Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 witam montował ktoś komputer pokładowy zastanawiam się nad nim gdyż w aucie mam dystans w milach a temperaturę w Farenhajtach a dodatkowo można mieć wyświetlane spalanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 nie lepiej ci pojechac do aso zeby przeprogramowali wyswietlanie, u mnie np. mozna samemu zmieniac w wyswietlanie w 6 jezykach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > nie lepiej ci pojechac do aso zeby przeprogramowali wyswietlanie, u mnie np. mozna samemu zmieniac > w wyswietlanie w 6 jezykach w subaru się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > witam > montował ktoś komputer pokładowy > zastanawiam się nad nim gdyż w aucie mam dystans w milach a temperaturę w Farenhajtach a > dodatkowo można mieć wyświetlane spalanie > ? a jaki silnik masz? Nie lepiej komputerek podłaczany przez OBD II np. Turbogauge? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > a jaki silnik masz? Nie lepiej komputerek podłaczany przez OBD II np. Turbogauge? 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > 2.5 ale diesel z common rail czy bez lub benzyna? Bo jeśli to pierwsze to nie da się uzyskac pomiaru chwilowego zużycia paliwa tym komputerkiem z linku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > ale diesel z common rail czy bez lub benzyna? Bo jeśli to pierwsze to nie da się uzyskac pomiaru > chwilowego zużycia paliwa tym komputerkiem z linku 2.5 benzynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > ale diesel z common rail czy bez lub benzyna? Bo jeśli to pierwsze to nie da się uzyskac pomiaru > chwilowego zużycia paliwa tym komputerkiem z linku Na bank benzynowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > 2.5 benzynka no to OK. Wygląda fajnie, tyle że roboty trochę bedzie z podłączaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > no to OK. Wygląda fajnie, tyle że roboty trochę bedzie z podłączaniem tak patrzę iż największy problem będzie znaleźć kabel od prędkości w liczniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > tak patrzę iż największy problem będzie znaleźć kabel od prędkości w liczniku a masz serwisówkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > a masz serwisówkę? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > tak patrzę iż największy problem będzie znaleźć kabel od prędkości w liczniku Lipa, panie, lipa. Szukaj czegoś podobnego z wejściem pod łącze serwisowe OBD. Mam coś podobnego i cały montaż polegał na odszukaniu gniazda serwisowego, wetknięciu wtyczki w gniazdo i... jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > Lipa, panie, lipa. > Szukaj czegoś podobnego z wejściem pod łącze serwisowe OBD. > Mam coś podobnego i cały montaż polegał na odszukaniu gniazda serwisowego, wetknięciu wtyczki w > gniazdo i... > jazda gniazdo mam pod kierownicą a jak to wygląda z tym OBD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > nie to szukaj w necie "subaru forester repair manual" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > to szukaj w necie "subaru forester repair manual" z tego co wygooglałem OBD to skaner ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > z tego co wygooglałem OBD to skaner ? OBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > OBD OBD to złącze diagnostyczne jaki ma to związek z temperaturą i milami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > OBD to złącze diagnostyczne jaki ma to związek z temperaturą i milami ? Ma taki, że wszystkie te dane podaje na tacy, i znacznie więcej. Możesz zdefiniować w urządzeniu system metryczny i wtedy podaje Ci temperaturę nie w *F, a *C, a drogę nie w milach a km. Tak naprawdę, to jest czytnik danych z ECU nie ingerujący w pracę samochodu, oprócz funkcji kasowania błędów. Edit: Bardzo przydatne urządzenie w sytuacjach, kiedy są kłopoty. Ostatnio, przy mrozach rzędu -18*C, pojawił mi się błąd P0251, co oznacza brak ciśnienia na listwie zasilającej common rail. Urządzonko oprócz zapamiętanego błędu, pokazało mi parametry w czasie wystąpienia błędu: prędkość auta, obroty silnika, obciążenie silnika, ciśnienie po turbinie, temp. sprężonego powietrza po turbinie, temperaturę zewnętrzną i coś tam jeszcze. Nie pamiętam. To wszystko pozwala wywnioskować o przyczynach kłopotów. Dla mnie mnie wniosek był jeden prawidłowy. Kiepskie paliwo. Na forach naczytałem się o warsztatach, które na podstawie tego błędu zaczynają ciąg niepotrzebnych wymian podzespołów u klientów, wpędzając ich w niepotrzebne koszty. Warto zapłacić te kilka zł, aby mieć ten komfort wiedzy o problemach auta. Co mam na myśli? P0251 może kosztować parędziesiąt zł (wymiana filtra paliwa) do 5-10 tys. zł w przypadku padniętej pompy i wtryskiwaczy. Rozkoszna wiara w komputer jest niestety w wielu warsztatach powalająca, a ja postanowiłem sam wziąć (no prawie) sprawy w swoje ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > Ma taki, że wszystkie te dane podaje na tacy, i znacznie więcej. > Możesz zdefiniować w urządzeniu system metryczny i wtedy podaje Ci temperaturę nie w *F, a *C, a > drogę nie w milach a km. > Tak naprawdę, to jest czytnik danych z ECU nie ingerujący w pracę samochodu, oprócz funkcji > kasowania błędów. z tego co wyczytałem to nie da się po przez OBD zmienić F na C i Mil na km można jedynie sczytać dane z kości pamięci w liczniku i zmienić np w 20 linii F2 na N1 i wtedy mamy km tylko nie wiadomo dokładnie które to jest F2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > z tego co wyczytałem to nie da się po przez OBD zmienić F na C i Mil na km można jedynie > sczytać dane z kości pamięci w liczniku i zmienić np w 20 linii F2 na N1 i wtedy mamy km tylko > nie wiadomo dokładnie które to jest F2 Na systemowym wyświetlaczu oczywiście że się nie da, ale masz 4 pola na wyświetlaczu i tam możesz mieć np. przejechaną drogę w km, a prędkość w km/h, a na dwóch pozostałych, co tam chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > Na systemowym wyświetlaczu oczywiście że się nie da, ale masz 4 pola na wyświetlaczu i tam możesz > mieć np. przejechaną drogę w km, a prędkość w km/h, a na dwóch pozostałych, co tam chcesz. ale gdzie te 4 pola są ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > witam > montował ktoś komputer pokładowy > zastanawiam się nad nim gdyż w aucie mam dystans w milach a temperaturę w Farenhajtach a > dodatkowo można mieć wyświetlane spalanie > ? jesli masz gniazdo OBD2 i posiadasz telefon z androidem albo iphone to kup sobie interfejs OBD2 - BlueTooth, zainstaluj odpowiednia aplikacje (np cos z tych) i swiety spokoj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzonca Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > ale gdzie te 4 pola są ? Na wyświetlaczu urządzonka (komputera) wpinanego w gniazdo OBD. Miałem Autel MaxiTrip TP100, teraz mam Kiwi MPG. Alternatywnie najtaniej w tej roli sprawdza się interfejs OBDII na BT i stary palmtop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > jesli masz gniazdo OBD2 i posiadasz telefon z androidem albo iphone to kup sobie interfejs OBD2 - > BlueTooth, zainstaluj odpowiednia aplikacje (np cos z tych) i swiety spokoj nie mam androida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > Na wyświetlaczu urządzonka (komputera) wpinanego w gniazdo OBD. Miałem Autel MaxiTrip TP100, teraz > mam Kiwi MPG. Alternatywnie najtaniej w tej roli sprawdza się interfejs OBDII na BT i stary > palmtop. czyli kupuję tego MaxiTrip ™ TP100 podłączam i mam km i C* ? gdzie go kupić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzonca Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > czyli kupuję tego MaxiTrip ™ TP100 Albo Turbogauge, Scangauge - jest dużo tego typu urządzeń. > podłączam i mam km i C* ? Masz to co ustawisz,żeby pokazywało (prędkość, obroty, spalanie, temperatura płynu, dystans itp.) w jednostkach które sobie wybierzesz. > gdzie go kupić ? Ja ściągałem z USA - zakup na amazonie, przesyłka przez shipito.com. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > Albo Turbogauge, Scangauge - jest dużo tego typu urządzeń. > Masz to co ustawisz,żeby pokazywało (prędkość, obroty, spalanie, temperatura płynu, dystans itp.) w > jednostkach które sobie wybierzesz. > Ja ściągałem z USA - zakup na amazonie, przesyłka przez shipito.com. w pl się nie dostanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > tak patrzę iż największy problem będzie znaleźć kabel od prędkości w liczniku po co kabel od V? Taka informacja powinna byc w OBD2, u mnie przynjamniej jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > po co kabel od V? Taka informacja powinna byc w OBD2, u mnie przynjamniej jest czyli co można przerobić ten zestaw by można było podłączyć pod OBD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > czyli co można przerobić ten zestaw by można było podłączyć pod OBD ? raczej mocno watpie, to pewnie jest zestaw gdzie V idzie impulsowo do zegara, a obd2 to caly protokol na laczu szeregowym. albo bierzesz to co wskazales i dziubiesz kabelki, albo kupujesz gotowy komputer pod OBD2 i podpinasz do zlaczki diagnostycznej i po prostu dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > czyli co można przerobić ten zestaw by można było podłączyć pod OBD ? Nie wiem, nie znam tego zestawu. Natomiast wiem, jakie dane mozna zczytac np EcuExplorerem w Subaru poprzez OBD2, samych predkosci u mnie pojawia sie kilka, z czego ejdna to V obecna pojazdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > Nie wiem, nie znam tego zestawu. > Natomiast wiem, jakie dane mozna zczytac np EcuExplorerem w Subaru poprzez OBD2, samych predkosci u > mnie pojawia sie kilka, z czego ejdna to V obecna pojazdu w obd2 jest wartosc i jednostka, a to ze pokazuje ci sie kilka to jest po prostu bajer softu ktory to w locie przelicza i wyswietla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samowolka Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > jesli masz gniazdo OBD2 i posiadasz telefon z androidem albo iphone to kup sobie interfejs OBD2 - > BlueTooth, zainstaluj odpowiednia aplikacje (np cos z tych) i swiety spokoj Iphone ,z tego co wiem, działa po WiFi a po BT nie. Interfejs WiFi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > raczej mocno watpie, to pewnie jest zestaw gdzie V idzie impulsowo do zegara, a obd2 to caly > protokol na laczu szeregowym. > albo bierzesz to co wskazales i dziubiesz kabelki, albo kupujesz gotowy komputer pod OBD2 i > podpinasz do zlaczki diagnostycznej i po prostu dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 ale tu chyba nie ma co dumac... masz w aucie OBD2 to kupujesz kompa i spokoj (a nawet wiecej, bo nie dosc ze rozwiazujesz problem z wyswietlaniem, to jeszcze mozesz sobie obejrzec diagnostyke auta i ew. samodzielnie pomodyfiowac ustawienia, albo pokasowac bledy) , nie masz - to musisz dziubac nie wiem jaka masz ta subaryne, ale poszukaj tego gniazda bo IMO warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > ale tu chyba nie ma co dumac... masz w aucie OBD2 to kupujesz kompa i spokoj (a nawet wiecej, bo > nie dosc ze rozwiazujesz problem z wyswietlaniem, to jeszcze mozesz sobie obejrzec diagnostyke > auta i ew. samodzielnie pomodyfiowac ustawienia, albo pokasowac bledy) , nie masz - to musisz > dziubac > nie wiem jaka masz ta subaryne, ale poszukaj tego gniazda bo IMO warto. jak w profilu forester te "komputery to tylko z usa ? " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > jak w profilu forester te "komputery to tylko z usa ? " ze forek to widze, ale modeli az tak nie znam zeby ci powiedziec - tak masz zlaczke nad prawym kolanem... musisz sprawdzic w dokumentacji. co do zrodla - poszukaj na allegro. A co do 'usa' to tez jakos strachu nie ma - tam tez (podobno) maja cywilizacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taxi Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 Turbogauge mozna kupic np.tutaj : http://www.ebay.pl/itm/Aus-DE-TurboGauge...=item27c35526d9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 Popatrz o czym mowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drzonca Napisano 18 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2012 > w pl się nie dostanie ? Nie wiem, nie szukałem. Na Allegro czasem coś się trafia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Turbogauge mozna kupic np.tutaj : > http://www.ebay.pl/itm/Aus-DE-TurboGauge...=item27c35526d9 a nasz kolega juz sprzedał chyba wszystkie http://www.fmic.pl/product.php?id_product=203 Może by zamówił kolejną partię, ale musialby chyba obnizyc cenę TG mamy rozpracowany, wiec jakby co to mozemy pomóc nowemu uzytkownikowi. Instrukcja jest tu http://www.leagend.com/support.asp?id=65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > Popatrz o czym mowa tak tak widziałem na allegro były po 480 zł sam nie wiem czy wziąć kredyt na dom i kupić tego turbogauge czy tego z allegro i bawić się z kabelkami w sumie interesuje mnie temperatura zewnętrzna i przejechany dystans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > w obd2 jest wartosc i jednostka, a to ze pokazuje ci sie kilka to jest po prostu bajer softu ktory > to w locie przelicza i wyswietla To nie jest bajer softu, tylko dokladnie to co jest zapisane w ECU. Myslisz ze np predkosc ostatnio zaprogramowana w tempomacie to sw przelicza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 19 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2012 > To nie jest bajer softu, tylko dokladnie to co jest zapisane w ECU. Myslisz ze np predkosc ostatnio > zaprogramowana w tempomacie to sw przelicza nie wiem, moje komputery na OBD2 maja opcje w konfiguracji ktora powoduje ze tak samo ladnie wyswietla spalanie w milach na galon jak i w galonach na mile jak rowniez w litrach na km, albo km/litr... przy czym na 100% jestem pewien ze moj fiat nie rozumie mil i galonow wiec nadal obstaje przy swoim ze ECU ma wprogramowane jednostki globalnie i trzyma tylko liczniki w tych jednostkach. To co sie wyswietla to po prostu sie wyswietla zgodnie z odpowiednim ustawieniem i przelicznikiem edyta: bo tempomatowi to w sumie obojetne czy 15jednostek ktore ma pilnowac to km/h czy mile/h - ustawione? to tak jedzie a kierownik chyba wie najlepiej czy chce jechac 15km/h czy 15mil/h - a reguluje wg wyswietlacza ktory ma tak albo inaczsej wyskalowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomash79 Napisano 20 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 > witam > montował ktoś komputer pokładowy Mam, używam, polecam Jedyny problem to przy temp. poniżej -10 wyświetlacz wariował. Albo wyświetlał z dużym opóźnieniem, albo wyświetlał tylko połowę, albo wcale. Po ponownym odpaleniu problem znikał. Poza tym urządzenie przemyślane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 > Mam, używam, polecam Jedyny problem to przy temp. poniżej -10 wyświetlacz wariował. Albo > wyświetlał z dużym opóźnieniem, albo wyświetlał tylko połowę, albo wcale. Po ponownym > odpaleniu problem znikał. Poza tym urządzenie przemyślane. problem z podłączeniem ? gdzie szukać kabli ? co masz podłączone ? możesz dać fotki jak zamontowałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomash79 Napisano 20 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 > problem z podłączeniem ? Instrukcja dość dobrze napisana, wiec problemów żadnych. > gdzie szukać kabli ? Ja u siebie mam blisko do ECU auta. Wszytko miałem pod ręką. Pomocna w tym była książka "sam naprawiam..." i rozpiska złącza kompa samochod. > co masz podłączone ? Na początku miałem ambitne plany, aby podpiąć wszystko wraz z sonda lambda. Skończyło się na temperaturach, czujniku drogi, czasie wtrysku, zapalonych światłach. Na razie jest zimno, choć zakładałem we wrześniu > możesz dać fotki jak zamontowałeś na szybko komórką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2012 > Instrukcja dość dobrze napisana, wiec problemów żadnych. > Ja u siebie mam blisko do ECU auta. Wszytko miałem pod ręką. Pomocna w tym była książka "sam > naprawiam..." i rozpiska złącza kompa samochod. > Na początku miałem ambitne plany, aby podpiąć wszystko wraz z sonda lambda. Skończyło się na > temperaturach, czujniku drogi, czasie wtrysku, zapalonych światłach. Na razie jest zimno, choć > zakładałem we wrześniu > na szybko komórką długo ustawiałeś ? np spalanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomash79 Napisano 21 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2012 > długo ustawiałeś ? np spalanie ? Pierwszą ustawiłem stałą drogi. Akurat miałem trasę 300 km. Fajne jest to, że po prawidłowym ustawieniu pokazuje prawidłową prędkość. Można również ustawić drogę zczytując odległość z GPS, będzie jeszcze dokładniej. Spalanie to pestka, tankujesz to pełna, jeździsz i ustawiasz Bardzo pomocna jest przy tym aplikacja obsługująca UKP, praktycznie sama wszystko robi. Jedynie co musisz wiedzieć, to ile paliwa spaliłeś. U mnie udało się dostroić do max 0,5 litra odchyłki na zbiornik. Ogólnie polecam, tylko nie w każdym aucie uda się jakoś sensownie zabudować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.