Skocz do zawartości

Amsoil w promocyjnej cenie - chętni poszukiwani!


ABM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Amsoil to producent doskonałej jakości olejów, opartych w 100% o bazy PAO. Osobiście używałem w różnych autach i motocyklach i nigdy mnie te produkty nie zawiodły. Udało mi się namówić jednego z polskich importerów do zaoferowania tych produktów ze zniżką dla Autokącika. Ewentualni chętni będą mieli możliwość zadawania wszelkich pytań przed zakupem. Prawdopodobnie cena zakupu 5 litrów (dokłdnie 5q) Amsoil 5w40 AFL będzie, poniżej 200 zł. Będzie można oczywiście kupić wszystkie produkty z oferty importera. Amsoil robi doskonałe olej przekładniowe, które są znacznie lepsze od dedykowanych do naszych aut, produktów Selenia - zapewniają dużo łatwiejsze zmiany biegów, szczególnie zimą, zmniejszają tarcie i temperaturę w przekładni, w przeciwieństwie do produktów Selenia, są 100% syntetykami PAO. Proszę wszystkich zainteresowanych o wpisanie się w tym wątku. Bardzo proszę wszystkich zainteresowanych o kopiowanie tej informacji na innych kącikach, ze względu na małą popularność naszego - im więcej kupimy, tym więcej zaoszczędzimy.

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jest możliwość zamówienia np. 6 litrów. bo mnie wchodzi do silnika 5,4 l, więc jedno opakowanie

> to za mało. Czy tel olej będzie oryginalnie pakowany, czy konfekcjonowany w RP do innych

> opakowań?

Witam.

Do dyspozycji będzie cała oferta importera, w dowolnej ilości i konfiguracji. Nie mam mowy o rozlewaniu, konfekcjonowaniu Amsoila w Polsce - wszystko jest fabrycznie rozlewane w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo proszę wszystkich zainteresowanych o

> kopiowanie tej informacji na innych kącikach, ze względu na małą popularność naszego - im

> więcej kupimy, tym więcej zaoszczędzimy.

Qrcze... a sobotę właśnie kupiłem 5L oleju LM 5W40 i komplet filtrów Mann

nic to, może ktoś będzie zainteresowany LM

podaj szczegóły: cena i termin odbioru (bo jeśli się nie mylę, to dystrybutor jest w Warszawie), to będę dokładnie wiedział co chcę

Wstępnie piszę się na:

- 5W40 AFL 5L

- 75W90 2L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Qrcze... a sobotę właśnie kupiłem 5L oleju LM 5W40 i komplet filtrów Mann

> nic to, może ktoś będzie zainteresowany LM

> podaj szczegóły: cena i termin odbioru (bo jeśli się nie mylę, to dystrybutor jest w Warszawie), to

> będę dokładnie wiedział co chcę

> Wstępnie piszę się na:

> - 5W40 AFL 5L

> - 75W90 2L

Zwróć ten olej, nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na początek skromnie z dwa opakowania tegoż specyfiku Diesel Performance (ADF)

Ma kolega jakieś doświadczenia z tym produktem? Osobiście używałem tylko olejów i mogę powiedzieć, że mają tylko dwie wady: dostępność i cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to bym prosił 5 literków 5W40 AFL oczywiście

tak się zastanawiam, czy do naszych traktorów nie lepszy będzie:

AMSOIL Synthetic 5W-40 Premium Diesel Oil (DEO)

Quote:

Lepkość kinematyczna w 100°C, cSt (ASTM D445) 14.5

Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D445) 87.9

Indeks lepkości (ASTM D2270) 172

Lepkość zimnego rozruchu CCS w -35°C, cP (ASTM D5293) 5932

Temperatura płynięcia °C (°F) (ASTM D92) -46

Temperatura zapłonu °C (°F) (ASTM D92) 228 (442)

Temperatura palenia °C (°F) (ASTM D92) 246 (475)

Wynik testu czterokulowego “Four-Ball Wear Test” (ASTM D4172: 40kgf, 150°C, 1800 obr/min, 1 godz.) 0.51

Odparowalność oleju – test “Noack Volatility” (ASTM D5800) 250°C 1 godz., % utraty masy 8.8

HTHS - High Temperature/High Shear Viscosity cP, X°C, X s-1 (ASTM D4683) 4.0

Liczba zasadowa (TBN) 10.4


Natomiast AMSOIL 5W-40 European Car Formula Motor Oil (AFL) ma następujące parametry:

Quote:

Lepkość kinematyczna w 100°C, cSt (ASTM D445) 13.7

Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D445) 79.7

Indeks lepkości (ASTM D2270) 177

Lepkość zimnego rozruchu CCS w -35°C, cP (ASTM D5293) 5129

Temperatura płynięcia °C (°F) (ASTM D97) -42

Temperatura zapłonu °C (°F) (ASTM D92) 230

Temperatura palenia °C (°F) (ASTM D92) 246

Wynik testu czterokulowego “Four-Ball Wear Test” (ASTM D4172: 40kgf, 150°C, 1800 obr/min, 1 godz.) 0.44

Odparowalność oleju – test “Noack Volatility” (ASTM D5800) 250°C 1 godz., % utraty masy 8.7

HTHS - High Temperature/High Shear Viscosity cP, X°C, X s-1 (ASTM D4683) 3.7

Liczba zasadowa (TBN) 8.0


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak się zastanawiam, czy do naszych traktorów nie lepszy będzie:

> AMSOIL Synthetic 5W-40 Premium Diesel Oil (DEO)

> Quote:

> Lepkość kinematyczna w 100°C, cSt (ASTM D445) 14.5

> Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D445) 87.9

> Indeks lepkości (ASTM D2270) 172

> Lepkość zimnego rozruchu CCS w -35°C, cP (ASTM D5293) 5932

> Temperatura płynięcia °C (°F) (ASTM D92) -46

> Temperatura zapłonu °C (°F) (ASTM D92) 228 (442)

> Temperatura palenia °C (°F) (ASTM D92) 246 (475)

> Wynik testu czterokulowego “Four-Ball Wear Test” (ASTM D4172: 40kgf, 150°C,

> 1800 obr/min, 1 godz.) 0.51

> Odparowalność oleju – test “Noack Volatility” (ASTM D5800) 250°C 1

> godz., % utraty masy 8.8

> HTHS - High Temperature/High Shear Viscosity cP, X°C, X s-1 (ASTM D4683) 4.0

> Liczba zasadowa (TBN) 10.4

> Natomiast AMSOIL 5W-40 European Car Formula Motor Oil (AFL) ma następujące parametry:

> Quote:

> Lepkość kinematyczna w 100°C, cSt (ASTM D445) 13.7

> Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D445) 79.7

> Indeks lepkości (ASTM D2270) 177

> Lepkość zimnego rozruchu CCS w -35°C, cP (ASTM D5293) 5129

> Temperatura płynięcia °C (°F) (ASTM D97) -42

> Temperatura zapłonu °C (°F) (ASTM D92) 230

> Temperatura palenia °C (°F) (ASTM D92) 246

> Wynik testu czterokulowego “Four-Ball Wear Test” (ASTM D4172: 40kgf, 150°C,

> 1800 obr/min, 1 godz.) 0.44

> Odparowalność oleju – test “Noack Volatility” (ASTM D5800) 250°C 1

> godz., % utraty masy 8.7

> HTHS - High Temperature/High Shear Viscosity cP, X°C, X s-1 (ASTM D4683) 3.7

> Liczba zasadowa (TBN) 8.0

Przerabiałem temat, przed zalaniem do Stilo - przede wszystkim brak jakichkolwiek norm dla osobówek, co z drugiej strony nie jest problemem, ponieważ jeździłem na Petro Canada CI4+ i nie było problemów. Do DPF/FAP nadaje się średnio, ze względu na popioły na poziomie 1%. bardzo duża lepkość w 100% i bardzo wysoki HTHS = 4. Generalnie powinien się bardzo dobrze sprawdzić w autach bez DPF i ostro traktowanych / dłubniętych. Należy zwrócić uwagę na wciąż bardzo dobrą pompowalność w -30 i temperaturę krzepnięcia. Kierownicy z ciężką nogą i bez DPF będą zadowoleni, norma CJ4 gwarantuje najlepszą możliwą ochronę silnika. Zobaczymy co na ten temat powie importer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może więc ja powinienem ten wybrać

Moim zdaniem zalanie DEO, ma sens przy upalaniu auta.W nawet ostrych warunkach eksploatacji AFL, poradzi sobie wyśmienicie, bez najmniejszych problemów wytrzymuje długą jazdę po niemieckich autostradach z prędkościami 160+, zmuszenie tej oliwy do przekroczenia 110 stopni jest bardzo trudne do osiągnięcia, temperatura spada błyskawicznie po zmniejszeniu obciążenia silnika. Wyższe lepkości i HTHS w DEO, będą powodowały większe opory i zużycie paliwa w codziennej jeździe - ten olej jest na pograniczu 5w50, dodajmy, że Fiat obecnie zaleca oleje 5w30 z C2, czyli HTHS poniżej 2,9 i lepkości o 30 % niższe niż w DEO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma kolega jakieś doświadczenia z tym produktem?

ja używałem w D4D toyoty...efekt: zadowolony icon_eek.gif

po zastosowaniu wtryskiwacze wyczyscił..tak podejrzewam...bo uciszył je i zrobiłem O_O po wlaniu i przejechaniu kilkudziesięciu km....

a wlewane były przed nim inne produkty jak Liqui Moly, Forte , STP -nie warto...

dodatkowo ADF polepsza 'smarność' ropy....poniżej wyniki laboratoryjne po zrzutki na forum diesli w US :

Diesel_Fuel_Lubricity_Study_Summary.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OK... zostanę więc przy... C3

tylko, czy właśnie ten olej nie będzie za "rzadki" i silnik nie będzie zbytnio go konsumował?

Do silników bez DPF chyba nadal zalecanym jest Selenia WR:

Quote:

lepkość w 100*C - 14,5

wskaźnik lepkości -175

TBN -11


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko, czy właśnie ten olej nie będzie za "rzadki" i silnik nie będzie zbytnio go konsumował?

> Do silników bez DPF chyba nadal zalecanym jest Selenia WR:

> Quote:

> lepkość w 100*C - 14,5

> wskaźnik lepkości -175

> TBN -11

Od kilku lat zalecana jest Selenia WR PE 5w30 ACEA C2 co daje HTHS poniżej 2,9. WR 5w40, kompletnie się nie nadawała do aut z DPF i zapewne wiele awarii filtrów następowało na skutek używania tego oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od kilku lat zalecana jest Selenia WR PE 5w30 ACEA C2 co daje HTHS poniżej 2,9. WR 5w40, kompletnie

> się nie nadawała do aut z DPF i zapewne wiele awarii filtrów następowało na skutek używania

> tego oleju.

to musze qmplowi dac cynk, co by oczekiwal awarii filtra bo smiga na wr 5w40, a auto od nowosci nabilo juz 180tys km ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem po rozmowie z importerem - na dzisiaj mamy 10% od cen sklepowych - zainteresowanych szybkim zakupem proszę o kontakt na priv. Za około 6 tygodni przypłynie do kraju duża dostawa w dużo lepszych cenach i możemy jako Autokącik liczyć na lepsze rabaty. Stosowny watek zostanie opublikowany na Kupuj Z AK.

Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Jestem po rozmowie z importerem - na dzisiaj mamy 10% od cen sklepowych - zainteresowanych szybkim

> zakupem proszę o kontakt na priv. Za około 6 tygodni przypłynie do kraju duża dostawa w dużo

> lepszych cenach i możemy jako Autokącik liczyć na lepsze rabaty. Stosowny watek zostanie

> opublikowany na Kupuj Z AK.

> Temat do zamknięcia.

Będziemy na niego czekać ok.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.