gilbert3 Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Jakie zabiegi podjąć żeby odblokować zacinający się zacisk hamulcowy tylny. W sumie nie zawsze odbija, efekt - zablokowane lewe tylne koło. Stilo 2003 1.6 hb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 > Jakie zabiegi podjąć żeby odblokować zacinający się zacisk hamulcowy tylny. W sumie nie zawsze > odbija, efekt - zablokowane lewe tylne koło. Stilo 2003 1.6 hb Najszybciej > ściągasz koło, zadzierasz z jednej strony gumki na prowadnicach i smarujesz smarem na wysokie temp. prowadnice, ewentualnie trochę WD40 na mechanizm ręcznego (no chyba że jesteś pewien że to nie jego wina i że linki też nie są zapieczone). Najporządniej > Odkręcasz sobie cały zacisk, stawiasz nowy zestaw gumek (na allegro pod hasłem "zastaw naprawczy" lub 'REPERTURKA') przy okazji smarując prowadnice zacisku, do tego smarowanie mechanizmu ręcznego i linki ręcznego (lub jej wymiana). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olos Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 > Jakie zabiegi podjąć żeby odblokować zacinający się zacisk hamulcowy tylny. W sumie nie zawsze > odbija, efekt - zablokowane lewe tylne koło. Stilo 2003 1.6 hb trzeba wymienić cały zacisk, chyba ze nie jest zjechany to wystarczy zestaw naprawczy jakiś tekst u mnie co prawda nie blokowało koła tylko popiskiwał od czasu do czasu ale i tak podjechało mi troche jedna tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Dodałbym do tego (w zasadzie można od tego zacząć) porządne czyszczenie prowadnic klocków w jarzmie - klocki mają się tam ruszać bez użycia siły. W razie potrzeby należy jarzmo wymontować, wkręcić w imadło i nie bać się szczotki drucianej na wiertarce ani pilnika. Osad z klocków połączony z rdzą tworzy z czasem dość grubą skorupę którą ciężko zdrapać. Jak jest tego za dużo to czasem ciężko założyć nowe klocki bo się nie mieszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2012 w sumie mialem podobnie >> problem rozwiazalem tak>> zestaw gumek + dwa nowe tloczki( stare mialem tak zapieczone ze masakra, tloczki nbie odbijaly nawet przy recznym:() wymienilem tloczki (sa wkrecane ) prowadnice i gumka co jest wookol tloczka posmarowalem smarem TUTELA ZETA 2 wypierajacym wode. miedzy klockiem a tloczkiem posmarowalem pasta miedziowana i to samo miedzy sprezynki dociskowe klocka w jazmie:) problem zniknal bynajmniej w moim przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 > w sumie mialem podobnie > zestaw gumek + dwa nowe tloczki( stare mialem tak zapieczone ze masakra, tloczki nbie odbijaly > nawet przy recznym:() wymienilem tloczki (sa wkrecane ) prowadnice i gumka co jest wookol > tloczka posmarowalem smarem TUTELA ZETA 2 wypierajacym wode. > miedzy klockiem a tloczkiem posmarowalem pasta miedziowana i to samo miedzy sprezynki dociskowe > klocka w jazmie:) > problem zniknal bynajmniej w moim przypadku A jakie były objawy tego ? Ja mam tak gdy cofam czasem słychać popiskiwanie jak by nie do końca odbił hamulec z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 grzaly sie strasznie piski i odczuwalne hamowanie kol po dluzszej jezdzie:( pozatym kola nie szlo dotknac:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 > grzaly sie strasznie piski i odczuwalne hamowanie kol po dluzszej jezdzie:( pozatym kola nie szlo > dotknac:( A taki zestaw naprawczy ile Cię wyniósł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 koszt regeneracji w warsztacie to okolo 150zl za zacisk<wow> czesci w sklepie 2x25zl komplet gumek, 2x40zl tloczki alu, smar miedziowy 5zl, tutela mialem... duzej filozofii nie ma tylko jedna sobota poswiecona, starannie i dokladnie zalozone pomalowalem zaciski na czerwono (11zl-400ml=4zaciski P+T) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.