Skocz do zawartości

MS - Rajd Monte Carlo 2006 - 52 załogi zgłoszone


maxartur

Rekomendowane odpowiedzi

Quote:

52 załogi znalazły się na liście zgłoszeń 74 Rajdu Monte Carlo - poza dwunastką rywalizującą w dwóch kategoriach mistrzostw świata producentów - M1 i M2, kolejne dwanaście załóg zapowiedziało samochody WRC. Chris Atkinson (Subaru Rally Team Australia) otrzyma trzecią fabryczną Imprezę, ale w specyfikacji 2005. Kronos Total Citroen World Rally Team zajmie się trzecią Xsarą dla Daniego Sordo.

Astra Racing firmuje zgłoszenie Toniego Gardemeistera (307), First Motorsport awizuje Francoisa Duvala w Fabii. Prywatnie zgłosili się Gigi Galli (Lancer WRC05) i Jan Kopecky (Fabia). Spoza list priorytetowych FIA, WRC dysponują Olivier Burri (307), Eamonn Boland, Gareth MacHale i jego ojciec Austin (Focusy), Philippe Roux (206) oraz Riccardo Errani (Octavia). "Tchine" zapowiada Lancera grupy A.

Pierwszą rundę PCWRC zaliczy tylko szóstka kierowców: Fumio Nutahara (Evo IX), Jari-Matti Latvala, Nasser al-Attiyah (Imprezy), Stefano Marrini w Evo VII Errani Team Group, Jasen Popow w Evo VIII OMV CEE Rally Teamu oraz David Higgins w Evo VII. Tibor Cserhalmi i Milan Chvojka wybierają się do Monako N-kowymi Lancerami. Martin Prokop wystawia C2-kę.


autoklub.pl

Sezon RSMS czas zaczac yay.gif Juz 20 stycznia rusza Rajd Monte Carlo waytogo.gif Jak sadzicie kto wygra hmm.gif

Wiesci z przed rajdem "autoklub.pl"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to teraz kibicuje Peterowi.

pfff takich kibiców nam tu nie potrzeba, co zmieniaj zdanie kiedy chcą foch.gif

zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif20.GIF to tak żartobliwie było biglaugh.gif

a tak na marginesie to Peter marne ma szanse, strata 2,5 min do lidera to troche przepaść frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pfff takich kibiców nam tu nie potrzeba, co zmieniaj zdanie kiedy

> chcą

foch.gifzlosnik.gif

Wieksza sympatią darze Sebastiana, ale Petera tez lubie za spontanicznosć... (tacy moi dwaj faworyci)

> to tak żartobliwie było

no zlosnik.gif

> a tak na marginesie to Peter marne ma szanse, strata 2,5 min do

> lidera to troche przepaść

Wiem ale nie tylko o wygrywanie chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

Poza Petterem Solbergiem, wyeliminowanym przez awarię silnika, wszystkie gwiazdy wyjechały od 6:00 z parc ferme w Monako - startowano w kolejności: Aigner, Burri, Kopecky, Henning Solberg, Pons, Hirvonen, Sordo, Loeb, Sarrazin, Duval, Stohl, Panizzi, Gardemeister, Atkinson, Grönholm, Galli. W powszechnym użyciu były slicki, tylko szpieg Henninga Solberga, Daniel Carlsson poradził Norwegowi kolce.

Rozpoczęto etap od słynnego oesu ze startem za Roquesteron, metą przed przełęczą Col de Bleine w paśmie gór Cheiron. Pierwsze 10 km było zupełnie suche, lód pojawił się dopiero na podjeździe pod przełęcz. Sebastien Loeb, któremu Kronos wyremontował Xsarę w ciągu dopuszczonych regulaminem 2 godzin 45 minut, na pierwszym międzyczasie remisował z Manfredem Stohlem, potem zaczął się oddalać i na mecie uzyskał przewagę 15,7 s nad Grönholmem. - Jadę ostrożnie, najważniejsze to pozostać na drodze - tłumaczył lider.

Stohl, trzeci na oesie (+15,8), minął w wynikach Gillesa Panizziego, który nadal ma kłopoty z nerwową Fabią, a także Chrisa Atkinsona. Australijczyk stwierdził, że uczy się jazdy na slickach w tych warunkach. Toni Gardemeister wybrał za twarde opony. Mikko Hirvonen po awarii na dojazdówce musiał przejść na ręczne sterowanie biegami. Xsara Xeviego Ponsa zakręciła się w połowie oesu. Mimo piruetu, Katalończyk doszedł Solberga na końcowych zakrętach.


Mimo ze już Loeb nie liczy sie w klasyfikacji generalnej ale pokazuje Swoja wielka klase drive.gifyay.gif

Źródło autoklub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napisałem że nie ma na niego mocnych , a nie że jest the best

Ale ja tak uwazam biglaugh.gif

> oczywiście szanuję Loeba, jest nieziemski, ale dla mnie jeno

> Peter rulez

Ja rowniez szanuje Petera ale dla mnie jest najlepszy Loeb biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dla mnie mega lujem jednak wrocil dzieki SR i skonczyl na 2

teraz oczywiscie zacznie sie rozprawka pt:

Czy to w ogole jest fair ze ktos odpada i jakby byla jeszcze jedna petla moglby nawet wygrac ??

z drugiej strony RMC jest tak specyficznym rajdem ze jeden zly dobor opon niweczy wisilek calego rajdu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

74. RALLYE AUTOMOBILE MONTE CARLO

1. Marcus Grönholm/Timo Rautiainen (FIN) Ford Focus RS WRC 06 4:11.43,9

2. Sebastien Loeb/Daniel Elena (F/MC) Citroen Xsara WRC +1.01,8

3. Toni Gardemeister/Jakke Honkanen (FIN) Peugeot 307 WRC +1.23,1

4. Manfred Stohl/Ilka Minor (A) Peugeot 307 WRC +1.42,3

5. Stephane Sarrazin/Stephane Prevot (F/B) Subaru Impreza WRC 2006 +3.20,2

6. Chris Atkinson/Glenn Macneall (AUS) Subaru Impreza WRC 2005 +5.02,4

7. Mikko Hirvonen/Jarmo Lehtinen (FIN) Ford Focus RS WRC 06 +6.19,5

8. Daniel Sordo/Marc Marti (E) Citroen Xsara WRC +7.15,2

9. Xavier Pons/Carlos del Barrio (E) Citroen Xsara WRC +7.42,9

10. Gilles Panizzi/Herve Panizzi (F) Skoda Fabia WRC 05 +9.29,8


Gratulacje dla Marcusa za zwyciestwo waytogo.gif ale najwieksze claps.gifclaps.gif naleza sie dla S.Loeb'a za odrobienie strat i zajecie 2 miejsca yay.gif

autoklub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gratulacje dla Marcusa za zwyciestwo ale najwieksze naleza sie dla

> S.Loeb'a za odrobienie strat i zajecie 2 miejsca

no i pierwsze koty za płoty biglaugh.gif :brwo: dla Marcusa, a Loeb ..... jakby nie było jest przeskubańcem, jeszcze jeden dzień rajdu a wyprzedziłby Marcusa.... ehhh nie ma bata na niego chyba.....

Peeetteeer do dzieła biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gifzlosnik.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest dla mnie mega lujem jednak wrocil dzieki SR i skonczyl na 2

> teraz oczywiscie zacznie sie rozprawka pt:

> Czy to w ogole jest fair ze ktos odpada i jakby byla jeszcze jedna

> petla moglby nawet wygrac ??

Ale to zasluga SR czy jednak tego, ze po wypadku dojechal do mety z niemal 4 minutowa strata i team naprawil auto w regulaminowym czasie 2h45min?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest dla mnie mega lujem jednak wrocil dzieki SR i skonczyl na 2

claps.gifclaps.gifclaps.gif

> teraz oczywiscie zacznie sie rozprawka pt:

> Czy to w ogole jest fair ze ktos odpada i jakby byla jeszcze jedna

> petla moglby nawet wygrac ??

Jak dla mnie jest OK. System IMO niewiele ma wspólnego z "czystym współzawodnictwem", ale ta idea niestety stała się martwa już jakiś czas temu. Cóż, takie czasy. Kasa, marketing, relacje TV - to rządzi światem, a nie jakieś niby-olimpijskie brednie.

A jeśli ktoś po wypadce i reanimacji potrafi przy pomocy SupeRally wyjąć jeszcze drugi plac, to W PEŁNI na niego zasługuje.

> z drugiej strony RMC jest tak specyficznym rajdem ze jeden zly dobor

> opon niweczy wisilek calego rajdu ...

Tia... To w sumie musiało śmisznie wyglądać, jak jeden startował na kolcach, a drugi na slickach... Albo start na kolcach przy +16*C i kwitnących rabatkach... hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a po czym wnosisz żeby wyprzedził. Bo chyba nie po czasach osiąganych

> przez Marcusa

Wydaje mi sie ze Marcus jechal poprostu tak aby dowiezc zwyciestwo, Loeb mial za duza strate aby zagrozic Groszkowi, jak by byla taka potrzeba Grosze by pocisnął. Ciesze sie niezmiernie ze Grosze przełamał zla passe, zawsze wierzylem w tego wielkoluda wink.gif276318822-marcus.jpg

post-28483-14352467827906_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.