urwis Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Cześć i czołem. Mam pytanie. W korku zagotowałem auto. Zapewne wentylator nie zabanglał. Chciałem sprawdzić na krótko, czy działa... i nie znalazłem wtyczki ;D Jest jakaś na wężu wchodzącym do chłodnicy, nawet podobna (2 żyły, niebieskie elementy wtyczki), ale po zwarciu nie ruszył wentyl tylko nastąpił klik z okolic kompa 1,5 roku temu zmieniałem chłodnicę i pewnie wsadzili jakiś syf. Po oględzinach zauważyłem, że wywaliło plastikowy korek z chłodnicy z napisem DO NOT OPEN. Szary mówi, że nie ma pojęcia co to za chłodnica Może ktoś spotkał się z taką sytuacją? Gdybym zatkał tę dziurę i zalał nawet wodę, to bym wiedział, czy UPG do wymiany i dojechał do warsztatu. Jakieś sugestie? EDIT: Zapomniałem dodać, że korek się ułamał i nie ma normalnego gwintu, tylko taki zatrzaskowy, równoległy do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Nikt nic nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Nikt nic nie wie? jak ułamał się korek to pewnie dlatego się zagotował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > jak ułamał się korek to pewnie dlatego się zagotował. Korek wyleciał przez wysokie ciśnienie w układzie. Podejrzewam, że sie ułamał wylatując z gwizdem, przy akompaniamencie wszechogarniającej pary i sikającego płynu chłodniczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Ciężka sprawa, najlepiej jakbyś wrzucił fociaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 > Korek wyleciał przez wysokie ciśnienie w układzie. Podejrzewam, że sie ułamał wylatując z gwizdem, > przy akompaniamencie wszechogarniającej pary i sikającego płynu chłodniczego Podejrzenia tu nie pomogą. Sprawdź najpierw wiatrak podaj napięcie (najpierw rusz go ręką czy się nie zatarł),sprawdź czy po zwarciu czujnika idzie prąd na wiatrak potem czujnik na końcu termostat. Proste. A korek na zbiorniczku powinien upuszczać ciśnienie a nie wyrywać jakieś gniazdo w chłodnicy.Bo jak dobrze pamiętam w seju nie ma korka w chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 http://www.auto-sas.pl/?425,chlodnica-wody-fiat-seicenti-1.1-mpi-2000r.- Taką chłodnicę mam. Połamał się ten korek na zdjęciu po lewej. Jakiś pomysł jak to zaślepić, choćby tymczasowo? Auta nie mam jak holować seja do warsztatu, bo ucho się wyrywa z gniazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Auta nie mam jak holować seja do warsztatu, bo ucho się wyrywa z gniazda Za wahacz zawlecz dziada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Za wahacz zawlecz dziada Szumahera połamię, a odkręcać mi się nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Szumahera połamię, a odkręcać mi się nie chce Mam chłodnice z mpi jak chcesz - miała jechać na złom ale może być Twoja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > Mam chłodnice z mpi jak chcesz - miała jechać na złom ale może być Twoja Jak podejdzie, to biere Idę robić zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Zdjęcia korka i chłodnicy. https://www.dropbox.com/s/mtptxk78ks8ytvg/Zdj%C4%99cie072.jpg https://www.dropbox.com/s/f118yupszji2tq0/Zdj%C4%99cie073.jpg https://www.dropbox.com/s/c5ciqoy4h7eqa3p/Zdj%C4%99cie074.jpg https://www.dropbox.com/s/kz2h8v9pa6ixhrq/Zdj%C4%99cie075.jpg https://www.dropbox.com/s/s915s19keqceqte/Zdj%C4%99cie076.jpg https://www.dropbox.com/s/ulx9t6f2z9q9khx/Zdj%C4%99cie077.jpg https://www.dropbox.com/s/gcnhwvb3bwyanoo/Zdj%C4%99cie081.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > http://www.auto-sas.pl/?425,chlodnica-wody-fiat-seicenti-1.1-mpi-2000r.- > Taką chłodnicę mam. Połamał się ten korek na zdjęciu po lewej. Jakiś pomysł jak to zaślepić, choćby > tymczasowo? > Auta nie mam jak holować seja do warsztatu, bo ucho się wyrywa z gniazda złap seja za otwór w wahaczu, holowalem swojego tak wielokrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 > złap seja za otwór w wahaczu, holowalem swojego tak wielokrotnie Wydaje mi się, że w ten sposób połamię szumacherowy zderzak. Chyba przepchnę kawałek dziada i pogrzebię w sobotę pod domem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Czy to jest wtyczka od wentylatora? Mam dziwną chłodnicę i takie coś przed nią w co wchodzi ta wtyczka. Jak spiąłem na krótko, to usłyszałem klik w okolicy kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 ten korek którego ci brakuje w chłodnicy to zaślepka miejsca na czujnik wentylatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > ten korek którego ci brakuje w chłodnicy to zaślepka miejsca na czujnik wentylatora Serio? Co za ciota mi to składała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 wsadzili ci chłodnice od seja 1.1 spi w którym pracą wiatraka steruje czujnik w chłodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > wsadzili ci chłodnice od seja 1.1 spi w którym pracą wiatraka steruje czujnik w chłodnicy Ok.. i co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > wsadzili ci chłodnice od seja 1.1 spi w którym pracą wiatraka steruje czujnik w chłodnicy E głupoty gadasz panie. Chłodnica spi ma czujnik wkręcany z boku i wygląda inaczej. Kolega ma chłodnice z mpi a ma silnik z spi (na kompie jest napisane nawet). Ktoś chciał zostawić chłodnice z mpi i czujnik wentylatora wkręcił w przewodzie chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > E głupoty gadasz panie. Chłodnica spi ma czujnik wkręcany z boku i wygląda inaczej. Kolega ma > chłodnice z mpi a ma silnik z spi (na kompie jest napisane nawet). Ktoś chciał zostawić > chłodnice z mpi i czujnik wentylatora wkręcił w przewodzie chłodnicy. Tak mi się wydawało na początku. Czyli ta wtyczka to od wentyla na bank? Klik przy zwarciu na krótko oznacza śmierć wentyla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 chlopaki dzis i mnie zagotowoalo. ale chyba nie wlacza sie wiatrak. \mozna przejechac 10 km i wywala plyn. jedzie normalnie , nic nie dymi. gdzie jest wtyczka kt zewrzec aby sprawdzic wentyl? w ukladzie jest chya niezly syf. jak kupilem od poprzednika - w zbiorniku bylo rudo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 czujnik jest wkręcany w bok chłodnicy odepnij od niego wtyczkę i zewrzyj piny zobacz czy da się wiatrak obrócić ręką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > czujnik jest wkręcany w bok chłodnicy odepnij od niego wtyczkę i zewrzyj piny > zobacz czy da się wiatrak obrócić ręką tak to sprawdzalem pierwsze. poprzednie punto - mialem zatarty wiatrak. teraz sie luzno kreci. a jezeli po 10 km zaczyna wrzec to moze tytlko nie ma chlodzenia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > czujnik jest wkręcany w bok chłodnicy odepnij od niego wtyczkę i zewrzyj piny > zobacz czy da się wiatrak obrócić ręką jeśli wiatrak się obraca, a przy zwarciu na krótko np spinaczem biurowym (uwaga, bardzo grzeje) nadal nie działa, sprawdź bezpieczniki za akumulatorem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eidzikxxx Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > jeśli wiatrak się obraca, a przy zwarciu na krótko np spinaczem biurowym (uwaga, bardzo grzeje) > nadal nie działa, sprawdź bezpieczniki za akumulatorem... zobacz czy wirnik w pompie prawidłowo podaje - czy jest obieg - miałem sytuację, że kawałem się oderwał kiedyś i nie było obiegu - na szczęście nie poszedł w blok tylko w wąż w stronę chłodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.