Skocz do zawartości

Pytanie odnośnie 0,9 -> 1.2 16v, 1,4 16v


mlody199122

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że tematów było mnóstwo ale ja nie znalazłem w nich konkretnej odpowiedzi mianowicie co dokładnie muszę zakupić aby wrzucić 1,2 16V i druga opcja 1,4 16V na miejsce mojej 900. Nie do końca jeszcze ogarniam ten temat więc proszę was o konkretne odpowiedzi, co od czego itd.

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem że tematów było mnóstwo ale ja nie znalazłem w nich konkretnej odpowiedzi mianowicie co

> dokładnie muszę zakupić aby wrzucić 1,2 16V i druga opcja 1,4 16V na miejsce mojej 900. Nie do

> końca jeszcze ogarniam ten temat więc proszę was o konkretne odpowiedzi, co od czego itd.

> Z góry dzięki!

najlepiej calego cc sporting na czesci smile.gif poszukaj bo nie sadze zeby komus sie chcialo to pisac po raz kolejny...

generalnie skrzynie kompletna, mech zmiany biegow, silnik z osprzetem itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem że tematów było mnóstwo ale ja nie znalazłem w nich konkretnej odpowiedzi mianowicie co

> dokładnie muszę zakupić aby wrzucić 1,2 16V

Silnik kompletny z kompem bez immo, skrzynie biegów, łapy silnika/skrzyni, lewarek biegów, półośki

> i druga opcja 1,4 16V na miejsce mojej 900.

Słupek 1.4 i osprzęt 1.2 16v ok.gif

> Nie do końca jeszcze ogarniam ten temat więc proszę was o konkretne odpowiedzi, co od czego itd.

> Z góry dzięki!

palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładuj 1.4, koszt ten sam a w seri masz 10KM węcej oink.gif

kolektor platikowo - aluminiowy 1.2 16V

listwa aluminiowa z powrotem i wtryskami punto 1 1.2 16V

wkład pompy 3bar

Komp bez immo 1.2 16V

przerobić wiązke z 1.1

Czujnik położenia wału 1.2 16V

Czujnik temp wody 3pin (lub 2pin jak w 1.1)

podstawke pod cewki MM 1.2 16V

Cewki MM 1.1/1.2 8V

Kable WN 1.2 16V

skzynie c514 z ccs, scs lub punto (tu musisz zmienić wybierak ale skrzynie w dobrym stanie można kupić nawet za 200zł)

można to odpalić na osprzęcie BOSCH (cewka, kable, listwa) ale większość ma MM więc po co kąbinować zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ładuj 1.4, koszt ten sam a w seri masz 10KM węcej

> kolektor platikowo - aluminiowy 1.2 16V

> listwa aluminiowa z powrotem i wtryskami punto 1 1.2 16V

> wkład pompy 3bar

> Komp bez immo 1.2 16V

> przerobić wiązke z 1.1

> Czujnik położenia wału 1.2 16V

> Czujnik temp wody 3pin (lub 2pin jak w 1.1)

> podstawke pod cewki MM 1.2 16V

> Cewki MM 1.1/1.2 8V

> Kable WN 1.2 16V

> skzynie c514 z ccs, scs lub punto (tu musisz zmienić wybierak ale skrzynie w dobrym stanie można

> kupić nawet za 200zł)

> można to odpalić na osprzęcie BOSCH (cewka, kable, listwa) ale większość ma MM więc po co kąbinować

z tego co kojaze to wiazka z 900 tez da rade smile.gif oczywiscie od wersji na wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki wielkie za odpowiedzi.

> A wiązka nie może być od 1.4 16V? Albo od 1.2 16V nie będzie łatwiej niż od 900 czy 1.1? Ja mam 900

> spi to jak to jest ze zbiornikiem paliwa? zostaje czy inny trzeba dać?

latwiej dolozyc jeden przewod do wtryskow, niz przerabiac wiazke od 1.2. od 1.4 nie bedzie pasic na MM. wszystkie wtyczki czujnikow sa takie same w 900, 1.1 i 1.2 w osprzecie MM. kolejnosc zlacz w kompie tez...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> latwiej dolozyc jeden przewod do wtryskow, niz przerabiac wiazke od 1.2. od 1.4 nie bedzie pasic na

> MM. wszystkie wtyczki czujnikow sa takie same w 900, 1.1 i 1.2 w osprzecie MM. kolejnosc zlacz

> w kompie tez...

Czyli wiązka zostaje od 900? Jeżeli tak to bardzo trzeba ją rzeźbić żeby pasiła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

łapy i skrzynia od 1.1

łape silnika muszisz mieć razem z blacha która jest przykrecana do podłużnicy od 1.1, jak zostanie od 900tki to będziesz miał problemy z ustawieniem zespołu napędowego

chłodnica i wiatrak chyba zostaje tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> łapy i skrzynia od 1.1

> łape silnika muszisz mieć razem z blacha która jest przykrecana do podłużnicy od 1.1, jak zostanie

> od 900tki to będziesz miał problemy z ustawieniem zespołu napędowego

> chłodnica i wiatrak chyba zostaje tylko

I kosz pompy paliwa z bakiem grinser006.gif chyba że ma CC na gaźniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.