Skocz do zawartości

Royal Enfield Bullet C5 Classic (EFI)


tjaszo

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

lazi mi po glowie takie moto - Royal Enfield Bullet C5 Classic (EFI).

Widzialem takiego na ulicy jakis czas temu i bylem absolutnie przekonany ze to swietnie zachowany motor z lat 50 wink.gif a tu sie okazalo ze mogla to byc po prostu nowka sztuka wink.gif. Jako ze jestem (niespelnionym) fanem starego Junaka, WSK i podobnych, ale nie mam czasu (i rowniez checi/umiejetnosci/miejsca w garazu) to pomyslalem - a moze by takie cos?

Ktos widzial? zna wlasciciela? podzieli sie opiniami? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tej serii motocykli polecam

> Kawasaki VN800 jezdziłem fajnie się prowadzi - nie ma kopniaka co dla fana prehistorycznej

> motoryzacji może być wadą

ano nie ma wink.gif i troche zbyt nowoczesny wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tej serii motocykli polecam

> Kawasaki VN800 jezdziłem fajnie się prowadzi - nie ma kopniaka co dla fana prehistorycznej

> motoryzacji może być wadą

> Pozdrawiam

to zupelnie nie ta seria, lekki chopper vs totalny classic, ktory wiele sie konstrukcyjnie nie zmienil od 50 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tej serii motocykli polecam

> Kawasaki VN800 jezdziłem fajnie się prowadzi - nie ma kopniaka co dla fana prehistorycznej

> motoryzacji może być wadą

Porownujesz jablka z cytrynami, rownie dobrze mozna by polecic Triumph'a Bonewill.

Pomijam tez fakt, ze za cene Kawy kupisz dwa egzemplarze RE.

RE fajny sprzet mozna nawet przerobic na diesel'a biglaugh.gif

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widzialem inny model royala na zywo i powiem, ze szalu nie robi, na zdjeciach cudo w realu takie

> sobie, jaj nie urywa

Powiedzial uzytkownik najbardziej zajefajnego sprzeta w PL biglaugh.gif

Pytanie tylko czego oczekujesz od sprzetu ktorego0 cena nie przekracza 3500,- Euro za nowy. Czyli 3 ( trzy ) Romety

To moze sprecyzuj co te jaja urywa

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzial uzytkownik najbardziej zajefajnego sprzeta w PL

> Pytanie tylko czego oczekujesz od sprzetu ktorego0 cena nie przekracza 3500,- Euro za nowy. Czyli 3

> ( trzy ) Romety

> To moze sprecyzuj co te jaja urywa

takie mam odczucia i tyle

na zdjeciach wyglada jak z bajki, w rzeczywistosci wyglada dobrze, ale nie ma takiego szalu na jaki sie czlowiek nastawial

ceny sa chore, jesli chcialbym jakis klasyczny motocykl to kupilbym sobie japonie z lat 70-80 - cena 3 razy tansza, a wygladem urzeka i jaja urywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siakoś strasznie zdrożały.... icon_eek.gif

Pamiętam ofertę z kwotami o 10 kzł mniejszymi. spineyes.gif

Sprzęt raczej do jazdy "wokół komina", choć pewnie zapaleńcy robią nimi tysiące km. grinser006.gif

Kopniak, który porafi "oddać", wibracje, brak przyspieszenia i hamowania - takir junakowskie klimaty. hehe.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siakoś strasznie zdrożały....

> Pamiętam ofertę z kwotami o 10 kzł mniejszymi.

> Sprzęt raczej do jazdy "wokół komina", choć pewnie zapaleńcy robią nimi tysiące km.

> Kopniak, który porafi "oddać", wibracje, brak przyspieszenia i hamowania - takir junakowskie

> klimaty.

w 2010 kosztowal 2500,- Euro, ot taka promocja byla, wychwycili, rozsprzedali i sie skonczylo.

Tak jak powiedziales, klimat Junaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na zdjeciach wyglada jak z bajki, w rzeczywistosci wyglada dobrze, ale nie ma takiego szalu na jaki

Powiem nawet inaczej, dopiero jak sie na niego siadzie i sie go dokladniej obejrzy widac prostote i dosc kiepska jakosc. Niemniej w Indiach przemierzaja nim dziesiatki tysiecy km i sprzet chodzi.

> ceny sa chore, jesli chcialbym jakis klasyczny motocykl to kupilbym sobie japonie z lat 70-80 -

> cena 3 razy tansza, a wygladem urzeka i jaja urywa

Jakie chore ceny ? Ty zejdz na ziemie, za cene dobrego roweru nie dostaniedsz motocykla , w dodatku nowego ! Tak jak powiedzial przedmowca, w najblizszym czasie nie bedzie Cie na ta stara Japonie stac bo utrzymanie jsj w dobrej kondycji jest drozsze niz utrzymanie 4 cyl BMW z rzedu „ K“.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie chore ceny ? Ty zejdz na ziemie, za cene dobrego roweru nie dostaniedsz motocykla , w dodatku

> nowego ! Tak jak powiedzial przedmowca, w najblizszym czasie nie bedzie Cie na ta stara

> Japonie stac bo utrzymanie jsj w dobrej kondycji jest drozsze niz utrzymanie 4 cyl BMW z rzedu

jakos zawsze kupuje najtansze sprzety i jezdza az milo, stara japonie (nie az tak strasznie stara - 1989, ale w dodatku 2 suwowa na maxa wysilona) testowalem i jakos nie musialem do niej dokladac nic, a zrobila 12kkm

ale ja jestem glupi i sie nie znam, za to Ty doskonale wiesz na co mnie stac, a na co nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak jak powiedzial przedmowca, w najblizszym czasie nie bedzie Cie na ta stara Japonie stac

Powoli, nic takiego nie napisałem. grinser006.gif

Chodziło mi mniej wiecej o to, że znakomita wiekszosć 25-30 letnich "Japonii" nadaje się, ale głównie do kpl renowacji (dosyć drogiej). Potem oczywiście może znów sporo bezproblemowo nalatać. ok.gif

Nie chce mi się wierzyć w stare klasyki w "idealnym stanie" za kilka tzł. nono.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za to Ty doskonale wiesz na co mnie stac, a na co nie

Czytam dosc uwaznie to co piszesz, foty Twojego sprzetu i jego fachowej i kompetentnej naprawy mowia wlasciwie same za siebie. Rachunek jest jak dla mnie prosty, nie smigasz Rometem z przekonania ale raczej z musu. Piszesz chore ceny, sorry Winetou ale sam wystawiasz sobie swiadectwo zasobnosci portfela. Ot takie male refleksje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzial uzytkownik najbardziej zajefajnego sprzeta w PL

> Pytanie tylko czego oczekujesz od sprzetu ktorego0 cena nie przekracza 3500,- Euro za nowy. Czyli 3

> ( trzy ) Romety

> To moze sprecyzuj co te jaja urywa

IYO fakt posiadania takiego lub innego (zwłaszcza taniego) pojazdu przesądza o możliwości wypowiadania się n/t innego, droższego pojazdu, zwłaszcza w aspekcie jego wyglądu?

Interesująca teza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ekhm, remontuję od jakiegoś czasu CB 500 Four. W sam remont silnika poszło już kole 6 tzł - a gdzie

> reszta?

Pyruś, idę o zakład, że to samo możnaby zrobić za 600 PLN.

Wszystko jest kwestią CO, a przede wszystkim JAK robisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale Pyrus to maniak i sklada na tytanowych gratach

Jak napisałem - zależy CO i JAK robisz.

Są tacy, co przetrą silnik czystą szmatą, zmienią ze dwie uszczelki i krzyczą (często w ogółoszeniach) "silnik po remoncie", a są i tacy, co odbudowują motor od podstaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ceny sa chore, jesli chcialbym jakis klasyczny motocykl to kupilbym sobie japonie z lat 70-80 -

> cena 3 razy tansza, a wygladem urzeka i jaja urywa

Sam zestaw zaworów iglicowych do starej Japonii R4 często przekracza 1000PLN, więc ta taniość to najczęściej tylko w teorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żeby to miało przypominać Royal Enfielda to chyba Kawasaki W800 a nie vn800

no dokladnie W800 jest piekny, ale 34kpln to na moto nie dam wink.gif - nie stac mnie.

Juz 18.5kpln to duzo (dla mnie, za moto do jazdy 'wokolo komina') bedzie - szczegolnie ze do tej pory raczej rozgladalem sie za motocyklami <10kpln

bralem pod uwage kawe W650 - poprzednik W800, ale jakos nie znalazlem narazie nic co by mi sie spodobalo cenowo wink.gif (roczniki 2000-2003 kosztuja pieniadze zblizone do nowego Enfielda)

Wada Enfielda jest obecnie serwis - najblizszy wroclawia jest w ostrowie... czyli troche daleko i jakby obniza nieco wartosc posiadania GW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siakoś strasznie zdrożały....

> Pamiętam ofertę z kwotami o 10 kzł mniejszymi.

tez wlasnie trafilem na takie ceny historyczne... niestety tak fajnie juz nie ma wink.gif

> Sprzęt raczej do jazdy "wokół komina", choć pewnie zapaleńcy robią nimi tysiące km.

> Kopniak, który porafi "oddać", wibracje, brak przyspieszenia i hamowania - takir junakowskie

> klimaty.

czyli cos wlasnie dla mnie... w sam raz na dojazdy do pracy i ew. krotki wypad za miasto na piknik wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wada Enfielda jest obecnie serwis - najblizszy wroclawia jest w ostrowie...

No prosze bez przesadyzmu ! biglaugh.gif To tak jak bys napisal, ze WSK trzeba service'owac w Olsztynie i niegdzíe indziej.

Konstrukcja prosta jak budowa cepa !

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale Pyrus to maniak i sklada na tytanowych gratach

Eeee tam od razu tytanowych - nie chcialbym skłamać (z pamięci), ale same tłoki coś kole 2 kzł/kpl. Do tego szlif, regeneracja głowicy, nowe zawory, rozrząd, malowanie silnika, uszczelki/uszczelniacze, siakiś tryb w skrzyni biegów, zestawy naprawcze do gaźników, kasa dla mechaniora, etc., etc. hehe.gif

Jak to mówią - grosz do grosza i szóstkę kosztuje kokosza. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No prosze bez przesadyzmu ! To tak jak bys napisal, ze WSK trzeba service'owac w Olsztynie i

> niegdzíe indziej.

no nie do konca bo jesli chce _miec_ gwarancje (albo nie daj boze musiec z niej skorzystac) to musze targac moto na przeglady (naprawy) do ostrowa. Czyli jakby nie patrzec calodniowa wycieczka wink.gif (pol biedy potoczyc sie na przeglad, to mozna potraktowac jako wycieczke, ale targac moto na przyczepie jak sie sypnie... to troche lipa)

> Konstrukcja prosta jak budowa cepa !

niby tak, ale ma wtrysk i do niektorych rergulacji trzeba (podobno) kabelek miec wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Yyyy, a po łyknięciu tej szóstki to chociaż zagdakała z raz ta kokosza?!

Zerknałem w pliczek - ciut przesadziłem, 5.450 zł. ok.gif

Jeszcze nie zagdakała, bo jest problem z zanabyciem wodzika do skrzyni biegów, a skrzynia musi być zrobiona, żeby wszystko do kupy poskładać. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zerknałem w pliczek - ciut przesadziłem, 5.450 zł.

> Jeszcze nie zagdakała, bo jest problem z zanabyciem wodzika do skrzyni biegów, a skrzynia musi być

> zrobiona, żeby wszystko do kupy poskładać.

Znaczyt' zagada tak w okolicach dyszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znaczyt' zagada tak w okolicach dyszki?

Nie, kasa za wodzik i robote juz jest w tej sumie, więc zagada za tyle. ok.gif

W okolicach dyszki to by wyszło, jezeli bym się zgodził na resztę robót, na które mnie Witek namawia - malowanie ramy, nadwozia, nowe chromy, etc. grinser006.gif

Ale na razie "plan minimum" - 100% sprawność techniczna. ok.gif

Na wygląd przyjdzie czas później. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czytam dosc uwaznie to co piszesz, foty Twojego sprzetu i jego fachowej i kompetentnej naprawy

> mowia wlasciwie same za siebie. Rachunek jest jak dla mnie prosty, nie smigasz Rometem z

> przekonania ale raczej z musu. Piszesz chore ceny, sorry Winetou ale sam wystawiasz sobie

> swiadectwo zasobnosci portfela. Ot takie male refleksje.

czyli jak ktoś jeździ MZą to znaczy że w śmietniku butelek szuka? hehe.gifzlosnik.gif

gratuluję logicznego myślenia zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie do konca bo jesli chce _miec_ gwarancje (albo nie daj boze musiec z niej skorzystac) to

> musze targac moto na przeglady (naprawy) do ostrowa. Czyli jakby nie patrzec calodniowa

> wycieczka (pol biedy potoczyc sie na przeglad, to mozna potraktowac jako wycieczke, ale

> targac moto na przyczepie jak sie sypnie... to troche lipa)

> niby tak, ale ma wtrysk i do niektorych rergulacji trzeba (podobno) kabelek miec

Owszem jezeli jest na gwarancji to sie z tym zgodze. Co do wtrysku to ni9e jestem pewny czy juz ten model zostal wprowadzony, do tej pory byly na gazniku.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Owszem jezeli jest na gwarancji to sie z tym zgodze.

no jest, nowka sztuka 2lata gwarancji wink.gif

> Co do wtrysku to ni9e jestem pewny czy juz ten

> model zostal wprowadzony, do tej pory byly na gazniku.

niestety ekooszolomy juz nie pozwalaja gaznikowcow rejestrowac... :/ obecnie jedyna opcja to wtrysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skad takie informacje?

z obowiązującej normy EURO 3 dla motocykli ktorej pojazdy gaznikowe nie maja fizycznych mozliwosci spelnic. W zwiazku z tym (nadal produkowany w Indiach) model gaznikowy zostal wycofany z oferty importera jakos w 2007 roku wink.gif

edyta: chodzi mi oczywiscie o rejestrowanie _fabrycznie_nowych_ motocykli gaznikowych, a nie ogolnie wink.gif

edyta2: kolega od HD mnie wlasnie naprostowal ze sa homologację Euro 3 dla silników H-D zasilanych gaźnikami Mikuni, ale to raczej ostatnie podrygi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oferta nowych chinoli jest z nielicznymi wyjatkami zlozona wylacznie z gaznikowcow i nie ma

> problemow z rejestracja, powiem wiecej moj romecik ma w homologacji euro 4 wpisane z gaznikiem

a mozesz mi wskazac chinola 500CC w gazniku z homologacja? chociaz jednego, bo bardzo ciekaw jestem... albo chociaz jednego o pojemnosci oficjalnej >50CC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powyzej 50ccm? cale rzesze sprzetow

ogladalem kiedys junaki M16, M20, M25 - wszystko na wtrysku. Innych chinoli jakos juz nie mialem ochoty ogladac wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> edyta2: kolega od HD mnie wlasnie naprostowal ze sa homologację Euro 3 dla silników H-D zasilanych

> gaźnikami Mikuni, ale to raczej ostatnie podrygi...

Nie do końca jest tak, jak piszesz.

Sprzęt na gaźniku, z EGR-em spełnia bez większych problemów normę EUR3 dla motocykli.

Tutaj przepisy homologacyjne są NIECO luźniejsze niż dla samochodów osobowych/ciężarowych i da się popchnąć temat przez gaźnik.

Problemy zaczynają się pojawiać ZTCP przy większych pojemnościach i przy sprzętach więcej niż 1-cylindrowych - synchro, te sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie do końca jest tak, jak piszesz.

> Sprzęt na gaźniku, z EGR-em spełnia bez większych problemów normę EUR3 dla motocykli.

> Tutaj przepisy homologacyjne są NIECO luźniejsze niż dla samochodów osobowych/ciężarowych i da się

> popchnąć temat przez gaźnik.

> Problemy zaczynają się pojawiać ZTCP przy większych pojemnościach i przy sprzętach więcej niż

> 1-cylindrowych - synchro, te sprawy.

odszczekuje wiec wink.gif - opieralem sie na ogolnej wiedzy i prasowce - jak widac 'nieco' sie mylilem wink.gif

dzieki za wyjasnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potraktuję to jako przyciężki żarcik, ale i tak skucha - robocizna to 1kzł.

Tak, to miał być żart... sorry 20.GIF

1000 zł jak za taki zakres prac to bardzo dobra kwota cfaniak.gif

> Widzisz inną opcję dla 36-letniej "Japonii"?

Są różne drogi wyjścia... w zależności od stanu pacjenta, jak i posiadanych funduszy palacz.gif

Kolega właśnie kończy Kawasaki 350 S 2 Mach II* i nie do końca będzie to oryginał. Ciężko cokolwiek do niego dostać - kupił niekompletny egzemplarz frown.gif

* 3 cyl. 350ccm 2T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, to miał być żart... sorry

ok.gif

> 1000 zł jak za taki zakres prac to bardzo dobra kwota

Nie wszystkie prace wykonuje sam - przykładowo, regenerację głowicy robiła firma zajmująca się takimi sprawami. Ale i tak kwota dla Witka nie wydaje mi się wygórowana. Inna sprawa, że "parę" lat się znamy. wink.gif

> Są różne drogi wyjścia... w zależności od stanu pacjenta, jak i posiadanych funduszy

Ja nie miałem wyjścia - hondzia to prezent ślubny. hehe.gif

> Kolega właśnie kończy Kawasaki 350 S 2 Mach II* i nie do końca będzie to oryginał. Ciężko cokolwiek

> do niego dostać - kupił niekompletny egzemplarz

> * 3 cyl. 350ccm 2T

U mnie też wydech jest rzeźbiony, ale nowy (dedykowany, bo oryginału juz nie kupisz), to koszt rzędu 4 kpln. crazy.gif Także - póki co - zostaje rzeźba. Ale kiedyś się doczeka... devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.