crawen Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Problem jest taki iż nie dmucha mi na nogi , i średnio z środkowego , powiedzta mi cięzko wymienia się te silniki łopatek kanałów powietrza ? Znajde gdzies jakis manual ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Autoadaptację(kalibrację) klimatronika robiłeś? U mnie kiedyś na nogi pasażera leciało zimne powietrze(z pozostałych kratek gorące) i w trasie marudziła, pomogła kalibracja. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Autoadaptację(kalibrację) klimatronika robiłeś? > U mnie kiedyś na nogi pasażera leciało zimne powietrze(z pozostałych kratek gorące) i w trasie > marudziła, pomogła kalibracja. > Pozdrawiam BAS Co masz na myśli pisząc kalibracja ? Mi na nogi wcale nie dmucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Co masz na myśli pisząc kalibracja ? Mi na nogi wcale nie dmucha Wyłączasz zapłon, wciskasz jednocześnie i trzymasz AUTO+MONO, włączasz zapłon, na wyświetlaczu pojawią się cyfry XX oraz XX, będzie słychać jak klapy się przesuwają, czekasz(cały czas trzymając wciśnięte) aż na wyświetlaczu pojawią się normalne napisy. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Wyłączasz zapłon, wciskasz jednocześnie i trzymasz AUTO+MONO, włączasz zapłon, na wyświetlaczu > pojawią się cyfry XX oraz XX, będzie słychać jak klapy się przesuwają, czekasz(cały czas > trzymając wciśnięte) aż na wyświetlaczu pojawią się normalne napisy. > Pozdrawiam BAS zrobiłem jak mówiłeś , przytrzymałem Auto + Mono , włączylem zapłon pojawiło sie 05 i 02 czy jakoś tak .. przez chwile mrugało 01 i po jakimś czasie wksoczyła ustawione przezemnie temperatura , ale na nogi nadal nie dmucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > zrobiłem jak mówiłeś , przytrzymałem Auto + Mono , włączylem zapłon pojawiło sie 05 i 02 czy jakoś > tak .. przez chwile mrugało 01 i po jakimś czasie wksoczyła ustawione przezemnie temperatura , > ale na nogi nadal nie dmucha A nie pojawiło się pod koniec 00 00? Trzymałeś wciśnięte do końca? Spróbuj przeprowadzić kalibrację kilka razy, czasami załapuje, za którymś razem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > A nie pojawiło się pod koniec 00 00? > Trzymałeś wciśnięte do końca? > Spróbuj przeprowadzić kalibrację kilka razy, czasami załapuje, za którymś razem. > Pozdrawiam BAS Ok , wskocze jeszcze raz do samochodu , ale widzę że nowy aktywator to koszt ok 90zł , ile ich jest w całym układzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Ok , wskocze jeszcze raz do samochodu , ale widzę że nowy aktywator to koszt ok 90zł , ile ich jest > w całym układzie ? Każda klapa ma jeden, klap jest... Użyj szukajki, to nie jest pierwszy taki problem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Ok , wskocze jeszcze raz do samochodu , ale widzę że nowy aktywator to koszt ok 90zł , ile ich jest > w całym układzie ? Nowy aktywator w ASO to koszt ok 125zł - dane sprzed dwóch tygodni Wszystkich aktywatorów jest 5szt.: Aktywator mieszalnika powietrza (temp.) - lewa strona Aktywator mieszalnika powietrza (temp.) - prawa strona Aktywator nadmuchu na szybę - kierunkowy Aktywator nadmuchu kratki środkowe/nogi Aktywator obiegu zewnętrznego/wewnętrznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > A nie pojawiło się pod koniec 00 00? > Trzymałeś wciśnięte do końca? Po co trzymać do końca jak po lewej stronie biegnie odliczanie - jak odliczy do zera to się puszcza Można najpierw włączyć zapłon a potem wcisnąć Auto+Mono. > Spróbuj przeprowadzić kalibrację kilka razy, czasami załapuje, za którymś razem. > Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > zrobiłem jak mówiłeś , przytrzymałem Auto + Mono , włączylem zapłon pojawiło sie 05 i 02 czy jakoś > tak .. przez chwile mrugało 01 i po jakimś czasie wksoczyła ustawione przezemnie temperatura , > ale na nogi nadal nie dmucha Cała procedura wygląda tak: 1. Włączasz zapłon 2. Wciskasz na raz Auto + Mono 3. Tak jak pisał bas - wyświetlą Ci się cyfry XX__XX 4. Lewe cyfry będą odliczały w dół - jak się wyzeruje puszczasz przyciski i czekasz 5. Po prawej stronie pokaże Ci się 02 - to nie błąd! Oznacza procedurę w toku więc nic w tym czasie nie kombinuj. 6. Jak skończy się procedura to albo pojawi się panel wyjściowy (tradycyjny), albo zamiga Ci kod 01 lub 03. - 01 kalibracja nie mogła być wykonana - 03 wcześniejsza kalibracja była z jakiegoś powodu przerwana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Po co trzymać do końca jak po lewej stronie biegnie odliczanie - jak odliczy do zera to się > puszcza > Można najpierw włączyć zapłon a potem wcisnąć Auto+Mono. Taj w ciągu 30sekund, nie chciałem wprowadzać niepotrzebnego zamieszania. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4pillar Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Problem jest taki iż nie dmucha mi na nogi , i średnio z środkowego , powiedzta mi cięzko wymienia > się te silniki łopatek kanałów powietrza ? Znajde gdzies jakis manual ? To co koledzy napisali to prawda. Ale niestety lata robią swoje. W moim stilonie te operacje nie pomagają. Klapki w czasie mrozów się blokują. Ja czekam aż nagrzewnica się troszkę rozgrzeje, wtedy klikam nawiewami aż klapki się zluzują. Wtedy włączam na nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > To co koledzy napisali to prawda. Ale niestety lata robią swoje. > W moim stilonie te operacje nie pomagają. Klapki w czasie mrozów się blokują. > Ja czekam aż nagrzewnica się troszkę rozgrzeje, wtedy klikam nawiewami aż klapki się zluzują. Wtedy > włączam na nogi. No tak , ale u mnie nawet przy rozgrzanym samochozdie na nogi nic nie wieje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 jednak padł siłownik ... i jest mega duzo rozbierania by go wyjąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > jednak padł siłownik ... i jest mega duzo rozbierania by go wyjąć Nie przesadzaj - praktycznie tylko boczna osłona wystarczy i przyjęcie pozycji z Matrix'a do odkręcania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Nie przesadzaj - praktycznie tylko boczna osłona wystarczy i przyjęcie pozycji z Matrix'a do > odkręcania Heh wstawilem samochód do znajomego na warsztat to jak dzownił to prawie z łzami w oczach Sam bym sobie w tym pogrzebał , ale garaż mam zajęty , a przy - 18' pewnie bym ułamał jakis plastik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Heh wstawilem samochód do znajomego na warsztat to jak dzownił to prawie z łzami > w oczach Powiedz Mu, że trzeba być twardym a nie mientkim Za pierwszym razem bawiłem się z wyjęciem i ponownym zamontowaniu 3 aktywatorów ok 2h i nawet opcja "łaciny" się włączyła Za drugim razem ta sama operacja trwała już 0,5h - więc Twój Kolega dojdzie do wprawy w wyciąganiem i wkładaniem > Sam bym sobie w tym pogrzebał , ale garaż mam zajęty , a przy - 18' pewnie bym ułamał jakis plastik Teoretycznie nie ma tam czego urwać ale Prawa Murphy'ego funkcjonują zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 a powiedz mi bo jemu niby te silniczki chodzą normalnie co mnie dziwi , z jednego dostaje błąd , wiec prosze go by wymienił , ale stwierdził też że słabo dmucha ... mysle że filtr kabinowy moze byc juz umaraszony czy sie myle ? był wsadzany zwykły nie ten węglowy , martwi mnie ten klimatronik , skoro to nie te silniczki to co by tam mogło jeszcze paść ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > a powiedz mi bo jemu niby te silniczki chodzą normalnie co mnie dziwi , z jednego > dostaje błąd , Całe awarie tych aktywatorów opierają się na wycieraniu potencjometrów. Powoduje to, że aktywator "gubi" lub nie może dotrzeć do określonej pozycji. Dlatego rozebranie i "wykąpanie" w kontaktspray'u często pomaga - ja w ten sposób przywołałem do życia 3 szt.. > wiec prosze go by wymienił , ale stwierdził też że słabo dmucha ... mysle że filtr kabinowy > moze byc juz umaraszony czy sie myle ? był wsadzany zwykły nie ten węglowy , > martwi mnie ten Oczywiście - zabrudzony filtr kabinowy jest częstym powodem ograniczenia siły nadmuchu. > klimatronik , skoro to nie te silniczki to co by tam mogło jeszcze paść ? Tracenie pozycji i błędy to jedno ale musisz pamiętać, że gdy klimatronik pracuje w pełnym automatycznym trybie to najpierw wypuszcza powietrze na szybę. Po chwili na panelu klimatronika można zobaczyć, że zmieniły się świecące przyciski z wylotu na szybę na wylot na nogi. Tutaj trzeba pamiętać, że pełen nawiew na nogi zacznie dmuchać dopiero, gdy temp. płynu osiągnie ok 75st. - przy niższej temp. ten nawiew jest dzielony, czyli pomimo, że świeci lampka nawiewu na nogi to dmucha zarówno na szybę jak i na podłogę (może mylić z siłą nawiewu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Ja zasade pracy "AUTO" znam i wiem jak to leci , ale mi wcale na nogi nie wiało , a na środkowym troche , ten silniczek nie ma potencjometru ktory steruje "góra / dół" , filtr faktycznie miałem juz mega czarny , czy ten klimatronik jest jakos oczujnikowany jeszcze albo cos ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Ja zasade pracy "AUTO" znam i wiem jak to leci , ale mi wcale na nogi nie wiało , a na środkowym > troche , ten silniczek nie ma potencjometru ktory steruje "góra / dół" , filtr faktycznie > miałem juz mega czarny , czy ten klimatronik jest jakos oczujnikowany jeszcze albo cos ? Czujników jest parę - a co do silniczków to każdy z nich posiada potencjometr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Czujników jest parę - a co do silniczków to każdy z nich posiada potencjometr Hm ok sprawdzęto jeszcze , a czy ktoryś czujnik mógłby nie puszczać powietrza w dół ? Tzn blokować ktoryś aktywator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Hm ok sprawdzęto jeszcze , a czy ktoryś czujnik mógłby nie puszczać powietrza w dół ? Tzn blokować > ktoryś aktywator ? Nie wiem - jeszcze nie spotkałem się z awarią czujnika temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 czujniki mierzą temperaturę a klapami steruję aktywatory (silniczki)kolega powyżej ci to wyjaśnił od strony kierowcy masz ich 3 szt na 99,99% padł ci ten na samym dole, możesz dla sprawdzenia zamienić go z tym położonym najwyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > czujniki mierzą temperaturę a klapami steruję aktywatory (silniczki)kolega powyżej ci to wyjaśnił > od strony kierowcy masz ich 3 szt na 99,99% padł ci ten na samym dole, możesz dla sprawdzenia > zamienić go z tym położonym najwyżej do wymiany tego dolnego trzeba sciągać deske ? Padł plaskit ktory łączył potencjometry podobno .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > do wymiany tego dolnego trzeba sciągać deske ? Nie - tylko do aktywatora odpowiedzialnego za recyrkulacje powietrza trzeba ściągać dechę. > Padł plaskit ktory łączył potencjometry podobno .. Sprzęgiełko chyba masz na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > Sprzęgiełko chyba masz na myśli Tak dokładnie to , no ale koleś ściągnął całą deche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > Tak dokładnie to nr części 46723463 >, no ale koleś ściągnął całą deche W sumie - jak Mu wygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > nr części 46723463 > W sumie - jak Mu wygodnie No wytargał sobie całą deche wyglądao to masakrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 a jest taki ładny dostęp i to w pozycji "leżąc" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > a jest taki ładny dostęp i to w pozycji "leżąc" No ja bym tam może popróbował , ale pierwszy raz w zyciu oddałem samochód w ręce mechaników w takim mrozie nie usmiechało mi sie majstrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > Padł plaskit ktory łączył potencjometry podobno .. a mówiłem żebyś sprawdził tą dzwigienkę najpierw a dopiero potem dalej kombinował..... ja u siebie się dostałem od spodu nie ściągając niczego wiecej niz bocznej plastikowej osłony oraz odkręcenia metalowej podpórki pod nia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > czujniki mierzą temperaturę a klapami steruję aktywatory (silniczki)kolega powyżej ci to wyjaśnił > od strony kierowcy masz ich 3 szt na 99,99% padł ci ten na samym dole, możesz dla sprawdzenia > zamienić go z tym położonym najwyżej ten od samego dołu jest od temperatury po str kierowcy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > a mówiłem żebyś sprawdził tą dzwigienkę najpierw a dopiero potem dalej kombinował..... > ja u siebie się dostałem od spodu nie ściągając niczego wiecej niz bocznej plastikowej osłony oraz > odkręcenia metalowej podpórki pod nia.... No miałes rację , ale w taki mróz mi sie nie chciało grzebać jutro mi oddadzą mojego sadzomiota juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 Troche odgrzebane, ale mam podobny problem. Czasami nie dziala nawiew na srodkowa czesc, szyby i nogi dzialaja ok. Przy przelaczaniu slychac dziwny swist i powietrze leci gdzies...tylko nie na nogi, na szybe tez nie, na przod tez nie...wiec jakis aktywator nie chce sie ustawic. Tylko ktory? 1,2,3? 4,5 sa od temperatury, jak pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 > Tylko ktory? > 1,2,3? > 4,5 sa od temperatury, jak pamietam. I tak juz bedziesz grzebal wiec wykrec 2 oraz 3. Spradz czy dzwigienka sie nie urwala a potem czy luzno chodzi na koniec przemyj wszystkie styki i po problemie pokrewne tematy - 1 i 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 > I tak juz bedziesz grzebal wiec wykrec 2 oraz 3. One sa od tego? Co do tematow, sam sie udzielalem:) Ale tego jeszcze problemu nie mialem, z kierunkiem nawiewow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steffk Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > Troche odgrzebane, ale mam podobny problem. > Czasami nie dziala nawiew na srodkowa czesc, szyby i nogi dzialaja ok. > Przy przelaczaniu slychac dziwny swist i powietrze leci gdzies...tylko nie na nogi, na szybe tez > nie, na przod tez nie...wiec jakis aktywator nie chce sie ustawic. > Tylko ktory? > 1,2,3? > 4,5 sa od temperatury, jak pamietam. Miałem dokładnie to samo. Urwała się dźwigienka od aktywatora defrost. A jak się urwała to kręcił się on dookoła i wyrobił się potencjometr. Także miałem do wymiany aktywator ( kupiłem chińczyka za 60pln, od roku już chodzi) oraz dzwigienkę która steruje klapą (w ASO za ok 10-20 zeta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > Troche odgrzebane, ale mam podobny problem. > Czasami nie dziala nawiew na srodkowa czesc, szyby i nogi dzialaja ok. > Przy przelaczaniu slychac dziwny swist i powietrze leci gdzies...tylko nie na nogi, na szybe tez > nie, na przod tez nie...wiec jakis aktywator nie chce sie ustawic. > Tylko ktory? > 1,2,3? > 4,5 sa od temperatury, jak pamietam. wiesz co ostatnio też to przerobiłem , i już myślałem że właśnie padł któryś aktywator , ale kalibracja rozwiązała problem i juz 3 miesiąc jest spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > One sa od tego? > Co do tematow, sam sie udzielalem:) > Ale tego jeszcze problemu nie mialem, z kierunkiem nawiewow tak od tego, 2,3 od nastawiania kierunku 4,5 od cieple zimne po kazdej ze stron 5 obieg wew/zew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > Miałem dokładnie to samo. Urwała się dźwigienka od aktywatora defrost. A jak się urwała to kręcił > się on dookoła i wyrobił się potencjometr. wyrobil sie potencjometr? przeciez on sie w kolko kreci i choc robilem z nim rozne cuda nie sposob go zepsuc kiedy siedzi w obudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steffk Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > wyrobil sie potencjometr? przeciez on sie w kolko kreci i choc robilem z nim rozne cuda nie sposob > go zepsuc kiedy siedzi w obudowie Tylko że jak nie ma plastikowej dźwigienki to aktywator nie ma oporu i kręci się w kółko. A jak się kręci w kółko, non stop podczas jazdy to sie kiedyś wyrobi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > Tylko że jak nie ma plastikowej dźwigienki to aktywator nie ma oporu i kręci się w kółko. A jak się > kręci w kółko, non stop podczas jazdy to sie kiedyś wyrobi . Tu bym polemizowal czy sie bedzie krecil w kolko bo po chwili jesli komp climatronika nie zalapie pozycji to przestaje raczej podawac napiecie albo idac dalej jesli raz nie zalapie skrajnych pozycji to wylacza go do momentu kalibracji ... a jesli nawet to chyba musialby sie krecic non-stop pol roku zeby te blaszki sie wytarly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > tak od tego, > 2,3 od nastawiania kierunku A to sa dwa? Na kazda strone? Myslalem ze jeden od kierunku nawiewu (nogi, gora, szyba)? jak dwa to kicha... Czy jest przypadkiem tak: dwa kanaly zasilania, jeden idzie na nogi i gore a drugi na szybe? I mozna zamknac nogi, gore lub wlaczyc obydwa, a szyba dziala niezaleznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steffk Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 > Tu bym polemizowal czy sie bedzie krecil w kolko bo po chwili jesli komp climatronika nie zalapie > pozycji to przestaje raczej podawac napiecie albo idac dalej jesli raz nie zalapie skrajnych > pozycji to wylacza go do momentu kalibracji > ... a jesli nawet to chyba musialby sie krecic non-stop pol roku zeby te blaszki sie wytarly ? U mnie było tak, że po przekręceniu stacyjki było słychać bzzzz, bzzzz, bzzzz, bzzzz. Przy włączonym silniku klekot to zagłuszał wiec nie wiem jak długo to się kręciło. Ja tak jeździłem z rok zanim się za to zabrałem, a Helmut przede mną pewnie jeszcze dłużej. Tam się nie wycierają blaszki, tylko cienka warstwa oporowa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Podacie numery silniczkow (aktywatorow) od temperatury, defroster i vent floor? Ale nie Eper ale numer fizyczny na silniczkach? Mam cos takiego: - duży A211.006.00 (46723703, nowy numer 46723329), 150 stopni, MES - mały A211.003.00 (numeru brak, naklejka), Bosch duży A211.005.00 (46723704, nowy numer 77365916), MES mały A211.001.00 (brak numeru), Bosch Ktory do czego? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 24 Września 2012 Udostępnij Napisano 24 Września 2012 > Podacie numery silniczkow (aktywatorow) od temperatury, defroster i vent floor? >....... > duży A211.005.00 (46723704, nowy numer 77365916), MES >...... > Ktory do czego? Ten jest na 100% od temperatury - wyciągany własnoręcznie ponad rok temu od strony kierowcy: mozna tez zamontowac w jego miejsce ten: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 5 Października 2012 Udostępnij Napisano 5 Października 2012 Ponawiam pytanie - duży A211.006.00 (46723703, nowy numer 46723329), 150 stopni, MES - mały A211.003.00 (numeru brak, naklejka), Bosch duży A211.005.00 (46723704, nowy numer 77365916), MES - temperatura (chyba lewa i prawa strona, są takie same mały A211.001.00 (brak numeru), Bosch Ktory do czego? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 Nikt nie wie? Pomozcie, zakupic nie odpowiedni to nie problem:( > Ponawiam pytanie > - duży A211.006.00 (46723703, nowy numer 46723329), 150 stopni, MES > - mały A211.003.00 (numeru brak, naklejka), Bosch > duży A211.005.00 (46723704, nowy numer 77365916), MES - temperatura (chyba lewa i prawa strona, > są takie same > mały A211.001.00 (brak numeru), Bosch > Ktory do czego? > Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.