bartej1 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 witam wszystkich.. od pewnego czasu cos mi stuka w przednim zawieszeniu na drobnych dolkach co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Prawie wszystko... Jedz na stację diagnostyczną, zapłać 20-30zł i niech ci przetrzepią całe zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Kolego bartej1 Przywitaj się ładnie TUTAJ uzupełnij swój profil, bo nie wiadomo o jakim pojeździe mówimy a tak ogólnie to tak jak 51cent prawi jedź na stacje ewentualnie metodą wymiany po kolei poszczególnych elementów, ale to może być kosztowne na początek możesz sobie sprawdzić łączniki stabilizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 niewiadomo nastacje wyminany pokolei poszczególnych napoczątek Bez obrazy lecz zanim zaczniesz kogoś pouczać popraw się A co do autora to sprawdź tak jak koledzy radzą ewentualnie metodą prób i błędów dojdziesz do celu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > witam wszystkich.. od pewnego czasu cos mi stuka w przednim zawieszeniu na drobnych dolkach co to > moze byc? ja wiem , ja wiem są to luzy nie bede oryginalny ale w tym miejscu jest zbyt wiele niewiadomych aby tak na odległość określić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Sorki za błędy ale do szkoły miałem daleko i pod górkę Następnym razem poprawię się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalmadej Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Ostatnio miałem stukanie spowodowane uszkodzonym sworzniem wahacza. Może to być również zużyte łożysko amortyzatora, łącznik stabilizatora też mogą popukiwać. Podjedź na "trzepaczkę"a pewnie wyjdzie na jaw tajemnicze stukanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > Może to być również zużyte łożysko amortyzatora, łącznik stabilizatora też mogą popukiwać. Yewentualnie rozbite gumki na drążku stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzych00 Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Yewentualnie rozbite gumki na drążku stabilizatora. Moga byc tez koncowki drazkow lub tuleje whacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość adam_w Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > witam wszystkich.. od pewnego czasu cos mi stuka w przednim zawieszeniu na drobnych dolkach co to > moze byc? Miałem tak u siebie zaraz po zakupie auta. Okazało się, że do wymiany był sworzeń wahacza (oczywiście wymieniłem 2). Jednak nie ma reguły, że u Ciebie będzie to samo. Ja Ci powiem sworznie, ktoś końcówki drążków, a jeszcze inny że końcówki stabilizatora, a okazać się może winna tuleja metalowo-gumowa wahacza. Jedź na stację diagnostyczną. Za niewielką opłatą (max 50zł) będziesz wiedział w czym problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Jedź na stację diagnostyczną. Za niewielką opłatą (max 50zł) będziesz wiedział w czym problem... Pięknie Normalnie amerykę odkryłeś. Przeczytałeś co napisałem wcześniej? Rozumie że jesteś krótko na forum i że pasowała by ci większa liczba pod nickiem, ale jak chcesz nabijać licznik to rób to w bardziej dyskretny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafla Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 Też mi się tłucze na małych nierównościach... wg mojego mechanika przekładnia kierownicza... i jest tego pewny bo całą resztę już wymienił. :D Czasami lepiej być głuchym. :D Tak jak koledzy piszą, to może być wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość adam_w Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Pięknie Normalnie amerykę odkryłeś. Amerykę odkrył kto inny. >Rozumie RozumieM - jak już. A wracając do Twojego postu na początku tematu to nie doradziłeś nic poza pojechaniem od razu na stację diagnostyczną. Żadna rada wg mnie. Ja napisałem co może być przyczyną, a żeby było powiedzmy pewne i potwierdziło podejrzenia, to jeszcze na stację diagnostyczną dodatkowo bo koszt tego w sumie żaden żeby się przekonać. Ale nie od razu na stację. Nie wiem albo doradzaj coś więcej albo nie pisz nic bo jedno co robisz to bajzel w temacie. Są inne fora o tematach ogólnych. Nawet tu. Odszukaj kącik Twojego regionu i pisz tylko tam, dopóki się nie oswoisz bardziej, z faktem że forum to nie tylko Ty i Twoje cząstkowe rady. No i najważniejsze - pilnuj liczby pod nickiem. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Miałem tak u siebie zaraz po zakupie auta. > Okazało się, że do wymiany był sworzeń wahacza (oczywiście wymieniłem 2). > Jednak nie ma reguły, że u Ciebie będzie to samo. Ja Ci powiem sworznie, ktoś końcówki drążków, a > jeszcze inny że końcówki stabilizatora, a okazać się może winna tuleja metalowo-gumowa > wahacza. > Jedź na stację diagnostyczną. Za niewielką opłatą (max 50zł) będziesz wiedział w czym problem... A ja powiem ci kolego że takie badanie zawieszenia na SKP kosztuje 20zł i wszystkiego nie wykryje , sam miałem taki przypadek że tłukło mi cos w zawieszeniu i zwiedziłem dwie SKP i straciłem 40zł i na obu stacjach mi mówili panie auto sztywne jak dzwon a ja ,coś mi stuka,puka w zawieszeniu ,a diagnosta , i co jednak miałem rację po wymianie amortyzatorów jeden nie został dobrze dokręcony i na wybojach obijał się o kolumnę MP,po dokręceniu cisza jak makiem zasiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > A ja powiem ci kolego że takie badanie zawieszenia na SKP kosztuje 20zł i wszystkiego nie wykryje , Owszem, ale jest SKP i "SKP". Zawsze można podjechać do niezależnego warsztatu, który trudni się tylko i wyłącznie geometrią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > A wracając do Twojego postu na początku tematu to nie doradziłeś nic poza pojechaniem od razu na > stację diagnostyczną. > Ja napisałem co może być przyczyną, a żeby było powiedzmy pewne i potwierdziło podejrzenia, to > jeszcze na stację diagnostyczną dodatkowo bo koszt tego w sumie żaden żeby się przekonać. Ale > nie od razu na stację. Jaka róznica pomiedzy jego porada a twoją? jak dla mnie zadna, w obu przypadkach autor tematu aby wiedzieć co sztuka musi pojechac na stację bez względu czy bedzie miał świadomość co to może być czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość adam_w Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > A ja powiem ci kolego że takie badanie zawieszenia na SKP kosztuje 20zł i wszystkiego nie wykryje , > sam miałem taki przypadek że tłukło mi cos w zawieszeniu i zwiedziłem dwie SKP i straciłem > 40zł i na obu stacjach mi mówili panie auto sztywne jak dzwon a ja ,coś mi stuka,puka w > zawieszeniu ,a diagnosta , i co jednak miałem rację po wymianie amortyzatorów jeden nie został > dobrze dokręcony i na wybojach obijał się o kolumnę MP,po dokręceniu cisza jak makiem zasiał Zgadza się to co piszesz ale jeśli znasz się choć trochę na mechanice itd to chyba masz najpierw podejrzenia, a jeśli nie wystarczają Ci to jedziesz na stację. Tam też zależy od diagnosty czy będzie chciał się bawić w badanie i co stwierdzi po badaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > RozumieM - jak już. Starego lapka mam i widocznie za słabo nacisnąłem klawisz, a ty jak piszesz to błędy sprawdzasz w słowniku? Bo każda twoja odpowiedz jest edytowana? > A wracając do Twojego postu na początku tematu to nie doradziłeś nic poza pojechaniem od razu na stację diagnostyczną. Wg mnie najlepsze wyjście z możliwych, ty pewnie pojechał byś do mechanika i kazał mu po kolei wymieniać części i oczywiście patrzył byś mu na ręce > Żadna rada wg mnie. twoje zdanie > Nie wiem albo doradzaj coś więcej albo nie pisz nic bo jedno co robisz to bajzel w temacie. Ja bajzel w temacie? Chyba mnie z kimś pomyliłeś. Istotne są krótkie i rzeczowe odpowiedzi > Są inne fora o tematach ogólnych. Nawet tu. Odszukaj kącik Twojego regionu i pisz tylko tam, dopóki się nie oswoisz bardziej, z faktem że forum to nie tylko Ty i Twoje cząstkowe rady. Widzę że ciśnienie ci podskoczyło, wyluzuj bo jeszcze wylewu dostaniesz. > No i najważniejsze - pilnuj liczby pod nickiem. Mam dobrą cyfrę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > A ja powiem ci kolego że takie badanie zawieszenia na SKP kosztuje 20zł i wszystkiego nie wykryje , > sam miałem taki przypadek że tłukło mi cos w zawieszeniu i zwiedziłem dwie SKP i straciłem > 40zł ja za wizyte na SKP płaciłem 10 zł ale tez na stacji nic nie wykryto, w warsztacie tez nic nie wykryto dopiero sam przypadkiem natrafiłem na przyczyne stuków - pekniety dolny koniec sprężyny w mcPersonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość adam_w Napisano 14 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2012 > Jaka róznica pomiedzy jego porada a twoją? > jak dla mnie zadna, w obu przypadkach autor tematu aby wiedzieć co sztuka musi pojechac na stację > bez względu czy bedzie miał świadomość co to może być czy nie Jasne. Musi podjechać na stację. Jak tam nie będą wiedzieli co stuka to niech jedzie do ASO. Tam na pewno mu powiedzą co stuka. Może poczekajmy jak wróci ze stacji albo się wystuka co ma się wystukać najlepiej bo będzie tyle rzeczy stukać po tych badaniach, że sam diabeł się w tym później nie połapie. Zapomniałem. Zawieszenie w tym aucie jest tak skomplikowane, że można się pogubić w tym stukaniu. O demontażu poszczególnych podzespołów nie wspomnę bo jak w grę wejdzie później zbieżność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Zapomniałem. Zawieszenie w tym aucie jest tak skomplikowane, że można się pogubić w tym stukaniu. O > demontażu poszczególnych podzespołów nie wspomnę bo jak w grę wejdzie później zbieżność... 1. Poluzuj gumkę. 2. Weź pod uwagę, że autor wątku może nie mieć kanału/chęci/umiejętności, żeby sobie samemu sprawdzić, co mu puka. 3. Do Autora: sprawdź luzy na drążkach kierowniczych przy przekładni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Zapomniałem. Zawieszenie w tym aucie jest tak skomplikowane, że można się pogubić w tym stukaniu. O > demontażu poszczególnych podzespołów nie wspomnę bo jak w grę wejdzie później zbieżność... > 1. Poluzuj gumkę. Kiedy to prawda. Zawieszenie w Astrze jest proste jak budowa cepa. Co innego gdyby to była konstrukcja wielowahaczowa, lub jakaś charakterystyczna tylko dla tego modelu... > 2. Weź pod uwagę, że autor wątku może nie mieć kanału/chęci/umiejętności, żeby sobie samemu > sprawdzić, co mu puka. Autor wątku nie miał nawet chęci uzupełnić profil, bo ja np. nie wiem jaką ma Astrę, a np. w AH najszybciej najszybciej zużywają się łączniki stabilizatora... Skoro nie ma chęci, nie ma umiejętności, nie ma gdzie tego samodzielnie naprawić to jest jedno wyjście: oddać auto do mechanika, bo tak to można wyliczać tutaj elementy od pękniętej sprężyny, zużytych amortyzatorów, na końcówkach drążka kończąc, a na koniec okazać się może kompletnie coś innego nie związanego z zawieszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > Kiedy to prawda. Zawieszenie w Astrze jest proste jak budowa cepa. Co innego gdyby to była > konstrukcja wielowahaczowa, lub jakaś charakterystyczna tylko dla tego modelu... ale tu nie chodzi o prawdę a o sarkazm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartej1 Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 witam wszystkich na forum. dzieki za odpowiedzi problem rozwiazany , winne byly tulejki stabilizatora.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > witam wszystkich na forum. dzieki za odpowiedzi problem rozwiazany , winne byly tulejki > stabilizatora.. uzupełnij profil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartej1 Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 profil uzupełniony .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > profil uzupełniony .. jakbys jeszcze wpisał któro wcielenie Astry i silnik to na przyszłość szybciej mógłbys uzyskać pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > winne byly tulejki stabilizatora.. Znaczy byłem najbliższy prawdy Co wygrałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartej1 Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 mam jeszcze pytanie bo cos sie dzieje z czujnikiem MAPsensor i wyskakuje blad "Czujnik doładowania zbyt wysokie cisnienie doładowania" pojazd to opel astra I z 1997 z silnikiem Ecoteca 1.4 16v . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Co wygrałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Znaczy byłem najbliższy prawdy > Co wygrałem Uścisk kierownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartej1 Napisano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Uścisk kierownika podziekowanie od prezesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.