albo jakąkolwiek ładną Dacię

No dobra, ale zważ na fakt, że Dacia w Reno jest od stosunkowo niedawna, natomiast Skoda w VW od dłuższego czasu, na początku nie było mowy o żadnych odmianach typu RS u Skody. Co do urody Fabii... uważam, że w porównaniu z poprzednim modelem to krok wstecz. No sorry, jakoś źle znoszę ten widok. To kwestia gustu, do mojego akurat nie przypadła.

Co do stylistyki Dacii... jakiś postęp zawsze jest, jeśli popatrzeć na różnicę pomiędzy Loganem a Sandero. Z czasem się rozkręcą, a wtedy kto wie? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra, ale zważ na fakt, że Dacia w Reno jest od stosunkowo niedawna, natomiast Skoda w VW od

> dłuższego czasu, na początku nie było mowy o żadnych odmianach typu RS u Skody. Co do urody

> Fabii... uważam, że w porównaniu z poprzednim modelem to krok wstecz. No sorry, jakoś źle

> znoszę ten widok. To kwestia gustu, do mojego akurat nie przypadła.

Fakt, Fabia II jest dużo brzydsza od I (która też jakąś pięknością nie była, ale była poprawna).

> Co do stylistyki Dacii... jakiś postęp zawsze jest, jeśli popatrzeć na różnicę pomiędzy Loganem a

> Sandero. Z czasem się rozkręcą, a wtedy kto wie?

Różnica między Dacią a Skodą polega na tym, że Dacia to typowa budżetowa marka, samochody te mają byc tanie i przestarzałe (i takie właśnie są). Celowo też mają podkreślać swoją "budżetowość" także brzydotą. Skoda to jednak wyższa półka i chociaż VW ma zamiar zdegradować ją do poziomu Dacii, to na razie tak się nie stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Różnica między Dacią a Skodą polega na tym, że Dacia to typowa budżetowa marka, samochody te mają

> byc tanie i przestarzałe (i takie właśnie są). Celowo też mają podkreślać swoją "budżetowość"

> także brzydotą. Skoda to jednak wyższa półka i chociaż VW ma zamiar zdegradować ją do poziomu

> Dacii, to na razie tak się nie stało.

Zgadzam się, Dacia to tania marka, ale sprzedaje się również nieźle w Europie, również tej bogatszej. A jeżeli tak, to z czasem prestiż Dacii może również urosnąć (tak jak to się stało ze Skodą, która się również dobrze sprzedaje w Europie Zachodniej). Tylko jest jeden warunek - Francuzi musieliby popracować nad wzrostem prestiżu marki macierzystej, żeby różnica jakaś była zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadzam się, Dacia to tania marka, ale sprzedaje się również nieźle w Europie, również tej

> bogatszej.

No i dobrze ok.gif Tam ludzie potrafią liczyć i dlatego te auta (brzydkie, tanie, przestarzałe, ale nowe i niezawodne) cieszą się powodzeniem. U nas nadal ludzie wolą 10-letniego Passata z Niemiec, ale to taka mentalność facepalm%5B1%5D.gif

> A jeżeli tak, to z czasem prestiż Dacii może również urosnąć (tak jak to się stało

> ze Skodą, która się również dobrze sprzedaje w Europie Zachodniej).

Ale wtedy Dacia przestanie być tania i straci rację bytu.

> Tylko jest jeden warunek -

> Francuzi musieliby popracować nad wzrostem prestiżu marki macierzystej, żeby różnica jakaś

> była

Też prawda hehe.gif VW jest jaki jest, ale jakąś tam renomę ma. Renault jest znacznie niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No bez przesady:

Takiego Dustera na żywo nie widziałem, generalnie jeżdżą jakieś bida-wersje na stalówkach sick.gif Nawet ten ze zdjęć wygląda IMHO tak sobie - za małe koła, paskudne nadkola... To co stoi w salonach wręcz odpycha (nawet w porównaniu do Skody Yeti). Ale gdyby przeciętny Duster wyglądał tak jak ten ze zdjęć, to nie byłoby tak źle ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takiego Dustera na żywo nie widziałem, generalnie jeżdżą jakieś bida-wersje na stalówkach Nawet

> ten ze zdjęć wygląda IMHO tak sobie - za małe koła, paskudne nadkola... To co stoi w salonach

> wręcz odpycha (nawet w porównaniu do Skody Yeti). Ale gdyby przeciętny Duster wyglądał tak jak

> ten ze zdjęć, to nie byłoby tak źle

Koło standard jak na SUV-a: 215/65R16. To jest wersja Laureate + pakiet Look (cena benzyny z napędem 4x2 to 53tys. zł). Z moich obserwacji wynika (zarówno na drogach jak i forum klubu Dacii), że właśnie wersja Laureate jest najczęściej kupowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koło standard jak na SUV-a: 215/65R16. To jest wersja Laureate + pakiet Look (cena benzyny z

> napędem 4x2 to 53tys. zł). Z moich obserwacji wynika (zarówno na drogach jak i forum klubu

> Dacii), że właśnie wersja Laureate jest najczęściej kupowana.

U mnie na osiedlu stoi parę Dusterów. Kolor - srebrny, stalowe felgi, relingów brak, szyby nie przyciemniane, naprawdę wyglądają paskudnie sick.gif

Coś w tym stylu:

C20899861_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie na osiedlu stoi parę Dusterów. Kolor - srebrny, stalowe felgi, relingów brak, szyby nie

> przyciemniane, naprawdę wyglądają paskudnie

> Coś w tym stylu:

No to jest bida wersja za 39.900 i rzeczywiście piękna nie jest grinser006.gif (czego tu oczekiwać za taką cenę).

Ale dokładając 10tys. masz juz najbogatszą wersję ze zdjęć - moim zdaniem warto. Wtedy IMO jest to naprawdę ładna Dacia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i dobrze Tam ludzie potrafią liczyć i dlatego te auta (brzydkie, tanie, przestarzałe, ale nowe

> i niezawodne) cieszą się powodzeniem.

Tak, jako 50te auto w rodzinie... Przynajmniej w nl na pierwsze auto NIKT tego nie kupi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.