Skocz do zawartości

288 GTO VS 959


Rekomendowane odpowiedzi

Na poczatek zdziwienie. Zawsze myslalem, ze konkurencja dla 959 jest F40.

5409614.jpg

Ale wizualnie robia wrazenie aut z tej samej parafii.

5409606.jpg

5409604.jpg

5409612.jpg

5409605.jpg

5409603.jpg

5409602.jpg

5409601.jpg

5409600.jpg5409598.jpg

5409596.jpg

5409597.jpg

5409608.jpg5409607.jpg

Podczas gdy F40 na pierwszy rzut oka to inna liga.

val-de-vienne-ferrari-f40-rear.jpg

Na papierze trudno porownywac 288 i 959, ale taki byl wyscig zbrojen.

Raz lepsze Ferrari, raz Porsche, a z nowym modelem w koncu Lamborghini.

5409844.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na papierze trudno porownywac 288 i 959

Dlaczego, moim zdaniem ta sama liga, a niewielka przewaga Porsche wynika z efektywniejszego przeniesienia napedu. Gdyby nie zaawansowany naped na cztery kola ciezsze o 300 kg 959 prawdopodobnie nie mialo by szans z posiadajacym taki sam moment obrotowy 288 GTO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego, moim zdaniem ta sama liga, a niewielka przewaga Porsche wynika z efektywniejszego

> przeniesienia napedu. Gdyby nie zaawansowany naped na cztery kola ciezsze o 300 kg 959

> prawdopodobnie nie mialo by szans z posiadajacym taki sam moment obrotowy 288 GTO.

Moment? Przecież moc ma przede wszystkim wyższą wiec logiczne że jest szybsze. A 4x4 pomaga mu tylko jak myślę w sprincie 0-100, ciekawe jak jest później... bo Ferrari ma 3,5kg/KM a Porsche 3,6kg/KM hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego, moim zdaniem ta sama liga, a niewielka przewaga Porsche wynika z efektywniejszego

> przeniesienia napedu. Gdyby nie zaawansowany naped na cztery kola ciezsze o 300 kg 959

> prawdopodobnie nie mialo by szans z posiadajacym taki sam moment obrotowy 288 GTO.

Gdyby nie napęd przedni to może nie byłoby aż tak ciężkie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moment? Przecież moc ma przede wszystkim wyższą wiec logiczne że jest szybsze. A 4x4 pomaga mu

> tylko jak myślę w sprincie 0-100, ciekawe jak jest później... bo Ferrari ma 3,5kg/KM a Porsche

> 3,6kg/KM

Stosuje tu analogie do F40 - skoro ma 30 KM i 80 Nm wiecej, jednoczesnie wazac 350 kg mniej, a przyspieszenie jest porownywalne, znaczy ze roznica lezy w napedzie. Widac to przy starcie - F40 przewaznie mieli kolami, a 959 po prostu znika.

670x377Image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stosuje tu analogie do F40 - skoro ma 30 KM i 80 Nm wiecej, jednoczesnie wazac 350 kg mniej, a

> przyspieszenie jest porownywalne, znaczy ze roznica lezy w napedzie. Widac to przy starcie -

> F40 przewaznie mieli kolami, a 959 po prostu znika.

Ale to ze mieli kolami to tylko i wylacznie kwestia lacznika pedalow z kierownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to ze mieli kolami to tylko i wylacznie kwestia lacznika pedalow z kierownica.

Ponoc najlepsze przyspieszenie jest wtedy, gdy poslizg kol napedzanych wynosi iles tam procent, chyba 40 zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na poczatek zdziwienie. Zawsze myslalem, ze konkurencja dla 959 jest F40.

Cięzko powiedzieć, co jest dla czego konkurencją - bardziej chyba co było na co odpowiedzią smile.gif Te 3 samochody pojawiły się w przeciągu 3 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyglada znakomicie. Zarowno z zewnatrz jak i wewnatrz bije Porsche.

mam te ferrari wink.gif ...

...mam ten model w skali 1:28 chyba wink.gif Burago kupione w Hali Wola smile.gif Jest świetny... a teraz bawią się nim dzieciaki brata wink.gif ... czasem z żalem bo tylna klapa silnika została wyrwana i odpada frown.gif

Tym modelem moglem sie bawic godzinami a po zabawie na niego patrzec smile.gifsmile.gif kwintesencja ferrari.

edit: przypomnialem sobie, ze 959 rowniez mam... ale małego matchboxa smile.gif Porsche może się schować przy ferrari, mimo, że jest szybsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> edit: przypomnialem sobie, ze 959 rowniez mam... ale małego matchboxa Porsche może się schować

> przy ferrari, mimo, że jest szybsze.

Ja tez, 1:43 z napedem sprezynowym. Dzialal mi zawsze na wyobraznie, bo dzieki silnej sprezynie i szerokim bieznikowanym oponom mial niesamowity zryw i wszystkie inne zabawki zostawaly w tyle zlosnik.gif. Ale odkad na Amidze pojawil sie Test Drive II moje serce zdobylo F40 i w tym temacie do dzis nic sie nie zmienilo skromny.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.