Pipper Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Witam Szanowne Grono! Jako,że w moim garażu do tej pory stacjonowała włoszczyzna, chciałbym zrobić mały desant i zakupić któryś z wymienionych w tytule pojazdów. Od razu zaznaczam, że pojazdy do zagazowania idą od razu, diesle nie wchodzą w rachubę Szukamy wersji htb, tylko. Na zakup mam jakieś 12kpln, pakiet "startowy" liczę oddzielnie Pojazdy muszą mieć klimę, nie ważne manual, czy automat, skrzynie manualne, no chyba, że są jakieś fajne, bezawaryjne automaty? 1. Megane 1ph2: Jakie silniki brać pod uwagę, 1,4 16v 98KM i 1,6 16v 110KM? Jak one się sprawują, jak się gazują, co się w nich często i boleśnie psuje? Jak wyglądają usterki typowe dla tego modelu? Jak wygląda eksploatacja tego pojazdu odnośnie kosztów paliwa i kosztów części? 2. Laguna 2ph1 Tak, wiem, że królowa lawet , ale jednak troszkę tego jeździ po drogach, a u mechaników więcej VAGów widzę, niż tych Lagun Co w tym się najczęściej psuje, jak wygląda eksploatacja? Silniczek 1,6 16v może bć za słaby odrobinkę jak 1,8 16v? 3. Clio 2ph2 1,4 16v i 1,6 16v to takie jak w Megane 1ph2? Jak z pozostałymi usterkami w tym pojeździe? Pytania ogólne: Jak z blachami i zawieszeniami w tych pojazdach? Jak z wnętrzami jeśli chodzi o materiały, szczególnie welur/skóra/pół-skóra Jak z reflektorami przednimi jeśli chodzi o oświetlanie drogi po zmroku, uwzględniamy fabryczny ksenon w Clio i Lagunie? Ps. Mają być nie mniej zwinne niż moje dotychczasowe Punto 2 1,2 16v I kosztowo mnie nie zjeść za mocno Zawsze jako alternatywę mam zostanie przy Punto, tylko zakup młodszego i z klimą , ale chciałbym coś innego spróbować Pozdrawiam Serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Jedno jest pewne. Wymienione prze Ciebie silniki są wprost stworzone do zasilania gazem. Do laguny minimum 1,8 16v, do megane 1,6 16v a do clio 1,4 wystarczy ale 1,6 będzie rwał do przodu już troszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 blachy są dobrze zabezpieczone przed korozją. Zawieszenia w clio są bardzo proste, w megane jest belka skrętna, która lubi się zużyć. W tych dwóch modelach naprawy zawieszenia są proste i tanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
43538 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Stałem przed podobnym dylematem tylko, ze pomiedzy megan IIphI a laguna II. Wybralem lagune z 2003 roku z silnikiem 1.8. Wiem, ze opinie ma jako krolowa ale moich wielu znajomych miało lub ma własnie laguny i żaden mi nie odradzał. Podobno silink 1.8 w tym aucie jest najmniej klopotliwy. Komfort jazdy taki, ze z auta nie chce sie wysiadać. Jeżeli chodzi o Clio to tez fajny samochód jednak dwa rozmiary mniejszy od Laguny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Miałem Clio II PHII ale w dci i nie polecam małe trochę choć bagażnik ok komfort też taki sobie , zawieszenie bardzo twarde i słychać było każde dziury teraz mam Megane II phI 1.6 16v i jestem jak na razie zauroczony co prawda zrobiłem dopiero około 1,5 tys km ale bardzo miło się jeździ wygodnie no i bagażnik fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > no i bagażnik fajny zdecydowanie pojemniejszy niż się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > zdecydowanie pojemniejszy niż się wydaje jop mam wersje 5 drzwiową i bez problemu wchodzą 2 duże walizki wózek i torby w końcu nie jeżdżę jak rumun obładowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Privy !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Mogę coś nie coś powiedzieć o Megane IphII z rocznika 2000 z silnikiem 1.4 16V - żona ma takie auto. 1. Silnik - dość żwawy, ma 95KM, nasz egzemplarz ma ok. 120kkm - nie ma żadnego problemu z braniem oleju, wyciekami itp. Generalnie poza świecami, filtrami i olejem nic nie wymagało naprawy. Spalanie jest różne - w trasie potrafi spalić niewiele ponad 6 litrów z włączoną stale klimą. Po mieście żona jeździ krótkie odcinki, ale nie stoi w korkach. Latem niewiele ponad 8 (z klimą) do 10 zimą (ale to zasługa odległości po 3-6km. Tyle o silniku - natomiast osprzęt już różnie. Potrafią padać cewki, nasze jeszcze żyją, nie pamiętam jakiej firmy są trwalsze a jakiej gorsze - wiem, że mamy te lepsze. Alternator już regenerowałem, ale sprężarka klimy działa bez zarzutu i klima wręcz mrozi a nie chłodzi. Pompę wspomagania też wymieniłem, ale to na własne życzenie. Poleciała maglownica i żona 2 dni jeździła prawie na sucho 2. Wyposażenie - bardzo bogate jak na cenę i wiek pojazdu. Nasza wersja nie jest najbogatsza a i tak ma w wyposażeniu klimatyzację, 4 poduszki, komputer pokładowy, inteligentne wycieraczki, elektryczne szyby i lusterka (też podgrzewane). Tapicerka welurowa - bardzo wytrzymała, gruby welur, nie wykazuje oznak zużycia. Jakość plastików całkiem przyzwoita - nic nie trzeszczy, nie skrzypi, nie odbarwia się. 3. Zawieszenie - uważam za trwałe. Gumy stabilizatora są chyba elementem najbardziej się zużywającym, kosztują kilka złotych, wymiana nie jest skomplikowana. Ale już jeżeli chodzi o elementy przeniesienia napędu - to tutaj ostatnio się lekko zdziwiłem. Pękła guma osłaniająca przegub zewnętrzny. Renault przewiduje w takim wypadku wymianę całej półosi z przegubem , na szczęście są uniwersalne gumy, które da się założyć praktycznie bez demontażu półosi Ogólnie auto fajne, niezłej jakości, dość spore w środku i posiadające bagażnik. Blacharka się jeszcze broni przed rudą, jest zdecydowanie lepiej niż w Megane IphI. A ceny używanych Megane z lat 2000-2002 są IMO bardzo przystępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 możesz napisać o tych uniwersalnych gumach dla potomnych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > możesz napisać o tych uniwersalnych gumach dla potomnych ? Tutaj o tym pisałem, raptem kilka postów niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > Tutaj o tym pisałem, raptem kilka postów niżej przeoczyłem dziękować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Tak jak kolega wyzej mam megane 1,6 16V..jak gazuja sie to nie wiem. Co do słabych stron to cewki Sagem (siwe główki) sa kiepskie.Osobiście załozyłem Beru i od 4 lat i 40kkm nic sie nie dzieję,gumy stabilizatora ,praktycznie co 1,5roku wymienia się (puka na nierównościach ),poduszka skrzyni biegów lubi sie urwać koszt 75zł wymienisz sam (2 śrubki),łożyska kół tez słabe są. Ale jak kupisz firmy SNR (oryginał),to długo pojeżdzisz,przełączniki el.szyb szwankują , kupisz za 30-40zł .Ja osobiscie rozebrałem ,wyczysciłem i działają. Silniki sa wytrzymałe ,zrobiłem 53kkm i wszystko gra,oleju nie bierze wcale. Niskie spalanie benzyny .1,6 16V potrafi w trasie bez klimy spalić 5,7l ,z klima 6,5l jak jedziesz 100km/h. W trybie miejskim 50% i pozamiejskim 50% z małym ruchem 7-8l max. Części troche drogie.Np.tylne amory 250zł ,rozrząd 400zł ,pompa 160 ,pasek 50.łozyska kół SNR 2x80zł ,spręzyna wajchy biegów SNR orginał 40zł Warto wymienic olej w skrzyni biegów .Mój był czarny po 6 latach.Tłumiki jeszcze mam fabryczne w całości bez łączenia z końcowym.. Blacha jest odporna na rdzę .. Auto w srodku wygodne,duze fotele,obszerny bagaznik.kupisz za małe pieniądze. mój ma 10 lat i wiecej jak 8500 nie dostane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Megane 1ph2 ma mój ojciec. Silnik 1,6 16V, wersja priviliage. Grzana szyba przednia, fotele coś jakby alkantara... Jest zagazowana. Porównując ją do mojej byłej laguny IIph1...hmm... trudno porównac. laguna jest poprostu lepsza Szukaj zadbanej 1,8 16V. Zadbana = naprawione podnośniki szyb, zamki itp. Na temat laguny pisałem sporo. Poszukaj w arch. BTW teraz mam też lagunę III i IIph2 w wersji initiale Nie mogę potwierdzić mitu o królowej lawet. Dziesiątki tysięcy bezawaryjnych km przejechałem po całej Europie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Jedno jest pewne. Wymienione prze Ciebie silniki są wprost stworzone do zasilania gazem. > Do laguny minimum 1,8 16v, do megane 1,6 16v a do clio 1,4 wystarczy ale 1,6 będzie rwał do przodu > już troszkę. Jak są rozwiązane zawieszenia w tych 3 pojazdach, szczególnie interesuje mnie Laguna, bo chyba dziadzieje i coś wygodnego by się przydało Jak rozwiązany jest rozrząd w 1,8 16v jeśli chodzi o elementy wymieniane? Jakiś nietypowe rozwiązania? Jak przeniesienie napędu się sprawuje? Jakieś typowe bolączki, które sobie sam usunę/poprawię/usprawnię sam, żeby zawstydzać sąsiadów w pełnoletnich "ałdi" ? Z tym kłopotu raczej nie będzie, bo mam 3 kFiaty w swoim garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > blachy są dobrze zabezpieczone przed korozją. Zawieszenia w clio są bardzo proste, w megane jest > belka skrętna, która lubi się zużyć. W tych dwóch modelach naprawy zawieszenia są proste i > tanie A jak Laguna 2 pod tym względem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Stałem przed podobnym dylematem tylko, ze pomiedzy megan IIphI a laguna II. Wybralem lagune z 2003 > roku z silnikiem 1.8. Wiem, ze opinie ma jako krolowa ale moich wielu znajomych miało lub ma > własnie laguny i żaden mi nie odradzał. Podobno silink 1.8 w tym aucie jest najmniej > klopotliwy. Komfort jazdy taki, ze z auta nie chce sie wysiadać. > Jeżeli chodzi o Clio to tez fajny samochód jednak dwa rozmiary mniejszy od Laguny. O wuaśnie, a jaki masz rozmiar kółek w tym zestawieniu, bo nie ukrywam, że mnie szpan na 18" jakoś nie kręci, wolałbym 195/65R15 i seryjną felę Jak będę miał szpanować, to do swojej "taczki" włożę 16" i opuszczę jakieś 6-8cm jako democar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Ma ktoś jakieś linki do instrukcji w PDF i książek serwisowych do wymienionych modeli? Chiałbym troszkę się zapoznać z "przeciwnikami", bo nie ukrywam, że mając 3-4 pojazdy na głowie od strony kosztów, nie chciałbym się pakować na zbyt duże wydatki, przy czym świadomie patrzę w kierunku Laguny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Megane 1ph2 ma mój ojciec. Silnik 1,6 16V, wersja priviliage. Grzana szyba przednia, fotele coś > jakby alkantara... Jest zagazowana. Porównując ją do mojej byłej laguny IIph1...hmm... trudno > porównac. laguna jest poprostu lepsza > Szukaj zadbanej 1,8 16V. Zadbana = naprawione podnośniki szyb, zamki itp. Da rade to samemu naprawić, jakieś manuale są? > Na temat laguny pisałem sporo. Poszukaj w arch. > BTW teraz mam też lagunę III i IIph2 w wersji initiale Nie mogę potwierdzić mitu o królowej lawet. > Dziesiątki tysięcy bezawaryjnych km przejechałem po całej Europie. JA szukam czegoś w niewielkich pieniądzach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Da rade to samemu naprawić, jakieś manuale są? > JA szukam czegoś w niewielkich pieniądzach a bierzesz pod uwagę Megane 2 one są w dobrej cenie nawet te 1.4 dobrze chodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Czyli nie przekreślam Megane, jak z jakością oświetlania drogi w Megane? Jak z oświetlaniem drogi w Lagunie i Clio xenon vs żarówka zwykła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Czyli nie przekreślam Megane, jak z jakością oświetlania drogi w Megane? Jedno z lepszych jakie spotkałem. Oświetla naprawdę dobrze drogę nawet na najtańszych żarówkach. IMHO o niebo lepiej niż np Avensis I Civic VI czy Golf IV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Jedno z lepszych jakie spotkałem. Oświetla naprawdę dobrze drogę nawet na najtańszych żarówkach. > IMHO o niebo lepiej niż np Avensis I Civic VI czy Golf IV Jakie żarówki tam siedzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Jakie żarówki tam siedzą? Megane II, Avensis I i golf IV mają H7, w civicu jest h4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Megane II, Avensis I i golf IV mają H7, w civicu jest h4 A Megane 1ph2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > A Megane 1ph2? H7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > H7 a że tak jeszcze podpytam, reflektor z poliwęglanu ze skłonnością do żółknięcia, czy raczej nie? Często żarówki padają i czy trudna jest wymiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > a że tak jeszcze podpytam, reflektor z poliwęglanu ze skłonnością do żółknięcia, czy raczej nie? > Często żarówki padają i czy trudna jest wymiana? Nie żółkną,nawet jak co jakis czas przelece papierem wodnym 2000,i czym przepoleruje sa gładsze.Żarówki te co mam bosh http://moto.allegro.pl/bosch-zarowka-pure-light-h7-12v-55w-i2423898234.html wystarczaja na min rok i 15kkm,ale nie ma problemu ,chyba że trefne zarówki jakieś. Wymiana jest prosta .Odkręcasz dekielek i i wychaczasz drut z mocowania .W załączniku masz moja 10 letnia lampę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Mocowanie żarówki i dekielek małe foto mi wyszło I nie które wersje maja aku przy silniku jak ja a nie które w podszybiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Aha.teśc ma tez megane ale 1,4 16V 95KM i nie odczuwam tam braku mocy ,spalanie deko mniejsze 5,2 l ,mniejsze koła 14 -tańsze opony,żarówki h4 .W 1,4 16V w srodku jest ciszej .Troche inaczej pracuje ten silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Posiadam Megane I ph II 1.4 16V i powiem tak: Autko rewelacja mało awaryjne jak się coś stanie to pierdoły które są tanie i jesteś w stanie sam zrobić. Silnik 1.4 16V 95 KM uważam że do tego auta jest ciut za słaby, choć narzekać nie mogę. Jeżeli bym teraz kupował Megane to z silnikiem 1.6 16V pod warunkiem że jest tak samo bezawaryjny jak mój. Generalnie autko jak najbardziej polecam i jeżeli kiedyś będę zmieniać auto to na 90% będzie zaś to Renault. Pewnie niektórzy zapytają dlaczego a odpowiedź jest prosta: auto wygodne, w niskiej cenie rewelacyjne wyposażenie, ceny części takie same jak i innych aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Posiadam Megane I ph II 1.4 16V i powiem tak: > Autko rewelacja mało awaryjne jak się coś stanie to pierdoły które są tanie i jesteś w stanie sam > zrobić. > Silnik 1.4 16V 95 KM uważam że do tego auta jest ciut za słaby, choć narzekać nie mogę. Jeżeli bym > teraz kupował Megane to z silnikiem 1.6 16V pod warunkiem że jest tak samo bezawaryjny jak > mój. > Generalnie autko jak najbardziej polecam i jeżeli kiedyś będę zmieniać auto to na 90% będzie zaś to > Renault. Pewnie niektórzy zapytają dlaczego a odpowiedź jest prosta: > auto wygodne, w niskiej cenie rewelacyjne wyposażenie, ceny części takie same jak i innych aut. Mnie kusi megane II taki po 2007r w kombi .Tylko nie wiem jak jest z KZFR bo 400 czy 500 nadproramowo.w 1,6 16V . W dodatku te kart zamiast kluczyka ,i ten kokpit smieszny ,ale auto dosc tanie. Rozwazam tez foke II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Mocowanie żarówki i dekielek małe foto mi wyszło > I nie które wersje maja aku przy silniku jak ja a nie które w podszybiu. czyli dobrze jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Aha.teśc ma tez megane ale 1,4 16V 95KM i nie odczuwam tam braku mocy ,spalanie deko mniejsze 5,2 > l ,mniejsze koła 14 -tańsze opony,żarówki h4 .W 1,4 16V w srodku jest ciszej .Troche inaczej > pracuje ten silnik. o, to dobrze widzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Posiadam Megane I ph II 1.4 16V i powiem tak: > Autko rewelacja mało awaryjne jak się coś stanie to pierdoły które są tanie i jesteś w stanie sam > zrobić. > Silnik 1.4 16V 95 KM uważam że do tego auta jest ciut za słaby, choć narzekać nie mogę. Jeżeli bym > teraz kupował Megane to z silnikiem 1.6 16V pod warunkiem że jest tak samo bezawaryjny jak > mój. > Generalnie autko jak najbardziej polecam i jeżeli kiedyś będę zmieniać auto to na 90% będzie zaś to > Renault. Pewnie niektórzy zapytają dlaczego a odpowiedź jest prosta: > auto wygodne, w niskiej cenie rewelacyjne wyposażenie, ceny części takie same jak i innych aut. no ro miodnie się zapowiada, mi w sumie ten 1,4 16v ww Megane 1ph2 by wystarczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Mnie kusi megane II taki po 2007r w kombi .Tylko nie wiem jak jest z KZFR bo 400 czy 500 > nadproramowo.w 1,6 16V . W dodatku te kart zamiast kluczyka ,i ten kokpit smieszny ,ale auto > dosc tanie. > Rozwazam tez foke II ale przecież KZF nie wymieniasz co roku zazwyczaj zmienia się to po prostu razem z rozrządem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > ale przecież KZF nie wymieniasz co roku > zazwyczaj zmienia się to po prostu razem z rozrządem Wiem,wiem ,ale mysle czy pomiedzy wymianą ta część się nie psuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > no ro miodnie się zapowiada, mi w sumie ten 1,4 16v ww Megane 1ph2 by wystarczył Pewnie.Teść nie raz przeciągnie biegi,powiem ci że idzie toto A ..zapomniałem napisac ze jak ciepły silnik nie zapala,to czujnik wału do przeczyszczenia lub nowy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Da rade to samemu naprawić, jakieś manuale są? Są posty, jakieś manuale też się trafiają, wszystko na forum klubowym. Generalnie wiele można zrobić samemu. Warto bo wielokrotnie używane elementy mogą popsuć się w identyczny sposób. Dotyczy to np. zamków. To warto regenerować samemu. > JA szukam czegoś w niewielkich pieniądzach Nie zrozumiałeś.Nie proponuje ci auta poza budżetem. Mam już kolejną lagunę, która zachowuje się jakby była zaprzeczeniem mitu o królowej lawet. To powoduje, ze jestem wierny marce i modelowi, pomimo posiadania także passata i alfy w między czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Są posty, jakieś manuale też się trafiają, wszystko na forum klubowym. > Generalnie wiele można zrobić samemu. Warto bo wielokrotnie używane elementy mogą popsuć się w > identyczny sposób. Dotyczy to np. zamków. To warto regenerować samemu. no i mniut > Nie zrozumiałeś.Nie proponuje ci auta poza budżetem. > Mam już kolejną lagunę, która zachowuje się jakby była zaprzeczeniem mitu o królowej lawet. To > powoduje, ze jestem wierny marce i modelowi, pomimo posiadania także passata i alfy w między > czasie. spoko, nie o to mi chodziło, bardziej o to, co różne marki i segmenty oferują za daną kwotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 Ile obrotów ma Laguna2/Megane 1ph2 przy 100km/h na 5biegu w silniku 1,6 i 1,8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Ile obrotów ma Laguna2/Megane 1ph2 przy 100km/h na 5biegu w silniku 1,6 i 1,8? megane 1,6 ma chyba 2800 więcej nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > megane 1,6 ma chyba 2800 więcej nie będzie. czyli znośnie, żeby nie wyło za mocno powyżej 140km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 > czyli znośnie, żeby nie wyło za mocno powyżej 140km/h Zalezy tez jaki asfalt.Ostatnio jechałem nowiutka drogą 160 i było cicho Ale jest jakos tak przy 100 ze jest głosniej ,powyzej robi się ciszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Telly Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 > czyli znośnie, żeby nie wyło za mocno powyżej 140km/h Laga 1,8 ma około 3100 przy 100kmh Niby trochę dużo ale auto jest tak wyciszone i komfortowe, że do 140 nic nie słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Oto kilka sztuk do oceny wybranych z ogłoszeń, 4h wertowania ogłoszeń i mamy kilka przypadków: http://moto.allegro.pl/bogate-wyposazenie-privilege-skora-parktronik-i2406161904.html http://moto.allegro.pl/jak-nowa-1-8-16v-orginal-przebieg-116-000km-i2434056922.html http://otomoto.pl/renault-laguna-gwarancja-tech-assistance-C24368545.html http://otomoto.pl/renault-laguna-C24651920.html http://otomoto.pl/renault-laguna-pieknie-utrzymana-polskora-C24695564.html http://otomoto.pl/renault-laguna-pieknie-utrzymana-polskora-C24695564.html http://otomoto.pl/renault-laguna-C24658143.html http://otomoto.pl/renault-laguna-C22813899.html http://otomoto.pl/renault-laguna-bardzo-ladna-po-oplatach-C24525855.html http://otomoto.pl/renault-laguna-expression-C24720988.html http://otomoto.pl/renault-laguna-benzyna-wypas-z-niemiec-C24526720.html http://otomoto.pl/renault-laguna-okazja-klima-tanio-od-kobiety-C24728146.html http://otomoto.pl/renault-laguna-climatronic-bezwypadkowy-C24734189.html http://otomoto.pl/renault-laguna-1-6-C24741154.html http://otomoto.pl/renault-laguna-1-6-16v-89-tys-km-11-2002-C24779510.html http://otomoto.pl/renault-laguna-1-6-16v-klima-dvd-zarejestrowa-C24086090.html http://otomoto.pl/renault-laguna-salon-pl-super-stan-zadbana-C24835249.html http://otomoto.pl/renault-laguna-1-816v-120km-klima-oplacony-C24673280.html W wolnej chwili zerknijcie proszę i powiedzcie co nie tak z nimi, pza tym, że to L2ph1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 teraz z tych wszystkich ogłoszeń powinieneś poprosić o VIn i sprawdzić auta w serwisie z tego pewnie odpadnie 80% bo będzie kręcona i wtedy dopiero szukać i wybierać z tego co zostanie Wiem jak szukałem mojego Megane to z dużej liczby egzemplarzy zostały 2 sztuki Oczywiście ani jedna kombi której szukałem i po długich poszukiwania kupiłem 5D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Ja kupiłem bez serwisowania ,była już robiona ,ale to mniej ważne,najwazniejsze że silnik ok ,ogólnie nic nie robię.napawiam na czas .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Wiem tylko tyle od znajomego który ma lage ale 1,9dci jeżdzi bo musi ale juz sie wyleczył z laguny. może te po lifcie sa lepsze oczywiscie w benzynie ciekawe czy cos z elektryka sie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.