karan Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Tak by skompletowac info dotyczace czujnikow, rozmiarow gwintow i dostepnosci adapterow do naszych silniczkow: - Czujnik cisnienia oleju: Gwint M14x1.5 - Korki pompy oleju: Gwint M18x1.5 - Czujnik temperatury wody w kolektorze ssacym 1.2 i termostacie 1.4: Gwint M12x1.5 - Czujniki cisnienia/temperatury Autogauge, Equus: Gwint 1/8 - 27 NPTF - Wyjscie chlodzenia turbiny z Termostatu 1.4 t-jet; Gwint M16????? Adaptery dostepne sa tutaj (jak ktos nie ma tokarza): http://www.conrad.pl/websale7/?Ctx={ver%...rch_input=Equus NPT info: http://www.fairburyfastener.com/xdims_pipe_threads.htm Dodatkowe info np dotyczace trojnikow, poprawki mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > - Korki pompy oleju: Gwint M14x1.5 jeżeli mowa o korkach w podstawce filtra oleju to raczej M18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > jeżeli mowa o korkach w podstawce filtra oleju to raczej M18 Jestes pewien? Moze ktos potwierdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Jestes pewien? > Moze ktos potwierdzic? Nie na 100%, że M18, ale prawie na pewno nie jest to M14 Jak nie zapomnę to oblukam w silniku w piwnicy, zaraz idę na dół walczyć z viwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Tak by skompletowac info dotyczace czujnikow, rozmiarow gwintow i dostepnosci adapterow do naszych > silniczkow: > - Czujnik cisnienia oleju: Gwint M14x1.5 > - Korki pompy oleju: Gwint M14x1.5 ??? Korki mają gwint M18 x 1.5 > - Czujnik temperatury wody w kolektorze ssacym 1.2 i termostacie 1.4: Gwint M12x1.5 > - Czujniki cisnienia/temperatury Autogauge, Equus: Gwint 1/8 - 27 NPTF 1/8 NPT > - Wyjscie chlodzenia turbiny z Termostatu 1.4 t-jet; Gwint M16????? > Adaptery dostepne sa tutaj (jak ktos nie ma tokarza): > http://www.conrad.pl/websale7/?Ctx={ver%...rch_input=Equus > NPT info: > http://www.fairburyfastener.com/xdims_pipe_threads.htm > Dodatkowe info np dotyczace trojnikow, poprawki mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Korki mają gwint M18 x 1.5 dzieki > 1/8 NPT to to samo co napisalem > > Dodatkowe info np dotyczace trojnikow, poprawki mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 BTW Kupiles ten termostat juz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > Korki mają gwint M18 x 1.5 Powierzchowne mierzenie tyle właśnie wykazało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 > BTW > Kupiles ten termostat juz? kupilem z t-jeta...GATES z czujnikiem cos ok 180pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 > Tak by skompletowac info dotyczace czujnikow, rozmiarow gwintow i dostepnosci adapterow do naszych > silniczkow: > - Czujnik cisnienia oleju: Gwint M14x1.5 > - Korki pompy oleju: Gwint M18x1.5 > - Czujnik temperatury wody w kolektorze ssacym 1.2 i termostacie 1.4: Gwint M12x1.5 > - Czujniki cisnienia/temperatury Autogauge, Equus: Gwint 1/8 - 27 NPTF > - Wyjscie chlodzenia turbiny z Termostatu 1.4 t-jet; Gwint M16????? > Adaptery dostepne sa tutaj (jak ktos nie ma tokarza): > http://www.conrad.pl/websale7/?Ctx={ver%...rch_input=Equus > NPT info: > http://www.fairburyfastener.com/xdims_pipe_threads.htm > Dodatkowe info np dotyczace trojnikow, poprawki mile widziane Rozumiem, że wszystkie adaptery są na gwint pod te czujniki? Bo opis tych adapterów na tej stronie jest po prostu bajeczny Ktoś wie, gdzie zakupić trójniki? Bo mój tokarz siedzi chory niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 > Rozumiem, że wszystkie adaptery są na gwint pod te czujniki? Bo opis tych adapterów na tej stronie > jest po prostu bajeczny tak to adaptery z 1/8 NPT na xxx > Ktoś wie, gdzie zakupić trójniki? Bo mój tokarz siedzi chory niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 A jaki gwint ma czujnik temperatury wody w głowicy 1.2 MPI? Drugie pytanie: Czy czujniki od zegarów Auto Gauge (temperatura i ciśnienie oleju) lepiej wkręcić w podstawkę pod filtr oleju czy w fabryczne korki na adapterach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 > A jaki gwint ma czujnik temperatury wody w głowicy 1.2 MPI? na kontrolkę w głowicy M16x1,5 (jeżeli jest) na kompa w dolocie czarny M12x1,5 lub 3 pinowy czerwony też M12x1,5 > Drugie pytanie: Czy czujniki od zegarów Auto Gauge (temperatura i ciśnienie oleju) lepiej wkręcić w > podstawkę pod filtr oleju czy w fabryczne korki na adapterach? to chyba bez różnicy, w korki będzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 Karan a mozesz mi powiedziec jaki gwint jest w termostacie z t jeta od przodu w tym wyjsciu pod ktore podpina sie chlodzenie T? m16 czy m18? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 > Karan a mozesz mi powiedziec jaki gwint jest w termostacie z t jeta od przodu w tym wyjsciu pod > ktore podpina sie chlodzenie T? > m16 czy m18? w pierwszym poscie masz zalacznik z termostatem z t-jeta Z tego rysunku wychodzi, ze M16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 > w pierwszym poscie masz zalacznik z termostatem z t-jeta > Z tego rysunku wychodzi, ze M16 Wychodzi ale ja chce pewna informacje a nie ze wychodzi Skad masz ten nipel u Siebie ktory tam wkreciles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 > Wychodzi ale ja chce pewna informacje a nie ze wychodzi > Skad masz ten nipel u Siebie ktory tam wkreciles? sluchaj zawiozlem do tokarza zlotej raczki i mi podorabial zaslepki niepotrzebnych kruccow i nypel do chlodzenia T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 > sluchaj zawiozlem do tokarza zlotej raczki i mi podorabial zaslepki niepotrzebnych kruccow i nypel > do chlodzenia T FAK! Dowiedz mi sie jaki tam jest gwint, w tym miejscu co nipel masz wkrecony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > FAK! > Dowiedz mi sie jaki tam jest gwint, w tym miejscu co nipel masz wkrecony patrzac na na rysunel to na lewo (wyjscie na chlodzenie T) to jest M16 a na prowo to niestety nie jestem juz w stanie tego sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 Termostat GP 1,4 16v T-jet: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Termostat GP 1,4 16v T-jet: Bylo w pierwszym poscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Bylo w pierwszym poscie. Panowie a powie mi ktos gwint m16x1,5 w calach to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Panowie a powie mi ktos gwint m16x1,5 w calach to? A co tam potrzebujesz zalozyc? Srube drazona? Poszukaj oryginalu w epr i kup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > A co tam potrzebujesz zalozyc? Srube drazona? Poszukaj oryginalu w epr i kup. Ori tam jest drazona i przewod ... albo chce zalozyc cos takiego jak karan albo drazona i bandzo zeby zalozyc przewod fi8 z chlodzenia woda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 > Ori tam jest drazona i przewod ... albo chce zalozyc cos takiego jak karan albo drazona i bandzo > zeby zalozyc przewod fi8 z chlodzenia woda u mnie lux wyszlo ...tak jak mowilem zanioslem do tokarza i powiedzialem, ze tu ma byc nypel fi8 tu, tu i tu zaslepione i jeszcze adapter na czujnik T z AG . Na drugi dzien mialem zrobione. Koszt to 120pln Jak wroce doma to wkleje fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 22 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2014 przypomne temat, bo chciałbym zamontować czujnik temp. oleju z auto gauga... o bodajże średnicy 1/8NPT. Mam otwór o średnicy M18x1,5, koło filtra oleju. Ktoś wie, czy wewnętrzny gwint w tej przejściówce będzie odpowiedni??? link ewentualnie, jak i tak będę ciągnął wskaźnik od dabtunera, to może to podejdzie?? link 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > przypomne temat, bo chciałbym zamontować czujnik temp. oleju z auto gauga... o bodajże średnicy > 1/8NPT. > Mam otwór o średnicy M18x1,5, koło filtra oleju. > Ktoś wie, czy wewnętrzny gwint w tej przejściówce będzie odpowiedni??? > link > ewentualnie, jak i tak będę ciągnął wskaźnik od dabtunera, to może to podejdzie?? > link 2 bedzie pasować ...wewnetrzny to 1/8NPT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > bedzie pasować ...wewnetrzny to 1/8NPT Ktory z tych co pokazalem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Ktory z tych co pokazalem? z conrada...ja mam te adaptery i gwinty mają 1/8npt i pasuja pod czujniki autogauge, a zewn. gwint dobierasz zaleznie od tego gdzie bedziesz to wkręcasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > z conrada...ja mam te adaptery i gwinty mają 1/8npt i pasuja pod czujniki autogauge, a zewn. gwint > dobierasz zaleznie od tego gdzie bedziesz to wkręcasz podziękował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.