Wagraf Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Witam Musze wymienic tłumik środkowy, moje pyt - czy przy połaczeniu z katalizatorem i z drugiej strony z tłumikiem koncowym ma być jakaś uszczelka? - czy te połaczenia powinny być posmarowane jakimś smarem w celu dokladnego uszczelnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Uszczelek nie ma. Smarować też nie musisz, ale możesz (np: grafitowym). Potem łatwiej jest to rozebrać. Zwłaszcza połączenie z końcowym tłumikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > Uszczelek nie ma między końcowym a środkowym na pewno nie ma między katalizatorem a środkowym też na pewno nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > między katalizatorem a środkowym też na pewno nie ma? Nie ma. Połączenie na docisk dwiema śrubami. Jest natomiast uszczelka między przednią rurą i katem. Metalowa typu trójkąt z otworem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalnow Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Sprawdz stan śrób na połączeniu katakizatora ze srodkowym tłumikiem. Ja miałem zajechane i musiałem przewiercać otwory w katalizatorze - cholernie ciężko szło. Albo miałem słabe wiertła albo ten materiał jest bardzo twardy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > Nie ma. Połączenie na docisk dwiema śrubami. tego nie wiedziałem w dwóch poprzednich astrach nic przy tym nie robiłem a w obecnej kat jest przyspawany do środkowego... człowiek jednak całe życie się uczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wagraf Napisano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > Uszczelek nie ma. Smarować też nie musisz, ale możesz (np: grafitowym). Potem łatwiej jest to > rozebrać. Zwłaszcza połączenie z końcowym tłumikiem. Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > Sprawdz stan śrób na połączeniu katakizatora ze srodkowym tłumikiem. > Ja miałem zajechane i musiałem przewiercać otwory w katalizatorze - cholernie ciężko szło. Albo > miałem słabe wiertła albo ten materiał jest bardzo twardy. Potwierdzam - warto mieć też pod ręką dwie długie śruby z kilkoma nakrętkami aby potem nie płakać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacem Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > Dziekuje za pomoc. Czeka mnie to samo. Tylny mam jeszcze oryginał, ale środkowy już się kruszy na wyjściach rur z tuby. Może dałbyś znać jaki tłumik wybrałeś i jak się spasował z resztą wydechu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wagraf Napisano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 > Czeka mnie to samo. Tylny mam jeszcze oryginał, ale środkowy już się kruszy na wyjściach rur z > tuby. Może dałbyś znać jaki tłumik wybrałeś i jak się spasował z resztą wydechu. > Pozdrawiam znalazlem cos takiego http://www.tlumikisamochodowe.pl/tlumik-srodkowy-1744-p-1380.html ale w tygodniu rozglądne sie jeszcze po sklepach we wrocławiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacem Napisano 9 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2012 > znalazlem cos takiego Oferta imponująca, gwarancja OK, cena przystępna. Ta firma "COMOO"jest chyba producentem. Na naszym forum zalecne były najczęściej tłumiki Walker, Bosal, Asmet. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Znowu bawiłem się w archeologa gdyż nieznalazłem odpowiedzi która by mnie usatysfakcjonowała dotyczącą oczywiście tłumika środkowego do asterki. Jako że mój środkowy wyzionął ducha po 17 latach i przyszedł czas na jego wymianę Niechcąc zakładać nowego tematu postanowiłem się podpiąć pod istniejący już temat Jakie tłumiki polecacie, co sądzicie jakie macie opinie o ferroz. Czy prawdą jest żeby przedłużyć żywotność końcowego tłumika wystarczy go nawiercić od spodu aby woda spływała. Proszę o porady i opinie za co z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Jakie tłumiki polecacie, co sądzicie jakie macie opinie o ferroz. Czy prawdą jest żeby przedłużyć > żywotność końcowego tłumika wystarczy go nawiercić od spodu aby woda spływała. > Proszę o porady i opinie za co z góry dziękuje Moja miała wydech tej firmy w Hondzie, ze spasowaniem tego było kiepsko, rurę wylotową trzeba było trochę uciąć, bo była za długa. Co do robienia dziur, to wg mnie tylko psucie tłumika. Po to się go wymienia na NIEDZIURAWY, żeby było cicho. A tak z taką dziurką to będzie słychać pyrkanie/"plucie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mat_79 Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 Mam takie oba (środkowy i końcowy) od jakiś 3 miesięcy. Tłumią jak należy, minusów nie zauważyłem. Spasowanie ok, nic nie musiałem giąć czy przycinać. Końcowy kupiony w necie, a środkowy w normalnym sklepie. Uszczelek nie ma. Wiercenie dziur (bo śruby zardzewiałe, zapieczone itp.) - koszmar. Przyszykuj sobie na prawdę dobre wiertła. Dziurkę (fi 3mm) w końcowym wywierciłem - w ramach testu. Zobaczymy, czy faktycznie woda nie będzie stała. Pyrkotania nie stwierdzono. Pozdrawiam M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 11 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2012 Więc tak tłumik został zakupiony w lokalnym sklepie mot. za kwotę 105 PLN i wymieniony oczuwiście nieobeszło się bez cięcia i spaania a to za sprawą skorodoanego wypalonego połączenia pomiędzy katalizatorem a tłumikiem środkowym dodatkowo musiałem zakupić reparaturkę (40PLN) katalizatora całość zwymianą wyniosła mnie 180 PLN więc chyba nie jest tak źle a komfort jazdy zmienił się nieporównywalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.