Skocz do zawartości

Subaru Impreza 2.0 GX


hevimental

Rekomendowane odpowiedzi

> Jeśli chodzi o ten z ogłoszenia to gaz bezproblemowo. Jak dbasz (na zasadzie wymieniasz płyny na

> czas a nie co 100000 ) to praktycznie niezniszczalny. Tylko jak na osiągi sporo pali.

> A nie lepiej Forka z tym samym silnikiem?

Przebiegi będą typowo szosowe stąd szukam niższej konstrukcji no i wizualnie też bardziej impreza mi się podoba.

Jak jest z tym spalaniem, ile Pb ile LPG? Tryb mieszany trasa 25km dziennie/duże miasto 3km z dojazdem prawie w ścisłe centrum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak jest z tym spalaniem, ile Pb ile LPG? Tryb mieszany trasa 25km dziennie/duże miasto 3km z

> dojazdem prawie w ścisłe centrum

przy miejskiej jeździe licz min 12l gazu mi w foresterze średnia wychodzi 11,6/100 ale ja mało jeżdżę w typowo miejskich warunkach.

co do silnika, to jak Ci już napisano - 2,0 N/A 125KM jak trafisz zadbany i będziesz dbał to praktycznie niezniszczalny.

Gaz lubi, tzw dziury w obrotach nie ma, regulacja zaworów na śrubkę bez wyciągania silnika wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak jest z tym spalaniem, ile Pb ile LPG? Tryb mieszany trasa 25km dziennie/duże miasto 3km z

> dojazdem prawie w ścisłe centrum

Ja jeżdżę głównie po mieście. Więc jakieś 15 LPG łyknie (jak się bardzo spinam to 13 zlosnik.gif). Forka Ci polecam bo na miejskie dziury i krawężniki jest lepszy. Aczkolwiek osobiście Impreza też mi się bardziej podoba. Tyle że sedan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak założysz odpowiedni wydech

> Ale wersja którą chce kolega nie ma dziury na masce. I raczej nie można jej pomylić z niczym innym.

mi tylko o dźwięk chodzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a brzmi to też jak wrx albo sti?

nie i żeby brzmiało trzeba wymienić kompletny wydech.

N/A ma tzw równoodległościowe kolektory, a to różnica w ich długości generuje charakterystyczny bulgot.

Na forum Subaru często zakładają wydechy PROEX, efekty są fajnie bez dużego kombinowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie i żeby brzmiało trzeba wymienić kompletny wydech.

> Na forum Subaru często zakładają wydechy PROEX, efekty są fajnie bez dużego kombinowania.

Jaki jest orientacyjny koszt części i wymiany takiego wydechu?

Wiadomo, że robocizna zależy od fachowca, ale w skali trudności i upierdliwości zadania bliżej jest temu do zmiany opony czy rozkręceniu połowy silnika?

Chodzi o blob eye GD 2.0 / 2.0R / 2.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Generalnie idiotoodporny, pancerny sprzęt. Wersje turbo się lubią sypnąć a w wolnychssakach jest tylko problem wymiany kolektora i ostatniej puszki aby wydobyć dziwęk boksera.

Należy pamiętać, ze reduktor ma 3 przełożenia, Hi, Lo i luz bo można się zdziwić że wyje i nie jedzie.

Ruda wpieprza tylne błotniki, w szczególności jeżeli nie ma "cudownych" gumek na rantach błotników, czasem przy przedniej szybie i std. czyli mocowanie foteli wewnątrz auta.

Dobry driver potrafi pojechać Subarką bez turbo bardzo, bardzo szybko i widowiskowo.

Zimą auto bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.