Skocz do zawartości

126p ST Nie działa układ hamulcowy gdzie szukać przyczyny


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem i pytanie wymieniłem w moim ST wszystkie przewody elastyczne i sztywne wszystkie cylinderki, trójnik, wszystkie szczęki i pompę, założyłem nowe przewody elastyczne z pompy do zbiorniczka fi6 wew i sprężyny ściągające szczęki i mimo wielu prób odpowietrzania auto nie hamuje wogóle co jeszcze może być nie tak gdzie szukać przyczyny

(Wszystkie części dedykowane do ST)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem i pytanie wymieniłem w moim ST wszystkie przewody elastyczne i sztywne wszystkie

> cylinderki, trójnik, wszystkie szczęki i pompę, założyłem nowe przewody elastyczne z pompy do

> zbiorniczka fi6 wew i sprężyny ściągające szczęki i mimo wielu prób odpowietrzania auto nie

> hamuje wogóle co jeszcze może być nie tak gdzie szukać przyczyny

> (Wszystkie części dedykowane do ST)

Jak zachowuje się pedał hamulca? Wpada do podłogi, czy masz opór? Jest twardy, czy miękki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak zachowuje się pedał hamulca? Wpada do podłogi, czy masz opór? Jest twardy, czy miękki?

Na początku bardzo miękki po próbie odpowietrzenia twardnie ale moim zdaniem jeszcze nie tak jak powinien. założyłem nawet inną pompę i to samo zastanawiam się czy średnica wężyków do zbiornika płynu fi6 wew. to nie za mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem i pytanie wymieniłem w moim ST wszystkie przewody elastyczne i sztywne wszystkie

> cylinderki, trójnik, wszystkie szczęki i pompę, założyłem nowe przewody elastyczne z pompy do

> zbiorniczka fi6 wew i sprężyny ściągające szczęki i mimo wielu prób odpowietrzania auto nie

> hamuje wogóle co jeszcze może być nie tak gdzie szukać przyczyny

> (Wszystkie części dedykowane do ST)

A nie masz przypadkiem zatłuszczonych bębnów hamulcowych?

Czasami podczas składania hamulców dotknie się brudnymi od jakiegoś smaru rękami bębna hamulcowego lub szczęk i to wystarczy by skutecznie pogorszyć efekt hamowania.

A może po prostu nowe części muszą się dopasować.

Pojeździj trochę podeptaj mocno na hamulec, zmęcz trochę nowe szczęki. Może po częstym używaniu hamulce efekt hamowania się poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na początku bardzo miękki po próbie odpowietrzenia twardnie ale moim zdaniem jeszcze nie tak jak

> powinien. założyłem nawet inną pompę i to samo zastanawiam się czy średnica wężyków do

> zbiornika płynu fi6 wew. to nie za mało

Napisz coś więcej - rozumiem, że nie wpada do podłogi? Pompowanie powoduje jego rośnięcie, czy nie?

Nie hamują żadne koła, w ogóle brak hamowania, czy są, ale słabe? Możesz podnieść auto i sprawdzić każde koło z osobna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz coś więcej - rozumiem, że nie wpada do podłogi? Pompowanie powoduje jego rośnięcie, czy nie?

> Nie hamują żadne koła, w ogóle brak hamowania, czy są, ale słabe? Możesz podnieść auto i sprawdzić

> każde koło z osobna?

pedał twardnieje przy odpowietrzaniu ale skuteczność przednich kół bo tak mam teraz podniesione auto zero nie ma różnicy czy pedał wciśnięty czy nie kręcą się prawie tak samo. Zastanawiałem sie czy średnica przewodu elastycznego do zbiornika nie może być za mała i w piątek zmienię z 6 na 8 bo ten 6 może jest za cienki i nie można odpowietrzyć wchodził mi bardzo ciężko choć w sklepie twierdzili że się nadaje. reszta układu cała nowa wszystko więc tylko odpowietrzenie biorę pod uwagę chyba że ktoś ma jakiś pomysł bo mnie się już kończą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pedał twardnieje przy odpowietrzaniu ale skuteczność przednich kół bo tak mam teraz podniesione

> auto zero nie ma różnicy czy pedał wciśnięty czy nie kręcą się prawie tak samo. Zastanawiałem

> sie czy średnica przewodu elastycznego do zbiornika nie może być za mała i w piątek zmienię z

> 6 na 8 bo ten 6 może jest za cienki i nie można odpowietrzyć wchodził mi bardzo ciężko choć w

> sklepie twierdzili że się nadaje. reszta układu cała nowa wszystko więc tylko odpowietrzenie

> biorę pod uwagę chyba że ktoś ma jakiś pomysł bo mnie się już kończą

Średnica przewodu ze zbiorniczka do pompy nie ma tu nic do rzeczy - podczas hamowania płyn nie jest pobierany ze zbiorniczka. Bębny też nowe czy stare zostały? jeśli stare, to jaka jest ich średnica? Sprężyny ściągające - o ile pamięć mnie nie myli, dolna była grubsza, górna cieńsza - prawidłowo założone? Samoregulatory trzymają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w jaki sposób

Ja wyciągnąłem przeciąłem i dospawałem w środku bo on jest fajnie zakończony. Miałem 5 lub 10mm niepamietam bo to było z 7 lat temu.

Miałem wsio nowe delphi i nie działałom, po dospawaniu hamował idealnie ze 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem i pytanie wymieniłem w moim ST wszystkie przewody elastyczne i sztywne wszystkie

> cylinderki, trójnik, wszystkie szczęki i pompę, założyłem nowe przewody elastyczne z pompy do

> zbiorniczka fi6 wew i sprężyny ściągające szczęki i mimo wielu prób odpowietrzania auto nie

> hamuje wogóle co jeszcze może być nie tak gdzie szukać przyczyny

> (Wszystkie części dedykowane do ST)

Problem zażegnany winne okazały się uszkodzone samo regulatory szczęk przednich ruszały się i powodowały że szczęki nie dochodziły do bębnów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.